پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد:

مجوز ساخت ۴ سازه دریایی در ۴ استان کشور

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب: 566916
کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز ساخت و مجوز بهره برداری برای ۴ سازه دریایی موافقت کرد.
مجوز ساخت ۴ سازه دریایی در ۴ استان کشور
به گزارش جهان نيوز، حمید خلیلی مسئول دبیرخانه کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی و رئیس اداره مدیریت سواحل گفت: موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز ساخت و مجوز بهره برداری برای ۴ سازه دریایی صادر شده است.
 
وی افزود: مدارک متقاضیان از دیدگاه حقوقی، امور بندری، اموردریایی، حفاظت ایمنی و محیط زیست، سازه دریایی و مهندسی سواحل کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی با حضور اکثریت اعضاء و مشاوران مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت که در نهایتا مجوز ساخت چهار سازه دریایی صادر شد.
بر اساس این گزارش، این چهار سازه به شرح زیر است:

۱- تمدید مجوز ساخت برای نصب یک‌دستگاه SPM در جزیره قشم- استان هرمزگان
۲- تمدید مجوز بهره‌برداری کارگاه ساخت شناور در استان گیلان
 ۳- تمدید مجوز بهره‌برداری  کارگاه ساخت و تعمیر شناور درشهرستان خرمشهر- استان خوزستان
 ۴- تمدید مجوز بهره برداری سکوی تفریحی در استان مازندران

لازم به ذکر است به منظور حفاظت از خط سواحل کشور از آسیب های ناشی از ساخت و ساز های غیر اصولی مربوط به تاسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف می باشند قبل از اقدام جهت ساخت سازه دریایی از این سازمان مجوز های ساخت و تأسیس  و بهره برداری را اخذ کنند.

منبع: ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *