چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۴۳

ادا و اطوار بست‌نشینی و ادامه شیوه‌ هاشمی در رد و قبول قاضی

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۰
کد مطلب: 566629
حمید بقایی و علی‌اکبر جوانفکر می‌گوید پرونده قضایی آنها نه توسط قوه‌قضائیه بلکه از سوی آیت‌الله هاشمی شاهرودی بررسی شود.
ادا و اطوار بست‌نشینی و ادامه شیوه‌ هاشمی در رد و قبول قاضی
به گزارش جهان نيوز؛ حمید بقایی و علی‌اکبر جوانفکر می‌گوید پرونده قضایی آنها نه توسط قوه‌قضائیه بلکه از سوی آیت‌الله هاشمی شاهرودی بررسی شود.

این دو که به همراه حبیب‌الله خراسانی، ضمن حضور در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مدعی بست‌نشینی شده‌اند، در بیانیه‌ای نوشته‌اند: «اگر ظلم آشکار فقط به ما چند نفر و خادمان مردم در دولت قبل محدود می‌شد، دل به لطف و یاری خدا می‌بستیم، زبان به کام می‌گرفتیم و به تکرار تجربه تلخ زندان تن می‌دادیم. اما از آنجا که دستگاه قضایی تحت زعامت آقای آملی لاریجانی از سال 1390 تمامی تلاش خود را برای تضعیف و تخریب دولت دهم و همچنین برآورده ساختن خواسته از پیش اعلام شده شیمون پرز ملعون یعنی بدنام کردن دکتر احمدی‌نژاد و دولت او به‌کار بسته و همچنان بر این منش غیرانسانی و مشی ظالمانه اصرار می‌ورزد و از سوی دیگر هیچ ملجاء و مرجع دیگری برای استمداد فراروی خود نیافته‌ایم، به بست‌نشینی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) روی آورده‌ایم.

نظر به اصرار و پیشنهاد شمار زیادی از مردم عزیز، از رهبر معظم انقلاب نیز درخواست می‌کنیم در صورت صلاحدید، حضرت آیت‌الله شاهرودی رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق دستگاه قضایی را مأمور به رسیدگی همه ادعاها و اتهامات مطروحه علیه اینجانبان و دولت قبل نمایند و پیشاپیش نیز اعلام می‌دارم که چنانچه اتهامات نسبت داده شده را وارد تشخیص دادند، درخواست اشد مجازات نسبت به خود را داریم. در غیر اینصورت، انتظار داریم به فوریت نسبت به رفع ظلم از ما و همه کسانی که هدف ظلم و بی‌عدالتی قرار گرفته‌اند، تصمیم‌گیری شود.»
یادآور می‌شود پیش از این نیز در ماجرای بازداشت و رسیدگی قضایی به پرونده اتهامات مهدی هاشمی نیز، مرحوم هاشمی خواستار گرفتن پرونده از قاضی و سپردن آن به قاضی دیگری که مد نظرش بود، شده بود. طبیعی است که چنین خواسته‌هایی در گماشتن قاضی مطلوب خود برای پرونده اتهامات، جایی در نظام‌های حقوقی و قضایی دنیا ندارد؛ ضمن اینکه حلقه انحرافی ثابت کرده به هیچ وجه من‌‌الوجوه زیر بار قانون نمی‌رود و نام بردن از آیت‌الله هاشمی شاهرودی، غیر از بهانه‌ای برای محکمه‌گریزی نیست.

به گزارش کیهان، یادآور می‌شود محمود احمدی‌نژاد روز چهارشنبه ضمن حضور در کنار بقایی و مشایی در حرم عبدالعظیم؛ اظهارات تندی علیه «خانواده لاریجانی» عنوان کرد. این در حالی است که او و حلقه حامیان نزدیک وی، ضمن لابی‌گری گسترده در مجلس هشتم، عامل اصلی ریاست علی لاریجانی و کنار رفتن حداد عادل از ریاست مجلس بودند. با این حال، روابط لاریجانی و احمدی‌نژاد از میانه راه به وخامت گرائید که اوج آن در اقدامات دور از شأن طرفین در ماجرای استیضاح وزیر کار و رفاه (بهمن 91) با آتش بیاری کسانی چون علی مطهری بود. جالب این که علی مطهری نیز جزو سهمیه احمدی‌نژاد برای فهرست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان بود.

حلقه احمدی‌نژاد رفتار زیگزاگی مشابهی نیز با کسانی چون مرحوم هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی داشته‌اند؛ زمانی، احمدی‌نژاد بیشترین مجادلات و خصومت‌های دوطرفه را با هاشمی داشت اما پس از رد صلاحیت مشایی و هاشمی در انتخابات 92، پیشنهاد اعتراض هماهنگ و مشترک را به هاشمی داد.
همچنین اگرچه احمدی‌نژاد و سید حسن خمینی درگیری‌های متعدد از جمله در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) داشتند، اما سیدحسن یکی از دفاتر فعالیت احمدی‌نژاد و اطرافیانش را در شمال شهر تهران تأمین کرده است.
گفتنی است مدعیان تحصن، دیروز پس از مواجه شدن با بی‌اعتنایی و عدم استقبال مردم، مجبور به پایان نمایش خود شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
خزعولاتی سراسر کذب و غیرمنطقی و غیرمستند و مستدل و خارج از اخلاق اسلامی و سیاسی وحاصل بغض و کینه شتری...
Iran, Islamic Republic of
توجیهات اینان اگر برای خودشان درست نباشد برای خیلی از مردم صحت دارد. شما همین قضیه کاسپین و فرشتگان را ملاحظه کنید، همان مسئولی که مجوز داده سال بعد آنرا غیر مجاز میداند. حال شما سپرده گذار چه کنید؟ قوه قضائیه هم دادخواست انفرادی قبول نمی کند. به کجا پناه ببرید؟ بهر حال خیلی سیستمها دچار بحران مشروعیت اند که مسئولین بلند پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند روسای سه قوه و پیرو دستورات رهبر معظم باید به داد مردم برسند.
سید
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم چرا یه دادگاه علنی نمی ذارن و شفاف سازی نمی کنن.
به نظرم به جای این خبرای کینه توزانه بهتره همه خواستار یه دادگاه علنی بشن تا هم شفاف سازی بشه و هم اگر بقایی و دولت قبل کار خلافی داشتن برا مردم اثبات بشه که قوه قضائیه خواب نیست و اگرم غیر از این باشه اونم برا مردم اثبات میشه.
دادگاه علنی که ترس نداره
Iran, Islamic Republic of
حتما صلاح نیست چون متاسفانه همه از دست هم آتو دارند و چون فامیل بازی همه دیوارها با هم چپ میشه بخاطر اون هیچ دادگاهی علنی برگذار نمیشه چون مردم بیگانه هستند در حرم قدرت
صادق ذوالفقاری شاهین شهر
Iran, Islamic Republic of
اینا اصولگرا هستن دیگه. انتظاری جزء مزخرفات ازشون نیست
حسن
Iran, Islamic Republic of
صادق ذوالفقاری جان مسئولین اصلاح طلب صدایت را شنیدند انشاء چیزی بماسه برا جنابعالی و الا هم چوب و می خوری هم پیاز !!!!
صادق ذوالفقاری شاهین شهر..
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات ک اصلا صحبتشو نکن.. شما تهمت نزن. من مثله شما چوب و پیاز از اصولگراها رو نمیخورم... به خاطر خودخواهی های اصولگراها و اصلاح طلبهاست ک اوضاع مملکت به این روز افتاده...
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
تو نمیخواد از چوب و پیاز بگی.. اون روزایی ک با نردبون محمودجان ۸سال بالا رفتین و پز دادین حالا اخ و تفش میکنین.. مشکل احمدی نژاد این بود ک شما اصولگراها و اصلاحات چی هارو سر سوزن قبول نداشت... شما چقدر ولایت مدار بودین؟ چقدر رهبر سال ۹۰ و ۹۱ گفت دولت رو نکوبین و با جن گیر و رمال گفتناتون ک سندی هم رو نکردین هی دولت و در اصل رهبر رو کبوندین.؟؟؟؟؟؟؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
اقای ذوالفقاری بنده از شما طلب بخشش داشته از صمیم قلب از شما پوزش می خواهم بنده برداشت اشتباهی از نظر شما نمودم که بعدا متوجه شدم که غلط بوده
من با دیدگاه شما در خصوص دو جریان رسوای به اصطلاح اصلاح طلب و اصولگرا موافقم و به نظر شما مثبت دادم باز هم از برداشت اشتباه خود عذر خواهی می کنم.
یا علی
حسن
Iran, Islamic Republic of
من با قطعیت نمی توانم بگویم حق با کیست اما اگر کسی پیدا شود و به یک سوال بنده جواب دهد مشکل من حل می شود :
چرا برای نخستین بار در طول تاریخ انقلاب اسلامی bbc انگلیس ، voa امریکا ، تلویزیون پارس سلطنت طلبان اونور اب ، تلویزیون ایران اینتر نشنال اصلاح طلبان مقیم خارج ، تلویزین دیدگاه چپ ها و کمونیستها ، تلویزیون itn رقاصه ها و الکی خوش ها ، تلویزیون manoto جوجه اصلاح طلبان فراری همراه با رسانه های داخلی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا و اعتدالی متعلق به اشراف سیاسی همه و همه در یک نقطه یعنی منکوب کردن و له کردن احمدی نژاد و تفکر او هم قسم و همسو شده و در اتحادی باور نکردنی و بر خلاف اراده مردم طبقه پایین جامعه که امام راحل انان را صاحبان اصلی کشور دانست خواستار محو ان مرد هستند !!؟
اگر کسی نمونه کوچکی همانند این مورد را ذکر کند همه ابهامات برطرف می گردد.
جواب : یا دشمنان تبدیل به دوست شده اند و یا دوستان جا پای دشمنان گذاشته اند ولی نمی خواهند اعتراف کنند !!!! نتیجه گیری بسیار ساده است .
خداوند به رهبر مظلوم و عزیزمان تحمل و صبر دهد .
Iran, Islamic Republic of
والا ما مزخرفات رو از اصلاح طلب ها بیشتر میبینیم.
مهدی یار
Iran, Islamic Republic of
پَس این خنده های فریبکارانه، یک پیوند استراتژیک وجود داره.

رهبر معظم انقلاب: همه باید قدردان قوه قضاییه (مستقل) و (شجاع) باشند.

الان حرف روز منحرفین چیه؟ اینکه قوه قضاییه با هر کس برخورد میکنه می گن سیاسی کاریه. حکم تحمیل شده. اینا می گن پرونده دست کسی دیگه باشه و آیت الله شاهرودی حکمیت کنه! جالب اینکه همین آیت الله شاهرودی رئیس هیات حل اختلاف قوا هستند. و چند بار آقای احمدی نژاد دعاوی خودش رو به هیات حل اختلاف برد، و نظرش رو نپذیرفت. از جمله برای اصل ۱۳۸ قانون اساسی نامه نوشتند به رهبری. که این اصل_ یعنی تذکر و الغای مصوبات خلاف قانون دولت توسط مجلس _ خلاف قانون اساسیه. خب نظر مجلس و تفسیر شورای نگهبان رو هیات حل اختلاف تایید کرد و رهبری هم ابلاغ کردند. اما آقای احمدی نژاد پذیرفت؟ خیر. آمد در مجلس و ماجرای یکشنبه سیاه رو رقم زد. که چرا مجلس در انتقال غیر قانونی تامین اجتماعی به معاونت اولی دخالت کرده؟!

و موارد دیگه که احمدی نژاد تفسیر شورای نگهبان رو از اختیارات اجرایی رئیس جمهور قبول نکرد. در صورتی که شورای نگهبان مرجع تفسیر قانون هست.


بنابراین اینکه منحرفین آیت الله شاهرودی رو حکمیت دهند. با این سابقه روشن، مسخره بازیه. احمدی نژاد نظر نهادهای عالی و نظر هیات حل اختلاف که راساً ولی فقیه درش دخالت داره، کَشک هم حساب نمی کنه.

پس معلومه بازی هست. در ثانی شما کی هستید که خونتون از قانون رنگین تره. که باید رهبری در کثافت کاری های شما دخالت کنه؟! ما قوه قضاییه رو قبول نداریم. خیلی غلط می کنی که قبول نداری، خیلی بی جا کردی؟ تو ایرانی هستی؟ تو که قانون و ارکان کشورت رو قبول نداری، دیگه چرا تو ایران موندی. فریاد تظلم خواهی خودت رو ببر به دیوان افغانستان. برو پاکستان و عربستان تا از قوه قضاییه مستقل و شجاع برخوردار باشی. بعد می گی فلان خانواده ایرانی نیستن. خب خودت ایرانی هستی وقتی هیچ هنجار اجتماعی رو قبول نداری؟

منحرفین شدند مثل فتنه گران ۸۸. برا ما انتخابات رو باطل کنید. برای ما قاضی جدا بزارید. برا ما حکمیت بزارید. قبل شما فتنه گران هم همین اراجیف رو تَف دادن.

اما الان جریان احمدی نژاد تبدیل شده به پیشقراول و پیشمرگ همه ی جریان های معارض نظام. تو حمله به قوه قضاییه و شورای نگهبان و نهاد رهبری از همه ی منافقین جلوتر و خصم تر هستید. البته سیلی می خورید ان شاءالله.
Iran, Islamic Republic of
مهدیار جان همه اینها که گفتی درسته چاره کار فقط فقط محاکمه علنی افراد مظنون و متهم هست ولاغیر وگرنه تا ثریا میرود این دیوار کج
Iran, Islamic Republic of
هاشمی بنده خدا دستش از این دنیا کوتاهه
شما هم اگر می خواهید تلویحا از اقدام آقای احمدی نژاد دفاع کنید از یک ترفند دیگری استفاده کنید
ضمنا سیاست پیشه گان ر ا نباید حمایت کرد چون نیت امروز وفردایشان مشخص نیست
Iran, Islamic Republic of
چقدر خوبه که دستش از دنیا کوتاهه عوضش به زندگی ابدی پیوسته و دیگه نگران مرگ نیست
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین ظلم به هاشمی این است که ایشان را در کنار احمدی نژاد می گزارید.
حسن
Iran, Islamic Republic of
زمانی که رئیس جمهور آمریکا به صراحت اعلام نمود که هر کس که در کنار ما نباشد روبوی ما است؛همین قاعده در زمین بازی حزب الله وجود دارد،زمانی که کسی در کنار رهبرمان امام خامنه ای(روحی فداه)نباشد؛ یقینا روبروی ما ودرکنار شیطان است، خواه آن فرد احمدی نژاد یا هاشمی باشد..
کاش همه یاران رهبر نصف اخلاصی که هاشمی به رهبر معظم را داشت می داشتند.هاشمی هیچ هزینه ای از رهبر برا خودش نکرد.ولی احمدی نژاد و دیگران چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
كاش يه خورده هاشمي شناسيت رو بيشتر مي كردي. تا بفهمي هاشمي و هاشميسم يعني چي؟
هاشمي كسي بود كه در مجلس خبرگان با فشار و زور برخي از علماي ديگر حاضر شد آنچه از امام راحل درخصوص اهليت و شايستگي حضرت آيت الله خامنه اي براي احراز جايگاه رهبري امت شنيده بود را براي اعضاي خبرگان بازگو كند و اگر به خودش بود هرگز نمي گفت.
هاشمي كسي است كه در اولين خطبه هاي نماز جمعه تهران پس از انتخاب امام خامنه اي به رهبري ,صراحتا" اعلام كرد كه ما براي ايشان از لفظ امام استفاده نمي كنيم. جمله شيطنت آميزي كه تبعات زيادي براي جامعه و امت اسلامي داشت.
هاشمي بارها وبارها از رهبري براي پيشبرد اهداف دنيوي خودش مايه گذاشت و خرج كرد.
بانيان اصلي خط تبليغاتي هاشمي و هاشميون!
هرجا كه سياستها و حرف و عمل هاشمي با شكست و افتضاح روبرو مي شد بلافاصله آن را به رهبري نسبت مي دادن و مي گفتن " هاشمي مي خواست فلان كار را بكند يا از انجام فلان سياست سر باز زند اما رهبري نگذاشته!! هرجا هم كه احساس مي كردند موفقيتي نصيبشون شده ,در بوق و كرنا مي كردن كه " سياستمداري همچون هاشمي از مادر زاده نشده "!!!!
خط تبليغاتي مسمومي كه اين روزها هم براي حمايت از شيخ حسن روحاني و دولت سياسي كارش كه درواقع دنباله دولتهاي هاشمي و محمد خاتمي ملعون است, به عينه مي بينيم.
علیرضا رحمانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی لعنت خدا بر کسانی که در باره اقای هاشمی بی ادبانه وبی انصافی میکنند اقای هاشمی بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی می باشد وخواهد بود
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
شاید بی انصافی و ظلمی مضاعف به احمدی نژاد باشد که او را در کنار هاشمی قرار دهیم....
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد و یاران او الان در صحن عبدالعظیم شعار میدادن شعار هر ایرانی ...حذف ....خدا لعنت کند .
Iran, Islamic Republic of
واقعا بزرگترین ظلم به احمدی نژاد همین عکسه که در کنار هاشمی قرار گرفته
Iran, Islamic Republic of
به بقیه برنخوره برا خود اقای زاکانی فرستادم
Iran, Islamic Republic of
کاش شما به به گذشته رجوع میکردی و شیفتگیتان را از رئیس جمهور شدن احمدی نژاد مرور میکردی و بعد به هاشمی ایراد میگرفتی
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
شما باید ضعفها و مشکلات قوه قضائیه و ... را بپذیرید نه اینکه چون آخوند و یا وابسته به آخوندند طرفداری بیجا از آنها کنید و معترضان به اونها را هم مورد حمله قرار دهید...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیر هاشمی فوت کرد رفت شما اگر می خواهید از ایشان یاد کنید به نامه ایشان در ایام انتخابات88 به رهبری رجوع نمایید نه ایشان را با احمدی نژاد وصل کنید.
kazemi
Spain
جرا آقای لاریجانی با در خواست و امضاء بیش از 150 نماینده مجلس در خصوص سئوال از رئیس جمهور در مورد کاسپین و الزهراء و سایر تعاونی ها بعد از گذشت 11 ماه به تعویق می اندازد ؟
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم رییس مجلس مدیر اجرای آیین نامه مجلس است یا رفیق غار آقای روحانی؟! آقای لاریجانی شما سوال از رییس جمهور که برای احقاق حقوق مردم عادی سپرده گذاران موسسات مالی مثل کاسپین و .. با بیش 200 امضا است را مسکوت گذاشته اید. به چه حسابی؟؟؟ شما با این کارهایتان رای نمی آورید
Iran, Islamic Republic of
جالب است اگر همین بست نشینی در حرم را اصلاحطلبان انجام می دادند الان حسین شریعتمداری انها را در وسط میدان توپخانه با انواع توهینها مثل جاسوس انگلیس و امریکا و اسرایل خواندن انها ، انها را اعدام می کرد . این همه حرفهای احمدی نزاد علیه ریس دستگاه قضا و علیه ریس مجلس انگلیسی خواندن نمایندگان مجلس و ریس ان درجریان حمله به سفارت انگلیس اگر یکی از این حرفها را اصلاحطلبان می زدند الان اصولگرایان انها را بدبخت و بیچاره می کردند . اما سوالی که مغفول مانده و اصولگرایان از پاسخ به ان فرار می کنند این است که انها چه آتویی دست احمدی نزاد دارند که از برخورد با او و یارانش می ترسند.
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه پله اقای احمدی نژاد را انها زیر پاهایش گذاشتند و بی مهبا از او دفاع کردند و حالا با چند پرونده در دست همه را تهدید میکند و کسی یارای عرض اندام در جلوی ایشان را ندارد و هر چه که دلش میخواهذد میگوید چه بسا بسیاری الان در زندانها دارند اب خنک میخورند که صدای اعتراض شان بسیار کمتر از اقای احمدی نژاد بوده است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بزرگترین فرقش با خاتمی و روحانی این است که او خودش را فدای همکاران ظالم خود میکند و پای اشتباهات انها می ایستد ولی ان دوحتی جرات ندارند از معاون اول خود حمایت کند و این اعتدال نیست بی برنامگی و بی مسولیت بدون را میرساند
ناصحس
Iran, Islamic Republic of
این تاتر بازی کردنا دیگه نخ نما شده دیدید که مردم محل ... به شما نگذاشتن شما به زباله دانی ریخته شدید دست و÷ا بیخود نزنید مردم حالشون از شما بهم میخوره
Iran, Islamic Republic of
فرزندان یزید (داعشی ها) هم در تاریخ دفن نشدند
از این رجز خوانی های بی محتوا نکن داداش
امین
Iran, Islamic Republic of
عدم امنیت روانی و عدم اعتماد مردم را داره که الان داره به نقطه جوش مردم میرسه.

قضات جوان بی بند و قید قضاوت نشتن با کلی اختیارات بی دلیل و بی قانون. و هر جور دلشون میخاد از قانون تفسیر به رای میکنند. چه برسه به مواردی که قانون شفاف نباشه.

باید قوانین قویتر و ریزتر بشه و تا انجام اینکار از اختیار بی قید ورط قضات شدیدا کاسته بشه.

Iran, Islamic Republic of
هاشمی همیشه دنبال قدرت و ثروت بود اما دکتراحمدی نژاد اصلا چنین خصلت هایی نداشت .
حسن
Iran, Islamic Republic of
چسباندن تعبیر ادا و اطوار به این حرکت تغییری در اصل موضوع نمی دهد شما از هر کسی بهتر می دانید پیام بست نشینی چیست اگر خود را به ان راه زده اید تقصیر کسی نیست چرا که مردم به خوبی می دانند که سنت بست نشینی و پناه بردن به فرزندان ائمه معصومین در طول تاریخ زمانی رخ می داده که فرد نا امید از عدالت دستگاه قضایی و سردمداران حکومت می خواستند پیامی را به مردم منتقل کنند امروز نیز متاسفانه دستگاه قضایی به همان وضعیتی گرفتار شده که چنین موضعی را می طلبد با این تفاوت که در گذشته حکومت و عمال ان از اهانت به مکان مذهبی خودداری می نمودند اما ظاهرا امروز مشکل را حل نموده اند!!!!!
خداوند به رهبر مظلوم و عزیزمان این اخرین امید محرومان صبر دهد.
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفته اند چوب خدا صدا نداره ، اینها نوعی انتقام الهی است که امروز گریبانگیر آقایان شده وحامیانشان هم در این آتش خواهند سوخت.
سعدی
Iran, Islamic Republic of
خدارا شاهدمیگیرم بدترین روش استکباری را برای بدست گرفتن یاماندن درقدرت را انتخاب کرده اید
انسان چندشش می آید فردی مثلا مثل رسائی . توکلی . احمدی ن|اد . خاتمی . شریعتمداری .جنتی . شجونی برعلیه شخصیت جهانی چون هاشمی حرف می زنند میدانم می خواهید با اینکارخودرا بشناسانید
ولی مردم میگن آره این همون یاروست که برعلیه هاشمی حرف زد
فکرکنم اینقدر ذلیل معروفیت شده اید که به اینهم راضی هستید
خداشاهداست من اصلاح طلب یا اصولگرا نیستم اما به قانون اساسی و آرمان شهدا ورهبری پایبندم
بخدا اشتباه می کنید آخه بسط نشینی چه ربطی به هاشمی دارد
علی گفت ازآن میسوزم که میگن علی و معاویه
ببین چقدر مقام علی را این مردم زمانه پائین آورده اند که نامش درکنار معاویه آورده میشود
من میدانم که منتشر نمی کنیدولی حداقل درپیشگاه خداوند روسفیدم که از حق دفاع کردم البته به شما نیز ازباب امربه معروف تذکردادم شاید بخودآئید
میدانم چرا میسوزید
چرا مردم عاشق هاشمی هستند؟
5
Iran, Islamic Republic of
هاشمی و رهبری و خط شهدا جک میگویید تمام هزینه های سال 88 پای هاشمی هست با خانواده و اطافیان
Iran, Islamic Republic of
با بی‌اعتنایی و عدم استقبال مردم، مجبور به پایان نمایش خود نشدند!!! عده‌ای که دم از کم اهمیت جلوه دادن بودند یه عده دارودسته اصغروحشی کله خر را جهت بهم زدن بست نشینی فرستاده و با زور مجبور شان کردند وگرنه اگر مهم نبود میگذاشتند سالها بست بشینند!!! ما واقعاً نمیدانستیم که شیمون پرز اینهمه در ایران مزدور حلقه به گوش دارد که شعار شان این هست عمو شیمون از تو امر کردن از ما حمله به احمدی نژاد . واقعاً یک نفر نیست که فکر کند چرا اسرائیل با احمدی نژاد اینهمه دشمنی داشت از آن بدتر عده‌ای خائن و غلام صهیونیسم سالهای سال است که در صدد نابودی احمدی نژاد به هر نحو ممکن و اجرای وصیت عمو شیمون شان هستند از راست و چپ و اصول فروش و وطن فروش اصلاح‌طلب اف بر همه شان.انشاءالله با پرز محشور خواهند شد مطمئنا
جهان نیوز سانسورچی
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
مطالبی سراسر کذب و غیرمنطقی و غیرمستند و مستدل و خارج از اخلاق اسلامی و سیاسی وحاصل بغض و کینه شتری...
علی
Iran, Islamic Republic of
اصلا ربطی به مرحوم رفسنجانی نداشت اون حوادث
چیزی که مشخصه خواسته یا ناخواسته از سادگی یا زیرکی باعث بانی تمام تحریمها نابودی عقب افتادگی مملکت حاصل هشت سال ریاست این آقاست
جالبه که کسانی که ایشون رو درحد خدا و پیغمبر و امام علی بالا بردن حاله نور میدیدن و امام زمان رو هم سفره ایشون میدونستن الان جیکشون درنمیاد😏😏😏😏 سرشون رو کردن زیر برف
کجایید ها ؟؟؟؟؟
چرا ساکتید بیایید از نایب امام زمان حمایت کنید😆😆