جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیام قالیباف درپی نابودی داعش

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 567519
قالیباف در پیام اینستاگرامی خود نابودی گروهک تروریستی داعش را به رهبر انقلاب، ملت بزرگ ایران و سردار قاسم سلیمانی تبریک گفت.
پیام قالیباف درپی نابودی داعش
به گزارش جهان نيوز؛ محمدباقر قالیباف در پیام اینستاگرامی خود نابودی گروهک تروریستی داعش را به رهبر انقلاب، ملت بزرگ ایران و سردار قاسم سلیمانی تبریک گفت.
متن پیام قالیباف به شرح زیر می باشد:
ان وعدالله حق.
ان الباطل کان زهوقا.
از روزی که سردار رشید و دوست عزیزم پایان داعش را وعده داد، مدت زیادی نگذشته است. سیره صالحان و مجاهدان عمل به وعده و صدق در گفتار و کردار است.
حال که با عنایت خداوند، تدابیر رهبرفرزانه‌ و فرماندهی حاج قاسم عزیز، توانسته‌ایم خود و مسلمانان منطقه را از شر جرثومه‌ی ساخت استکبار که خودش را نماینده اسلام واقعی معرفی می‌کرد، برهانیم.
به رهبر عزیزمان، ملت عظیم‌الشان ایران، دوست بزرگوارم حاج قاسم سلیمانی و مبارزان و مجاهدان درود می‌فرستم و یاد شهدای مبارزه با این اشرار را گرامی می‌داریم.‌ جای شهید حججی‌ها، بلباسی‌ها، همدانی‌ها و همه شهدای این مبارزه در شادی این پیروزی‌ خالی است. خداوند مقامات ایشان را متعالی گرداند.
منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *