چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

قیمت جدید انواع نان اعلام شد +جدول

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 567405
قیمت انواع نان برای فروش در نانوایی‌های دولتی تهران اعلام شد.
قیمت جدید انواع نان اعلام شد +جدول
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا،  چندی پیش ستاد تنظیم بازار از افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان خبر داده بود. بر این اساس قرار بود که از اول ماه آذر قیمت نان بدون تغییر در وزن فعلی چانه‌ها در سراسر کشور با ۱۵ درصد افزایش فروخته شود. همچنین قرار بود در استان‌ها قیمت انواع نان توسط استانداری و در تهران توسط اتاق اصناف اعلام شود که روز گذشته علی فاضلی - رییس اتاق اصناف -  اعلام کرد که قیمت‌های جدید نان در تهران از هفته آینده به نانوایی‌ها ابلاغ می شود. اما با توجه به مصوبه و ابلاغیه ستاد تنظیم بازار قرار شد قیمت‌ها طبق توافق اولیه، از امروز (یکم آذر) در سراسر کشور اعمال شود.
 
در همین راستا اتاق اصناف با صدور بخشنامه‌ای ضمن اعلام وزن قانونی چانه‌های نان به نانوایی‌ها که بدون تغییر مانده، مجوز افزایش قیمت را داده است. بر اساس ابلاغیه رئیس اتاق اصناف از تاریخ اول آذرماه ۱۳۹۶ نرخ جدید نان حداکثر با افزایش ۱۵ درصد به قیمت فروش فعلی نان با اوزان مختلف به شرح جدول زیر اعلام می‌گردد:

وزن چانه‌های انواع نان بدون تغییر مانده و بدین شرح است:
وزن چانه خمیر نان بربری ۵۱۰ گرم
وزن چانه خمیر نان تافتون سنتی ۲۳۰ گرم
وزن چانه نان لواش تافتون گردان ۱۴۰ گرم
وزن چانه نان سنگک ۵۶۰ گرم

بر این اساس قیمت نان بربری از ۶۵۰ به ۷۵۰ تومان، نان تافتون سنتی از ۴۰۰ به ۴۶۰ تومان، قیمت نان سنگک از ۸۰۰ به ۹۲۰ تومان و نان لواش و تافتون گردان از ۲۱۰ به ۲۴۰ تومان افزایش یافته است.

بدیهی است همراه با افزایش نرخ مصوب نان نظارت مستمر بر ارتقای کیفیت به منظور کاهش ضایعات نان و احترام به مطالبات مصرف‌کنندگان مورد انتظار است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بجاي ارتقاء كيفيت نان دائما" قيمت ان را بالا مي بريد
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
هرچه مي كشيم از دست همين ستاد هاي تنظيم بازار هاست يكي بايد بياد خود اين ستاد ها را تنظيم كند اينها خودشان بيشتر به تنظيم نيازمندند تا بازار .
مرگ بر امريكا !!!!
اما درود بر دلار امريكا كه روز به روز ارزش و منزلتش در كشوري كه شعار مرگ بر امريكا ميده بالاتر ميره اين يعني چي ؟؟؟؟
اگر امريكا بده و شيطانه خوب دلارش را از سبد ارزها حذف كنيد دروغگوها خودتان دلتان براي رفتن به امريكا غنج ميره بچه هاتون و بچه هاي فك و فامليتون همه امريكا و اروپا هستند حيا كنيد ايران را رها كنيد . مرگ بر گندم نماهاي جو فروش !!!!!
United Arab Emirates
این قیمتها که با قیمت فعلی نونواییها فرق داره ظاهراً اینا تو ایران زندگی نمی کنن حداقل قیمت واقعی و موجود رو درست اعلام کنید