پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

۱۱۲ میلیون یورو برای یک بازیکن همیشه مصدوم!

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 566435
منچستریونایتد حاضر است برای گرت بیل ۱۱۲ میلیون یورو هزینه کند.
۱۱۲ میلیون یورو برای یک بازیکن همیشه مصدوم!
به‌ گزارش ‌جهان نيوز به نقل از ایسنا، رئال مادرید به احتمال زیاد بتواند گرت بیل را پس از چهار فصل با رقم خوبی بفروشد. مهاجم ولزی که آسیب‌دیدگی‌هایش پیش از عملکردش خبر ساز بوده است، ممکن است مقصد بعدی‌اش انگلیس باشد. با وجود این که زین الدین زیدان همیشه از بیل دفاع می‌کند و مهاجم ولزی علاقه‌ای به ترک مادرید ندارد اما در لیگ برتر همه چیز را برای بازگشت او مهیا کردند. بیشترین شانس را برای جذب این بازیکن منچستریونایتد دارد.

ژوزه مورینیو در جمع اعلام کرد اگر مادرید بیل را برای فروش بگذارد، حتی برای امضای قرارداد با او تلاش خواهد کرد. این اتفاق ممکن است در ماه‌های آینده رخ دهد.

نیمی از رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند امروز (شنبه) سومین پیشنهاد یونایتد به باشگاه سفیدپوشان داده خواهد شد و در اولدترافورد از جذب این بازیکن صحبت می‌شود. باشگاه یونایتد از شرایط فصل نقل‌ و انتقالات آگاهی دارد و ۱۱۲ میلیون یورو برای جذب این بازیکن پیشنهاد خواهد داد. بیل در این صورت سالیانه ۱۷.۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

از طرفی مدیر باشگاه انگلیسی امیدوار است که فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی به لطف جام جهانی فراز و فرود زیادی نداشته باشد و حتی ممکن است ارزش بیل کمتر شود چون ولز در جام جهانی بازی نخواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *