جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۵۶

رفتارهای احساسی سلبریتی‌ها در زمین سیاست/ نمی خواد کاخ سفید را طویله کنید

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 566962
تنابنده بعد از چند روز جنجالی که در پی واکنش احساسی به یک خبر و فضای رسانه‌ای بعد از آن داشته، پستی دیگری را منتشر کرده است که به اندازه پست اولش پرخاشگرانه است.
رفتارهای احساسی سلبریتی‌ها در زمین سیاست/ نمی خواد کاخ سفید را طویله کنید
گروه فرهنگی جهان نيوز: در بحبوحه حادثه دلخراش زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه، انتشار تصاویری از آسیب‌های مسکن مهر و اظهارنظر برخی سیاستمداران در مورد آنها باعث شد فضای رسانه‌ای کشور به‌شدت تحت‌الشعاع این موضوع قرار بگیرد. برخی هنرمندان نیز متاثر از این فضا شروع به موضع‌گیری در این خصوص کردند. محسن تنابنده، بازیگر سینما و تلویزیون، یکی از افرادی بود که واکنش خیلی تندی به این موضوع نشان داد. او پس از مدتی مجبور شد پستی را که با عنوان توهین‌آمیز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌گردید و با واکنش‌های منفی از جانب مردم مواجه شد‌ه بود از صفحه اینستاگرامش حذف کند. او در این پست نوشته بود: «نمی‌خواد کاخ سفید را طویله کنید! پاسخگوی طویله‌هایی که به جای خانه برای مردم ساختید باشید!»

حالا تنابنده بعد از چند روز جنجالی که در پی واکنش احساسی به یک خبر و فضای رسانه‌ای بعد از آن داشته، پستی دیگری را منتشر کرده است که به اندازه پست اولش پرخاشگرانه است. او در این پست اینستاگرامی جدید که همراه با عکس فردی که لباس رزمندگان را به تن دارد منتشر کرده، نوشته است: «چند روز پیش و در پی حادثه ناگوار اقلیم دلیران کرمانشاهان پستی منتشر کردم که دلواپسان کج‌اندیش به جای جان کلام تعابیری از آن استنتاج کردند که به هـیچ‌وجه مورد نظر من نبوده و بافته ذهن مسموم خودشان است. همچنین جمله معترضه من جانبداری از هیچ دولتی نیست نه بر مسند‌نشینان قبلی نه فعلی بلکه این جان و مال و ناموس ملتم است که از هر دولتی برایم مهم‌تر است و مشکل اینجاست که حراست از این مهم به عهده دولت‌هاست. نقد من به مسکن مهر نقد سازه ‌است، نقد نظارت است وگرنه ایده مسکن مهر از مبنا فکری بکر بود؛ البته چنانچه اصولی پیش می‌رفت. سخن کوتاه. عذر مرا بپذیرید اگر فرصت‌طلبان به قصد نیل به مقصود سیاسی‌شان خاطر خطیرتان را مکدر کردند و عبارت بنده را با ترجمان خودشان تحویل‌تان دادند. (در ضمن جمله‌ای که در عکس بالا پشت بسیجی نوشته شده در پست من مورد استفاده قرار گرفت نه جمله جایگزین نکبتان فرصت‌طلب)»

همه این حاشیه‌ها در حالی است که این روزها فیلم‌ها و خبرهایی که مستندسازان و گزارشگران حاضر در کرمانشاه از وضعیت مسکن مهر سرپل ذهاب مخابره می‌کنند، نشان از آن دارد که طرح موضوع مسکن مهر تنها یک حربه رسانه‌ای سیاسی بوده است و بیشتر ساکنان این بنا به دلیل مقاومت ساختمان‌ها زنده مانده‌اند و تنها حدود سه نفر بر اثر زلزله کشته‌اند. این در حالی است که بعضی از ساختمان‌های مجاور مسکن مهر به کلی تخریب شده است. بیش از 20 نفر تنها در یکی از این خانه‌ها کشته شده‌اند.

خشونت کلامی غیر‌منطقی و احساسی، این روزها در فضای مجازی به‌خصوص در صفحه برخی سلبریتی‌ها به امری رایج تبدیل شده است که تاثیراتی منفی بر جامعه دارد. واقعیت مناسبات رسانه‌ای این شده است که برخی هنرمندان به مقتضای فضاسازی‌ها در فضای مجازی و فارغ از واقعیت‌ها اظهارنظر کنند، غافل از اینکه مناسبات فضایی که به‌وسیله شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته عین به عین به موازات مناسبات دنیای واقعی نیست.
این‌گونه واکنش‌های احساسی در شرایط بحرانی موضوعی است که باید بیشتر به آن توجه شود تا افکار عمومی کمتر از این بازی‌های سیاسی ضربه بخورد.

فاطمه عزیزآبادی از اساتید مدیریت فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به کارکرد شبکه‌های اجتماعی در شرایط بحرانی مثل زلزله گفت: «یکی از ظرفیت‌های شبکه اجتماعی، آگاه‌سازی عمومی در خصوص مزیت مشارکت با نهادهای محلی و عمومی در شرایط زلزله است. این مساله به مدیریت بحران و کاستن از مخاطرات آن کمک می‌کند و می‌تواند به ترمیم و باز‌تولید سرمایه‌های معنوی بپردازد.»

این کارشناس فرهنگی ادامه داد: «یکی از آسیب‌های شایعه‌پراکنی در فضای مجازی، که در زلزله اخیر هم شاهد آن بودیم، اعتبار‌زدایی و اعتماد‌زدایی از نهاد‌ها و موسسات رسمی و دولت بود. این مساله باعث از بین رفتن انسجام ملی و بی‌اعتمادی به پیکره نظام‌مند حاکمیت می‌شود و در آینده آسیب‌های جدی به‌ حل شرایط بحرانی وارد می‌کند.»

وی با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌های اصلی در شرایط بحرانی گفت: «یکپارچه‌سازی و تمرکز سریع اطلاعاتی و خبری رسانه‌های معتبر یکی از مهم‌ترین مواردی است که  می‌تواند باعث کاهش بروز شایعات در فضای مجازی شود. در عین حال، ارتقای سواد رسانه‌ای و افزایش مهارت مخاطبان در مواجهه با پیام‌های رسانه‌ای می‌تواند تا حدود زیادی از آسیب‌های اطلاعاتی شبکه‌های اجتماعی کم کند.»

مصطفی ازکیا، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه آزاد هم در گفت‌وگو با «فرهیختگان» با اشاره به بی‌اعتمادی مردم نسبت به برخی از رسانه‌های مرجع گفت: «وقتی مردم، خبرهای متناقض و گاه غیر‌واقعی از زلزله را در رسانه‌های مرجع خود ببینند، طبیعی است که سراغ رسانه‌های دیگر می‌روند. وقتی حادثه‌ای اتفاق می‌افتد، رسانه‌ها باید سریع، مخاطبان خود را در جریان مهم‌ترین خبرها قرار دهند. در برخی از این خبرها و تحلیل‌هایی که از صداوسیما هم پخش می‌شود حس می‌شود که واقعیات منتقل نمی‌شود. انعکاس خبرها به شکلی مصنوعی و در حد چند مصاحبه با برخی از زلزله‌زدگان است که همه‌چیز تحت کنترل است. این مواجهه مصنوعی در شرایطی که فضاهای رسانه‌ای متعدد هستند واقعا جای سوال دارد.»

این استاد جامعه‌شناس با اشاره به اینکه ریشه برخی از بداخلاقی در فضای مجازی در برخوردهای سیاسی برخی مسئولان است، اظهار داشت: «واقعا تاسف‌آور است در شرایطی که باید همه حواس‌ها به مساله انسانی امدادرسانی به زلزله‌زدگان معطوف باشد، برخی از مسئولان دنبال خرده‌حساب‌های سیاسی خودشان هستند تا چندصباحی بر سر قدرت باشند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این فرد در حقیقت به حسینیه توهین کرد
شعار این بود : کاخ سفید را حسینیه می کنیم
این پروفسور گفت : نمی خواد کاخ سفید را طویله کنید
جماعت طرفدار اصلاحات تربیت دینی-خانوادگی ندارند
علی
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز من انگار شما خبر نداری. یک جا بسیجی های دلواپس پشت پیراهنش نوشته بودند کاخ سفید را حسینیه میکنیم یکی دیگه نوشته بود کاخ سفید را طویله میکنیم. ایشون بیخود اسم طویله را نیاورده.
Iran, Islamic Republic of
بله ممکنه چنین چیز هم اتفاق افتاده باشه و کسی کاخ سفید و بخواد تبدیل به طویله کنه که صد البته کار خوبی هم هست و لانه شر تبدیل به محلی برای نگهداری حیوانات بی آزار میشه.
ولی بر اساس فهم عمومی که از پست اینستاگرامی جناب معمولی ایجاد شده، این جناب بدون اینکه حرفش و مزه مزه کنه (احتمالا به علت عدم برخورداری از تربیت درست) به مسکن مهری که مردم بی آزار، شریف و عمدتا از دهک های پایین اجتماع، در اون زندگی می کنند، صفت طویله را نسبت داده.
اگر این هم در سیستم و معیار های ارزش گذاری های اصلاح طلبانه قابل دفاعه پس دفاع کن.
Iran, Islamic Republic of
مثلاً جنابعالی خیلی از تربیت دینی و خانوادگی برخورداری که به همه اصلاح طلبها توهین میکنی ؟!
سقا
Iran, Islamic Republic of
شما یه اصلاح طلب با تربیت دینی به ما معرفی کن اگه پیدا کردی ما همگی طلب استغفار می کنیم که به شما جسارت شد .
مثلا زیبا کلام با تربیت هستن ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تربیت شماها دارید که
میگیرید( اعضای احزاب اصلاح طلب )
شکنجه می کنید( کهریزک)
زندان میکنید (روزنامه نگاران و...)
ترور می کنید(فروهرها مختاری ها و...)
فحاشی میکنید(توهین به فائزه هاشمی و توهین منصور ارضی به دولت و نموته اخیر حقانیان)
و...
اتفاقا بی تربیت ترین نسل شماهایید که عموما تحصیلات دانشگاهی هم ندارین یا اگر دارین ازش بهره ای نمیبرین
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شلوغ نکن. دکترتون که منتقدان را بی سواد، بی شناسنامه، روستایی می داند و به جهنم حواله می دهد نمونه بارز تفکر شما است. شما حرف نمی زنید، مرد عمل هستید، نمونه هایی را ذکر می کنم. امام حسین به دلیل خشونت جدش در جنگ بدر به شهادت رسید، علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد، حکم قصاص غیرانسانی است، امام زمان را تکذیب کردید، به ولایت فقیه توهین کردید، خیمه های امام حسین را آتش زدید، مسجدلولاگر راآتش زدید، به نمازگزاران در روز عاشورا حمله کردید، مردی را در مقابل دیگران لخت کردید و هزاران جنایت دیگر. اگر به شماها میدان داده شود از داعش بدتر عمل می کنید و داعشی ترین افراد زمان هستید
سقا
Iran, Islamic Republic of
آنوقت شما باتربیت هستید که دروغ میگید بهتر از راست

ادعای کذب شکنجه در کهریزک که توسط آقای علاءالدین بروجردی بعنوان رییس کمیسیون امنیت ملی و روابط خارجی مجلس وکمیته ای که درمجلس برای تحقیق دراین باره شکل گرفت کذب اعلام شد حالا شما اسناد مربوط به این شکنجه ها رو بدید ما ببینیم!!!!!
روزنامه نگاران شما که هر کذبی روبخوان بلطف آزادی بیانی که حکومت به اونها داده توی روزنامه های زنجیر شون چاپ ومنتشر می کنن وامثال تو هم باور می کنن حالا اگه در لباس خبر نگاری کاردیگه ای می کنن توقع نداشته باش به جرمشون رسیدگی نکنند!!!
فحاشی هم که کلا شما از خجالت نباید حرف بزنید بروبه جهنم، بزدل وترسو وبی شناسنامه و.....فقط چندنمونه ازناسزاهای رییس جمهوربه منتقدین برجام بوده رییس جمهوری که شما حامی اون هستید
خاندان هاشمی هم که نقش پر رنگی تو فتنه ی 88داشتن ومامان جانشون فرمودن اینا پدرسوختن وبریزید تو خیابون و.....رو توقع دارید تکریم کنیم؟؟؟
اتفاقا ما همه تحصیلات عالیه از دانشگاه های معتبرداخلی داریم نه دکترای قلابی که اکثرشما از دانشگاه‌ها ی خارجی دارین از سوادمون هم در جهت حفظ منافع ملی استفاده می کنیم نه اینکه برجام رو بذاریم تو کاسه ملت در حالی که ادعای سواد وزبان دانی داریم بعد هم وندی شرمن بگه اینها فرق این کلمه با اون کلمه رو نمیدونستن وبا همین سودا تو ی برجام کلاه سرتون گذاشتن
فروهر هم یه فرد ضد انقلاب بود که توسط نیروهای تندرو اصلاح‌طلب وزارت اطلاعات دولت خاتمی کشته شد
خلاصه اینکه پرونده اصلاح‌طلب جماعت سیاه تر از این حرف هاست منتهی از رو نمیرین
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کاملا برعکس، ما هم تحصیلات دانشگاهی داریم، هم بی آزاریم و اهل حق. برعکس شما که با تقلب و پارتی و پول، درس میخونید در داخل یا نشد خارج، بعد هم به عنوان یک فتنه گر، وحشیانه تو خیابون، دنبال سطل های زباله میکنید و اون بی زبون ها رو آتیش میزنید. بسیجی رو لخت میکنید و بچه رو تو شکم مادر میکشید و از سر در بانک ها، آویزون میشید و آواز میخونید!
اون هایی که تو کهریزک جمع شدن، یه عده فرهیخته نبودن، جمعی از رفقای شما بودن که به دلیل موجه اوباش گری، دستگیر شدن. اون همه مجرم تو بازداشتگاه سمت شما بود، یک مجرم هم که شرایط نامناسبی رو پدید آورد در کهریزک، سمت ما بود که اونم معلوم نیست دلش با ما بود یا با شما.
دانشگاه رفتنتونم دیدیم. پدر و مادراتون، یه عمر زحمت میکشن بچه تربیت میکنن میفرستن دانشگاه، اما خبر ندارن بچه شون مثل یه فرشته میره دانشگاه و اژدها خارج میشه. بولتن های انجمن ها رو هم دیدیم، توحش تو سالن همایش و قطع سخنرانی مخالفین، اصلا تفریحتونه. از دیپلمتون بگیر تا دکتری، فرقی نداره. بسان خری که کتاب بارش کردند و ذره ای، بهره عقلی از آموخته هایش ندارد.
برعکس، قشر مذهبی و انقلابی، از دیپلم گرفته تا دکتری همشون سر به زیر و آرام و متین هستن. از جوانش تا مسن، یک دریا حکمت بلدن.
اگرم می بینی تو سر بعضی از شما میزنیم، واسه اینکه جماعت منافق، حرف حالیشون نیست. تو سر شما نزنیم، هیچ میدون و خیابونی نیست که مردم، با امنیت ازش رد بشن. تو سر دشمن میزنیم تا نفسش درآد، بلکه جامعه نفس بکشه. والسلام
سقا
Iran, Islamic Republic of
محسن تنابنده ،نقی معمولی نیست که بابا پنجعلی بخوابونه دهنش تا الکی نگه .......‌حساس نشو
United Arab Emirates
مشکل ما اینجاست که بازیگر و بازیکن و مطرب هم مدعی روشنفکری و تحلیل مسائل شده اند.شما برید مشکلات اخلاقی خودتون که هیچ حریمی در روابطتون موجود نیست رو اصلاح کنید.
Iran, Islamic Republic of
معمولیه دیگه
پستهای چیپ و دلقکی در تلویزیون
Iran, Islamic Republic of
باور کن اگه تو این سال ها، یه ذره بهت احساس محبت پیدا کرده باشم!
یعنی هر چه خوب فیلم بازی میکردی و همه به به چه چه میگفتن، نمیدونم چرا تو دلم نمیرفتی و ازت اصلا خوشم نمی اومد.
تازه فهمیدم چرا تو دلم نمیرفتی. محبت به جریان نفاق، در دل ما نیست.
Iran, Islamic Republic of
بعضیا هنوز نظر رو نخونده، منفی میدن! نوبرید شماها.
تا آخر که بخونید، متوجه میشید که بنده، گفتم این آقای تنابنده رو هیچ وقت دوست نداشتم و نخواهم داشت. خوشحالم که همون موقع که همه از بازیاش تعریف میکردن هم، من ازش خوشم نمی اومد و هیچگاه، تو دلم نرفت که نرفت.
Iran, Islamic Republic of
نوبرید را خوب اومدی
منفی باف های اعصاب خورد کن تقریبا همه جا پیدا میشوند خیلی حرص نخور!!!
Iran, Islamic Republic of
شما دیگه خیلی خودتو پاک ومعصوم می بینی دادش گلم ....کمی یواش تر !!همه انسانیم نه فرشته مادر زاد!!!
Iran, Islamic Republic of
چون انسانی و عقل و چشم داری، گفتم اول بخون بعد مثبت منفی بده. مگه انسان نیستی؟ خب انسان باش.
Iran, Islamic Republic of
طویله هم برای کاخ سفید زیاده. ما، توالتش میکنیم از نوع ایرانی!
Iran, Islamic Republic of
میگن طرف ... شعر میگه مصداق تو
Iran, Islamic Republic of
وقتی مغزی طویله شود خانه مردم مستضعفی که با کم ترین درآمدها با توجه به اشرافیت مدیران و دولت موجود برای خود سقفی تهیه کرده اند می شود طویله.
Iran, Islamic Republic of
اینطور میگفتی بهتر بود وقتی مغز کسی پست و حیوانی میشود منزل مردم مستضعف را طویله می بیند
Iran, Islamic Republic of
در کشور ما هرکی تقلیدی درآورد یا لگدی به توپ زد به دلیل فقر قهرمانهای فکری و اخلاقی تبدیل به فرد معروفی میشه که عمدتا از زیر بوته سبز شده و ناگهان احساس جامعه شناسی و روشنفکری بهش حمله ور!! میشه و چون سوداش رو نداره حرفهای بی ربط میزنه
Iran, Islamic Republic of
مشکل فقر قهرمانان فکری و اخلاقی نیست
مشکل رسانه ها هستند که برای جیب خود ذائقه ها را تغيير مي دهند.
Iran, Islamic Republic of
تو و بقیه بازیگران بخشی از اون پولهای نجومیتون و اختصاص میدادید برای مقاوم سازی خونه های هموطنانتون هر ننه قمری رو بعنوان هنرمند با هر مدرکی بازی میگیرن نتیجه اشم میشه این تو رو پایتخت پنجت و تو ترکیه بازی کن تا به بهانه مسافرت خارجی پول بیشتری نصیب کارگردان وتهیه کننده و بازیگران معلوم الحالی مثل تو بشه
Iran, Islamic Republic of
اومدی ابرو درست کنی چشم رو کور کردی دوست عزیز آقای تنابنده از زمانی که نمایندگان اصولگرای مجلس نهم نامه ای نوشتند و از بعضی از اقدامات دولت روحانی ابراز نگرانی کردند وعنوان نامه را گذاشتند ((دلواپسیم ))بی انصافهای اصلاح طلب اونقدر در روزنامه های زنجیره ای این کلمه را مسخره کردند که کلمه دلواپس تبدیل به یک فحش شد آری وقتی ارزش ها جابجا می شود همین است دیگه شما هم ندانسته این تعبیر رو به عنوان یک ضد ارزش بر سر اصولگرایان می کوبی البته بنده از این جهت این ها رو توضیح دادم که حدس زدم این واژه را تقلیدی بکار برده ای والا کسانی که این کلمه را آگاهانه بکار می برند بی وجدانهایی هستند که تجربه ی چند سال اخیر نشان داده خودشان هیچ دلواپسی برای مردم مستضعف ایران ندارند چرا چون در زعفرانیه و لواسون اینجور جاها خانه های آنچنانی دارند وجنس نگرانی های آنها با توده مردم تفاوت از زمین تا آسمان دارد
جواد
Iran, Islamic Republic of
کاخ سفید برای طویله شدن هم زیاد است و به انان که ناراحت هستند می گوییم که از غصه بمیرید ما ان کاخ را خراب و طویله خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
یک نفر، پیام بنده رو به تنابنده برسونه؛
لازم نیست شما هنرمندان، برای مملکت دلسوزی کنید. مملکت را طویله کرده اید، بس است. دلسوزی اش به عهده ما.
Iran, Islamic Republic of
طویله نشین خودتی ...من مسکن مهری ام
Iran, Islamic Republic of
من هم مسکن مهری ام
زنده باد همه مسکن مهری ها
همه مسکن مهری هستیم
Netherlands
منم مسکن مهری ام البته بچه محل خانم گلپایگانی یعنی همسر آقای تنابنده بودم و بر خلاف تصور سلبریتی ها پشت کوهی یا فضایی نیستم.
ز همین جا هم به هومن سیدی و سایر همفکرانشون که جهان نیوز اسمی ازششون نیاورده و فقط رو نقی و تقی حساس شده عرض میکنم شما ها برید به امورات همسرانتون برسید. تازه به دوران رسیده ها دو روزه از شهراتون اومدید شمال تهران ساکن شدید و فکر میکنید خیلی میفهمید!؟
Iran, Islamic Republic of
دلقک هم دلقک های قدیم!
Iran, Islamic Republic of
به نظر من با قشر هنرند باید با ظرافت برخورد کرد اینها هنرمندند و حساس یک دفعه جوش می اورند و یک چیزی می گویند یک دفعه خوشحالند و جوگیر می شوند در هر صورت خیلی حساسند
یک چیزی توی مایه شاعران که خدا تو قرآن درباره شان گفته
(ترجمه از سوره مبارکه شعرا آیات 225-227)
و شاعران را گمراهان پيروى مى كنند آيا نديده‏ اى كه آنان در هر واديى سرگردانند و آنانند كه چيزهايى مى‏ گويند كه انجام نمى‏ دهند
Iran, Islamic Republic of
خشونت کلامی و بی ادبی ها را که شما نئو اصول گراهای تکفیری از سال ۸۸ ببعد باب کردید ، لااقل نسبت به رسم و رسومی که خودتون باب کردید مسؤلیت پذیر باشید !
امیر
Iran, Islamic Republic of
جهان جان؛
لطفاً دقت کنید.
مسکنی که بعد از سه چهار پنج سال از ساختش دیوارهاش بریزه، مطمئن باش ده سال بعد سقفش خودبه خود فرو خواهد ریخت.
سئوال اینه: چرا باید اصلاً مسکن نوساز و مطابق با آیین نامه های مقاوم سازی ساخته شده، به این شکل دراومده؟
حالا بگذریم از اینکه شما کشته ها رو به عدد تبدیل میکنید و میگویید: فقط سه نفر!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب امیر؛
چرا راست راست دروغ میگی؟ خجالت نمیکشی؟ حیا نمیکنی؟!
مگر دیوارهاش خود به خود ریخته؟! نمیدونی زلزله 7.3 ریشتری اومده یا اینکه در قلبت، مریضی هست؟
Iran, Islamic Republic of
راستی جناب امیر؛
چند نفر کشته داده بر اساس تحقیقات؟
شما که تازه دستور تحقیق به مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی دادید! چطور قبل از تحقیق، نتیجه گیری کردید و افسادنامه هاتون، تیتر قضاوتی زدن؟!
جا داره بگیم لعنت خدا، پیامبر خدا، و اهل بیت پاک پیامبر خدا، بر دروغگویان و حامیان دروغگویان، از ازل تا ابد.
Iran, Islamic Republic of
ببین خود دولت حرفهاش رو پس گرفت و دهانشو داره آب میکشه. خودت رو ضایع نکن
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
امیرجان استدلال صحیحی نبود، ظاهرا در منازعات سیاسی، موضوعی مغفول مانده است. نظارت عالیه بر احداث ساختمانها و مقاوم سازی آنها برعهده نظام مهندسی ساختمان است که متاسفانه بسیاری از همکاران بنده در نظام مهندسی فقط حق الزحمه نظارت را می گیرند و هیچ نظارتی بر ساخت انجام نمی دهند. ایده مسکن مهر ایده ای بسیار بسیار عالی بود. اشکالات مقاوم سازی آن را از نظام مهندسی باید بخواهید
حمید
Iran, Islamic Republic of
این اقا یک بازیگر بیشتر نیست . فیلسوف و حکیم نیست که این قدر بزرگش میکنند . ایرانی جماعت آدم ها را زیادی جدی میگیرد .
amir
Iran, Islamic Republic of
بازیگر نه! دلقک!
حامد
Iran, Islamic Republic of
مردمی که مسکن مهر خریدند ، پولشان کفاف مسکن شخصی ساز نمیداد . وزیر زعفرانیه و قیطریه نشین باید این مسکن های 70 متری را افتضاح بخواند ..... کجاست امام که ببیند این مملکت دست چه نااهلانی نیفتاده است ......
Iran, Islamic Republic of
طویله جای زندگی افراد شکم سیر و عاشق غربه
Iran, Islamic Republic of
من الان نیاز شدید به مسکن مهر دارم... ای کاش این دولت هم دغدغه ی خانه دار کردن مردم رو داشت...
در خصوص حرفهای این عالیجنابان (جهانگیری و تنابنده و...) باید بگم که احساس امنیت از خود امنیت مهمتره؛ اون چیزی که آرامش رو در زندگی مردم جریان میده احساس امنیته... به فرض که مسکن مهری در جایی خراب شده و واجد امنیت نیست... دلیل نمیشه که شما احساس امنیت رو از میلیونها ساکن مسکن مهر سلب کنید. داعش سلب امنیت و احساس امنیت میکرد و شما سلب دومی...
Netherlands
منم همینطور. گفتم یکی از این مسکن مهرها که میگید رو دستمون باد کرده را از دم قسط بدین من
مجید
Iran, Islamic Republic of
محسن جان کار خودتان انجام دهید اگر انتقادی داشتید به کم کاریها و کم تو جه های دولت داشته باشید .....
Iran, Islamic Republic of
در جامعه ای که همه تیتر خوان می شوند و بررسی نمی کنند و حرف می زنند. به راحتی توسط سیاسیون بازیچه می شوند انهم ناخواسته
یک پیشنهاد ساده به این افراد :وقتی می خواهید چیزی را بصورت عمومی بنویسید فقط پنج دقیقه در مورد ان در اینترنت جستجو کنید اصلا نمی خواهد در خصوص ان فکر کنید
amir
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد ساده تر به این افراد اینکه:
اگه نمیتون حرف بزنی، میتونی که حرف نزنی!
محسن
Iran, Islamic Republic of
اینها همانها یی هستند که از بس بی آبرو بودند همیشه با اسم مستعار در جامعه معرفی میشدند
بهترین عنوانشان دلقک بود و مطرب
چه کنیم که جمهوری اسلامی به اینها بها داد و حالا برای کشور شده اند سر خر
Iran, Islamic Republic of
یا رب روا مدارکه گدا معتبر شود که اگر معتبر شود ز خدا بیخبر شود.
آقا تنابنده گذشته نه چندان دورت را یادبیاری بد نیست.
Iran, Islamic Republic of
چقدر بی ادب
چقدر بی تربیت
چقدر بی نزاکت

هرچی بیشتر میگه بیشتر آلودگی روح و روان و شخصیتش را نشون میده...
amir
Iran, Islamic Republic of
گنده این دلقکها با نام کوتاه ر-ع ،که استاد دیالوگها و نقشهای توالتیه! پشت تریبون رسمی گفته بود برای خندوندن مردم حاضره شلوارشو پایین بکشه!
دیگه شما از این دلقک دست دهم چه انتظاری دارین؟!
Iran, Islamic Republic of
وزیر ارشادچپ و راست اعتدالی: اگر نیاز به هنرمندان دارید بگید براتون چند تا بفرستم
اصل مطلب تو همین جمله گفته شده والسلام
مجيد
Iran, Islamic Republic of
بدي ما ايراني ها اينه كه وقتي مسئول ما به خودش جرات ميدهد به كساني كه در مسكن مهر توهين كند بقيه هم به خودشان به نسبت ادب شان خود را مكلف به توهين مي دانند!!! يكي نيست به اين دولت بگه كه شما از مسكن مهر دولت قبل ايراد ميگيريد!!! خودتان كه از همه بدتر هستيد با اون يك ساختمان بيمارستان تان!!! كه همه اش فرو ريخت. خدا نكند در جاهاي ديگر كه شما دو تا ساختمان ساختيد زلزله بيايد اون وقت شايد زيانتون جمع شود و به جاي حرف زيادي برويد به مردم آنجا كمك كنيد. . فرافكني زيادي نكن جهانگيري ......
امیرسعیدابوزهرا
Iran, Islamic Republic of
اگر هرکس گفت سیاسی نیست باید بیشترازاوترسید /تودیگه سیاسیه سیاسی هستی / وخوب ازرفیق جورج سوروس خوشت می آید / دلواپس راهم خوب اومدی چون دلواپس ها خطربرجام را قبل تر تذکردادند
منم بهت میگم:
نه نقی معمولی..... تودیگه فدایی نداری
هنرمندان و ورزشکاران بی بته ایرانی را، تحریم کنیم.
Iran, Islamic Republic of
تنابنده، همون موقع که نقی بود هم، معمولی بود! نقی معمولی تنابنده معمولی!
پس به پیشنهادم توجه کنید. به هنرمندان ، محل ندید، کاراشون رو نبینید، از کنارشون بی تفاوت رد شید که از صدتا فحشم براشون بدتره.
Iran, Islamic Republic of
این بیچاره چارتا بازی تلویزیونی کرده فکر کرده کسی شده بیچاره!