سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱۸
فلاحت‌پیشه:

آمریکا شرافت را از سگ‌های زنده‌یاب بیاموزد

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 566289
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:آمریکائی‌ها درست در چنین ایامی که یکی از مشکلات ما امداد هوایی است سعی می‌کنند تحریم را در فروش هواپیما به کشور ادامه دهند.
آمریکا شرافت را از سگ‌های زنده‌یاب بیاموزد
به گزارش جهان نيوز، حشمت‌الله فلاحت پیشه، نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص طرح آمریکایی مبنی بر عدم صدور هواپیمای بوئینگ به ایران به دلیل خطراتی، چون پولشویی و تروریست گفت: متاسفانه از زمانی که زلزله کرمانشاه آمد دنیا با ایران همدردی کرد، اما آمریکایی‌ها مرتبا احکامی علیه جمهوری اسلامی  صادر می‌کنند.

وی با بیان اینکه به اعتقاد من سیاستمداران آمریکایی از سگ‌های زنده یاب باید قدری شرف بیاموزند، گفت: درست در چنین ایامی که یکی از مشکلات ما امداد هوایی بود آن‌ها سعی می‌کنند تحریم را در فروش هواپیما به کشور ادامه دهند.

فلاحت پیشه در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه دنیا و آمریکا به خوبی می‌داند این هواپیما‌ها هیچ یک از احتمالات مبنی بر ایجاد ناامنی در موضوع هواپیمایی کشوری را شامل نمی‌شود و نه دغدغه پولشویی برای آن‌ها وجود دارد و نه دغدغه تروریست گفت: آمریکایی‌ها با کشور زلزله خیزی که نیازمند تروریست است با خوی استکباری برخورد می‌کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این اقدامات نقض صریح برجام است، یادآور شد: جمهوری اسلامی این موضع که نقض برجام صورت گرفته اعلام می‌کند و از لحاظ سیاسی نیز انتظار می‌رود که اتحادیه اروپا به این بحث ورود پیدا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: البته متاسفانه این اتحادیه نیز از حیثیت خود در موضوع برجام دفاع نمی‌کند و حتی مکرون رئیس جمهور فرانسه تخم لقی که اروپا در خصوص برجام کاشت را به مسائل دفاعی نیز تسری داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر جمهوری اسلامی به این نتیجه برسد که آمریکا و اروپا نقض برجام می‌کنند و مطابق قانون مصوب مجلس داده‌ها و ستاده‌های برجام سودی برای ما ندارد سیاست‌های خاص خود را در پیش می‌گیرد به عنوان مثال در موضوع هسته‌ای در صورت عهدشکنی‌ها و مواجه شدن روند توسعه دانش هسته‌ای در ایران را با مشکل روبرو کند. جمهوری اسلامی به سمت تولید بیست الی شصت درصد برای تولید‌«های تکنولوژی» می‌رود و ما نمی‌توانیم توسعه روز خود را متوقف و آن را منوط به رفتار افرادی کنیم که نقض عهد جزو مرام و منش آنهاست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت. نمیگم مرده باد کسانیکه این اوضاع را ایجاد کردند با برجام، زیرا برخی حساسیت دارند. میگم باید اینها را به جرم وطن فروشی و جاسوسی اعدام کرد
amir
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
این چه طرز صحبت کردنه ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
طرز شرافتمندانه و غیرتمندانه
بختیار
...
Iran, Islamic Republic of
سلام. احمقی هم باید حدی داشته باشد. ظاهرا درباره ایشان ندارد.
Iran, Islamic Republic of
اقای فلاحت پیشه شما همان نبودی ،که با تمام وجود از برجام دفاع کردی.شما وامثال شما نان به نرخ روز خورید
Iran, Islamic Republic of
لااقل ایشان اصرار بر حماقت ندارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر سگ را پست و حقیر میدانید؟ شما دو دوره است عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس هستید. دکترای علوم سیاسی با گرایش روابط بین الملل داری. چرا ادبیاتتان این مدلیه؟ شرافت سگ بالاتر و ایناست یعنی چه؟
Iran, Islamic Republic of
بالاخره آخرش چی شد خوبه یا بده؟!
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه مخالف بر جام هستن لطفا هواپیما سوار نشن اصلا ما که سخترین قطعات را میتوانیم بسازیم و تولید کنیم همین لوازم هواپیمهای داخلی را بسازیم و روی ان با خط درشت بنویسیم تولید داخل فوقش اینه که سقوط میکنه که اونم مشکل حادی نیست چرا بعد گذشت 40 سال هنوز سر در گم هستیم هنوز ماشین نمیتونیم بسازیم یا کپی کنیم اونوقت ابران خودرو زمان طاغوت را مسخره میکنیم کجای کاری اقای فلاحت پیشه به امریکایها چه ربطی داره برو خط تولید هواپیما را راه بنداز دولت هم خوب وام میده ببینم چکار میکنی چون بلد هستی زود رنگ عوض کنی اینها را نوشتم
Iran, Islamic Republic of
خوبی؟!
M.sh
Iran, Islamic Republic of
شماکه کاسه گدایی دست گرفتین هم بهتون ندادن که! شما که فکر میکنید علمتون در حد ابگوشت بزپاش هست، مشکل خودتونه. وگرنه نیروهای انقلابیمون موشک ساختن ماهواره ساختن و... مشکل مملکت اینه که امور اجرایی در دستان نیروهای انقلابی نیست.
Iran, Islamic Republic of
خب آینا ۵ سال کاسه گدایی برداشتند آون ۳۵ سال گذشته چی شما برای خرابکاری های تان خدای توجیه هستید
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
هواپیما سوار شدن چه ربطی به برجام دارد؟ شما جوری حرف می زنید که گویا وجود هواپیما در ایران از معجرات برجام است و تا قبل از آن مردم هواپیما ندیده بودند. بابا نوهم تا کجا؟ یک مقدار کلاهی که بر سرتان کشیده اید یا کشیده اند را بالا ببرید تا چشمتان ببیند. برجام یک خیانت بزرگ بود به آرمانهای یک ملت و هیچ معجزه ای نکرد و فقط نشان داد آنهایی که خدایشان کدخداست چقدار ذلیل و حقیر هستند و حاضرند برای کمترین وعده ها (و نه حتی داده ها) از همه چیز خود بگذرند.
Iran, Islamic Republic of
بلا نسبت سگ !
ناصر
Netherlands
خود کفایی در خیار و کدو تنبل را هم کم کم محتاج واردات هستیم