شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت جلسات سه قوه درباره موسسات

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 566367
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: معاونان اول سه قوه قرار است موضوع ساماندهی مجموع صندوق‌های مرتبط با موسسات مالی و اعتباری اعم از کاسپین را در دستور کار خود داشته باشند.
آخرین وضعیت جلسات سه قوه درباره موسسات
به گزارش جهان نيوز، بهروز نعمتی با اشاره به ادامه جلسات مجلس درباره پیگیری مطالبات سپرده گذاران از موسسات مالی واعتباری گفت: پس از جلسات سران سه قوه مقرر شده است تا معاونان اول سه قوه جلسات مداوم و ممتدی درباره پیگیری مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی واعتباری داشته باشند.


وی افزود: معاونان سه قوه قرار است موضوع ساماندهی مجموع صندوق‌های مرتبط با موسسات مالی و اعتباری اعم از کاسپین را در دستور کار خود داشته باشند.سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم تقریبا مشکلات موسسه کاسپین رو به اتمام است و تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پرداختی‌ها انجام خواهد شد.

نعمتی با ذکر این نکته که مسئولین بانک مرکزی همواره در جلسات معاونین سه قوه شرکت خواهند کرد، بیان داشت: امیدواریم  پیرامون این جلسات بسیاری از مسائل به جمع بندی لازم برسد.

نعمتی در ارزیابی خود از روند پرداخت مطالبات به سپرده گذاران گفت: بنده معتقدم روند فعلی با توجه به اقدامات مثبتی که پیرامون این موضوع انجام شد روند خوبی است و درحال حاضر خوشبختانه هیچ گونه خلا قانونی در ادامه راه وجود ندارد.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *