جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۸

تقدیر رامبد جوان از سردار سلیمانی‌ + تصویر

پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۵
کد مطلب: 567576
تقدیر رامبد جوان از سردار سلیمانی‌ + تصویر
به گزارش جهان نيوز؛ رامبد جوان، مجری، بازیگر و کارگردان کشورمان در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:
پایان رویای خلافت ‎جدال داعش با مردم محدود به جنگ فیزیکی و تن به تن نبود. این گروه تروریستی روح ، ذهن ،شادی و تفکرِ مردم را هدف می گرفت اما اکنون آخرین قلعه داعشیان در شهر ابوکمال بر سرشان خراب شد.
و این پایان داعش بود پایانی که با رشادت های مثال زدنی حججی ها و سردار سلیمانی ها و سربازان گمنام وطنمان ثمره داد.

ضمن تبریک به مردم شریف ایران ، سوریه و عراق ، لازمه چند نکته را یادآوری کنم

1. سپاسگزاریم از فداکاری همه ی مدافعان حرم، خانواده‌هاشان و شخص حاج قاسم سلیمانی
2. مبارزه سخت و غریبانه و کم کردن شر شرارت های خبیث‌ترین انسانهای روی زمین از سر مردم کشور و مردم مظلوم عراق و سوریه کاری در خور تحسین بود که در تاریخ ثبت خواهد شد
3. این امنیت بی‌نظیر کشورمان در یک منطقه پر بحران ب سبب زحمات در کشور غریب از سوی مدافعان حرم بوده است
4. تبریک میگویم مجددا به مردم ایران به خاطر داشتن چنین فرزندانی
5. و در پایان آرزوی سلامتی برای همه ی ایرانیان ، مردم آزاده ی جهان و سربازان کشور عزیزم دارم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا پدروتو بیامرزه سعی نمی کنی با ژست بیطرفی مدافعای حرمو بکوبی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب اما کاش از مقام معظم رهبری هم نامی برده می شد.
شهروند
United States
واقعا انسان از این همه ساده گی رسانه های ارزشی متعجب میشه که مثلا با یه پست کسی که تمام حرکات هنریش حتی خندوانه (البته اکه صادقانه و منطقی بدور از هرگونه نگاه مصلحت اندیشانه) بررسی شود ماهیت حقیقی اش یعنی مقابل سبک زندگی دینی بودن را نمایان میکنه، اونوقت با یه پست این فرد دوستان رسانه های ارزشی چنان هیجان زده میشن که انگار معجزه شد! من نمیگم بی توجهی کنین اما نه اینقدر که فکر کنیم که بله ایشون دیگه شده یه حزب اللهی شش دونگ!
Iran, Islamic Republic of
کسی همچین فکری نکرده
Iran, Islamic Republic of
كي گفته "ايشون ديگه شده يه حزب الهي شش دونگ!" تو متن خبر چنين چيزي هست؟ تو كامنتهاي مردم چنين چيزي هست؟ تو سايتهاي اينترنتي، تو كانالهاي تلگرامي؟ تو برنامه هاي ماهواره اي؟ ... چنين چيزي ديدي شما؟ اين بنده خدا نوشته مدافعين حرم در كشوري غريب و در گمنامي، رشادت به خرج دادند و امنيت را به مردم و منطقه هديه كردند. لذا وظيفه خودش دونسته از روح شهيد حججي، و سردار سليماني و همه سربازان گمنام وطن سپاسگزاري كنه. همين. حالا شما اعتراضي داري؟ شاكي هستي؟
Iran, Islamic Republic of
شعور این از بعضی به اصلاح تحلیل گرا ی اصلاح طلب بیشتره
111
Iran, Islamic Republic of
از سایت جهان نیوز انتظار میره سنگین تر و منطقی تر با موضوعات برخورد کنه . این بابا فکر میکنه کیه . نظر در مورد زلزله کرمانشاه و مسکن مهر که خودتون گذاشتید تو سایت . امثال جوان که کسی نیستند . اینها فقط پی خوشگذرانی خودشان هستند در آنتالیا - اروپا - استرالیا - دبی ....
Iran, Islamic Republic of
زنده و پاینده باد رهبر عظیم الشان و ولی فقیه زمانمان امام خامنه ای دامت برکاته که با تدابیرپیامبرگونه اش که حاکی از هدایت گری و تائیدات امام عصر (عج) است ، کشور عزیزمان را در این دنیای پر آشوب که هدف آن ایجاد آشوب در کشور عزیزمان بوده را به فضل الهی توانستند به سلامت و امن نگهدارشتند و بینی دشمنان را به خاک بمالند. زنده و پاینده باد سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان که داعش(ارتش دنیای کفر و الحاد ) را با رهبری و تدابیر امام خامنه ای حفظه اله نابود کردند.