پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مهدوی کیا و هاشمیان در راه هیأت مدیره پرسپولیس

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 567284
با تدابیر وزیر ورزش و جوانان قرار است تغییراتی در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس انجام شود و این بار باید شاهد حضور پیشکسوتان مطرحی که سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی کرده‌اند در هیأت مدیره سرخ‌ها باشیم.
مهدوی کیا و هاشمیان در راه هیأت مدیره پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز،  با قطعیت جدایی علی‌اکبر طاهری از بدنه مدیریت باشگاه پرسپولیس و کنار رفتن او از هیأت مدیره این باشگاه حالا مسئولان وزارت ورزش و جوانان و در رأس آنها مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش با اتخاذ تدابیر جدید و ویژه به دنبال تزریق تفکری نو، حرفه‌ای و آشنا به مدیریت روز فوتبال دنیا به باشگاه پرسپولیس است.
 
در همین راستا و با تدابیری که وزیر ورزش در جلسات متعدد اندیشیده ارتباط‌هایی با مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان دو پیشکسوت ارزنده باشگاه پرسپولیس به جهت حضور در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برقرار شده است.

این دو پیشکسوت مطرح که تجربه سال‌ها بازی در بالاترین سطح فوتبال دنیا را دارند سال‌ها تجربه بازی در پرسپولیس را هم در کارنامه دارند و به جهت تجربیات ملی و بین‌المللی آنها به خاطر اضافه شدن اندیشه‌های نو به هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شدند.

عدم تفکر حرفه‌ای در سطح مدیریت کلان باشگاه‌های پرطرفدار به خصوص پرسپولیس در سال‌های اخیر باعث شده تا ضررهای مادی و معنوی زیادی به این باشگاه متحمل شود و بدون شک تزریق تفکرات نو، جدید و بین‌المللی می‌تواند باشگاه پرطرفداری همچون پرسپولیس را از گرداب مشکلات مدیریتی رهایی ببخشد و قطعاً مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان با علم بر این موضوع به دنبال حضور تفکرات نو در سطح کلان مدیریتی رفتند.

مذاکرات با این دو پیشکسوت مطرح در سطح خوبی انجام شده و به نظر می‌رسد جوان‌گرایی این بار نه در سطح بازیکن بلکه در سطح مدیریت مدنظر وزیر ورزش و جوانان و مشاوران است که باید این موضوع را به فال نیک گرفت که علاوه بر تفکرات فنی بین‌المللی می‌توان با اتخاذ چنین تصمیماتی و به خدمت گرفتن پیشکسوتان مطرحی همچون مهدوی‌کیا و هاشمیان که تجربه سال‌ها بازی در بالاترین سطح اروپا را در اختیار دارند به دست آورد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *