شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس

توپچی‌ها با شکست تاتنهام فاتح دربی لندن شدند

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب: 566458
در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال آرسنال با غلبه بر تاتنهام فاتح دربی شهر لندن شد.
توپچی‌ها با شکست تاتنهام فاتح دربی لندن شدند
به گزارش جهان نيوز؛ تیم‌ فوتبال آرسنال از ساعت 16 امروز (شنبه) در اولین و مهمترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس پذیرای تاتنهام، نایب‌قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها بود.
این بازی که در ورزشگاه امارات شهر لندن برگزار شد در نهایت با برتری 2 بر صفر توپچی‌هان لندن به پایان رسید. برای آرسنال در این دیدار شکوردان موستافی در دقیقه 36 و الکسیس سانچس در دقیقه 41 موفق به گلزنی شدند.
شاگردان مائوریسیو پوچتینو با این شکست 23 امتیازی باقی ماندند و همچنان در مکان سوم جدول هستند، این در حالی است که مردان آرسن ونگر با این برد 22 امتیازی شدند و خود را تا رده پنجم جدول بالا کشیدند.
در ادامه این رقابت‌ها از ساعت 18:30 هم دیدارهای همزمانی به شرح زیر برگزار می‌شود:
بورنموث- هادرزفیلد
برنلی- سوانزی
کریستال‌پالاس- اورتون
لسترسیتی- منچسترسیتی
لیورپول- ساوتهمپتون
وست‌برومویچ- چلسی
همچنین از ساعت 21 امشب منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد از نیوکاسل که هدایتش برعهده رافائل بنیتس است، میزبانی می‌کند.
در جدول رده‌بندی لیگ برتر، منچسترسیتی با 31 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام نیز هر یک با 23 امتیاز و تنها بر اساس تفاضل گل دوم و سوم هستند.
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *