جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
یادداشت خراسان

پایان خلافت خون خواران

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 567289
هزاران انسان بی گناه را قتل عام کردند، هزاران زن را مورد تجاوز قرار دادند، عده ای از مردان را جلوی چشم خانواده های شان سربریدند و پوست شان را کندند! حتی تعدادی کودک و نوجوان را سربریدند.
پایان خلافت خون خواران
به گزارش جهان نيوز، هزاران انسان بی گناه را قتل عام کردند، هزاران زن را مورد تجاوز قرار دادند، عده ای از مردان را جلوی چشم خانواده های شان سربریدند و پوست شان را کندند! حتی تعدادی کودک و نوجوان را سربریدند، عده ای را با گلوله مستقیم توپ کشتند، گوشت و پوست و استخوان عده ای را زیر شنی های تانک ها در هم کوبیدند، بعضی را در قفس آهنی کردند و زنده در آب انداختند، برخی را زنده زنده سوزاندند، آن قدر کشتند و سربریدند و در آب انداختند که آب دجله قرمز شد. این جانیان آن هم با نام مقدس اسلام و پیامبر مهربانی ها، حتی روی مغولان و خون ریزترین جانیان عالم را سفید کردند!

قلم شرم دارد که بنویسد این «آدم نماها»ی وحشی با هزاران زن ایزدی و غیرایزدی در عراق و سوریه چه ها کردند!! مدعیان خلافت و تشکیل دهندگان دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در این حدود شش سال و تا همین دو روز پیش که از «بوکمال» سوریه این مرز گذرگاه بسیار حساس بین سوریه و عراق و آخرین شهر تحت سیطره شان توسط نیروهای سوری و جبهه مقاومت بیرون رانده شدند و به بیابان ها هزیمت کردند، هرچه توانستند به پشتوانه دلارها، تجهیزات ، سلاح های سنگین و سبک پیشرفته و حمایت های آشکار و پنهان قدرت های منطقه ای و فرامنطقه ای و در راس آنان دولت آمریکا، سعودی ها و کمی پیشتر ترکیه و قطر و ... خون مردم را ریختند. قتل عام ها کردند تا برای خلافت «خودخوانده» بر ویرانه های عراق و شام، سرزمین ایجاد کنند و بعد به سراغ مقصد اصلی «ایران» بتازند، این خون آشامان حتی نقشه چگونگی حمله و واردشدن به کشورمان را علاوه بر ترسیم در خیالات و اوهامات خویش روی کاغذ هم آورده بودند. این تروریست های تکفیری پس از طرح و اقدام برای ده ها حمله تروریستی بالاخره با استفاده از یک منفذ، 22 هموطن عزیز ما را در مجلس و حرم امام به شهادت رساندند.

رویای این جلادان و حامیان معنوی و مادی شان به  خصوص وهابیت تکفیری سعودی و برخی شیخ نشین ها از یک سو و آمریکا و صهیونیست ها از دیگر سو تجزیه سوریه به پنج یا شش و عراق به سه یا چهار کشور و به دنبال آن، مجاورکردن تروریست های تکفیری با ایران، در هم شکستن ستون فقرات محور مقاومت، شکل دهی «خاورمیانه جدید» و خلاصه همه چیز را در جهت منافع و تثبیت رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا قرار دادن و سر آخر محاصره و حمله به ایران اسلامی و حذف و هدم اسلام ناب محمدی بود.

آمریکایی ها گفته بودند مبارزه با داعش 25 تا 30 سال طول می کشد یعنی 30 سال فروش تسلیحات ، 30 سال آتش جنگ را افروخته نگاه داشتن، 30 سال کشت و کشتار و قتل عام، 30 سال قوی تر کردن اسرائیل و فروکاستن از عِدّه و عُدّه مسلمانان و تضعیف آنان، 30 سال ثروت مسلمانان را تاراج کردن، 30 سال ترس و نگرانی و وحشت و ...

اما بیش و پیش از هرچیزی لطف خداوند متعال شامل حال مردم سوریه و عراق و همچنین ایران عزیز ، منطقه و اسلام ناب شد تا اول به برکت خون شهیدان و دعاهای ولی ا... الاعظم و هوشیاری و استقامت ولی امر مسلمین و همچنین آیت ا... سیستانی بارقه های امید و بصیرت و دوراندیشی در دل های مردم، دیگر بار بتابد و پس آن گاه دل های مادران برای نذر فرزندانشان در راه دفاع از حریم و «حرم» زینب کبری و «حرم» های اهل بیت نرم شود و نیروهای ارتشی و مردمی سوریه و عراق روحیه بگیرند و سامانی اساسی بیابند و برای مقابله و بیرون راندن جلادترین متجاوزان و خون ریزان تاریخ از کشورشان عزم جزم کنند.

عاملان و مزدوران و دست پرورده های استکبار و صهیونیسم این مولودهای خبیث جهل و تحجر و تکفیر و خشونت به پشتوانه حامیان خود، شست وشوی مغزی هواداران ، استفاده از نگاه دو گانه غرب به مسائل گوناگون از جمله نوع نگاه به مسلمانان، حمایت های مالی و تجهیزاتی برخی شیخ نشین ها و بعضی کشورهای منطقه و فرامنطقه ای و البته خیانت برخی رجال سیاسی و نظامی عراق و سوریه با جمع آوری ده ها هزار نیرو از حدود 83 کشور (آمارهای متفاوتی درباره نیروهای داعش اعلام شده است. دیده بان حقوق بشر در اوت 2014 این تعداد را 80 هزار نفر اعلام کرد)  توانستند تا همین چندی پیش با اعمال آن همه جنایت بیش از سه چهارم خاک سوریه و دو سوم خاک عراق را تحت تسلط خود درآورند اما این روزها به لطف خداوند و همت و ایستادگی محور مقاومت و جان فشانی و «سردادن های» پیروان راستین اسلام ناب و محبان اهل بیت پیامبر (ص) با آزادسازی «بوکمال» از چنگ تکفیری ها تقریبا همه شهرهای عراق و سوریه از لوث وجود این خون خواران پاک شده است، البته تعدادی از بازمانده هاشان به تازگی با حمایت آشکار آمریکا از رقه منتقل و جابه جا شدند، عده ای شان نیز متواری شدند و در بیابان ها لانه کردند.

اما به هر صورت رسما خلافت خودخوانده خون خواران نابود و از جغرافیای منطقه حذف شد و می توان ادعا کرد بزرگ ترین روز در مبارزه و شکست تروریسم تکفیری در تاریخ رقم خورد اما باید توجه داشته باشیم که تفکر فرقه وهابیت تکفیری همچنان وجود دارد و مثل ویروس در جای جای دنیا و به خصوص منطقه منتشر شده است و تعدادی از بازماندگان این شجره خبیثه ملعونه همچنان در «لانه های بیابانی» در عراق و سوریه نفس می کشند و عده ای شان نیز هم اکنون به شکل ها و چهره های گوناگون در گوشه و کنار کشورهای منطقه و جهان به صورت آشکار یا مخفیانه زندگی می کنند بنابراین همچنان نباید از «کینه» و «کمین» اینان و حامیان مادی و معنوی شان و پدرخوانده های فکری و اعتقادی شان غفلت شود.

پیروزی بزرگ و تاریخی و سرنوشت ساز مردان خدا و محور مقاومت بر لشکر جهل و جهود و تکفیر گوارا باد، روح بلند شهیدان گران قدر مبارزه با داعش و حامیانش با شهدای کربلا محشور باد.

منبع:خراسان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *