کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت 13موکب استان خوزستان درمناطق زلزله زده

29 آبان 1396 ساعت 15:07

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان از فعالیت 13 موکب اربعین این استان در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی گفت: با فراخوان کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی از موکب‌ها جهت یاری رساندن به هموطنان زلزله زده، خادمان این مواکب بلافاصله از شلمچه، چذابه و مسیر پیاده روی اربعین به مناطق بحرانی شتافتند.

وی افزود: تاکنون13 موکب از شهرهای اهواز، آبادان، شوشتر، دزفول، گتوند، امیدیه، دشت آزادگان و هویزه استان خوزستان در کرمانشاه مستقر شده‌اند.

وی با تشکر از حمایت‌های مردمی و هیات‌های مذهبی از پشتیبانی موکب‌ها افزود: با همت مردم و موکب‌های استان خوزستان تاکنون 7تریلر آب بسته‌بندی- 18هزارو500قرص نان، 25تن آرد- 300هزار قوطی کنسرو، 3هزارتخته پتو، 20 تن برنج و حبوبات، 3تن اقلام بهداشتی ارسال شده است.

موسوی با بیان اینکه 100خادم برای فعالیت در موکب‌ها به کرمانشاه اعزام شده اند تصریح کرد: موکب‌های خوزستانی مستقر در مناطق زلزله زده روزانه برای 10هزار نفر غذای گرم طبخ و توزیع می‌کنند همچنین برای 2000 نفر موکب اسکان برپا شده است. 

وی با بیان اینکه برنامه ریزی شده موکب‌ها به مدت 10روز خدمات رسانی انجام دهند افزود: بتازگی موکبی هم از شهرستان کارون با محموله‌ای به ارزش 12میلیون تومان شامل کنسرو، آب آشامیدنی، پتو، خرما، برنج و البسه گرم عازم منطقه شده است.

منبع:فارس


کد مطلب: 566821

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/566821/فعالیت-13موکب-استان-خوزستان-درمناطق-زلزله-زده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com