جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۹۷

دیدار چندباره «فائزه» با بهاییان؛ برای سومین بار حرمت پدر را شکست + تصاویر

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۴۰
کد مطلب: 566478
فائزه هاشمی برای سومین بار در اقدامی که پیش از این مرحوم هاشمی رفسنجانی هم آن را تقبیح کرده بود، به دیدار یکی سرکرده‌های فرقه بهائیت و از محکومان امنیتی رفت.
دیدار چندباره «فائزه» با بهاییان؛ برای سومین بار حرمت پدر را شکست + تصاویر
به گزارش جهان نيوز؛ فائزه دختر  مرحوم هاشمی رفسنجانی، باز هم بدون هیچ محدودیتی با یکی از محکومان امنیتی بهایی دیدار کرد. کانال بهاییان با انتشار تصویری اعلام کرد فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی یکی از مدیران جامعه بهایی دیدار کرده است.
 


فریبا کمال آبادی کیست؟!
فریبا کمال‌آبادی یکی از ۷ عضو شورای رهبری بهاییان در ایران است. اعضای این شورا که نام خود را یاران ایران نامیده‌اند و امورات بهاییان در ایران را در دست گرفته‌اند عبارتند از: فریبا کمال‌آبادی، جمال‌الدین خانجانی، عفیف نعیمی، سعید رضایی، بهروز توکلی، وحید تیزفهم و مهوش ثابت. بهروز توکلی ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ در مشهد دستگیر شد. ۲ ماه  پس از دستگیری توکلی و مشخص شدن ماهیت اصلی شورای رهبری بهائیت در ایران (یاران ایران) ۶ عضو دیگر این شورا نیز در تهران دستگیر و محاکمه شدند.  براساس اطلاعات منتشر شده، ارتباط این رهبران بهایی با سرویس‌های امنیتی خارج از ایران برای محاکم قضایی کشور کاملاً ثابت شده است. به‌گونه‌ای که ارتباطات گسترده این ۷ نفر با رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از اتهامات این افراد بوده است.[۱]



دهن کجی چندباره فائزه به توصیه و نظر پدرش
این رفتار دختر هاشمی رفسنجانی در حالی است که در زمان حیات پدرش، وی دیدار خود با بهاییان را رسانه‌ای کرد و در واکنش به اظهار نظر هاشمی، از دیدار و رفتارش با بهاییان دفاع کرد و عملاً جواب پدر خود را به راحتی داد.



فشار اقشار مذهبی، مراجع عظام، سیاسیون، تحلیل گران و مشاوران به هاشمی رفسنجانی، باعث شد که رسانه‌های جریان اصلاحات با دستپاچگی نسبت به این ننگ، نقل قولی از هاشمی را منتشر کنند.
این رسانه‌ها به نقل از هاشمی گفتند: در پی انتشار خبر دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از عناصر فرقه ضاله بهاییت، روزنامه جمهوری اسلامی در گفتگویی با هاشمی رفسنجانی نظر ایشان را در ابن زمینه پرسید؛ هاشمی رفسنجانی گفت: فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.



رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته‌شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته و می‌جوییم.[۲]
بلافاصله بعد از انتشار واکنش پدر خانواده نسبت به اقدام مخالف دین دختر، فائزه هاشمی بر اساس برنامه‌ریزی قبلی بار دیگر وارد میدان شده و به‌نوعی جواب پدر را می‌دهد.

فائزه در گفتگو با یورونیوز می‌گوید: موضع من نسبت به بهایی‌ها، موضع حقوق بشری است. اینکه ما به‌عنوان دین این‌گونه تبعیض قائل شویم و این‌گونه ظلم بکنیم به بهایی‌ها و سایر گروه‌ها مثل اصلاح‌طلبان درست نیست. شما ببینید چقدر بچه‌های اصلاح‌طلب داریم که از دانشگاه‌ها اخراج شده‌اند و زندان رفته‌اند به این دلیل که از حکومت انتقاد کرده‌اند. این‌ها ظلم است در مورد بهایی‌ها هم همین است. نگاه من، نگاه حقوق بشری است.[۳]
فائزه هاشمی همچنین بعد از فوت پدر، باز هم به دیدار یکی از محکومین بهایی به نام "مهوش ثابت" رفت که به نوعی دهن کجی به شخصیت و سابقه پدرش بود.[۴]


به نظر می‌رسد وراث مرحوم هاشمی هیچ محدودیتی برای این فرزند خانواده قائل نمی‌شوند؛ به نوعی فائزه در رفتارهای ضد انقلابی خود، اختیار کامل دارد حال آنکه اگر میراثی هم از هاشمی رفسنجانی باقی مانده باشد، وظیفه فرزندان است که از آن مراقبت کنند؛ که با توجه به تکرار این رفتارها، ظاهرا بزرگان این خانواده چنین قصدی ندارند و بر باقیمانده میراث پدرشان این چنین چوب حراج زده‌اند و برای آن مرحوم باقیات الصالحات شده‌اند.
 
[۱] -yon.ir/۳z۵a۸
[۲] -http://entekhab.ir/fa/news/۲۶۸۹۳۲
[۳] -http://mashreghnews.ir/fa/news/۵۷۳۹۸۴
[۴] -mshrgh.ir/۷۷۷۸۴۴
منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حسابی داره پدرش را تو خاک میلرزاند...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا قوه قضاییه با فائزه برخورد نمی کنه ؟ قوه قضاییه فقط می خواهد از دکتر احمدی نژاد انتقام برملا کردن نوار را بگیرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قوه غذائیه
Iran, Islamic Republic of
ا...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این سه نقطه ها فحش هستند ؟!
اگر فحش هستند که معلومه درست گفتم. روح پدرش از دستش در عذاب است.
حیف مرد بزرگ سیاست که همچین دختری دارد.
سقا
Iran, Islamic Republic of
این دختر حاصل تربیت همون مرد بزرگ سیاست هستش ،همون مرد بزرگ که امر فرمودن به مانور تجمل مسولیین ،همون مرد بزرگ که عاشورا با اهل وعیال تشریف میبردن سد لتیان برای اسکی روی آب ،همون مرد بزرگ که نقش پررنگی در فتنه ی ۸۸داشتن ،همون مرد بزرگی که معتقد بودن بالا خره یه عده ای زیر چرخ های توسعه باید له شن واین اواخرهم فرموده بودن امام موافق خذف شعار مرگ بر امریکا بودن ،از این دست اوامر تو پرونده ی این مرد بزرگ زیاده ،خلاصه اینکه بچه هم تحت تاثیر این مسلک میشه این دیگه
Iran, Islamic Republic of
قسمتهایی از حرف شما کاملا صحیح است و من هم قبول دارم. من گفتم مرد سیاست .نگفتم مرد دین و هر چیز دیگری.
سیاست مدار بزرگی بود و قسمتی از تاریخ این کشور را نوشت.
سقا
Iran, Islamic Republic of
سیاست مگر از دین ودیانت جداست ؟
سیاست ماعین دیانت ماست ودیانت ماهم عین سیاست ما .
هر کسی سیاستش عین دیانتش نباشه اون قسمتی از تاریخ میشه که آیندگان به نیکی از اون یاد نخواهند کرد .
amir
United States
قسمتی از تاریخ مملکتو نوشت، ولی خراب کرد با این تاریخ نویسی!
کاشکی مداد رو میداد خودمون مینوشتیم!
Iran, Islamic Republic of
آقاي سقا
چند اشكال در متن شما ديده مي شود كه ذيلاً عرض مي كنم به اميد اينكه جبران كرده و در قيامت مديون نباشيد:
1- "مانور تجمل مسئولين" - چنين چيزي گفته نشده (متأسفانه اشتباه خبرگزاري تسنيم موجب ترويج اين شايعه شده است) وقتي به متن خطبه مراجعه مي كنيم مي بينيم اين موضوع ربطي به مسئولين ندارد و آن مرحوم گفته نبايد فكر كنيم ژنده پوشي و فقيرانه زندگي كردن يك امر ممدوحي است. برعكس، در روايات داريم كه وقتي قصد حضور در نماز جمعه مي كنيد بهترين و زيباترين لباسهاي خود را بپوشيد و عطر بزنيد و در جماعت حضور يابيد. به اعتبار اين حديث، نماز جمعه يك "مانور تجمل" است.
2- رفتن به سد لتيان براي اسكي روي آب: ايشان در خاطراتش نوشته كه در تاسوعا (نه "عاشورا" كه شما گفته ايد) و به دليل اصرار فرزندان به سد لتيان رفته است نه "براي اسكي روي آب". در ادامه نوشته كه خودش اصلاً چنين برنامه اي و اينكه براي دوري از خطر زلزله از شهر خارج شود را قبول ندارد اما بخاطر بچه ها قبول كرده است. (دليل موجهي نيست اما با آنچه شما نوشته ايد نيز متفاوت است)
3- هاشمي گفته "عده اي بايد زير چرخ توسعه له شوند" : چنين نقل قولي از هاشمي كه بيشترين زمان خطبه هايش به مباحث عدالت اجتماعي اختصاص داشت هيچ مستندي (گفتاري يا نوشتاري) ندارد.
4- هاشمي گفته امام(ره) موافق حذف شعار مرگ بر آمريكا بودند: همه آنچه که آقای هاشمی در خاطرات خود در این باره گفته‌اند به 4 فراز مربوط می‌شود که ذيلاً از خاطرات ایشان نقل می‌کنم:
1 – در ذیل خاطرات روز 16 فروردین 1362 «...احمد آقا تلفن‌ کرد و اطلاع‌ داد، امام‌ با پیشنهاد قطع‌ شعار «مرگ‌ بر آمریکا و مرگ‌ بر شوروی‌» از رسانه‌های‌ دولتی‌ موافقت‌ کرده‌اند و پذیرفته‌اند که‌ بگویند به‌ امر امام‌ قطع‌ شده‌ است‌. »
2 - 20 فروردین 62 « ... ظهر احمد آقا آمد. اعترافات توده‌ای‌ها را به ایشان دادم که بخوانند و به اطلاع امام برسانند. قرار شد از طرف امام رسما به صداوسیما ابلاغ کنند که مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروی را که در شعارهای مردم می‌آید، حذف کنند و دوستان دیگر هم موافق‌اند.»
3 - 1 اردیبهشت 62 «... جلسه شورای مرکزی حزب [جمهوری اسلامی] داشتیم‌. درباره دستور امام برای حذف شعارهای مرگ برآمریکا و «مرگ بر شوروی» بحث داشتیم که شیوه حذف آن ـ ‌به صورتی که عکس‌العمل بدی نداشته باشد ـ انتخاب شود. »
4 - 14 تیر 63 «... نماینده شوشتر هم آمد و پیشنهاد قطع شعار مرگ برآمریکا و شوروی [از صدا و سيما] را می‌داد. گفتم به طور اصولی تصمیم گرفته‌ایم‌، امام هم موافقت کرده‌اند ولی منتظر فرصت هستیم.»
لذا آنچه گفته شده صرفاً در خصوص حذف اين شعار از رسانه هاي رسمي دولتي است نه مطلق حذف شعار در افواه مردم.
موفق باشيد
سقا
Iran, Islamic Republic of
بردار گرامی امیدوارهستم شما هم با دقت کافی وقایع ومسائل رو بررسی کنید وعلاقه ی شخصی شما به آقای هاشمی باعث نشه که همه ی حقیقت رو بیان نکنید
به نقل از موسسه پژوهش و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، هاشمی رفسنجانی در18 آبان 1368در خطبه نماز جمعه معروف خود که بعدها به خطبه مانور تجمل معروف شد، بیان داشت:« اظهار فقر و بیچارگی کافی است. این رفتارهای درویش مسلکانه وجهه جمهوری اسلامی را نزد جهانیان تخریب کرده است. زمان آن رسیده که مسئولین ما به "مانور تجمل" روی آورند. از امروز به خاطر اسلام و انقلاب مسئولین وظیفه دارند مرتب و باوقار باشند. هرچند ما فقیر باشیم و اقتصادمان به سامان نباشد اما برای آنکه در دیدگان سایر ملل مسلمان و غیر مسلمان "ملتی مفلوک" جلوه نکنیم لازم است تا "جلوه هایی از تجمل" در چهره کشور و مسئولین حاکمیتی رویت شود. می بینید که ایشون صراحتا از مسولیین می خوان که به تجملات رو بیارن شروع این کار رو هم در دولت خود ش با انتقال دولت به کاخ سعدآباد و دکورهای چندمیلیونی برای وزارتخانه ها آغاز کرد. بعد از آن کاخهای شاه معدوم یک به یک به تصرف دولتی ها درآمد. یا در جایی دیگر رسما اظهار شد که «ایرادی ندارد اگر عده‌ای زیر چرخ‌های توسعه لِه شوند.» همین اظهارات و پیگیری عملی این سیاست ها توسط دولت سازندگی سبب گردید تا فرهنگ مصرف‌گرایی و تجمل در جامعه پررنگ شود، اختلاف طبقاتی زیادتر شده و به موازات این وضعیت، اوضاع اقتصادی کشور نیز به دلیل تورم شدید و شکست طرح‌های دولت در حوزه‌ اقتصاد به وخامت گرایید که بیشترین فشار را بر گروه‌های کم‌درآمد و مستضعف جامعه وارد می‌کرد.

اما مساله ی تفریحات خانوادگی ایشون در دهه ی محرم

درحالی‌که دهه محرم ایام عزاداری اهل‌بیت عصمت و طهارت است و ایران اسلامی یکپارچه عزادار است هاشمی رفسنجانی و خانواده‌اش در این دهه و حتی روزهای تاسوعا و عاشورا و یازدهم محرم به سفرهای تفریحی شمال و سد لتیان می‌رفته‌اند.یک‌شنبه 30 تیر 1370 (تاسوعای حسینی):

«با هلی‌کوپتر به سد لتیان آمدیم. بچه‌ها هم تا ظهر کم‌کم رسیدند. مهدی و فاطی نیامدند. هوای خوبی دارد. عصر همراه بچه‌ها، خواستم اسکی روی آب یاد بگیرم. کمی دنبال قایق کشیده شدم. بدنم آمادگی برای چنین ورزشی ندارد. گرچه آسان است.
امروز عاشورا ست دوشنبه ۳۱تیر ۱۳۷۰
تا ساعت هشت ونیم صبح خوابیدم روز را به استراحت وانجام کارهایی که با خود به لتیان برده گذراندم غروب به خانه برگشتیم .
ایشون دهه محرم رو در تفریح واستراحت بودن اینکه شما میگن به خاطر بچه ها رفتن توجیه درستی نیست به اذعان خود شماهم ، میشه تو این امور معنوی مهم به رای وخواست اشتباه بچه ها تن داد؟؟؟!!!!!!
ماجرای شعارمرگ بر امریکا وحذفش هم همین طورشما میگید حذف از رسانه های دولتی بوده نه شعارهای مردم !!!!!!این حرف جای تعجب داره چون خود ایشون صراحتا گفتن حذف شعارمرگ بر امریکا به کلی واین میل باطنی خودشون رو به امام خمینی رحمت الله علیه نسبت میدن !!!!!

به نقش پررنگ اقای هاشمی وخانواده اش هم توی فتنه ۸۸کلا اشاره نکردین بس که اظهر من الشمس بو ده پس نیازی به پاسخ گویی من نداره
ان شاء الله حب وبغض ما فقط برای ولی خدا باشه
نخیر
Iran, Islamic Republic of
نخیرم! شما مگه از تو قبرش اومدی بیرون؟!
...
Iran, Islamic Republic of
تو از کجا میدونی که روح پدرش در آرامشه ؟
amir
United States
فک کردی اینا بابا واسشون مهمه؟!
اون بابا فقط تا زمانی که زنده بود بدرد اینا میخورد! اونم بعنوان سپر بلا و ضربه گیر.
Iran, Islamic Republic of
طبق قانون اساسی کشور ایران غیر مسلمانان در آزادی کامل می توانند بدون کوچکترین مسئله ای زندگی آرامی داشته باشند ورابطه مسلمان با غیر مسلمان در هیچ کجای همان قانون اساسی مشکل دار نیست .
حال چگونه است که عده ای از اینگونه رابطه ها در عذابند.
مرحوم هاشمی بخاطر عذاب کشیدن همان عده خاص فرزندشان را از رابطه با اینگونه افراد نهی میکردند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید جناب خان شما معنی بهائیت را نمیدانی اولا خدارا قبول ندارند بعدشم جاسوس اسرائیلند پس معلوم هست که خانم جاسوس تشریف دارندوشما نمیدانید
amir
United States
خدا رو قبول دارند! منتها عباس افندی خداشونه.
حميد
Iran, Islamic Republic of
تو اگر خدا شناس بودي به ديگري كه هم عقيده تو نيست تهمت جاسوسي نمي زدي!
اول سعي كن انسان باشي بعد هر عقيده اي خواستي داشته باش!
Iran, Islamic Republic of
منکر امام زمان هم هستند !
Iran, Islamic Republic of
مگر بهایها مسلمان نیستند آنها هم یک فرقه جدا شده هستند ولی افکارشان را فقه شیعه اثناعشری قبول. ندارد و آنها را رافضی میدانیم باید دولت با دادن یک اطلاعیه‌ای ملی تکلیف خود و مردم را با أین آدمهایی که مثل ما فکر نمی کنند مشخص کند
M.sh
Iran, Islamic Republic of
واقعا که! بهاییت دین نیست وبهاییان دین ندارند، بلکه یه فرقه ضاله زاده دست روباه پیر وجاسوسان اسراییل هستند.
Iran, Islamic Republic of
بهایی و وهابی دوروی یه سکه تولید ملکه افریته انگلیس ویکتوریای گور به گور شده !!
پیشنهاد به جهان نیوزی ها عزیز
Iran, Islamic Republic of
در صورت امکان یک توضیح کوتاه در باره بهائیت توی سایت بزارین می بینم برخی دوستان واقعا شناختی نسبت به بهائیان ندارن و به خطر این فرقه شیطانی آگاه نیستن

مطالب بلند رو اکثر افراد نمی خونن
حتی می تونید مطلب رو در صورت طولانی شدن سه قسمت کنید و در سه پست مجزای بزارین
1. شکل گیری بهائیت و چرایی آن
2. عملکرد بهائیت تا انقلاب
3. فعالیت ها و عملکرد و مواضع بهائیت بعد از انقلاب
Iran, Islamic Republic of
فکر خوبی است بدون تعصب در مورد این فرقه توضیح دهید
Iran, Islamic Republic of
به زور میخواهند برای فرقه ضاله شان ایجاد حق و حقوق کنند..
Iran, Islamic Republic of
تکلیف مشخصه. طبق قانون بهایی ها در کشور از حقوق اولیه برخوردارن ولی اجازه تبلیغ دین شون رو ندارن.
Iran, Islamic Republic of
بهاییت یک فرقه سیاسی است و مرکزشان هم در شهر عکای فلسطین اشغالی است و مورد حمایت کامل انگلیس هستند. برای ایجاد مظلومیت خود را یک گروه مذهبی جا می زنند. در قانون اساسی کشور هم چنین فرقه های استعمار ساخته ای به رسمیت شناخته نشده اند. اگر هم کسی خود را بهایی معرفی کند مورد مجازات قرار می گیرد. ولی اگر به این کار اصرار نداشته باشد به عنوان یک ایرانی از حقوق مندرج در قانون برخوردار است. به نظر می رسد این دخترک می خواهد بهاییت را به عنوان یک فرقه سیاسی در کشور جا بیندازد و آن ها را از این طریق مطرح کند و رسانه ای برای آن ها گردد و در واقع رسانه ها با پرداختن به وی غیر مستقیم به تبلیغ بهاییت بپردازند. عجیب است که دادستانی که در مورد توقیف کیهان سر از پا نشناخت چرا در مورد اعمال وی ساکت است!
Iran, Islamic Republic of
شما هم مثل بودائي ها در ماينمار فكر مي كني كه براي مسلمانان روهينگيا چون بودايي و هم عقيده انها نيستند حق شهروندي قائل نيستند!
انسان باش اول بعد هر عقيده اي مي خواهي داشته باش.
Iran, Islamic Republic of
قیاس غلط ...
Europe
هر كس ازاد هست هر جور دوست دارد فكر كند واقعا شما در قعر تاريخ با اين افكار پوسيده مانده ايد.
Iran, Islamic Republic of
و حتما شما هم در جعلیات و مسلک ضاله ایی به اسم بهاییت مانده اید.
Iran, Islamic Republic of
خودشون هم می دانند باورهای بهایی چقدر عقب مانده وپوسیده ست فقط نمی توانند بیرون بزنند چون کشته می شوند !بروید خاطرات اون هایی را که از این زندان ذهنی در رفتند را بخوانید که چقدر بسته ودگم فکر می کنند.....شبکه مخوفی هستند.
amir
United States
با عرض معذرت یا خیلی پرتی رفیق! یا خودت، خودتو پرت کردی!
یه دو خط مطالعه کنی بدنیس ها!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
فرقه های ضاله از غیرمسلمانان جدا است، چون در دین خدا بدعت ایجاد کردند
Iran, Islamic Republic of
من شنیده ام که اینان عقیده دارند که امام زمان ظهور کرده است
Iran, Islamic Republic of
آره . نعوذ بالله حتما حضرت باب هم بوده . زرشک.
Iran, Islamic Republic of
آره جون عمه ویکتوریا ....وقتی همه خواب بودند واین جاسوس ها بیدار امام زمانی ظهور کردبه نام باب !!
Iran, Islamic Republic of
آره جون عمه ملکه ویکتوریای انگلیسی....وقتی همه خواب بودندواین جاسوس ها بیدار امام زمانی ظهور کرد به نام باب (همون باب اسفنجی معروف )
Iran, Islamic Republic of
ایول باب اسفنجی !!!! خیلی وقت بود نخندیده بودم.
باب اسفنجی
باب اسفنجی
باب اسفنجی سمبل و پیامبر فرقه ضاله بهاییت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ولی در دین اسلام که قانون اساسی هم از آن نوشته شده حکم کافران هم مشخص است.
ما مشکلمان این است که ساندویچ هایی که بهاییان درست میکنند ایشان در خیابان میل میکنند.
مختار زمانه
Iran, Islamic Republic of
بی زحمت نظر مراجع تقلید را بخوان بعد از قانون اساسی حرف بزن
Iran, Islamic Republic of
فاطزه تو بافت مذهبی با مادر چادری به دنیا اومده فکرش و بکنید اگه تو بافت غیرمذهبی دنیا میومد دیگه چی میشد مگه خودش غیر از دختر هاشمی بودن هنری داره ؟ استادی دانشگاهشم از صدقه سری ...هاشمی بود
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شما که به توصیه های پدرتون عمل نمیکنید و این کار قبیح را انجام میدید چرا دنبال وصیت نامه بابا می گردید
ارث پدری
Iran, Islamic Republic of
معلومه چرا دنبال وصیتند!...ارث پدری!
خدا رحم کرد رهبری موضوع وقف اموال دانشگاه ازاد توسط هاشمی را ابطلال کرد والا الان در دستگاه قضا با طرح شکایت دنبال اموال اونجا می رفتند!
و اگر روزی دعوای خانوادگی را هم دیدید، خیلی تعجب نکنید، این وصیت نامه تکلیف را معلوم خواهد کرد!
Iran, Islamic Republic of
...
رر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شاید خودش هم بهایی باشه
حامد
Iran, Islamic Republic of
هاشمی حرمتی برای خود قائل نشد. اینها نتیجه تربیت است
دشمن بهایی ها
Iran, Islamic Republic of
لقمه از سر سفره ی وهابی ها خوردن حتما آدم رو به همنشینی با شیاطین میرسونه
Iran, Islamic Republic of
اون گنده هاتون سر سفره موساد و ک گ ب و سیا نشسته اند. به اندازه دهنت حرف بزن
دشمن بهایی ها
Iran, Islamic Republic of
کدوم گنده هامون رو میفرمایید شما که بلدی به اندازه ی دهنت حرف بزنی؟؟؟؟؟
بزرگ ما حضرت آقاست وخودمون هم مخلص شهدا وهر چی بچه انقلابی هست هستیم ،این جماعتی هم که ما مخلصشون هستیم همه سر یه سفره نشستن اونم سفره ی امام حسین علیه السلام هست وبس .

بزرگ شما همسفره وهابی ها میشد و روز عاشورا تشریف میبردن سد لتیان. خب لقمه اثر می کنه دیگه،همین میشه که بچه ی ادم یکیش میشه دزد بیت المال یکیشم میشه همنشین بهایی های نجس .
مختار
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلال!!!
amir
United States
مرسی، نابودش کردی!
هزار تا لایک داری
سقا
Iran, Islamic Republic of
ممنونم برادر انقلابی
Iran, Islamic Republic of
والا هرچی نگاه میکنیم میبینیم در حال حاضر هر چی بهایی است تو اسرائیل جمع شده اند. یک جمعیت کوچکی هم در ایران.
راستی تو اسرائیل برای صهیونیست ها چکار میکنند ؟
پیامبرشان کی بوده ؟
کتابشان چی بوده ؟
به خدا یک یهودی واقعی بیاد قبولش دارم ولی بهائیت هرگز. یهودیت پیامبرش و کتابش مشخصه . بهائیت چطور؟
فقط اسم باب و فلان و بهمان نیار که این ها آدمهای ضاله ایی بودند و نه اعجاز و نشان پیامبری داشتند.
این مثال را گفتم بدانی ما بر اساس حقانیت دین تفکیک میکنیم ، اگرچه میدانم تو این خط ها برای درک و فهم بیشتر نیستی ، مثل گنده هاتون تو خط فحش دادن و ... هستید. چونکه حرف حق برای گفتن ندارید.
یک چیزهایی هم شنیدم از بهایی ها که بگم کلهم اجمعین سانسور میشه از بس که مستهجن است.
Iran, Islamic Republic of
مطابق آداب و اصول ادب هر کسی را از همنشینش بشناس
Iran, Islamic Republic of
باز جای شکرش هست با وهابیها دیدار نکرده
Iran, Islamic Republic of
پدروبرادرانش در زمان ملک عبدالله گور به گوری ملاقات کردندواون هم به کوشک آن ها در تهران آمد!!
Iran, Islamic Republic of
این بابا چی را می خواهد ثابت کند. هم نشینی با بهائی ها که جز خیانت و نزدیکی با صهیونیستها کمالاتی ندارند برای چیست. اگر مثلا میخواهد بگوید من خیلی انساندوست هستم ، اینهمه انسانها ی وارسته تو جامعه است چرا با آنها مباشرت نمی کند. متاسفانه خانواده شان نیز لال زبانی گرفته اند وازا ین حرکات احمقانه وی تبری نمی جویند.
amir
United States
خانوادشم از قماش همینن دیگه!
اینا اینقدر نژاد پرستن که همیشه پای گندکاریهای همو امضاء میکنن!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مرده شور ...
Iran, Islamic Republic of
مگر آيه الله وحيد خراسانى با اين خانوم ديدار كرده كه اينقدر احساس نگرانى ميكنى جهان ؟! خانوم هاشمى يه مهره سياسى و فعال اجتماعيه و ديدارشون با اون خانوم هم هيچ تاثيرى بر حقانيت يا تاييد ادعاى بهايى ها نداره شما هم درست نيست از دين استفاده ابزارى كنيد. اگر مى تونيد غلط بودن استدلال شون رو نشون بديد
amir
United States
این فعال اجتماعيه! جنابعالی میمرد یه سر به زلزله زده ها بزنه؟!
یا نکنه بزعم خودش و پدرش اون بیچاره ها جزو اجتماع (اشراف) حساب نمیشن؟
Iran, Islamic Republic of
بهائیت قطعا فرقه ای ساختگیه این زن هم عمد و قصد بهره برداری سیاسی به نفع خودش و داره دلش برای بهاییها نسوخته اما در مورد این فرقه در هر صورت کسانی هستند که به جبر خانوادگی تو خانواده ای بهایی به دنیا اومدن چون در اصل اینها مسلمان بودند و بعدا تبدیل به فرقه ای شدند بهتره نظام براشون تعیین تکلیف کنه چون بهاییت فقط مختص ایران نیست الان در بعضی کشورهای دیگه مثل اردن هم بهاییها هستن باید بجای برخورد باهاشون ، براشون تعیین تکلیف دوباره بشه چون فائزه هاشمیِ سوءاستفاده چی صرفا قصد بهره برداری سیاسی داره فرصت رو باید از این جماعت سوءاستفاده چی گرفت فائزه هاشمی از چند روز زندانشم میخواد سوءاستفاده کنه یعنی تا قبل از اون نمیدونست وضعیت بهاییها چطوره نظام یه بار دیگه باید برای بهاییها تعیین تکلیف کنه چون بعضیشون واقعا گناهی جز تولد در خانواده بهایی ندارن اون دلسوزی موذیانه ای که فائزه و امثالشون به نفع فعالیتهای سیاسی خودشون راه انداختن برای بهاییها رو خود نظام باید انجام بده
Iran, Islamic Republic of
دردسر خاصی نیست ، بیان شهادتین بگویند و مسلمان بشوند. این همه داستان هم ندارد.
خودتان هم بهتر میدانید ته این رفت و آمدها شر است. بیخود بچه گول نزنید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این خانم....... که به راحتی به آمریکا سفر می کنند وبرمی گردند. آیا وظیفه ندارند ازاین فرقه که باحمایت آمریکا واسرائیل وحتی در زمان شاه بودند وهستند. زنده نگهدارند.

،
حميد
Europe
همه انسانها حق شهروندي و انساني دارند و شما حق نداريد در انديشه و طرز زندگي انها دخالت كنيد و نظر بدهيد. پيش از اينها هم در تاريخ كساني بوده اند كه فكر مي كردند عقل كل هستند و اثري از مشي انها وجود ندارد.
هر كسي مسئول عقايد خود هست و شما جاي خداوند نيستيد كه بخواهيدبه جاي خداوند قضاوت و مجازات كنيد.
....
Iran, Islamic Republic of
شمر هم حق شهروندی داره ؟؟؟؟
باراک اوباما حق شهروندی داره؟؟؟؟؟
ترامپ حق شهر وندی داره؟؟؟؟؟؟
دشمن خدا واهل بیت علیهم السلام حق شهر وندی داره؟؟؟؟؟؟
میشه بفرمایید حق شهروندی جماعت جاسوس و ظالم ومنحرف دقیقا چیه؟؟؟؟؟
به نظر شما سلمان رشدی هم حتما از حقوق شهر وندی بر خورداره وامام خمینی رحمت الله علیه اشتباه کردن که حکم اعدامش رو دادن درسته؟؟؟؟؟
خوراج زمان مولا هم حقوق شهروندی داشتن والانم دارن
داعشم حق شهروندیش محفوظ هست ونباید تو زندگی وعقایدشون دخالت کرددیگه
Iran, Islamic Republic of
داداش من ماکه ازامامانمان نبایدجلوبزنیم؟شمراگه حق شهروندی نداشت خودامام علی ع وپیامبراکرم ص ازجریان قیام امام حسین ع در آینده مطلع بودند.ودرآن زمان قدرت آنراهم داشتندکه شمرملعون رابه درک واصل کنند.اماچرابه این ملعون اجازه حیات ورشددادندتادرآینده قاتل ورث برحقشان شود؟درضمن ماکه برای جهان حاکم وواضع قانون بشریت نیستیم که به اوباما-ترامپ-کافروبوداو....حق حیات بدهیم.یاحق زندگی راازعده ای یامردمی بگیریم.یاعطافرماییم.درآن صورت ماهم نوعی جدیدازداعش وطالبان وبوکوحرام و...میشویم.بنظربنده امربه معروف ونهی ازمنکربرهرمسلمانی واجبه.اماهرکس که نمیتوانددرجامعه قاضی یاشارع مذهب باشیم.انشاءاتته به امیدپیروزی آزادی وآزادگی وراستی.که قیام امام حسین ع هم براین اصل بود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم خودت جواب خودت را دادی ... همه این ایسم های شرقی غربی و همه فرق های ضاله و شبه ضاله نیست و نابود شدند اما همیشه ادیان الهی پابرجا بودند و تا روز قیامت خواهند بود ، چونکه ادیان الهی بر حق هستند و از جانب خدای احد و واحد بر انسانها نازل شده است.
اندیشه ایی که هدفش نابودی ادیان الهی باشد دیگر شخصی نیست بلکه خیلی هم جدی به عموم ارتباط دارد . مخصوصا شیعیان که دین در تمام جوانب زندگیشان وجود دارد. از قبل از تولد تا بعد از مرگش هم دین اسلام در تمام شئونات زندگیش وجود دارد.
این عقایدی که تو از آن دم میزنی جز انحراف و ضلالت و گمراهی چیزی بیش نیست.
در دین توحیدی اسلام در ارتباط با اصول دین مواضع صریح و روشن و مشخصی وجود دارد ، خارج از آن ارتداد است.
در دین توحیدی اسلام در ارتباط با مرتدین هم مواضع صریح و روشن و مشخصی وجود دارد.
Iran, Islamic Republic of
شاید بهایی شده لا اکراه فی الدین
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
به این میگن حرف حساب!
طرف شاید بهایی شده اما از ترس حکم ارتداد دم نمیزنه!
یادتون باشه شوهر اول همین فائزه، لاهوتی از گروهک منافقین بود که در تعقیب و گریز بچه های سپاه و کمیته ، کشته شد!
پسر فائزه هم به نام فامیلی همان لاهوتی است!
Iran, Islamic Republic of
چه فامیل بازی شیر توشیری (خ .....تو .....ی)بی خود نیست کسی با کسی کاری نداره !همه در کنارهم به فعالیت سیاسی اجتماعی مشغولند!!
Iran, Islamic Republic of
برادرچراایمان ودینمان رابخاطربعضی چیزهای نه چندان مهم وفقط بخاطرسیاست بازی ویا....مخدوش میکنیم.برادرم به اسم اعظم قسم قصدطرفداری ندارم.اماازتوهین وافتراوبعضی فتواهای شخصی بدم میاد.چرامابایدبخاطرمطرح شدن وبعضی اموردیگردین وایمان وآبروی خودمان رامیفروشیم؟
Iran, Islamic Republic of
قال مولانا علی بن ابیطالب علیه السلام
ولد السوء یهدم شرف ابیه
مولا علی مرتضی -شیر بیشه شجاعت و غیرت و حمیت- میفرماید
فرزند بد شرافت پدرش را به باد فنا میدهد.
Iran, Islamic Republic of
همه به اصل خودشون برمي‌گردند اين يك قانون گريزناپذير است.
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
باسلام!
برخی دوستان متاسفانه اطلاعات کمی درخصوص بهائیت دارند...
بهائیت اصلا دین نیست و اصلاً به اسلام اعتقاد ندارد و فرقه من درآوردی بوده که دست پلید انگلستان در شکل گیری آن واضح است و بعد از انگلیس ، اسرائیل تمام قد از این فرقه کثیف و انحرافی حمایت می کند...
از جوانان عزیز می خواهم کتابهای جدا شدگان از این فرقه را بخوانند تا پی به آلودگیها و پلیدی های این جریان ببرند....
بله حضور ادیان آسمانی در کشور آزاد است ولی شما بفرمایید پیامبر بهائی ها چه کسی است ؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
باب اسفنجی
amir
United States
ایول، قشنگ بود!
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا تامیبینن دارن فراموش میشن یه حرفی یا حرکتی انجام میدن تااسمشون بیفته سرزبانها متاسفانه برخی رسانه هاهم عامل میشن به این هدف اونا
رضایی
Estonia
در دو کشور فنلاند و استونی کار و زندگی میکنم بیش از هشتاد درصد خداناباور هستند ولی انسان هستند انسان به تمام معنا،شهادت میدم که تا به امروز از یک فنلاندی یا استونیایی دروغ نشنیدم! اونوقت در کشوری که بدنیا آمدم و سالها زندگی کردم مردم گرفتار ند
Iran, Islamic Republic of
در غرب اونطوری ها هم خبر شیک نیست ...یکی .دوروز پیش بود یکی از همین کشورهای اسکاندیناوی بود اعلام کرد دوچرخه دزدی وتجاوز رکورد زده !
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Moldova, Republic of
کبوتر با کبوتر باز با باز ........ مند همجنس با همجنس پرواز
انشاء الله خانوادگی با ابن نجس ها محشور شوید .
Iran, Islamic Republic of
اسقلال ازادی و .... به تو چه . برو به مسکنهای مهرتان برسید که عزراییل جان مردم شده . راستی جند تومن پول فرستادید به زلزله زده ها
Iran, Islamic Republic of
قیافه خودشم شبیه بهاییها شده
بهمن
Iran, Islamic Republic of
واقعا خجالت اور است .پس چرا کسی با این افراد کاری ندارد چون فرزند هاشمی است پس هر کاری می تواند بکند .حالا اگه منه ادم عادی این کار را می کردم معلوم نبود چه کار می کردنند .البته معلوم است از زندگی ساقط می کردند .تو را به خدا این قدر فرزند ان ایت الله نکنید .نکنه این ها هم بعد از فوت درجه می گیرند .تا اخر عمرش یادمه حجت السلام بود .
صداقت
آقا اینا همشون از اول هم همینطوری بودند....داشتند فیلم بازی می کردند واسه مون ...حالا دستشون 10% رو شده حالا حالا هااااااااا مونده تا این خانواده شناخته بشه....
حميد
Iran, Islamic Republic of
كار بسيار خوب و بزرگوارانه اي انجام داده است . اين ها هم انسان هستند وداراي حق انساني و شهروندي ؟ واقعا عجيب است به انهايي كه مثل شما فكر نمي كنند انگ جاسوسي مي زنيد و در زندان مي اندازيد !
اگر .... نيستيد اقلا ازاده باشيد.
انسان باشيد و به همه انسان ها و عقايدشان اخترام بگذازيد
Iran, Islamic Republic of
باقیات الظالمات و الفاسدات است.
Iran, Islamic Republic of
...