پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

«سعد الحریری» استعفایش را به حالت تعلیق درآورد

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 567444
نخست وزیر لبنان در سخنرانی خود در کاخ ریاست جمهوری این کشور گفت: امروز استعفایم را به میشل عون رئیس جمهوری لبنان تقدیم کردم.
«سعد الحریری» استعفایش را به حالت تعلیق درآورد
به گزارش جهان نيوز، سعد الحریری نخست وزیر لبنان در سخنرانی خود در کاخ ریاست جمهوری این کشور گفت: امروز استعفایم را به میشل عون رئیس جمهوری لبنان تقدیم کردم.

وی افزود: میشل عون از من خواست که کمی درنگ کنم تا آنرا بررسی کند و من هم خواسته اش را پذیرفتم 
نخست وزیر لبنان اظهارداشت: لبنان به تلاش همه طرف ها نیاز دارد تا از همه خطرها و چالش ها به دور باشد 
حریری بیان داشت: خواهان مشارکت و همکاری واقعی همه طرف ها برای کمک به سازندگی لبنان هستم 
سعد الحریری طی سخنرانی خود در کاخ بعبدا گفت : دراین فرصت، از میشل عون رئیس جمهوری لبنان به علت پایبندی به قانون و مخالفت با نقض آن تشکر می کنم.
 
به گزارش العالم، الحریری افزود : دراین جا ، همچنین از همه لبنانی های که درحق من لطف داشتند و صدق نیت و محبت آن ها شامل حال من شد، کمال قدردانی و تشکر را دارم .
 
نخست وزیر لبنان همچنین بر پایبندی کامل به همکاری با میشل عون رئیس جمهور لبنان برای حفاظت از کشور در برابر خطرات موجود در منطقه تاکید کرد و گفت که به ویژه از نبیه بری رئیس مجلس لبنان که با درایت و پایبندی به قانون ، اخلاص خود را ثابت کرد و با من رفتاری صمیمانه و برادرانه داشت، تشکر می کنم.
سعد الحریری همچنین ابراز امیدواری کرد فرصتی که میشل عون برای بررسی استعفای وی خواسته است، زمینه جدی را برای گفت و گوی مسئولان به منظور حل مسائل مورد اختلاف در لبنان فراهم کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *