جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

لاریجانی با ورود زنان به ورزشگاه‌ها موافق است!

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 567276
لاریجانی با ورود زنان به ورزشگاه‌ها موافق است!
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا تاجگردون نماینده اصلاح‌طلب گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به تازگی در بخشی از یک گفت‌وگو که سایت روزنامه آرمان آن را منتشر کرد درباره علی لاریجانی گفته است:

«مسئله این است که امروز برخی اصولگرایان نیز در بسیاری از مسائلی که اصلاح‌طلبان دنبال می‌کنند، با ما هم‌نظر هستند. به‌عنوان مثال در همین بحث ورود زنان به ورزشگاه‌ها اگر از آقای لاریجانی سوال کنید، می‌بینید که به اصطلاح ته دلش موافق است.»

او در بخش دیگری از مصاحبه خود نیز تأکید می‌کند: به هر حال آقای لاریجانی نمی‌تواند گزینه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ باشد؛ البته می‌تواند کاندیدای معتدلین باشد اما نمی‌تواند کاندیدای اصلاحات باشد.[۱]

*تامل در اظهارات آقای تاجگردون درباره علی لاریجانی را به عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم...
گفتنیست، اصلاح‌طلبان برای انتخابات مهم ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۰ در تأمل پیرامون این سؤال مهم به سر می‌برند که آیا می‌توانند با یک کاندیدای اصلاح‌طلب ستادی در این انتخابات حاضر شوند یا خیر؟!

این سؤالیست که پاسخ آن، سعادت و شقاوت سایر گزینه‌های مورد اشاره اصلاح‌طلبان را معین می‌کند. ضمن اینکه سرنوشت احتمالا تلخ روابط رئیس‌جمهور روحانی با اصلاح‌طلبان نیز بر این معنا تأثیرگذار خواهد بود.
1_ http://www.armandaily.ir/fa/news/detail/65699
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *