کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از توضیحات سردار وحید ...

28 آبان 1396 ساعت 18:27

تکلیف سیاسی کاری هایی که در این مدت با جان مردم رخ داده چه میشود؟ از معاون اول مملکت تا شخص رییس جمهور، از ایلنا تا سایر مطبوعاتی که با حرف های ناجوانمردانه جان مردم را بازیچه ی انتقام گرفتن های سیاسی خود کردند چه میشود؟! تا چه زمانی قرار است سیاسی کاری جای خدمت را بگیرد؟ تا چه زمانی قرار است هزینه ی جنگ قدرت را مردم کوچه و خیابان بپردازند؟


گروه سیاسی جهان نیوز، حسین مهدی تبار: سردار وحید در توضیحاتی اعلام کرد که قصد توهین و جسارت نداشته است. اما تکلیف چند مسیله همچنان مبهم باقی ماند:

۱- تکلیف جهانگیری که به استناد سخن قائم مقام وزارت راه، بر اساس اخبار کذب سخن پراکنی کرده و موجبات ترس و دلهره ی میلیون ها شخص مسکن مهر نشین شده چه خواهد بود؟ آیا رواست سطح اطلاع معاون اول مملکت در حد اخبار کذب باشد؟ آقایان قرار است مملکت را بر اساس همین اطلاعات کذب و اخبار غیر موثق اداره کنند؟

۲- تکلیف سیاسی کاری هایی که در این مدت با جان مردم رخ داده چه میشود؟ از معاون اول مملکت تا شخص رییس جمهور، از ایلنا تا سایر مطبوعاتی که با حرف های ناجوانمردانه جان مردم را بازیچه ی انتقام گرفتن های سیاسی خود کردند چه میشود؟! تا چه زمانی قرار است سیاسی کاری جای خدمت را بگیرد؟ تا چه زمانی قرار است هزینه ی جنگ قدرت را مردم کوچه و خیابان بپردازند؟

۳- تکلیف بی کفایتی های مدیریت بحران کشور چه خواهد بود؟ مضحک نیست مدیریت بحران یک مملکت غافلگیر شود و جور ناکارامدی های آنرا ارتش و سپاه بپردازند؟

۴- تکلیف نامردی های رسانه ای ها چه میشود؟ پاسخ آنهایی که با جا زدن عکس ساختمان های مصری و یمنی دلهره به جان مردم انداختند و با ساختن اخبار کذب، مطامع سیاسی خود را دنبال کردند چه کسی میدهد؟ و ازینها گذشته چه کسی جوابگوی وقاحت آنهایی خواهد بود که مدت هاست در نشریات و توییت هایشان، صدر تا ذیل نظام را با بی ادبی مورد خطاب قرار دادند و از دیشب نا گهان نگران گسترش اهانت و توهین در جامعه شده بودند؟!


کد مطلب: 566581

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/566581/توضیحات-سردار-وحید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com