پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۳۲
پیام مهم سردار سلیمانی به رهبر انقلاب

پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام و این پیروزی بزرگ را به حضرتعالی و جهان اسلام تبریک می‌گویم

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 566984
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به محضر مقام معظم رهبری با اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه و مجاهدین و شهدای مدافع حرم از دیگر کشورهای اسلامی را عامل پیروزی جبهه مقاومت دانست.
پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام و این پیروزی بزرگ را به حضرتعالی و جهان اسلام تبریک می‌گویم
به گزارش جهان نيوز، در پی پیروزی تاریخ ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش که با پایین کشیدن پرچم این گروه امریکایی - صهیونیستی در «ابوکمال» رقم خورد؛ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام مهمی به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) منتشر کرد
متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
انّافَتَحنا لَکَ فتحاً مُبینا
محضر مبارک رهبر عزیز و شجاع انقلاب اسلامی
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی
سلام علیکم 

شش سال قبل فتنه ای خطرناک شبیه فتنه های زمان امیرالمؤمنین (علیه السلام) که فرصت و حلاوت درک حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) را از مسلمانان سلب نمود این بار پیچیده و آغشته به سمّ صهیونیسم و استکبار همچون طوفانی ویرانگر، عالم اسلامی را درنوردید. 

این فتنه خطرناک و مسموم با هدف آتش افروزی وسیع در عالم اسلامی و درگیر نمودن مسلمانان با یکدیگر، توسط دشمنان اسلام ایجاد گردید. حرکت خبیثانه ای که تحت نام "حکومت اسلامی عراق و شام" در همان ماه های اولیه موفق شد با اغفال دهها هزار جوان مسلمان دو کشور ، بسیار اثر گذار و سرنوشت ساز عالم اسلامی "عراق" و "سوریه" را دچار بحران بسیار خطرناکی کند و صد ها هزار کیلومتر مربع از اراضی این کشورها را همراه با هزاران روستا، شهر و مراکز مهم استانی به تصرف درآورد و هزاران کارگاه و کارخانه و زیرساخت های مهم این کشور ها از جمله، راهها، پل ها، پالایشگاهها، چاهها و خطوط نفت و گاز و نیروگاه های برق و موارد دیگری از این نوع را تخریب نمودند و شهرهای مهمی همراه با آثار گران بهای تاریخی و تمدن ملی آنها را  با بمب گذاری از بین برده و یا سوزاندند. 

اگر چه آمار خسارت های وارده قابل احصاء نیست اما بررسی های اولیه حاکی از پانصد میلیارد دلار می باشد. 

در این حادثه، جنایات بسیار دردناکی که غیر قابل نمایش است رخ داد؛ از جمله: سربریدن کودکان یا پوست کندن زنده زنده مردان در مقابل خانواده های خود، به اسارت گرفتن دختران و زن های بی گناه و تجاوز به آنان، سوزاندن زنده زنده افراد و ذبح دسته جمعی صدها جوان. 

مردم مسلمان این کشورها متحیر از این طوفان مسموم, بخشی گرفتار خنجرهای برنده جنایتکاران تکفیری گردیدند و میلیون ها نفر دیگر خانه و کاشانه خود را رها کرده و آواره شهرها و کشورهای دیگر شدند. 
در این فتنه سیاه، هزاران مسجد و مراکز مقدس مسلمانان تخریب و یا ویران گردید و بعضاً مسجد را به همراه امام جماعت و نماز گزاران آن با هم منفجر نمودند. 

بیش از شش هزار جوان فریب خورده به نام دفاع از اسلام به صورت انتحاری با خودروهای پر از مواد منفجره خود را در میادین، مساجد، مدارس، حتی بیمارستانها و مراکز عمومی مسلمان ها منفجر کردند؛ که در نتیجه این اعمال جنایتکارانه ده ها هزار مرد، زن و کودک بی گناه به شهادت رسیدند.  
تمامی این جنایت ها بنا به اعتراف عالی ترین مقام رسمی آمریکا که هم اکنون ریاست جمهوری این کشور را بر عهده دارد توسط رهبران و سازمان های مرتبط با آمریکا طراحی و اجرا گردیده است کما اینکه همچنان این روش توسط رهبران کنونی آمریکا در حال طراحی و اجرا است. 

آنچه پس از لطف خداوند سبحان و عنایت خاص رسول معظم اسلام (صل الله علیه و آله) و اهل بیت گرانقدرش باعث شکست این توطئه سیاه و خطرناک گردید، رهبری خردمندانه و هدایت های حکیمانه حضرت مستطاب عالی و مرجع عالیقدر حضرت آیت العظمی سیستانی بود که موجب بسیج کلیه امکانات برای مقابله با این طوفان مسموم گردید. 

یقیناً پایداری دولت های عراق و سوریه و پایمردی ارتش ها و جوانان این دو کشور خصوصاً حشدالشعبی مقدس و دیگر جوانان مسلمان سایر کشورها با حضور مقتدرانه و محوری حزب الله به رهبری سید پر افتخار آن، جناب سید حسن نصرالله (حفظه الله تعالی )نقش تعیین کننده ای در به شکست کشاندن این حادثه خطرناک داشتند. 

قطعاً نقش ارزشمند ملت و دولت خدمتگذار جمهوری اسلامی خصوصاً ریاست محترم جمهوری اسلامی، مجلس، وزارت دفاع و سازمان های نظامی و انتظامی و امنیتی کشورمان در حمایت از دولت ها و ملت های کشورهای فوق الذکر قابل تقدیر است. 

حقیر به عنوان سرباز مکلف شده از جانب حضرتعالی در این میدان، با اتمام عملیات آزادسازی ابوکمال آخرین قلعه داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی – صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه، پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه را اعلام می کنم و به نمایندگی از کلیه فرماندهان و مجاهدین گمنام این صحنه و هزاران شهید و جانباز مدافع حرم ایرانی، عراقی، سوریه ای، لبنانی، افغانستانی و پاکستانی که برای دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و مقدسات آنان جان خود را فدا کردند این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضرت عالی و ملت بزرگوار ایران اسلامی و ملت های مظلوم عراق و سوریه و دیگر مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و پیشانی شکر را در مقابل پیشگاه خداوند قادر متعال به شکرانه این پیروزی بزرگ بر زمین می ساییم. 

وَ مَا النَّصرالّا مِن عِندِالله العَزِیزِ الحَکِیم
فرزند و سربازتان
قاسم سلیمانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
سالاری مرد افتاده و خاکی شهر و شیرمرد اخلاق مدار جبهه های نبرد.
درود خدا بر تو باد و سلاله پاک تو باد.
Iran, Islamic Republic of
پس از نابودی قوای نظامی داعش ، حالا باید افسران جبهه فرهنگی به تجزیه و تحلیل واقعی بنیان های فکری داعشی ها و امثالهم بپردازند تا چند وقت دیگر فرقه های بدتر از آن بوجود نیایند
Iran, Islamic Republic of
سردار افتخارات ایران
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر تمام شهیدان و رزمندگان و جانبازان اسلام عزیز
این پیروزی مبارک باد
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله یک روز هم پایان شجره داخلیش اعلام بشه
پایان اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
آمین یا رب العالمین.
Iran, Islamic Republic of
و همچنین پایان شجرة خبیثة این منفی‌زن‌ها که مزدوران اصلاحات هستند و بعد از این همه روشنگری هنوز چشمان‌شان به حقیقت باز نشده است.
Iran, Islamic Republic of
کوروش‌پرستان کجایند؟ عاشقان «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» کجایند؟ یک نفر از این کوروش‌پرستان اگر برای دفع حملات و ممانعت از جنایات داعشیان که پیشقراولان یونان و روم در جهان امروز هستند، قدمی برداشته‌اند یا سرداری تقدیم ایران‌زمین کرده‌اند، یا در راه عظمت ایران و ایرانی جان خود را فدا کرده‌اند بیایند و یک نمونه بگویند و سنگ مزار قهرمانان‌شان را نشان بدهند.
سردار سورنای آنان در قرن بیست و یکم کجاست که از ایران تا بین‌النهرین و تا پشت دروازه‌های یونان بتازد و خط مقدم ارتش‌های یونان و روم را تار و مار کند و همچون کوروش، ملت‌های دربند ستمگران یونانی و رومی را آزاد کنند و آنان را تحت سیطرة حکومت بزرگ پارسی درآورند؟
سردار قاسم سلیمانی در قرن بیست و یکم، قهرمان دلاور سرزمین ایران است که با تبعیت تام از ولی زمان و با تأسی به دستورات دین مبین اسلام و مذهب تشیع 12 امامی و با غیرت ایرانی خود، سیاهی‌لشکر جنایتکار و خونریز یونان و روم قرن بیست و یکم و عروسک‌های منطقه‌ای‌شان را در بین‌النهرین و شام تار و مار کرد. ما به داشتن چنین سرداری که نمونه‌های دیگری هم دارد با تمام وجودمان افتخار می‌کنیم و او را مایة سربلندی ایران می‌دانیم. تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
سید
United Arab Emirates
الحمدلله
انشالله روزی برسد که امت اسلامی آنقدر آگاه شوند که در دام فتنه هایی مثل داعش نیفتند.
هر چه سر اسلام و مسلمین میاد زاییده جهل و کج فهمی مسلمانان است و لاغیر.
Iran, Islamic Republic of
و البته پشتيباني و حمايت همه جانبه دشمن
یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت به سردار عزیزمان وهمه مدافعان حرمودرود بر همه شهدای به خون خفته.اجرتان با خداوند.
Iran, Islamic Republic of
سردار خسته نباشي و دنيا و آخرتت نور باران... به نظر بنده چنين فتح الفتوحي شايسته دريافت مقام سپهبدي است كه اميد است محقق شود.
زنده باشي و در پناه خداوند
United States
نیتتون خیره ان شاالله ولی حرف خیلی زشتی زدین... خود سردار خاطره‌ای نقل کردن از دادن لوح تقدیر به یه بنده خدا و ...
محدرضا رشیدی
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت دلاور ان تنصرالله ینصرکم
kardarblash
Iran, Islamic Republic of
خداوند «حسن سلیمانی» و«سید جواد خامنه‌ای» را همچنین همه درگذشتگان امت اسلام علی‌الخصوص پدران مدافعین حرم را بیامرزد و در جوار رسول‌الله صلوات الله علیه و آله و سلم محشور و متنعم بدارد. خداوند به خانواده‌های مدافعین حرم علی‌الخصوص خانواده‌های شهدای مظلوم مدافع حرم، طول عمر با عزت عنایت فرماید.
خبر این پیروزی بر داعش لعین، برای جمعیت مظلوم شیعه ایران، عراق، افغانستان و سوریه و لبنان و برای حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه و عموی بزرگوارشان آقا اباالفضل‌العباس علیه‌السلام (با توجه به غیرتی که آن جناب قطعاً نسبت به حرم عمه بزرگوارشان حضرت زینب سلام الله علیها قایل هستند) باور قلبی بنده حقیر این است که حلاوتش انشاءالله به همان‌اندازه است «وقتی كه ابراهیم پسر مالك اشتر، عبیدالله بن زیاد لعین را در كنار رودخانه خاذر كشت و به این ترتیب قیام مختار، مورد عنایت و دعای خاص امام سجاد علیه‌السلام قرار گرفت».
انشاءالله، «جمهوری اسلامی ایران» که البته نواقصی هم دارد به برکت این مجاهدت‌ها و تحقق این پیروزی، بیش از پیش مورد عنایت و دعای خاص حضرت ولیعصر ارواحنا فداه قرار گیرد.
Iran, Islamic Republic of
زیبا بود
Iran, Islamic Republic of
تقوا و اخلاص یعنی اینکه در اوج پیروزی و محبوبیت و در جایگاه یک قهرمان واقعی باشی و خودت رو گم نکنی و پس از شش سال مجاهدت، در پیام پیروزیت تشکر ویژه کنی از رئیس جمهوری که در انتخابات و بعد از اون از هیچ کوششی برای کوبیدن و تضعیف سپاه دریغ نکرد.
این رفتار مخلصانه رو مقایسه کنید با رفتار سخیف و تهوع آور سیاسی معاون اول رئیس جمهور در سیاسی کردن ماجرای زلزله اخیر.
کسانی که از زلزله هم برای مطامع سیاسی استفاده میکنند کجا و مجاهدین راه حق کجا.

مرد هوا مرد خدا نخواهد شد.
Romania
خداقوت دلاورپهلوان شهیدزنده خداوندعمرطولانی وباعزتی بیش ازحالابه توعنایت نمایدکه دل مسلمانان ورهبرمسلمانان جهان راشادکردی
حاج قاسمی که مدت هاست دیگر یک ایرانی نیست
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز اسلام
بزرگ ترین فتح تاریخ رو به عنوان یک انسان مخلص و یک سردار انجام داد
حاج قاسم سلیمانی به اذن خداوند، فاتح قلب هاست، فتحی فراتر از همه مرزهای مادی در خاک و آب و آسمان

حاج قاسم سلیمانی مدت هاست که دیگر یک ایرانی نیست
او اهل دیار دل است و محل سکونتش قلب های محرومان و مستضعفان و ستمدیدگان و آزادگان زمین
و قدمگاهش چشم های مشتاق است ، فرای محدودیت ها و ابعاد مادی در محدوده زمان

امروز نام حاج قاسم سلیمانی ذکری بر لب هاست که خانه ستم را ویران می کند
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر ، الله اکبر ، الله اکبر
امیدوارم روزی پایان صهیونیزم جهانی را اعلام کنید.
محمدخداوردی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سردار قاسم سلیمانی سرباز راستی ولایت و امامت شیعیان حضرت امام خامنه ای روحی فداه
اسلام پیروز است
Iran, Islamic Republic of
تمام این کارها وقتی ارزش داره که مردمسالاری و دموکراسی واقعی از صدر تا ذیل حکومت در جریان باشه وگرنه ارتش شوروی فتوحات بیشتر از اینها هم داشته.
علي
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافت و جوانمردي تو مرد اقدام و عمل و مرد تقوي
دلتنگ
Iran, Islamic Republic of
حاج قاسم روی چشم ما جا داره
ولی چقدر این روزا جای حاج احمد متوسلیان خالی است
France
امروز در تلوزیون فرانسه پوتین به همراه ژنرالهایش در سوچی به بشار اسد منت گذاشت که در سایهٔ ارتش روس سوریه آزاد شد.از ایران وشهدای حرمش خبری نبود!آنها شهید شدند، سوریه ویران شد تا روسها به مدیترانه تسلط داشته باشند!چقدر آلت دست شده ایم!
حبیب
Iran, Islamic Republic of
اول کمی فکر و تحقیق کن بعد حرف بزن!!! مگر شهدای ما برای حفظ بشار اسد جنگیدند که حالا افتخارش نصیب پوتین شده؟؟؟؟ بنا به گفته خود سردار ، بن سلمان ولیعهد تازه به دوران رسیده سعودی گفته بود که اصلاً مشکلی با در قدرت ماندن بشار اسد ندارن و فقط اگر بشار اسد از ایران و محور مقاومت کناره گیری کنه ما ( سعودی) خودمون ازش حمایت میکنیم!!!!
Iran, Islamic Republic of
عالی گفتی
شایسته
Iran, Islamic Republic of
سرباز دلیر رهبرشیر مادرت حلالت خداوند حفظت نماید
Iran, Islamic Republic of
زمستان داعش گذشت و روسیاهیش ماند برای کرباسچی تاج زاده و ...
دانا
Iran, Islamic Republic of
و خداوند هیچگاه از وعده اش تخلف نمی کند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل

ان شاء الله نابودی اسرائیل نزدیک است.
Iran, Islamic Republic of
فان حزب الله هم الغالبون