جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کیانی:مرا محروم کردند اما خلاف بقیه فتوشاپ است

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 566522
مهدی کیانی همچنان منتظر نامه بخشش محرومیتش از سوی کمیته اخلاق است، اما می‌گوید که هنوز چیزی در این مورد به باشگاه تراکتورسازی ابلاغ نشده است.
کیانی:مرا محروم کردند اما خلاف بقیه فتوشاپ است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مهدی کیانی درباره آخرین وضعیت محرومیتش از سوی کمیته اخلاق، اظهار داشت: به ما گفتند که "دوشنبه می‌توانی مقابل سپاهان به میدان بروی"، چون مثل اینکه باشگاه به آقای تاج نامه زده و ایشان هم قول‌هایی در این خصوص داده‌اند که یک ماه از محرومیت را کم کنند. قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن هم گفتند که "می‌توانی بازی کنی"، اما هنوز نامه‌ای به ما نزدند. هنوز مانده‌ایم و نمی‌دانیم چه‌کار کنیم. از یک چیز کوچک برای ما یک داستان بزرگ درست کردند.

وی افزود: بارها گفتم و باز هم می‌گویم که آن اتفاق، یک اتفاق درون خانوادگی بود، نه به فدراسیون، نه به این‌طرف و نه به آن‌طرف کاری دارد. از کاه برای‌مان کوه ساختند. امیدوارم  به‌خاطر هواداران این محرومیت بخشیده شود. از باشگاه هم گفتند که صحبت کردیم و به آقای تاج گفته‌ایم که دستور بدهد یک ماه از محرومیت من کاسته شود، چون این کار در حد شوخی بود که نه در زمین و نه در جریان بازی اتفاق افتاد. عکس افراد دیگر را می‌گویند فتوشاپ است و محرومیت‌شان را می‌بخشند، اما اتفاقی را که برای ما رخ داده کسی ندیده و با این حال من را راحت محروم می‌کنند. امیدوارم همه کمک کنند که نه من، بلکه هیچ فوتبالیستی دیگر محروم نشود، چون یک یا دو ماه دوری از فوتبال می‌تواند به یک بازیکن صدمه بزند.

کاپیتان تراکتورسازی با حضورش در جام شهدا و قهرمانی با این تیم، خاطرنشان کرد: بازی‌های دوستانه همیشه به تیم کمک می‌کنند و خدا را شکر که توانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. این جام را به روح شهدا تقدیم می‌کنیم، چون خون شهیدان است که باعث شده ما الآن در آرامش باشیم. در این مسابقات بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم.
کیانی در مورد دیدار هفته یازدهم تیم تراکتورسازی مقابل سپاهان گفت: بازی خیلی سختی است، بازی با سپاهان همیشه سخت بوده. سپاهان به برد نیاز دارد و می‌آید که بازی را ببرد، اما مصدومان ما هم رسیدند و تیم‌مان روزبه‌روز بهتر می‌شود. کادر فنی خوبی هم داریم و امیدواریم که بازی خوبی انجام داده و بازی را ببریم.

وی راجع‌به وضعیت تراکتورسازی در نیم‌فصل و فعالیتش در نقل‌وانتقالات، یادآور شد: باشگاه ما می‌تواند 8،7 بازیکن در نیم‌فصل به‌خدمت بگیرد. امیدوارم هرکسی که بیاید، با تصمیم کادر فنی باشد تا بتواند به تیم کمک کند. بازیکنانی هم که می‌آیند، تصمیم‌گیرنده خودشان هستند. شرایط ما در نیم‌فصل دوم حتی سخت‌تر از نیم‌فصل اول خواهد بود.

کاپیتان تراکتورسازی با اظهار تأسف از زلزله رخ‌داده در کرمانشاه، تصریح کرد: به‌نوبه خودم به همه مردم کرمانشاه تسلیت می‌گویم. از این اتفاق خیلی ناراحتم. امیدوارم دولت و ملت دست‌به‌دست هم بدهند و کوتاهی نکنند. من بچه نهاوند هستم و یک ساعت با کرمانشاه فاصله داریم و می‌دانم آنجا هوا چقدر سرد می‌شود. امیدوارم همه هرچه در توان دارند، بگذارند. از مردم خوب آذربایجان هم تشکر می‌کنم که پنجشنبه ما را در بازار تبریز شرمنده کردند. نه‌تنها آذربایجان، بلکه همه مردم ایران نشان دادند که در شرایط سخت کاملاً پشت یکدیگر هستند. امیدوارم مسئولان بدانند که در کرمانشاه هوا خیلی سرد است و خودشان را جای آن مردم زلزله‌زده بگذارند. مسئولان خودشان امتحان کنند و ببینند که؛ می‌توانند یک شب در چادر بخوابند؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *