جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آقای بازیگراز فیلم "محمد رسول الله (ص)" می گوید

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 566431
بازیگر فیلم "محمد (ص)" گفت: فیلم سینمایی "محمد رسول الله" با دلهای عوام درجهان اسلام و خارج از اسلام ارتباط برقرار می کند.
آقای بازیگراز فیلم "محمد رسول الله (ص)" می گوید
به گزارش جهان نيوز، علیرضا شجاع نوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص حضورش در فیلم سینمایی "محمد رسول الله (ص)" گفت: حضور در این فیلم فرصت و سعادتی بود که قسمت من شد و توانستم در این نقش بازی مورد قبولی را ارائه دهم.

وی ادامه داد: از اینکه چنین فرصتی داشتم، خدا را شکر می کنم. سوژه فیلم محمد(ص)  خوشایند عام بوده و هنوز هم همه آن را دوست دارند. زحمت های فراوانی برای این اثر کشیده شد تا فیلمی در خور روایتی بزرگ باشد.

بازیگر فیلم "روز واقعه" فیلم محمد (ص) را اثری جهانی دانست و تاکید کرد: فیلم سینمایی "محمد رسول الله" ربطی به اسلام و غیر اسلام ندارد زیرا این فیلم با دلهای عوام درجهان اسلام و خارج از اسلام ارتباط برقرار می کند.

وی بازی در این فیلم را موهبتی عظیم خواند و ادامه داد: تمام گروه فیلم سازی با یکدیگر و با مجید مجیدی به عنوان کارگردان تعامل خوبی داشتیم و فارغ از همه اینها بازی در فیلم "محمد رسوا الله(ص)" موهبتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *