کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار غیب پرور:

اعتلای بسیج را در خدمت‌رسانی به مردم می‌دانیم

29 آبان 1396 ساعت 13:39

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت‌: حیات بسیج وا بسته به تحول است و ما اعتلای بسیج را در خدمت رسانی به مردم می دانیم.


به گزارش جهان نیوز، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حرم امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه بسیجیان همانند سابق پا در رکاب ولایت هستند اظهار داشت: ما رهرو مسیری هستیم که امام خمینی(ره) ترسیم کرد.

وی با بیان اینکه روز اول ماه ربیع الاول، آغاز هجرت پیامبر اعظم است افزود: بین حرکت امام خمینی(ره) و حرکت پیامبر اکرم(ص) مشترکاتی وجود دارد و تأسی به شیوه پیامبر اسلام(ص) در انقلاب اسلامی افتخار ما و امام(ره) است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حیات اسلام در حرکت پیامبر(ص) بود و اگر رسول خدا مانند امروزی هجرت را آغاز نمی‌کردند معلوم نبود که از اسلام حیاتی باقی می‌ماند یا خیر و اگر امام(ره) حرکت نمی‌کردند و سیر تحول آفرین انقلاب را آغاز نمی‌کردند، از نهضت تحول آفرین انقلاب و تداوم و پیروزی آن خبری نبود.
سردار غیب‌پرور با بیان اینکه امام به ما آموخت حیات، نشاط و تعالی انقلاب در حرکت و تحول است ادامه داد: بسیج زمانی می تواند به حرکت نقش آفرین خود ادامه دهد که معتقد به تحول و حرکت در مسیر تعالی انقلاب اسلامی باشد و انقلاب اسلامی تا زمانی که تفکر بسیجی در آن وجود داشته باشد راه رشد را طی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج دارای شاخصه‌های مختلفی است عنوان کرد: اولین شاخصه بسیج پا در رکاب ولایت بودن است، اگر ولایتمداری را از بسیج بگیرید هیچ چیزی برای آن نمی‌ماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیجی اهل درک، فهم و بصیرت عمیق است، شرایط را به خوبی می‌فهمد و به اقتضای شرایط در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قیام می‌کند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی از دیگر مشخصات بسیج است افزود: بسیجی خادم مردم است و اینکه ما شعار محوری بسیج را در سال 96 " بسیج، مظهر مردم سالاری دینی" قرار دادیم بر همین اساس است اما باید توجه داشت که این یک شعار نیست و امروز ما در صحنه عمل هم می‌بینیم که بسیجیان بدون اینکه به آن‌ها دستوری ابلاغ شود به صورت خودجوش برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه از همان ساعات اول در صحنه حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه افتخار بسیج خدمت به مردم است گفت: ما اعتلای بسیج را در خدمت رسانی به مردم می دانیم. بسیجی باید بداند در دوران غیبت باید خود و جامعه را برای آمدن امام زمان(عج) آماده کند زیرا قرار است برای حکومت جهانی عدالت گستر آماده شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند نامی از اسلام باشد و از روز اول پیروزی انقلاب به دنبال توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران بودند اظهار داشت: ملت ما آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های ظالم منطقه را به خوبی می‌شناسد و فریب نمی‌خورد چرا که ما نه گفتن به دشمن و نهراسیدن از دشمن را از امام(ره) و رهبری معظم انقلاب آموخته‌ایم.

سردار غیب پرور در پایان گفت: حیات بسیج در حرکت، استمرار و تحول است و ما بنا داریم تا این کار را عملی کنیم؛ هر چند این اقدام کار آسانی نیست اما راهی است که نمی‌توانیم از آن چشم‌پوشی کنیم.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 566788

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/566788/اعتلای-بسیج-خدمت-رسانی-مردم-می-دانیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com