پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۸۷
نکاتی درباره تحرکات بقایی و دوستان:

فرار از قانون با انداختن توپ در زمین لاریجانی ها/ سوژه بعدی حلقه انحرافی چیست؟

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۸
کد مطلب: 566946
باید این نکته ار درباره صداقت رفتار و گفتار این تیم در نظر گرفت اگر آنها واقعا به ظلم و بی عدالتی در جمهوری اسلامی باور داشتند در هشت سال حضورشان در قدرت، همین نظام و همین قوه قضاییه و همین نهادها در آن دوران نیز حضور داشتند و می بایست آن هنگام معترض می شدند و در مقابل ظلم از حقوق مردم دفاع می کردند.
فرار از قانون با انداختن توپ در زمین لاریجانی ها/ سوژه بعدی حلقه انحرافی چیست؟
گروه سیاسی جهان نيوز: دادگاه حمید بقایی، معاون اجرایی دولت دهم به محلی برای تبدیل آن به یک بازی سیاسی نخ نما تبدیل شده و وی با استفاده از فرصت پیش آمده، به دنبال فرار از زیر بار عدالت است.

به گزارش جهان نيوز، فرار رو به جلو بهترین گزینه ای است که حمید بقایی در ماههای گذشته در برابر دادگاه از خود بروز داده است. وی که از عدم آزادی و فشارها شاکی است، آزادانه در خیابان ها و اماکن عمومی حاضر می شود و به اتهام زنی به تمامی ارکان و مقامات می پردازد. به طور کلی مشخص نیست چرا به جای دفاع از پرونده خود تلاش می کند تا پای سران دیگر قوا را نیز به میان آورده و به طور کلی پرونده قضایی را به یک پرونده سیاسی تبدیل کند!

با ورود مستقیم محمود احمدی نژاد به این ماجرا و سخنرانی و ضبط  و  انتشار کلیپ های یک سویه، تا حدودی اهداف نهایی ماجراجویی جدید حلقه ثابت دولت نهم و دهم مشخص می شود. پس از ماجرای زنبیل قرمز بقایی، بست نشینی در یکی از اماکن مقدس ایران به سوژه جدید این تیم برای خودنمایی و همچون گذشته اتهام زنی بدون سند ومدرک به برخی از مسئولان و شخصیت ها تبدیل شد. در این بین برادران لاریجانی که دوتن از آنها در راس قوه قضا و قوه مقننه حضور دارند، آماج این حملات قرار گرفته اند.

گلاویز شدن با لاریجانی ها و تغییر زمین بازی از یک پرونده قضایی به سیاسی دقیقا در این مسیر قرار می گیرد. احمدی نژاد، بقایی و دوستان قصد دارند تا خود را پرچمدار مبارزه با فساد نشان دهند در حالیکه خود متهم به فساد هستند! به همین دلیل راس قوه قضاییه را هدف قرار داده و آنجا را متهم به فساد می کنند.

در سخنرانی بیست دقیقه احمدی نژاد در حرم حضرت عبدالعظیم  حسنی بارها اصطلاح و واژه عدالت خواهان، عدالت و آزادی تکرار شد و این کلیدواژه ها گویای آن است که این تیم به دنبال پیگیری حرکتی هستند تا خود را نماینده مردم در امر عدالت و عدالتخواهی معرفی کنند. برای تبلیغ و تاثیرگذار کردن اقدامات خود نیز بهترین کار سرو صدای زیاد هرچند تو خالی باشد.

باید این نکته را در نظر گرفت که قوه قضاییه خالی از خطا و نقد نیست و حتی در سال های اخیر مبارزه با تخلفات در این دستگاه به حدی جدی بوده که دهها قاضی یا بازداشت یا از کار برکنار شده اند اما اینکه عده ای بخواهند کل این دستگاه را متهم به فساد، زد و بند و سواستفاده کنند، امر خلاف واقعیات موجود است. از سوی دیگر رئیس دولت قبل وجود 17 میلیون پرونده را نتیجه پرونده سازی قوه قضاییه برای مردم دانسته است.

خالی از لطف نیست نگاهی به آمار مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی که نتیجه عملکرد دولت ها از جمله دولت قبل می باشد، انداخته شود. وجود 11 میلیون حاشیه نشین، 6 تا 7 میلیون بیکار، 1.5 تا 2 میلیون معتاد، هزارن زندانی به خاطر جرایم مالی، و افزایش طلاق به خاطر عدم توانایی مالی، و ... نتیجه کدام سیاست هاست؟ این شاخص های منفی بستری را فراهم می کند تا جرم و بزهکاری افزایش یابد و بار آن در دستگاه عدالتخانه تلنبار شود.

ورای تمامی این موارد دستگاه قضا در سال های گذشه در برخورد با مفاسد کلان اقتصادی و مالی نقش بسزایی داشته ولی از شروع برخورد با این مفاسد هیاهوهایی سیاسی نیز برای انحراف روند رسیدگی ها افزایش یافته است. در این بین کسانی متهم یا مجرم شناخته شده اند که دارای وابستگی سیاسی به هر دو جریان سیاسی کشور بوده اند و این نشان از آن دارد که قوه قضاییه بدون توجه به خط و ربط ها با توجه به سیاست کلان مبارزه با مفاسد عمل کرده است.

مسئولان و مقاماتی که راهی زندان یا بازداشتگاهها شده اند جزء نزدیک ترین افراد به روسای جمهور نیز بوده اند. حال چگونه رئیس دولت قبل، مسئولان و مقامات دولت خود را مبرا از هر گونه فساد یا تخلفی می داند و هر زمانیکه دستگاه قضاییه قصد کرده تا به بررسی پرونده های مربوط به مسئولان دولت قبل بپردازد، احمدی نژاد خطوط قرمزی تعریف کرده و د رمسیر پرونده ها سنگ اندازی کرده است. اینگونه باشد باید روسای جمهوری که با نزدیکان آنها برخورد شده یا زنبیل به دست بگیرند یا در جایی بست نشینی کنند! هرچند آنها نیز حاشیه سازی هایی داشته اند ولی در نهایت دستگاه قضا حکم نهایی را صادر می کند.

در پایان باید گفت با بست نشینی و استفاده از اعتقادات مردم نمی توان به امور خلاف یا بی پشتوانه مشروعیت بخشید، این سنت برای کسانی است که نه برای چنگ اندازی به قدرت یا ثروت و فرار از قانون بلکه برای دفاع از اسلام و ایران در زمان نظام پادشاهی های گذشته به اماکن مقدس پناه می بردند. هرچند حلقه انحرافی با مشاهده این واقعیت که هوچی گری و غوغا به پا کردن آنها در جامعه با هیچ استقبالی از سوی مردم واقع نشد، نمایش بی محتوای بست نشینی خود را پایان دادند و این تئاتر مضحک را  جمع کردند، اما بدون شک این افراد برای دیده شدن و نمایش جید بار دیگر مضحکه ای دیگر را رقم خواهند زد.

باید این نکته ار درباره صداقت رفتار و گفتار این تیم در نظر گرفت اگر آنها واقعا به ظلم و بی عدالتی در جمهوری اسلامی باور داشتند در هشت سال حضورشان در قدرت، همین نظام و همین قوه قضاییه و همین نهادها در آن دوران نیز حضور داشتند و می بایست آن هنگام معترض می شدند و در مقابل ظلم از حقوق مردم دفاع می کردند.

کاملا گویاست که حلقه انحرافی نه درد و غم مردم دارد و نه به فکر احقاق حقوق آنها. تا زمانیکه درقدرت حضور داشتند همه چیز بر وفق مرادشان بود ولی زمانیکه از پاستور خارج شدند، کل نظام و کشور و نهادها تبدیل به "آدم بدهای" قصه شده اند؛ پس درد آنها درد قدرت است  که براساس قانون و گردش نخبگان در انتخابات، دستشان از آن کوتاه  شده و با مشاهده اینکه دیگر در میان ملت نیز نه محبوبیتی و نه عزتی دارند، با نمایش های مضحک سعی در باقی ماندن در تیتر رسانه ها و در کنار آن فرار از پاسخگویی در مقابل تخلفات احتمالی خود را دارند.

 بهتر است قوه قضاییه همچون رویه ای که در سال های اخیر اتخاذ کرده، در دام سیاه نمایی ها و هوچی گری عده ای خاص نیافتد و همین روند را برای تمامی کسانی که خود را ماورای قانون می بینند، از هردسته و گروهی ادامه دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناصر
Iran, Islamic Republic of
فقط شما یک کلام بگید چرا دادگاهشون علنی نمیشه.اگه واقعا رسانه بی طرفی هستید و مقالاتتون از روی کینه علیه احمدی نژاد نیست یک مقاله در مورد علت علنی نبودن دادگاه بگید و همه رو متقاعد کنید .
سید
Iran, Islamic Republic of
اولا احمدی نژاد نه، مشایی
چرا که احمدی نژادی دیگر، وجود ندارد
کار مشایی اینکه که با احمدی نژاد نیروهای انقلاب مضحکه عام و خاص کنه الحمدالله موفقه
احمدی نژاد و مشایی در حکم دوست نادان و دشمن دانا ست
موسوی
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای سواله که چرا قوه قضائیه دادگاه رو علنی نمی کنه و این سایتای اصولگرا و اصلاح طلب هم با همه ادعاهاشون هیچ کدوم خواستار دادگاه علنی نیستن. گویا اصولگرا و اصلاح طلب هم "نه درد و غم مردم دارند و نه به فکر احقاق حقوق آنها" هستن.
منم به عنوان یکی از مردم این کشور از سایت جهانیوز و بقیه سایتای به اصطلاح اصولگرا و اصلاح طلب میخام که در کنار همه خبرایی که بوی کینه ازشون بلنده لااقل یه خبر یا تحلیل هم برا علنی کردن دادگاه بزنن تا حداقل های انسانی رو رعایت کرده باشن. حداقل های خبرگزاری و مسلمانی و ... پیش کش
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
حلقه انحرافی شمائین ک ۷ساله تهمت میزنین و ی سند رو نمیکنین.. وقتی میگم این کارا خصلت شما اصولگراهاست بدتون میاد.. اصلاح طلبها رو ک اصلا در موردشون حرف نمیشه زد.. ما دلمون به شما اصولگراها خوش بود ک متاسفانه چهره واقعیتون رو شد... شما خودتون رو تو قضیه سفارت انگلیس و عربستان نشون دادین..
صادق ذوالفقاری شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
خو ی سند رو کنین ک انحرافی هستن؟ من حتی به ادمین کانالتون هم پیام دادم ولی جواب نداد. بسم الله چرا ی سند از جن گیری و رمالی رو نمیکنین؟ باعث این خفت و ننگ ک داریم میکشیم شما اصولگراها هستین و بس..
دادگاه علنی
Iran, Islamic Republic of

یک مناظره احمدی نژاد بت شکن با موسوی خائن و علنی کردن نقش هاشمی و فرزندانشان در فساد و فتنه که حرف ملت بود را دیدید و دیدیم!
حالا دادگاه علنی کنند؟!که بی آبروشوند!
هر گز دادگاه علنی نمی کنند چون طوفان خشم مردم ستمدیده اینبار به خیابانها کشیده می شود نه صندوق های رای!
دیدید با چهارتا فیش حقوقی نجومی بگیران چطور به دست و پا افتادند(دولت و ...)، حالا بیایند اجازه دادگاه علنی و نمایش اسناد خیانتشون و خیانت بستگان و فرزندانشون رو بدهند!
هرگز.
Iran, Islamic Republic of
چه جالب قرار احمدی نژاد بت شکن با موسوی خاین هر دو محکمه بشوند خدا کنه دادگاه علنی باشه آخ که دیدن داره أین دادگاه اگه علنی برگذار بشه
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
جریان انحرافی ساخته و پرداخته غریق استخر فرح است.
اصول سواران هم از بغض و حسادت این مطلب را بی دلیل، بدون سند و مدرک به احمدی نژادی ها می گویند
اگر امثال جهان نیوز ادعای انحرافی دارند اعلام کنند سند بیاورند
فقط و فقط حرف زدن، انگ زدن، برچسب زدن و متهم کردن نشان دهنده این است که مشکل از فکر و تفکر نیست مشکل بغض و کینه، حسادت و ترس از عدالت است.
در ضمن چه کسی گفته است که اصول سوارها سنگ محک هستند؟
مگر شما معیاری که انحراف را تشخیص می دهید

البته بدانید بزرگت ترین انحراف سکوت در مقابل ظلم است
بزرگ ترین انحراف سکوت در مقابل اشرافی گری است
Iran, Islamic Republic of
شما هر قدر هم تلاش کنید تا لاریحانی ها را تطهیر کنید و افراد خدوم دولت احمدی نژاد را خائن بنامید و منحرف بدانید موفق نخواهید شد.
برای هر آدم بی طرفی که قدری جستجو کند و از قبل بنا را بر محکومیت نگذارد اشکالات و غیر عادی بودن این پرونده سازیها اظهر من الشمس است.
نسبت دادن اتهامات مالی بدون ارائه مستندات از یکسو و خلق عناوین جرمهایی جدید و خنده دار مانند معاونت در توهین به مقامات بخاطر راه رفتن آقای جوانفکر در کنار حمید بقایی (که خود او را متهم به توهین کرده اند) از سویی دیگر. محروم کردن وکیل مدافع از حق وکالت و زندانی کردن او و عدم توجه به درخواست مکرر متهمین به برگزاری علنی جلسات بدون توجیه منطقی، و موارد متعدد دیگر که ذکر آنها باعث اطاله مطلب خواهد شد همه و همه نشانگر برخورد خارج از عرف با این افراد است.
اگر نویسنده و نشر دهنده این مطلب در سالهای قبل اندک زمانی به مناطق محروم کشور سر زده بودند و وضعیت پیش از دولت نهم و دهم و بعد از آن را در جای جای پهنه کشور اسلامی مقایسه می کردند اینگونه غیر منصفانه نتیجه گیری نمی کردند که اینها درد احقاق حقوق مردم را ندارند. در ضمن اقدام جسورانه دکتر احمدی نژاد در پخش فیلم متخلف منتسب به این خاندان در صحن مجلس یکی از موارد اعتراض به دستگاه قضایی بوده که نه تنها راه به جایی نبرده بلکه تبعات برخورد شدید با خود ایشان را تا کنون بدنبال داشته است. پس لطفا نتیجه گیری نکنید که در زمان حضورشان در قدرت به این روالها اعتراضی نشده.
در ضمن اینکه شما نخواسته اید علت اصلی خاتمه بست نشینی را ببنید و
به آن با تعابیر تئاتر مضجک و نمایش بی محتوا نگاه کنید باعث تغییر واقعیت قضیه نخواهد شد.
توصیه می کنم در نوشته هایتان قدر خدا را در نظر داشته باشید و بدانید که یک مطلب که اینگونه با کتمان بسیاری حقایق و با تعبیرهایی ناصواب ممکن است باعث گمراه شدن عده ای از جوانان که خیلی در بطن قضایا نیستند بشود و برای شما مسوولیت شرعی دارد. آخرت خودتان را فدای دنیای دیگران نکنید و لطفا این قدر جرأت داشته باشید که نظر مخالف خودتان را هم نشر دهید تا مخاطب خودش به قضاوت بنشیند.
Iran, Islamic Republic of
چطور آنزمان ایشان در قدرت بودند میانه آنها با هم بسیار خوب بود یکدفعه یادشان افتاد که ایشان ظالم هستند شاید هم بعد یکشنبه سیاه مجلس روابط این یار غار با هم خراب شده یکی در قدرت مانده آن یکی ناکام مانده است
Iran, Islamic Republic of
البته من کاری ندارم که کار اینها درست است یا غلط گیرم به نظر شما اینها احرافی هستند و لاریجانیها پس از ائیمه اطهار پاک ترین انسانهای روی زمین هستند ولی یک سوال اینجا پیش می آید اینکه آنها مگر چه می خواهند؟ میگویند دادگاه مارا علنی کنید اگر این آقایان ریگی به کفش ندارند واز کارهای خودشان مطمئن هستند چرا این خواسته قانونی آنها را اجابت نمی کنند چرا اجازه نمی دهند احمدی نژاد در برابر سیل بهتانهای همه شماها از خودش دفاع کند
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
احسنت.. اصولگرایان وقتی از مدار انصاف خارج شدن ک از سال نود به بهانه واهی جن گیر و رمال هم پیاله کارگزاران و اصلاحاتیا شدن و برخلاف فرمایشات آقا هی محمود و دولت رو کوبوندن...

اصولگرایان خودشون رک فقط ولایتمدار میدونن..ولی در عمل...
محمد افشین خواه
Iran, Islamic Republic of
الهم اجعل عواقب امورنا خیرا
Iran, Islamic Republic of
از بغض احمدی نژاد بمیرید
Iran, Islamic Republic of
الهی آمین
amir
Iran, Islamic Republic of
یه ویرگول کم گذاشتی!
از بغض، احمدی نژاد بمیرید. (لطفا)!
صادق ذوالفقاری شاهین شهر..
Iran, Islamic Republic of
عزیزان بدونن ک اصلاحات و جریانش چهره اصلیشون خیلی ساله نشون دادن و معلوم الحالن.. ولی به قول سردار قالیباف ک خود از اصولگراهاست ک تازه گی ها گفته:
اصولگرایی عملکرد خوب و قابل دفاعی نداشته... اصولگرایی متاسفانه بجای ولایتمداری، با تندرویهاشون هر روز از رهبر هزینه کردن و دودش به چشم....

اصولگرایی یعنی لاریجانی ها، یعنی کاظم جلالی ها و باهنر ها و سلیمی نمین ها و....
Iran, Islamic Republic of
باید دنبال اصولگرایان واقعی گشت و آنها را فرستاد مجلس نه کسانی که برجام را بیست دقیقه ای تصویب کنند البته اصولگرایان واقعی نیز داریم که با برجام مخالفت کردند ولی در مجلس در اقلیت بودند اصولگرایان واقعی مثل جناب آقای حداد عادل داریم آقای رئیسی که در انتخابات اخیر امید ۱۶ میلیون رای دهنده بود و افرادی دیگر . متاسفانه تبلیغات مسموم طرف مقابل روی خبلی ها در کشور تاثیر گذاشت دلواپس بودن اصولگرایان واقعی را در مورد به خطر افتادن ارزشها آنقدر مسخره کردند که تبدیل به یک فحش شد در بین اصلاح طلب هانیز افرادی که به ارزشها و اصول پایبند هستند، هست باید همه دلسوزان واقعی اصول انقلاب فارغ از اسم و حزب و ...دست به دست هم دهند و یک حرکت را برای امیدوار کردن مردم شروع کنند
Iran, Islamic Republic of
الهی آمین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد و دارو دسته او خوب بلد هستند شترشان را کجا بخوابانند و چوب دستی خود را بلند کرده است تا کسی نزدیک ایشان نیاید متاسفانه طرف مقابل هم ریگهای درون کفش خود دارد ولی مجبور است قانون را اجرا کند ولی افکار عمومی با این کارها قانع نمی شوند آنها خواستار محاکمه علنی خاطیان دولتی و کشوری هستند در هر پست و جایگاهی که هستند مردم تشنه اصلاحات اساسی در کشور هستند روسا و مدیران فاسد و ناکار آمد از هر حزب و گروه و هر طایفه و ایلی که هستند باید کنار گذاشته شوند و در دادگاه های رسمی و علنی محاکمه شوند
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا از احمدی نزاد می ترسند چه آتوی را در دست دارد که همه میترسند ..........
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط محاکمه علنی است که میتواند این آتش را خاموش کند والا غیر ..ریسک سرمایه‌گذاری در آیران بسیار بالا رفته است از بس فساد دولتی ریشه دوانده است و اقتصاد کشور هرگز موفق و راه نخواهد افتاد مگر اینکه با أین مفاسد به طور علنی مبارزه شود تنها نور امید فقط مقام عظمای ولایت است که باید سکان کشور را بدست بگیرد و تک تک مفسدان را محاکمه کند و از آنها توضیح بخواهد
Iran, Islamic Republic of
در عجبم ! شما مغرضانه و یکسویه درمورد احمدی نژادو طرفدارانش مطلب انتشار می دهید و با مصونیت کامل تهمت به کسانی که زمانی مسئول همین مملکت بودند می زنید ولی حرف حق آنها که خواسته ای منطقی است انتشار نمی دهید مگر درخواست برگزار کردن علنی دادگاه خواسته ناحقیست که شما آن را فرار به جلو و گریز از قانون می نامید ؟ پیشنهاد میکنم یک بار متن کیفر خواست آقای بقایی را مطالعه کنید . متنی که چندین حقوق دان برتر درمورد آن اظهار نظر کردند و با توجه به مدارک ارائه شده در آن هیچ گونه تخلفی از سوی آقای بقایی دیده نمی شود . شما که خواسته ی شیمون پرز را جامه ی عمل می پوشید مردم را مثل خودتان فرض نکنید .
ومکرو مکرالله و الله خیرو الماکرین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز با بخش اول صحبت شما موافق هستم و بخش پایانی را فرار رو به جلو میپندارم
amir
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.
منم همینطور.
Iran, Islamic Republic of
کمی هم از خدا بترسید و اینقدر ظلم به خادمان ملت نکنید ، اگر شما آلزایمر گرفتید مردم خدمات دولت احمدی نژاد را فراموش نمی کنند .ایگونه کینه توزی شما نصبت دکتر احمدی نژاد فقط منشاء شیطانی دارد
حسین
Netherlands
جسارتا مجبورم حساب احمدی نژاد را از مشائی جدا کنم. اگر من بجای مشائی بودم کنار می کشیدم تا در صد بالائی از حملات که بدلیل وجود مشائی است کم و گم شود و این را از یار خالص نمی توانم پذیرفت.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
مشائی بهانه است اینها از حسادت است
حسین
Netherlands
اینطور هم می تواتند باشد. اما بخاطر این امت و تاریخ می توان حسودان را خلع بهانه کردو چه بهتر بود که خود آقای مشائی پیش دستی می کرد.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
نظر شما در جای خودش محترم است ولی نمی دانم واقعا مشکل مشایی چیست که اینهمه با او دشمنی می شود ؟ اگر تخلفی دارد بگید ماهم بدانیم. ولی بنظرم اینها همه اش دشمنی بی پایه و اساس با این مرد بهاریست
حسین
Netherlands
ضمن تشکر ، حتی اگر فرمایش شما صد در صد صحیح باشد ، باز هم نباید موجب کشمکش و سردرگمی در جهان اسلام بشود. جملات و لغات با دقت انتخاب شد. مثلا جهان اسلام ، بعنوان فردی که به افکار مسلمانان دسرسی مستقیم دارد عرض می کنم که ما نمونه جامعه مسلمان و همه مسلمین هستیم ( و بهمین دلیل هم دشمنان و بد خواهان اینهمه مشکل سر ما می ریزند. پس وظیفه ما مضاعف است ). در چنین صورت و حال و هوائی ، ایثار حق یک فرد در راه ثبات جامعه اسلامی موجب آن میشود که این نظام مقدس و امید مسلمین عالم کمتر از داخل ضربه بخورد.
فراموش نکنیم که همه ، چه مومنین و چه مسلمین و چه وطن پرستان بدنبال سر فرازی و دوری از ظلم و استثمار و طاغوت هستیم.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
مشکل آقای مشایی از جنسی که القاء میکنند نیست. مشکل آقای مشایی نظریه پردازی در مورد مسائلی است که بنظر این حقیر جایی در دستگاه اجرا نداشته و ندارد. آقای احمدینژاد نیز ارزیابی درستی از فضای حوزه ندارند و این نقطه شروع مشکل است.
چنانچه آقای مشایی این مباحث را بعنوان یکی از حوزویان طرح میکرد، موضوع در همان دایره باقی میماند همانطور که سالها مانده بود.
ساکت
Iran, Islamic Republic of
انقدر به احمدی نژاد گیر دادید که خدا شما رو اسیر ادمهایی چون روحانی و جهانگیری کرده .ادامه ندید
هومن
Iran, Islamic Republic of
این مشایی بود که روحانی را سر کار آورد.
خواهید دید که احمدی نژاد له خواهد شد، اما خطی بر صورت مشایی نخواهد افتاد.
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد لعنت بر اصولسوارهای نان به نرخ روز خور
Iran, Islamic Republic of
احسنت گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
ادم بخدا به شما خنده اش میگیرد تا دیروز او را تا حد پیغمبر بالا بردید و امروز میگویید انحرافی
Iran, Islamic Republic of
اوف بر کسانی که میترسننداین متهمان به فسادرا محاکمه کنند ترس از رسوایی خود و اعمال خلاف قانون خود
سهیل
Iran, Islamic Republic of
پاک دست ترین دولت تاریخ ایران
جهان نیوز کم دم تکون بده برای رییس قوه مقننه و قضاییه
سرور
Iran, Islamic Republic of
منفی به خاطر بی ادبی ات.
United States
ای وای بر ما ک اینچنین مضحکه این جماعت شده ایم
Iran, Islamic Republic of
خوب مفت خوریها تون رو کردید حالا علیه دکتر مطلب بزنید بدانید که اقلیت فاتح در برابر اکثریت صاحب قدرت در تاریخ پیروز بوده اند...
سرور
Iran, Islamic Republic of
لطفا راست بگوییم.
این جمله "ولی زمانیکه از پاستور خارج شدند، کل نظام و کشور و نهادها تبدیل به "آدم بدهای" قصه شده اند..." یعنی اینکه لاریجانی ها معادل کل نظام هستند.در صورتیکه واقعیت این نیست.
چرا نمی خواهید درس بگیرید مجلس فعلی و ریاست جمهوری مجدد حسن روحانی دستپخت علی لاریجانی است.
حسین
Netherlands
- تکلیف دو قوه از سه قوه که روشن است. برادران دیگر هم که همه در مقامات هستند.
- اگر ایشان توان اندیشه و فکری آنچنان داشت که در بالاترین مقام اجرائی نیرو ساز باشد ، باید بر اساس فرمایش بهترین سیاست راستی است عمل می شد .
- نتیجه اینکه در عین حال که قوا حداقل دو سوم در دست است ، کشور در بسیاری از ابعاد بجلو نمی رود و بخصوص در تزول ارزشها نمونه بسیار است 1. یعنی اینکه می توان بدون داشتن توانائی ها و دانش و صلاحیت مقامات را غصب کرد و این مشکل نظام باید بهبود یابد . در غیر اینصورت خشک و تر با هم خواهد سوخت.
حسین
Netherlands
1 در پیام فوق اشاره به گزارش جهان نیوز امروز دارد ، تحت عنوان : "" جزیره‌های «لاکچری» در شمال شهر + تصاویر ""
Iran, Islamic Republic of
باصحنه گردانی شورای نگهبان
سید
United Arab Emirates
کلا قانون چیز خوبیه البته برای دیگران.
تا وقتی که به ماها کاری نداشته باشه.
خراب کردی آقای احمدی نژاد.خراب.....
حسین
Netherlands
انجا خراب کرد (البته در چشم بعضی ها) که گفت. فیلم هم نشانداد. اما تعقیب قانونی متهم به تخلف هرگز منتشر نشد. آقا فاضل لاریجانی را عرض می کنم.
Canada
تقریبا۴۰ درصد جمعیت بزرگسال پرونده دارد. پرونده فاضل لاریجانی ۵ ساله داره خاک میخوره. حسین فریدون، حقوق نجومی، صندوق توسعه، صندوق فرهنگیان و ... هیچکدام رسیدگی نشده و دقیقه به دقیقه، برای دکتر احمدینژاد و یارانش احضاریه میفرستید و اسمشان را بر خلاف تمام قوانین و اخلاقیات، سر تیتر روزنامه ها میکنید ولی مفسدین را فراری میدهید!

شماها مردم را چه فرض کردید؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
می توانید بفرمایید کدام عدالت
آقای بقایی صفح صفحه و کلمه کلمه ادعا های پرونده اش را انتشار داده است و آقای جزئ خراسانی به عنوان امین اموال دولت ذیحساب تمام اسناد مرتبط را در گزارش های تصویری و سندی ارائه نموده است .
تمام این مطالب را که می گویند الان تمامی مسولان و مدیران ذیحسابی در تمام دولتها به همین ترتیب انجام می دهند و جالب است که دستور یک مدئیر کل به عنوان هزینه کردن برای ذیحساب سند است انوقت رییس جمهور کشور و مصوبه هیئت دولت را به عنوان سند قبول ندارند و اادعا ها عجیب
واقعا این قوه قضائیه به کجا می رود
چند سوا بزرگ هست که باید پاسخ داده شود که آقای احمدینژاد هم این سوالات را داشتند پ
1- آیا مصوبات دولت آقای احمدینژاد غیر قانونی است
2-آیا ذیحساب جایگاه قانونی برای تایید اسنا مالی دارد
3-دلیل اینکه آقای بقایی که به اعتراف خود قاضی جرمش مالی هست چرا در زندان انفرادی آنهم به مدت 7 ماه و بدون محاکمه بوده است
4- اگر ایشان جرم مالی داشته اند بازرسی از خانه ایشان به چه علت بوده است
5 چرا بعد از دادگاه به شواهد تصاویر انتشار یافته عده ای در صدد ربودن مدارک و دفاعیات آقای بقایی بودند
6 آقای جوانفکر به روش محاکمات آقای بقایی اعتراض کرده ایشان را به عنوان تشویش اذهان و توهین احضار کرده اند مشایی اعتراض کرده به عنوان تشویش و توهین احضار کرده اند آخر باید این مسائل حد و مرزی داشته باشد
سرباز ولایت
Australia
شما تا همین چند وقت پیش برای همین حلقه یقه جر میدادین.
...
اشتباها مثبت زدم.
بهروز
Iran, Islamic Republic of
یک سری تو مملکت فتنه گر یک سری انحرافی یک سری نفوذی پس کی خوبه تو این مملکت پس همه بد هستند شما خوبید
Iran, Islamic Republic of
آفرین ظاهرا فقط آقا و جهانیوز ی ها خوبند وبس
حامیان رهبری
Iran, Islamic Republic of
اگر نظام اسلامی بدنبال جذب حداکثری و نفوذ به قلبها و دلهاست،باید تمامی دادگاه های ای نچنینی علنی برگزار شود تا علاوه بر استحکام نظام،مردم رغبت بیشتری نسبت به کشور و دینشون داشته باشند چون آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است،با بکار بردن حروف الفبا برای مفسدین چیزی درست نمی‌شود که سخنگو بگوید ب ز،م ج،،خانه از پایه بست ویران ست.....
Iran, Islamic Republic of
کار احمدی نژاد قشنگ نیست ولی کار جهان نیوز خیلی زشته.

هنوز هم کینه توزانه با این فرد برخورد می کنید. در حالی که هوای روحانی را دارید.

عدالت بورزید حتی در مورد کسانی که با آنها دشمنی دارید.
دوست عزیز والله آنطوری که ما می بینیم جهان نیوز آنقدر که به حمایت احمدی نژاد نظر می زنه برای دیگران نمی زنه خبرها را خوب بخوان تا بفهمی مگر اینکه بخواهی مانند یک روزنامه خانوادگی فقط در اختیاز یک جریان خاص باشد که امکان ندارد حالا جهان نیوز خود می داند که حرف بنده را تایید یا رد کند/ کمال بالایی
Iran, Islamic Republic of
من از اخبار جهان نیوز درباره احمدی نژاد برداشت کینه و بغض می کنم.
همین!
منصفانه نقد کنید ولو اینکه برایتان سخت باشد.
هو اقرب للتقوی
Iran, Islamic Republic of
حتما برای اینکه بسته نشوند به برادران لاریجانی ارادت می ورزند( یه سوزن به برادران یه جوالدوز بزرگ مرگ آسا به احمدی نژاد!!)
Iran, Islamic Republic of
نوشتید:
هرچند حلقه انحرافی با مشاهده این واقعیت که هوچی گری و غوغا به پا کردن آنها در جامعه با هیچ استقبالی از سوی مردم واقع نشد...

به قول خودتون، مردم استقبال نکردند!
ولی شما خیلی استقبال کردین و قضیه رو بزرگ کردین!
باور کنید با تمام انتقاداتی که به احمدی نژاد دارم ولی این رفتارهای کینه توزانه شما بیشتر ایشون را در مقام فرد مظلوم قرار میده. چون مغرضانه تحلیل می کنید. و حتی از یه مطلبی که ارزش خبری هم ندارد برای ایشون کلی کینه و کدورت منتشر می کنید که باید بگم به خودتون برمیگرده و باعث میشه امثال بنده که این سایت را همیشه می بینم با اعتماد کمتری به این سایت رجوع کنم.
حیف از زاکانی که سایتش رو به شماها سپرده!
Iran, Islamic Republic of
بعضی موقع ها کوتاه وگویا کافیست .....می دانستند عواملشان با کتک می آیندتا جمع کنند!!!1
Iran, Islamic Republic of
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ ۖ وَلا يَجرِمَنَّكُم شَنَآنُ قَومٍ عَلىٰ أَلّا تَعدِلُوا ۚ اعدِلوا هُوَ أَقرَبُ لِلتَّقوىٰ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ خَبيرٌ بِما تَعمَلونَ﴿۸﴾
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! همواره برای خدا قیام کنید، و از روی عدالت، گواهی دهید! دشمنی با جمعیّتی، شما را به گناه و ترک عدالت نکشاند! عدالت کنید، که به پرهیزگاری نزدیکتر است! و از (معصیت) خدا بپرهیزید، که از آنچه انجام می‌دهید، با خبر است!

آیه فوق؛ قابل توجه سایت جهان نیوز!
Iran, Islamic Republic of
زلزله را خدا داده .نفت وگاز راخدا داده .35میلیون وام بابهره 4درصد به چه درد زلزله زدها میخورد .انها تمام هستی خودرا از دست داده اند .برگشت وام چگونه پرداخت شود .دولت از فروش پول نفت مقداری مجانی دراختیار زلزله زدها قرار دهد.
l l
Iran, Islamic Republic of
چرا از دادگاه علنی میترسن وای به روزی که سران کشور خانوادگی شو د میشود ال سعود
Iran, Islamic Republic of
حتما جهان نیوز هم تفسیر خودش داره !! وبه پاش بیفته اون هم یه آیه دیگر می آورد....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شما که اینقدر زیبا و خاکسارانه سر بر آستان برادران لاریجانی می سایید و علی الظاهر از همه چیز خبر دارید!!! یک کلام بفرمایید چرا با برگزاری علنی دادگاه بقایی مخالفت میشه؟؟؟؟؟ فقط همین رو جواب بدید لطفاً....
Iran, Islamic Republic of
امان از این انحراف برادر، ""ما می توانیم"" خجالت هم خوب چیزیه
حسین
Iran, Islamic Republic of
با این گروه مخالفم ولی چرا جرات کفتن این را ندارید که به قوه قضاییه بگویید علنی اینان محاکمه شوند . راستی احمدی نژاد در زمان خودش اتهامی را به برادر لاریجانی ( فاضل ) وارد کرد که پای دو برادر دیگر هم گیر بود در آن چرا به آن رسیدکی نمیشود؟ چرا قوه قضاییه شفاف عمل نمکند که صدای احمدی نژاد و غیر ایشان بخوابد
Iran, Islamic Republic of
به خدا این ظلم است من تمام مطالب مخالف و موافق احمدی نژاد و یارانش را پیگیری می کنم .هنوز مطلب ویا سندی که این همه جفا و ظلم را توجیه کند ندیدم . از خدا بترسید ظلم بس است ما می ترسیم با این همه ظلم شما در حق احمدی نژاد ما هم مورد قهر و غضب خدا قرار بگیریم .
هموطن
Iran, Islamic Republic of
سلام....

اینکه حق با کیست اولا باید یک قاضی تشخیص دهد دوما باید کسی باشد که از پشت پرده مسائل خبردار باشد....
اینجا نقش قوه قضاییه بیش از پیش مشخص می شود....قوه قضاییه باید در چارچوب قانون و در اسرع وقت تکلیف این مسئله مهم را مشخص کند....بقایی و مشایی و احمدی نژاد در این کشور مسئول بوده اند....اگر خطایی کرده اند وفق قانون با آنها برخورد شود و اگر هم خطایی نکرده اند از انها رفع اتهام و دلجویی شود....بسیار زشت است برای نظام ما که این مسئله اینقد کش پیدا کند و با آبروی افراد(چه متشاکیها و چه قوه قضاییه)بازی شود.....
بیژن
خدا می داند ناخون احمدی نژاد،علی لاریجانی و روحانی را می ارزد،پا روی حق نگذارید.اگر در 8 سال ریاست جمهوریش فقط نامه های دریافتی مردم رافقط جواب میداد،که جواب داد همانها برای مردم کافی بود،علی لاریجانی و روحانی که فقط معامله گری می کنند وبه مشکلات مردم اصلا کاری ندارند.
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چرا بعد از اتمام دوره ی ریاست جمهوری،رؤسای جمهور همه مغضوب خبرگزاری جهانیوز می‌شوند جزء یک رئیس جمهور سابق
Iran, Islamic Republic of
در اين هشت سال اخير بر هر آدم فهيمي اظهر من الشمس شده كه حكومت توان برخورد داره اما جرات نداره ... اين فاجعه چه در دست دارد كه حكومت اين همه واهمه دارد؟
بعد دوستمون راست گفتن همه بدن شماها عالي هستيد ؟
اينقدر شما از خودتون تعريف ميكنيد خداوند متعال در قرآن از خودش و كرماتش صحبت نكرده
Iran, Islamic Republic of
چند سال از پایان دولت دهم سپری شده
1- در این مدت زمان لازم جهت جمع آوری اسناد جهت اتهام بوده است
2-چه دلیلی دارد برای افرادی که به نظام ظلم کردند ! و با مدارکی که در این مدت قوه قضا جمه اوری کرده است چرا نمی گذارید مردم هم تخلفات جریان انحرافی را بدانند؟
3- مگر مردم نامحرم هستند؟
4- چرا زمانی که جریان نا منحرف در مجلس برجام را در بیست دقیقه تصویب کرد - امروز از ان جریان نا منحرف حرفی نمی زنید
5- جرم جرم است چه فرقی بین برادر لاریجانی و جریان انحرافی وجود دارد
6- چرا کسانی که دم از انحراف حرف می زنند در مقابل رفتارهای دولت یازدهم و دوازدهم سکوت کرده ند ایا در اصول انقلاب و اسلام این دولت منحرف نشده است؟
7- اگر توان تشخیص در انحراف را ندارید بهتر است از ان مصاحبه کذایی اغاز شود که پیشنهاد مذاکره با کدخدا داده شد
8- زمانی که ریس جمهور قوه قضا را تهدید کرد که قبل از انتخابات نباید با برادرش برخورد شود ایا ان موقع انحراف نبود ؟
9- آبا قوه قضایه همه را با یک چشم می بیند؟
10 - ایا قوه قضایه بعد از چند سال در خصوص برادر لاریجانی ها تحقیقات به جای نرسیده است
انحراف انجای است که برای اسلام و انقلاب قدم نمی گذارید - انحرافی که چند سال گذشته اما یک سند نتواتنستید رو کنید ! دادگاه غیابی! و تنها پشت پرده براستی تنها شما می فمید؟
اما مردم بسیار بهتر از قوه قضائیه می فهمند چون در سال 88 زمانی که دستگاه قضا نفمید چه کار کند این مردم بودند که خودجوش 9 دی را خلق کردند تا پایانی بر اغتشاشگران!
Iran, Islamic Republic of
مسئول جهان نیوز وقتی در کامنت ها اینقدر مورد تفقد قرار می گیری اصلا می توانی در درون خودت هم که شده کمی خجالت بکشی؟
فکر نمی کنم.
در ژاپن معذرتخواهی توسط شرکت هایی به مقاطعه گرفته میشه! در ایران فحش خوردن
حسن
Iran, Islamic Republic of
ان قانونی که به پشتوانه ان می توان کسی را 225 روز در انفرادی نگه داشت ، ان قانونی که برای وکیل شخص به جرم همراهی با موکل اعلام جرم می کند ، ان قانونی که به پشتوانه ان می توان به حرم حضرت عبدالعظیم اهانت کرد ، ان قانونی که در سکوت ان می توان خادمی را لجن مال کرد ، ان قانونی که ....و .....و ...... نه تنها باید از ان فرار کرد که از شرش باید به خدا پناه برد !!!.
خداوند به رهبر مظلوم و عزیزمان تحمل و صبر عنایت نماید.
Iran, Islamic Republic of
با این اوصاف فقط باید به خدا پناه برد
علی
Iran, Islamic Republic of
هر روز که از انقلاب ما می گذرد نقش منافقان و خوارجان پر رنگ تر میشود حالا می فهمیم چه بر سر علی امد خدا نسل اینها را ازروی زمین پاک کند به حق حرمت خودش
Iran, Islamic Republic of
به قول شما جریان انحرافی همه بد ومنحرف حالا چون گوش به فرمان برادران لاریجانی نیستن باید اینجوری از حق طبیعی خود محروم شن؟ آقای بقای مشایی جوانفکر همه باید به دادگاه برن و به جرم نکرده اعتراف کنن ؟کجای دنیا، وکیل را به خاطر وکالت به زندان محکوم میکنن؟ به خدا اگه این روند ادامه داشته باشه فردا خیلی دیر میشه ،بزرگترین حسن دکتر احمدی نژاد همین انحرافشه البته انحراف از اصولی واصلاحی
Iran, Islamic Republic of
دادگاه فرمایشی حکمش را راجع به احمدی نژادی ها سال ۹۰ صادر کرده

شیمون پرز
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصولگرایی دقیقا همینه که شما نظر مخاطبان و مردمو می دونی ومی بینی.... وجدان درونی ات هم می دانی چه می گوید اما به خاطر یه لقمه نون مجبوری شرفتو زیر پا بزاریو کنتراتی فکر کنی و مقاله بنویسی...تنفر مردم از شما و دارودسته تون از همینجا میاد
امیر
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه دوستان
با نظر شما موافقم
این بنده خدا اگر این جور مقاله ها را ننویسد نانش آجر می شود .
اینها نمیخوان بفهمن که مردم احمدی نژاد را دوست دارند ، آقا جان مردم محمود احمدی نژاد را دوست دارند به دلیل اینکه :
- بر علیه نظام سرمایه داری داخلی عمل کرد .
- نماینده مردم محروم بود .
- درد مردم را می دانست .
- منشا خدماتش در شهر ، روستا و هر کوی برزن قابل لمس است .
- واقعیتها را علیرغم ناراحتی دوستان تا حدودی به مردم گفت .
- مردم نامحرمش نبودند .
حلقه مدیرانش از جنس مردم بودند نه یک عده خاص که مدیر به دنیا اومدند و الان هم می بینیم که یارو تو جلسه از فرط پیری خوابش می برد .
- به ناشناخته ترین نقاط ایران که وزرای فعلی نرفته اند ، رفت .
- در مناطقی که دور از دسترس بود مسکن مهر ساخت که در زلزله اخیر مورد ناخوشایندی دوستان سیاست باز قرار گرفت . کسی نبود بگه آیا شما برای همین مردم محروم یک دستشویی ساختی که چنین با آب و تاب حرف می زنید .
- به وعده هایی که داده بود عمل کرد .
- در زمان جنگ در جبهه بود در زمان انقلاب لانه جاسوسی را اشغال کردندو خدمتگزار مردم بود و در داخل ایران تحصیل کرده بود نه در انگلیس
- و ..........
لاریجانی ها هم که می دانید چه خدماتی به مردم کردند .!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه از خود احمدی نژاده
بدون مشایی دنیا به آخر نمی رسید
Romania
برای دق کردن عده‌ای؛ بیانات ۹۲/۴/۲۳ امام خامنه‌ای در آخرین دیدار با دولت احمدی نژاد و بعد از همه اتهاماتِ خانه نشینی، انحرافی، رمالی جن‌گیری، مخالفت با روحانیت و...
ازهمه اینها گذشته شکایت فاضل لاریجانی از مرتضوی و احمدی نژاد بعداز ۵ سال چه شد؟ این هم از معجزات دکةالقضاست؟ شرکتان باد
دستور دبیر جهان نیوز:مطلقاً غیرقابل درج
محسن
Iran, Islamic Republic of
فقط برای جهان نیوز متاسفم که کاسه داغتر از آش شده و داره ظلم را میبینه و خودشو به ندیدن زده.
اهداف انقلاب و حرفهای حضرت امام (ره ) را احمدی نژاد برای محرومین عملی کرد بعد جهان نیوز به اصطلاح اصولگرا داره می کوبه ،
برچسب انحراف زدن از سیاست کنارش یزنن ولی بدونید که مردم میخوانش و این مردم محروم و مستضعف هستند که تعیین کننده اند نه کاخ نشینان و مرفهین بی درد .
درود بر بست نشینان
Iran, Islamic Republic of
مهندس مشایی بهانه است
اینها با خود دکتر احمدی نژاد مشکل دارند
با عدالتش
حسین
Netherlands
مومن زیرک حریف را خلع بهانه می کند.
یا حق