جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
بازگشت شهباززاده و پادوانی به جمع 11 نفر اصلی

ترکیب استقلال برابر سیاه‌جامگان اعلام شد

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 566817
ترکیب استقلال برای بازی برابر سیاه جامگان اعلام شد.
ترکیب استقلال برابر سیاه‌جامگان اعلام شد
به گزارش جهان نيوز، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران برای استقلال از ساعت 14:45 در ورزشگاه ثامن و برابر سیاه جامگان آغاز می شود. استقلال برای 4 دیدار پایانی خود تا نیم فصل برنامه ریزی ویژه ای دارد و می خواهد با کسب حداکثر امتیاز نیم فصل را به شکل آبرومندانه ای در جدول رده بندی به پایان ببرد.

سرمربی استقلال امروز در غیاب وریا غفوری، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و میلاد زکی پور ترکیب خود را آماده بازی با سیاه جامگان کرده است.

حسین حسینی در این دیدار باز هم گزینه اول شفر خواهد بود و درون دروازه آبی پوشان قرار می گیرد. با مصدومیت وریا غفوری، خسرو حیدری در سمت راست زمین به میدان خواهد رفت. آبی ها در این دیدار میلاد زکی پور مدافع چپ اصلی خود را نیز در اختیار ندارند و به نظر می رسد از میان گزینه های موجود، شانس امید نورافکن بیش از سایر گزینه ها برای حضور در این پست باشد. همچنین پادوانی نیز در مرکز دفاع توانسته نظر شفر را تغییر دهد تا در این دیدار در کنار مجید حسینی دو مدافع مرکزی آبی ها باشد.

در خط میانی، روزبه چشمی به پست تخصصی خود باز خواهد گشت و در کنار امید ابراهیمی در مرکز زمین قرار می گیرد. آبی ها همچنین در دو سمت زمین از فرشید اسماعیلی و سرور چپاروف استفاده خواهند کرد تا قدرت حفظ توپ این تیم بالا برود.

خط حمله استقلال با درخشش جابر انصاری در آخرین بازی با حضور این بازیکن و سجاد شهباززاده تشکیل خواهد شد تا آبی ها در مشهد با ترکیبی تقریبا جدید پا به میدان بگذارند.

 ترکیب استقلال به شرح زیر است:
حسین حسینی، مجید حسینی، پادوانی، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده

منبع:ورزش3
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *