جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱۶۸

درباره بست نشینی حلقه انحرافی/ احمدی نژاد، هاشمی، لاریجانی و چند نفر دیگر!

جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 566197
اگر روزی میان احمدی نژاد و سید حسن خمینی - حتی در مراسم رسمی سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)! - درگیری شدید بود، این نزاع به سمت گرفتن دفتر کار از سید حسن خمینی توسط احمدی نژاد و اطرافیان او در بالا شهر گرایش پیدا کرده است. چرا ؟ نمی دانیم.
درباره بست نشینی حلقه انحرافی/ احمدی نژاد، هاشمی، لاریجانی و چند نفر دیگر!
گروه سیاسی جهان نيوز، محمد ایمانی: روزگاری نه چندان دور، آقای احمدی نژاد با ائتلافیون مدعی اصلاحات و اعتدال دوئل داشت. شده بود جنگ گلادیاتورها. و البته انصاف باید داد که ائتلاف کذایی، اغلب ناجوانمردانه و از سر بی انصافی با احمدی نژاد و دولتش مواجه شدند.

احمدی نژاد هم از یک جایی به بعد وارد دوقطبی سازی های حاد و بازی در زمین شیدائیان تولید التهاب شد. هر چند که در یکی دو سال آخر، لبه تقابل طیف مدعی حمایت از او، از معارضه با افراطیون مدعی اعتدال و اصلاحات، به سمت طیف های حزب اللهی برگشت و حتی امثال آیت الله مصباح یزدی از این حملات حلقه انحرافی در امان نماندند.

اگر روزی میان احمدی نژاد و سید حسن خمینی - حتی در مراسم رسمی سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)! - درگیری شدید بود، این نزاع به سمت گرفتن دفتر کار  از سید حسن خمینی توسط احمدی نژاد و اطرافیان او در بالا شهر گرایش پیدا کرده است. چرا ؟ نمی دانیم.

اگر روزی هاشمی رفسنجانی، محور اصلی تقابل و بسیج گری اعتزاضی احمدی نژاد بود، زمانی فرا رسید که دومی به اولی پیشنهاد کند برای اعتراض به رد صلاحیت شدن در انتخابات ریاست جمهوری، اقدام مشترک و هماهنگ انجام دهند! که گویا اولی نپذیرفت؛ هر چند که جریان فتنه بیشترین استفاده را از تحرکات احمدی نژاد و حلقه انحرافی در سالیان اخیر برده است.

پریروز آقای احمدی نژاد با حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی با ادعای بست نشینی به حرم حضرت عبد العظیم رفتند. پرونده آقای بقایی دو وجه دارد. یک طرف اتهامات اوست که ظاهرا تخلفات جدی را شامل می شود. وجه دوم، ابهامات موجود در نحوه بازداشت نامناسب وی و اطاله دادرسی است.

وجه دوم ماجرا نمی تواند دستاویزی برای پاسخگو نبودن وی در برابر دادگاه و ممانعت از رسیدگی به تخلفات شود. اما حلقه انحرافی با توسل به شگردی که افراطیون مدعی اعتدال و اصلاحات پایه گذار آن بوده اند، می خواهند مانع از پیگرد قضایی تخلفات خود شوند.

همه جای دنیا ممکن است ضابط قضایی یا خود قاضی، خطا یا تخلفی را مرتکب شود اما هیچ جای دنیا متهم به خود اجازه نمی دهد - و به او این اجازه را هم نمی دهند - که با چنین دستاویزی، در برابر دستگاه قضایی تمکین نکند و پاسخگو نباشد. نهایتا اینکه متهم حق دارد از ضابط یا قاضی مذکور نزد دستگاه قضایی شکایت کند. این رویه حقوقی، مسلم و متفق علیه در تمام دنیاست.

اما سخن این نوشتار چیز دیگری است. آقای احمدی نژاد در حرم  حضرت عبدالعظیم، با ادبیاتی به شدت تند علیه "خانواده لاریجانی" سخنرانی کرد. کسی هم متعرض او نشد. اما مردم ما به ویژه نسل جوان ما حق دارند بدانند این علی لاریجانیِ طرف منازعات گلادیاتوری طرفینی با محمود احمدی نژاد، با اصرار و فشار و لابیگری احمدی نژاد و اطرافیان وی، در مجلس هشتم به ریاست رسید؛ چون آن روز می گفتند حداد عادل به اندازه کافی همراه و همسو نیست و لاریجانی همسو تر است!

علی مطهری نیز جزو کسانی است که با اصرار احمدی نژاد در لیست اصولگرایان گنجانده شد. اما همین احمدی نژاد و لاریجانی و مطهری، بهمن سال 91 ( در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 92) به بهانه کش و قوس بر سر استیضاح وزیر رفاه و کار، چنان بی آبرویی مشترکی را رقم زدند که اسباب سرمستی و جان گرفتن جریان فتنه و سازش طبیان را فراهم کرد. سیاسی کاری و بی تقوایی طرفین همان روز در اوج بود.

بلانسبت طرفین، نه دعوای بنی امیه و بنی عباس برای حق بود و نه نزاع آمریکا و شوروی. ساده دلی  و بی بصیرتی است که تصورکنیم آقای احمدی نژاد و حلقه وی ، یا طیف فتنه و سازش با آمریکا به خاطر اصول و آرمان ها انقلاب، مسئله تولید می کنند.

آنها مدت هاست که دانسته و ندانسته در زمین کارگزاران و مشارکت و دیگر دست اندرکاران فتنه بازی می کنند و البته این مسئله، توجیهی برای برخی کم کاری ها و سوء تدبیرها در بعضی محاکم نمی شود. مسئله ای که آن هم کمک به خواسته  انواع فتنه گران در غبار آلود کردن فضاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
ساده دلی و بی بصیرتی است که تصورکنیم آقای احمدی نژاد و حلقه وی ، یا طیف فتنه و سازش با آمریکا به خاطر اصول و آرمان ها انقلاب، مسئله تولید می کنند.
آنها مدت هاست که دانسته و ندانسته در زمین کارگزاران و مشارکت و دیگر دست اندرکاران فتنه بازی می کنند و البته این مسئله، توجیهی برای برخی کم کاری ها و سوء تدبیرها در بعضی محاکم نمی شود.
seyyed
Iran, Islamic Republic of
به نظرم مطلب و نوشته شما هم به خاطر اصول و آرمان های انقلاب نیست
بهتره مردم رو مثل خودتون فرض نکنین
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام این همه گفتید حلقه انحرافی لطفا خواهشا این مشخصات حلقه انحرافی را بگوئید برای ماهم مشخص بشه . اون موقعه که دولت احمدی نژاد بود پشت هم می گفتند حلقه انحرافی و مشایی . فکر می کردیم احمدی نژاد نمی گذاره به اطرافیانش دست بزنند. حالا که 5و6ساله گذشته ما نفهمیدیم این حقه انحرافی که پشت همه از آن حرف می زدند چی شد؟
فکر کنم تاریخ مصرفش تمام شده بود حالا دوباره نیازشده از این عنوان و عبارت استفاده بشه؟ نه
Iran, Islamic Republic of
منفی ها رو داری؟
Iran, Islamic Republic of
که چی؟!
amir
Iran, Islamic Republic of
یعنی که چی؟!
سایت جهان نیوز پر است از طرفداران احمدی نژاد که اتفاقا در وجود او الینه شده و تا حد تقدس اونو ستایش میکنند.
تعداد منفی ها و مثبت ها در هر کامنت، ابدا دلیلی بر درستی یا نادرستی مطالب مربوطه نیست.
این مملکت 8 سال دست احمدی نژاد بود و اگر رفتار سالهای آخر او نبود، مردم هرگز به دامان فردی مثل روحانی پناه نمیبردند.
تمام بدبختی های حال حاضر مردم از این دولت که محصول عملکرد احمدی نژاد و حلقه فاسد و از خود راضی اطراف اونه.
به هر حال اینم یه نظره که حتما منفیاش به مثبتش میچربه.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
با پول كي توي بريتانياي گران قيمتي؟
amir
United States
میتونی جواب بده!
اینم شد حرف که میزنی؟!
Iran, Islamic Republic of
آقايوني كه روزي به خاطر احمدي نژاد خيابون ها رو كردن مجارستان و خودشون شدن خروشچوف و ارتش سرخ حالا نمي دانند چطوري توجيهش كنند... واقعا احمدي نژاد هوش بالايي داشت كه دوستان رو دوشيد حالا چند پرونده تو جيبش هست و مدام تهديد مي كند
دنيا دار مكافاته
فدائیان رهبری
Iran, Islamic Republic of
مگر در ایران میشود ازقاضی یا قوه ی قضاییه شکایت کرد؟انصافا اگر میشود بگوئید چون ما هزاران شکایت داریم
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما
Iran, Islamic Republic of
بله که میشود هم از قاضی و هم از قوه قضاییه شکایت کرد چرا که نشود آنها هم انسان هستند و جایزالخطا پس قانون جلوی اشتباه آنها هم می ایستد اگر منظورتان این است ولی اگر منظورتان این است که هر کی شکایت کند دیگه بایدبا فضای بیرون بای بای هم بکند باز هم میگوبم چنین نیست
فدای سید علی
Iran, Islamic Republic of
بله میشود شکایت فقط در حد شکایت
مگر اینکه الاف و بیکار باشی به اضافه اینکه صبر ایوب و عمر نوح داشته باشی و.......

نه اقا همان نمیشود با با ابرو تره
Iran, Islamic Republic of
شکایت هم کرده و پیگیری نشده
یکی از دلایل بست نشینیش اصلا همینه.
خداوکیلی میشه از قوه قضاییه به خودش شکایت کرد
تازه رسیدگی هم بکنن
کدوم قاضیعلیه یه قاضی همکار دیگه ش پیام میده
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
باید بگوییم قوه قضاییه کل نظام نیست و ما واقعا از سر دلسوزی و عمق جان از نحویه کارکرد قوه به شدت انتقاد داریم این قوه اصلا در شان جمهوری اسلامی نیست مردم بشدت گله دارن از اول در ورودیش بگیر تا نحویه تنظیم شکایت تا صدور رای
Iran, Islamic Republic of
شما برای طرفداری از آقای احمدی نژاد همه نظام را حاضر هستید زیر سوال ببریدآوردن هر توجیهی را برای آیشان آزاد میدانید خدا وکیلی اگر رفتار های آقای احمدی نژاد را کسی دیگر مثلا از اصلاح طلبها انجام داده بود مطمن هستم کفنپوشان در کف خیابان حاضر بودند برای نابودی آن شخص.ل لطفا کمی هم از رفتارهای دو گانه خود دست بردارید ملت رفتارهای شما در خاطره هایشان ثبت میکنند و زمانی هم که حرف حق و درست هم بزنید کسی حرف شما باور نمی کند
Iran, Islamic Republic of
درد احمدی نژاد بخوره تو سر هر چی مسئول تو جمهوری اسلامیه
یه مرد هست اونم احمدی نژاد باور ندارن بیایند باهم وسط مردم تا ببینیم کی هو میشه
Iran, Islamic Republic of
جالبه رییس قوه ،قوه را رها کرده وهر هفته در باب برجام که ربطی به نداره سخنرانی میکنه
Iran, Islamic Republic of
آقا يا خانم "فدائيان رهبري" من خيلي تو سياست وارد نيستم واسه همين يه كمي گيج شدم. لطفاً توضيح بدين آدم چيطوري ميتونه هم فدايي رهبري باشه هم طرفدار احمدي نژاد؟!! بذارين توضيح بدم، مثلاً محمود ميگه توي سازمان ملل در حالي كه داشتم يك متني را از روي كاغذ مي خوندم! همزمان ميديدم كه در سالن چند صد نفري سخنراني، در مدت 16 17 دقيقه، هيچكس حتي مژه نمي زد. (بعد تأكيد مي كنه اغراق نمي كنم كه مژه نمي زد چون داشتم نگاه مي كردم!) اما طرفداراش ميگن اشكالي نداره راست ميگه! بعد مياد تو مصاحبه با نجف زاده يه جور و توي مناظره با كروبي يه جور ديگه ميزنه زيرش بازم طرفداراش ميگن اشكالي نداره درست ميگه. بعد ميگه "ما با مردم اسراييل دوستيم!!!" و رهبري مجبور شدن بگن ادعاي دوستي با مردم اسرائيل "حرف غلطي است"! بازم طرفداراش ميگن اشكالي نداره دمش گرم. بعد رفت تو مجلس يه فيلمي پخش كرد كه رهبر معظم گفتن اين كارش "کاری بد، ‌غلط، نامناسب، ‌ خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف اخلاق بود.این رفتار، حقوق اساسی مردم را نیز تضییع کرد" (نظير اين سخن و حتي خيلي خفيفتر از آن را رهبر معظم تا كنون در مورد هيچ احدي غير از احمدي نژاد بكار نبرده اند) بازم طرفداراش ميگن اشكالي نداره دوستش داريم! حكم رهبري در مورد معاون اولش رو انقد معطل كرد و گذاشت تو كشوي ميزش كه آخر سر، رهبري مجبور شدن اونو تو رسانه ملي علني كنن بازم طرفداراش ميگن خوب كرد! احمدي دوستت داريم!! سر وزير اطلاعاتش، رفت تو خونه اش نشست و 11روز قهر كرد! (در واقع از رهبر قهر كرد) اما بازم طرفداراش ميگن "كارِش درسته"!! وقتي هم كه چاوز كمونيست مُرد گفتش كه من يقين دارم كه هوگو چاوز در زمان قيام حضرت مهدي (عج) به اين دنيا رجعت خواهد كرد!!! بعد هم پاشد رفت كاراكاس ننه شو بغل كرد!! بازم طرفداراش گفتن كار خوبي كرد!! از همه اينا هم كه بگذريم وقتي بهش گفتن نيا تو انتخابات بازم اومد و ثبت نام كرد! بازم طرفداراش ميگن اشكالي نداره، محمود فدايي رهبره! ذوب در ولايته! دوستش داريم! حالا لطفاً جناب "فدائيان رهبري" توضيح بدين اگه خاتمي همين كارا رو كرده بود (ادعاي دوستي با مردم اسرائيل، معطل كردن حكم رهبري، مخالفت علني با نظر ايشون، قهر از رهبري و خانه نشيني، دروغگويي علني حتي در مورد قضيه اي كه كليپش تو اينترنت پخش شده و نهايتاً بازي با مقدسات و قيام حضرت مهدي(عج)) آيا شما از اون و طرفداراش قبول ميكردين كه بگن اين موضوعات با اخلاق، شرع، قانون، راست گويي، اطاعت محض و ذوب در ولايت بودن مغايرتي نداره؟
amir
United States
خدا پدر و مادر شما را رحمت کنه. حرف دل بنده هم همینه.
مرحوم دکتر شریعتی یه بحثی در مورد الیناسیون (مسخ شدن) دارد به این ترتیب که، برخی از افراد در شخصیت مورد علاقه خود الینه میشوند. درست مثل یک عاشق کور که همه کارهای معشوق را درست دانسته، تا جاییکه حتی حماقتهای معشوق را هم به نبوغ او نسبت میدهد!
به همین دلیل است که امام علی میفرماید: "مرد را به حق بسنجید، نه حق را به مرد".
امام (ره) هم فرمودند: "میزان، حال فعلی افراد است".
متاسفانه در مورد اکثر طرفداران نه چندان زیاد احمدی نژاد هم وضع به همین ترتیبه!
یه نگاه ساده به اکثر کامنتهای این افراد و عنوانی که برای نام خود انتخاب میکنند، خبر از همین مسخ شخصیتی دارد.
به امید روزی که ماهیت واقعی شیفتگی قدرت این فرد برای همه روشن شود.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
بنده برای تمام اتهامات به احمدی نژاد پاسخ ها رو ارسال کردم. اماجهان که این نظرات رو منتشر نمیکنه.فقط خواستم بدونیو اعتقاد ما به احمدی نژاد عقلایی است نه چشم و گوش بسته و شخصیت پرست.
محمود نماد تفکر جمهوری اسلامیست که در آقایان چپ و راست وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
هرکسی که فیلم هاله نور را دیده و تکذیب آن از سوی احمدی نژاد را در مناطره با کروبی شنیده،در شناخت احمدی نژاد به حقیقت رسیده!
Iran, Islamic Republic of
از متنی که مرقوم فرموده اید میشود تشخیص داد که شما کسی را جز خود فدایی رهبری نمیدانی و کوچکترین بیمهری به رهبری برایت سنگین است.
در مرقومه خود هر آنچه نقاط ضعف وجود داشت برشمردی. پس لطفی کن و نقاط قوت را نیز برشمار. اصلی و فرعی ها را نیز بگو تا باور کنیم که تو نه فدایی بلکه مطیع امر رهبری.
Iran, Islamic Republic of
بحث دوستی با مردم اسراییل ...
کی که ندونه ضد صهیونیست ترین رییس جمهور ایران که رفت توی خود مرز اسراییل و اسراییل رو تحقیر کرد احمدی نژاد بود. اون حرف منظورش اینه که ما با یهودها مشکلی نداره نه صهیونیسم.
Iran, Islamic Republic of
درحق آقای احمدی نژاد بی انصافی وظلم بسیار اتفاق افتاده است مخصوصا ازطرف ...
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
گیریم احمدی نژاد حذف شد.بالاخره کار مدیریت این مملکت به کجا باید کشیده بشه؟؟؟
این وضع تا کی مستدام میمونه؟؟
عقلای قوم لطفا فکری بکنید،اصل نظام با این وضعیت در خطره
Iran, Islamic Republic of
تو همونی نیستی که از کیهان بیرونت کردند؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من موضع احمدی نژاد را حق میدانم خانواده لاریجانی بدلیل افشای درخواست رشوه برادر لاریجانی توسط احمدی نژاد از او کینه دارند و بر علیه او و اطافیانش جو سازی میکنن شما هم اگر واقعا بیطرف هستید یه نظر سنجی در جامعه انجام دهید تا متوجه شوید که هم اکنون احمدی نژاد محبوب ترین سیاستمدار در کشور هست یا نه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
هموطن
Romania
سلام.
به نظر من ،بخشی از حوادث به قوه قضاییه بر میگرده،
بحث بقایی و بقیه از سال 92 و ریاست جمهوری روحانی مطرح شده،اگر بقایی خلافی انجام داده چرا قوه قضاییه تا الان که حدود 4 ،5 سال میگذرد برخوردی نکرده؟
اگر جرمی مرتکب شده اند چرا اینقد قضیه را کش داده اند و اگر هم جرمی مرتکب نشده اند چرا ختم ماجرا را اعلام نمیکنند؟
کش دادن موضوع به صلاح نیست....اگر ذره ای برای حفظ نظام ارزش قائل هستند قضیه را ضربتی و بدون فوت وقت پایان بدهند و بیش از این دل مردم ایران را نرنجانند....
Iran, Islamic Republic of
با وجود احترام به آقای ایمانی
اما این متن در مجموع تحلیل سر درگم و بی فایده ای بود.
اصولگرایان، انقلابیون، یا هر اسمی که برای کسانی که محبین انقلاب هستند قائل باشیم، همه باید پاسخگو باشند؛ واقعا جذب حداکثری شامل آقای احمدی نژاد نباید میشد؟ وقتی از لحظه شروع ریاست جمهوری این آدم در و دیوار به او توهین می کردند فقط باید خود او از خودش دفاع می کرد؟
شما که در هر صورت به او و گروهش لقب حلقه انحراف میدید اصلا چنین چیزی را شخص رهبر انقلاب بیان کرده اند؟
ما که هزار بار از ایشان لفظ فتنه گران را شنیدیم و یک بار این لفظ منحرفین را نشنیدیم.
پس آقای ایمانی توقع نداشته باش تحلیلت را منحرف و گمراه حساب نکنیم.
دست بردارید از این بازی کج و به بیراهه رفتن ها.
به جای سلب مسوولیت از خود از نقاط روشن و بیشمار دوره خدمتگزاری این آدم زحمت کش حرف بزنید. آن قدر نقاط روشن داره که دهان یاوه گو های ضد انقلاب بسته بشه. در همین موضوع زلزله واقعیت های مسکن مهر 70 به 30 به نفع احمدی نژاد شد (اقناع کننده برای حزب اللهی ها و اکثریت قاطع خاکستری های جامعه). مخصوصا وقتی این سووال مطرح شد که اگر مسکن مهر نبود با این زلزله وحشتناک چی میشد؟
کسی که به احمدی نژاد انحراف نسبت داد ... هاشمی رفسنجانی بود.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژادها دارند فرار رو به جلو انجام میدهند و با اطلاعات حکومتی که در اختیار دارند از خلاهای قانونی سو استفاده میکنند تا از گیر و چنگال قانون فرار کنند و از بی لیاقتی داشتن بعضی از مسولین سو استفاده می کنند وندانم کاری ان ها را وسیله ای کرده است برای ان که اشتباهات فاحش خود را که باعث به وجود امدن خسارت های شدید مالی و عقب گرد کشور شده است را لاپوشانی کنند
Denmark
نفرمایید اطلاعات حکومتی بفرمایید آتو از پرونده های مسوولین فاسد
Iran, Islamic Republic of
ما هزار بار اقدامات احمدی نژاد را که شما بی لیاقتی و... او می نامید بر تمام اقدامات دوره روحانی و هاشمی و خاتمی ترجیح می دهیم ، چند سال کشور در دست اینها است کدام کار را به نفع مردم کردند جز اینکه می خواهند کشور را وابسته به بیگانه کنند و مانع پیشرفت مستضعفین شوند .اگر شرایط خانواده های احمدی نژاد و رهبری با سایر مسئولین برسی کنید و با وصیتنامه امام ره تطبیق دهید فکر کنم به نتایج ارزشمندی برسید
Iran, Islamic Republic of
از کاغذ پاره ها چه خبر؟ از دولت پاکدست تاریخ جهان چه خبر؟ از مسکن قوی مهر چه خبر؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا راست میگفت قطعنامه های سازمان ملل مشتی کاغذ پاره است
اگر کاغذ پاره نبود امروز ترامپ از نو برای کاهش صدور نفت ایران برنامه نمی داد
دولت راستگویان که پته دولت پاکدستان و روی آب میریزه چقدر هم راستگوست هم خودش هم طرفدارانش
مخصوصا تو این زلزله طشت رسوایی مدیریت راستگویان عجیب پر سر و صدا از بام افتاده و در حقیقت دولت نداریم که همه چی به عهده سپاه و ارتش افتاده
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد نردبانی بود واسه این اصولگراها..
Iran, Islamic Republic of
خب همان اطلاعات حکومتی از مسولین فساد که شما میفرمایید را ایشان سپری کرده است برای خود و شانه خالی کردند از ندانم‌کاری ها و اختلاسها و تصمیمات اشتباه و وارد شدن خسارت های غیر قابل جبران به کشور حتما ایشان و زیر دستانشان باید محاکمه شوند حالا میگوید رییس قوه قضاییه کارش را بد انجام میدهد خب کسی دیگر را به انجام این کار باید انتخاب کنند اینکارها فرا فکنی و فرار رو به جلو است بهتر است دست از تعصبعات شخصی برداریم بله بهتر است دادگاه اینان بهمراه دادگاه فتنه ۸۸ همگی علنی برگذار شود تا مردم بتوانندسره را از ناسره تشخیص دهند
منتظر
Iran, Islamic Republic of
با داشتن چنین تحلیلگرانی معنی کل یوم عاشورا وکل ارض کربلا بهتر تفهیم میشود.گناهی را که شیطان هم از آن بیزار است خیلی راحت در حق کسی که جرمش مردمی بودن است مرتکب میشوی وبتحلیگر بودنت مینازی .بهتان انحراف گناه کوچکی نیست .اگر ذره ای بنحوه مرگ القا کننده انحراف احمدی نژاد فکر میکردی که مصداق آیه شریفه "لآیات لقوم یعقلون" بود،شاید قلمتر را منصفانه بر کاغذ میراندی .وای ب جهل وبی بصیرتی که قاتل اهلبیت وپیروان صدیق اهلبیت بوده است...
امیر عباس
Netherlands
خیلی خوب بود کاملا استانداردهای لازم چرت و پرت نویسی را لحاظ کرده بودید
Iran, Islamic Republic of
این جریان رو به سیدحسن و سیدخاتمی نچسبانید
اینها از دل اصولگرایان بیرون آمدند، همان رویایی که ایشان را معجزه هزاره سوم خواندید و به منتقدان انگ ضدیت با رهبری رو زدید باید فکر این روزها رو میدیدید
پس افسانه نسازید
Iran, Islamic Republic of
معلوم بود کی پیام تسلیت داد برا ی داوود احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
تعدادی از سناتورهای آمریکایی و گروهی از ایرانیان ضد انقلاب چندی پیش به صراحت گفته بودند انتخاب یک فرد میانه رو مانند حسن روحانی باعث ثبات سیاست داخلی ایران میشود و این به ضرر ماست ما باید کاری کنیم که فضای سیاسی آرام ایران را که اکنون شاهد آن هستیم به هم بزنیم و حالا که این اتفاق برای آنها افتاده چه کسی بهتر از احمدی نژاد؟؟؟!!!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
رفتارهای این روزهای احمدی نژاد و رفقا سندی از مظلومیت و بصیرت مرحوم هاشمی است.
روحش شاد که انسان شناس بود و مظلوم.
Iran, Islamic Republic of
اکبرهاشمی تا اخرین لحظه در مقابل اختلاس چند هزار میلیاردی پسرش (مهدی) مقاومت می کرد و در گوشش می گفت نرو من هستم . اما وقتی دید که این تو بمیری از اوناش نیست شروع به جوسازی و شانتاژ کردن کرد حتما یادتان رفته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
كدام اختلاس بيچاره ؟! اختلاسى كه اصولگراها مدعى اند ؟! بخاطر خدا اينها كى راست گفتن كه الان بگن ؟!
Iran, Islamic Republic of
... باید بدانند که ... مجرم بوده و دزدی کرده و دکتر احمدی نژاد فقط افشاگری کرده است . اگر راست می گویند ... را محاکمه علنی بکنند !!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
... باید بداند که اقای احمدی نژاد طرفداران مردمی میلیونی دارد که در صورت ضرورت جواب شان را خواهند داد .
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
چرا در مقابل ظلم صدایتان در نمی آید؟
مگر بقایی چه می گوید؟
خودشان با درخواست کتبی گفته است که دادگاه بنده را علنی برگزار کنید؟
اگر قوه قضاییه راست می گوید و سیاسی کاری نمی کند چرا دادگاه او را علنی نمی کند؟
چرا بقایی 225 روز باید در بازداشت باشد. چرا؟
اگر تخلفی در اطرافیان احمدی نژاد بود تا حالا اعدامشان کرده بودید این تهمت ها به دولت احمدی نژاد نمی چسبد
راستی آقای ح.ف برادر ح.ر الان در کجا تشریف دارند؟
Iran, Islamic Republic of
دقیقا انها از فساد بوجود امده در بعضی قوا سو استفاده میکنند برای مظلوم نمایی این نتیجه برخورد دوگانه است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در قلب مردم ایرانه اینرا بفهمید
Iran, Islamic Republic of
یاد می آید اول انقلاب در مقابل دسته گرایی انقلابیون ، حزب اللهی های اصیل شعار حرب فقط حزب الله رهبر فقط روح الله را سر می داددند ، در این مقطع ایراد و زاویه از این جا درست می شود که افراد برای خود نوچه و هوادار و سینه چاک درست می کنند و این افراد بدبخت هر روز از این شخص به آن شخص تمایل پیدا می کنند ؛ اما اگر همه به اصل یعنی ولایت فقیه وصل باشند و شاخص ایشان را قرار دهند این بساط ها هم جمع می شود و خیر دنیا و آخرت هم در این اصل است .
Netherlands
درود بر شما
زفره ای
Iran, Islamic Republic of
کاری به احمدی نژاد نداریم ولی وجدانا قوه قضاییه هم شایسته حمایت نیست ودو نفر که از دادگاه بیرون می ایند باید یکنفرشان راضی باشد بحق یا ناحق ولی واقعا چنین نیست همه برای رفتن به دادگاه دنبال پارتی میگردند واگر نشد انوقت وکیل که؟؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
یادتان نرود احمدی نژاد با حمایت کامل و قاطع شما اصولگرایان به قدرت رسید نه اصلاح طلبان!
Iran, Islamic Republic of
بله یادمان هیتند و اگر باز هم مقام معطم رهبری اجازه بدهند بار هم رای میدهیم یک تار موی احمدی نژاد را با کل افساد طلبان و منافقین عوض نمی کنبم
Iran, Islamic Republic of
ولی با اختلاسگران و فراریان از کشور عوض میکنید
Iran, Islamic Republic of
اصلا تو با خودت چند چندی
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به « یادتان نرود ... »

ما یادمان نرفته

اما مثل بعضیها در شخصیتها درجا نزدیم

ما وقتی علی رغم نصایح ، احمدی نژاد رو در مسیر خطا دیدیم
از حمایتش کنار کشیدیم
و روبرویش ایستادیم

اما شما در عبادت رئوس فتنه ماندید
و سر از سجده بر آنها بر نداشتید

ما معیارمندیم
اما شما شخصیت محورید
محبت ما به اشخاص منطقیست
اما دوستی شما از نمونه ی
حب الشیء یعمی و یصم
آری دوستی نابینایی آور

و باز فکر نمی کنم امثال شما از این دوستی باور برانداز ، بتوانید بدرآیید
اما به هر حال
بیان تا بقای دار دنیا وظیفه است
Iran, Islamic Republic of
اشتباه شما همین بود که اینقدر همیشه بر خلاف نظر رهبری در جذب حداکثری گارد بسته داشتید.
مردم هم در این انتخابات ها بارها جواب منفی قاطع به این رویکرد اشتباه دادند ولی باز هم نمی فهمید
رهبری به جای همه مغالطه هایی مثل ائتلاف، عفو عمومی، آشتی ملی و ... هزار و یک بازی دست ساخته فتنه گران از جذب حداکثری صحبت کردند که متأسفانه شما نمی فهمید.
این بنده خدا رهبر چه کار کنه وقتی نمی فهمید؟ طرد تون کنه؟
ایشون می فرمایند جذب حداکثری پس امیدوار به روزی هستند که شما هم بفهمید و چون اخلاص دارید وقتی بفهمید خیلی مثمر ثمرات خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه مخاطب نصایح فقط احمدینژاد بود و شما مخاطب هیچ نصیحتی نبودید. مثل اینکه فقط احمدینژاد باید مسائل را اصلی فرعی میکرد که نکرد.
Iran, Islamic Republic of
در پایان زاکانی و دارو دسته کوچکش میفهمند که حق با کیست. ولی آن زمان دور است.
جواد
Iran, Islamic Republic of
هرکس با ولایت باشد مردم با اوست در غیر اینصورت کنار گذاشته خواهد شد هر کس که باشد. والسلام
Iran, Islamic Republic of
رهبری هرگز از برای احمدی نژاد از واژه انحراف استفاده نکرده و دیگران آنرا ساخته اند .
Iran, Islamic Republic of
رهبری را انطور که خودتان دوست دارید میبینید نه انطور که ایشان هستند
Iran, Islamic Republic of
اگر متن انرا برایتان بگذارند باز توجیه دیگری می اورید
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
سلام.
واقعا به این نویسنده باید جایزه داد. چرت و پرت نویسی رو دقیقا به قله رسونده. حیفه ها!!! جهان نیوز اینو از دستش ندید!!! هر روز یه مطلب بذارید بنویسه تا ما کمی بخندیم.
مرد حسابی اصلا معلوم چی میگی؟ موضوعت اگه بست نشینیه بقایی و جوانفکره، قشنگ رو اون متمرکز شو و حرف بزن. شما هر موضوعی که به مشایی و احمدی نژاد و بقایی مربوط میشه رو یه جوری قاطی می کنیدش با هاشمی و لاریجانی و مطهری یا هر کسی که خط فکریش رو قبول ندارید. داداش من هر کدوم رو جدا بنویسید و تحلیل کنید. انقدر از رسالت اصلی خودتون دور نشید. یه زمونی از احمدی نژاد طرفداری می کردید. الان دیگه ولش کنید. تو خیلی از مقاله هاتون، هر کسی تیزبین باشه میفهمه که هنوز دلبستشید و با کوبیدن بقیه می خواید کمی آروم شید.ول کنید این احمدی و نژاد و دارو دسته اش رو. اینا از خط خارج شدند.
ولی جدی میگما این نویسنده حیفه انقدر قشنگ چرت و پرت به هم میبافه.
ماشالا اکثر نظرات رو هم که منتشر نمی کنید. اونا به خاطر اغراضی هست که داریدا. دست خودتون نیست. فقط خودتون رو قبول دارید و میگید مخالف من بمیره . فقط من حقم و حرف مخالف من ناحق.
واقعا دلتون خوشه که رسانه هستید. همین روند سانسور نظرات و دگم اندیشی رو پیش بگیرید تا چندسال آینده ببینید که دیگه کسی برای رسانه تون اهمیتی قائل نمیشه.
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به علی از قم

نسبت دادن نویسنده به « چرت و پرت » نویسی توهین نیست ؟!
انتظار دارید ، توهین رو نظر تلقی کنند ؟!
Iran, Islamic Republic of
اینقدر هم دنیای سایبر پاستوریزه نیست
آرمان
Iran, Islamic Republic of
سلام.
چرت و پرت نویسی توهینه!!!!!!!!!!!!!! اولین باره میشنوم تو فضای رسانه که پر از چرت و پرته حقیقتا، و اخبار سالم و دقیق شاید به زور به 30 درصد برسه، به کسی بگی چرت مینویسی توهین تلقی شه.
مترادف های چرت و پرت :
بد
مزخرف
زشت
کثیف
اخ
پیف پیف
بی ربط
غیرقابل قبول
منظور از چرت و پرت ایناست. توهین هم نیست. چون به متنی که نوشته گفته شده و نه به شخص. هر فردی میتونه خودش آدم خوبی باشه ولی بعضی حرفاش مزخرف و چرت و پرت. اگه موافقید بزنید لایکو.
وحید
Iran, Islamic Republic of
البته شما هم چرت و پرت گفتی
خودت آدم خوبی هستی ولی چرت و پرت گفتی
عرشیا
Iran, Islamic Republic of
و دقیقا شما هم همینطور آقا وحید.
خودت شاید آدم خوبی باشی ولی چرت و پرت در چرت و پرت گفتی.
حرف آرمان استدلال پشتش داره و منطقیه ولی شما همینطوری رو هوا یه چیزی در مورد اون مطلب پروندی.
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز علی آقا از قم - درود و سلام خدا بر شما که حق مطلب را خوب ادا کردید. منهم همین سخنان را بمناسبتهای مختلف بارها به جهان نیوز نوشته ام و هیچگاه منتشر نکرده، چرا ؟! چدن خودشان را مدار و معیار حق میدانند ، چون خیال میکنند تنها خودشان تخم دوزرده میذارند برای نظام ! اصلاً هم خجالت نمیکشند که این امکانی که برایشان فراهم شده تا آرا و افکار خود را منتشر کنند از بیت المال است و بقیه هم در آن سهمی دارند و .... مثلاً همین نوشته را ببینید چطور یک نویسنده یا یک انسان وجودش را لبریز از خشم و کینه و غضب میکند نسبت به اصلاح طلبان کارگزاران و ... ؟! آیا وجداناً بنظر شما این متن مصداق نامردی و رذالت و ناجوانمردی سیاسی نیست که هر چیزی را به اصلاح طلبان،کارگزاران، هاشمی و مطهری آزاده ربط بدی بدون آنکه کمترین دلیل ارائه کنی ؟! نویسنده اینقدر حقیر ، عقده ای ، بی تقوا ؟!
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
سلام مجدد.
از نظر قبلی من سوء استفاده نکنید. اینو بگما. من با هر کسی که بخواد از خط ولایت خارج شه و به نظام و رهبری انقلاب ضربه بزنه به شدت باهاش مخالفم و جلوش وامیسم. به خصوص برخی از اصلاح طلبان. مشارکتی ها و کارگزارانی هم که تکلیفشون مشخصه و خیلی به نظام ضربه زدن و اصلا قبولشون ندارم و بدم میاد از خط فکریشون.
ولی حرفم اینه که بی جهت نباید هر چیزی رو بی دلیل به هر کسی ربط داد.
زنده باد انقلاب اسلامی
زنده باد جمهوری اسلامی
زنده باد ولایت فقیه
زنده باد سپاه پاسداران
زنده باد شورای نگهبان
زنده باد امام خامنه ای.
مرده باد دشمنان این نظام و انقلاب.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مردم
نه اون بتهای ساخته ذهنت
حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام.
مرد حسابی، زنده بادهایی که علی آقا گفته همشون وصل به دین و ارزش هاست. همشون به دنبال حفظ دین اسلام هستند. اون وقت بهشون میگی بت !!!!!! مردمی که پایبند به دین و ارزش ها باشند و ضد استکبار و ظلم، اونا زنده باد. ولی اون مردمی که ضد دین هستند و می خوان استکبار و افراد لامذهب بر کشور حاکم باشند و ظلم به مسلمانان فراگیر بشه، مرده باد. مردمی که ضد دین و خدا هستند، مثل قوم فرعون و قوم عاد و قوم ثمود و قوم لوط هستند و نابودشدنی هستند.
خدا رو شکر اکثر مردم ایران دیندار و ولایتمدار هستند. البته بالاخره تو هر جایی یه سری مخالف هست، تو ایران هم همینطور. حالا تو 80 میلیون جمعیت 10 میلیون هم مخالف باشند، به جایی بر نمی خوره و فقط اونا حرص می خورند و عذاب می کشند. جالب اینجاست اگر به خاطر دین و مذهب نباشه هم این دنیا عذاب میکشند و هم اون دنیا.
این آیه قرانه که دین اسلام سراسر جهان رو فرا میگیره. حالا یه سری بیان هی نقشه بکشند تا دین اسلام حقیقی رو بکوبند و بخوان از بین ببرندش. زهی خیال باطل. وعده خدا حتمیه و قطعی.
Iran, Islamic Republic of
تا حالا در طول تاریخ هر کس یک طرفه حرف از مردم زده مثل کمونیست ها منافق بوده
Iran, Islamic Republic of
جالبه كه خود نويسنده مطلب هم اگه بهش بگي يه زماني خودت طرفداريشو ميكردي حاضره كلي دليل و برهان بياره اما اگر يه زماني دكتر لاريجاني رو قبول داشته و الان قبول نداره مجرم محسوب ميشه.
Iran, Islamic Republic of
...
سید قاسم
Iran, Islamic Republic of
الحق که نماینده انگلیسی
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا مزخرف گویی را خوب از سرور و مقتدایتان شیمون پرز یاد گرفته اید
Iran, Islamic Republic of
دکتر فقط گفتند با خانواده لاریجانی مخالفیم. به نظر شما این جرم است؟
Iran, Islamic Republic of
اين رو هم جرم تلقي كردند و هم توهين! و خبرگزاري آريا رو هم بخاطر بازنشر فيلم سخنراني دكتر فيلتر كردند. راستي اگر من با مسوول يكي از قواي كشور مخالفتي داشته باشم من هم مجرم محسوب مي شم؟
و اين امتحان دستگاه قضايي كشور است.
ابرو
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان نیوز شما لطفا فکری ویا اقدامی برای حذف تبلیغاتت از خبرها بفرما
Iran, Islamic Republic of
از ترس افشا گری،سایت دولت بهار را مسدود کردند و...
شریف
Iran, Islamic Republic of
اگه کمی مطالعه داشته باشید میدونید کدوم ادمی به دکتر واین گروه منحرف گفته؟ و دیدیم سرنوشتش را.و شما اگه ذره ای انصاف داشتید بدون انگ انحرافی زدن در تیترتون نظرتون رو میگفتید.
من عاشق انحراف دکتر و یارانش از جناح زر و زور پرست چپ و راست که از دوستان شما نیز هستن هستم.
اگر ولایت مداری ولایت مداری شما هاست و انقلابیگری رفتار شماهاست پس ماها نیز از شما منحرفیم و به این انحراف می بالیم.
مرد باشید و نظرم رو انعکاس بدید.
Iran, Islamic Republic of
الان که نظر شما چاپ شده است آز نظر شما آنها مرد هستند و شما هم فقط نظر دهنده الان خوشحالی که نظرت چاپ شده است
Iran, Islamic Republic of
برادران محترم
این رابدانید تا زمانیکه آقای مشایی در کنار احمدی نژاد باشد نتیجه‌ای جز خفت وخواری برای احمدی نژاد در بر ندارد
نمی دانم چرا احمدی نژاد محبوبیت بی نظیر خود در بین مردم را فدای این آقایان معلوم الحال می کند
و...........
Iran, Islamic Republic of
اولا معلوم الحال کسی است که بدون تحقیق و صرفا با ادعاهای کینه توزانه ی اصولگراها به دیگران تهمت میزند ، ثانیا آقای مشایی کدام هیزم تر را به شما و ملت فروفته که این همه آماج تهمتهای ناروای شما میشود خواهشا بلند بگویید تا ماهم بدانیم ، اگر موردی از او دیدید بلندگوهای عالم را پر کنید مطمئنا اگر مشکلی در اوبود تا بحال هزاران بار اورا اعدام می کرند نه تهمت باران.ثالثا یکی از دلایل محبوبیت دکتر احمدی نژاد همین مبارزه با ظلم است و فی الحال مبارزه با ظلم یعنی دفاع تمام قد از مظلومین خدمت گزار . امیدواره نویسنده ی مغرض که اراجیف می بافد و بدون استدلال دائما دم از انحراف می زند یک بار مردی خود را ثابت کند و دلیل انحراف طرفداران احمدی نژاد را بنویسد
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای محترم فکر نکنم به اندازه من طرفدار و حامی آقای احمدی نژاد بودید
ولی اگر کمی درایت داشته باشید ومسایل را احساسی نگاه نکنید متوجه می شوید احمدی نژاد سالهای 88تا 92 تفاوت‌های اساسی با دوره اول داشت وزرایی که درباره اول در کابینه بودند راباکابینه دوم مقایسه کنید
مهمتر از همه مگر رهبر تمام قد پشت سر ایشان نایستاد مگر رهبر در خصوص آقای مشایی به ایشان دستور ندادند
به حرمت حمایت‌هایی بی دریغ رهبری باید ایشان تمکین می کردند
حرفهای گفتنی بسیار است
ولی ما اگر کلی نگر باشیم اصل چیز دیگریست
Iran, Islamic Republic of
رفیق نیمه راه بودید. انتظارات شما از احمیدینژاد بیش از انتظارات رهبری از ایشان بود. دقیقا رهبری بخاطر ملاحظه افرادی مانند شما ایشان را نهی کردند. به شما هم فرمودند مسائل را اصلی فرعی کنید. آیا اطاعت کردید؟
Iran, Islamic Republic of
نویسنده ظاهرا محترم :
با رئفت و مهربانی که در دکتر احمدی نژاد عزیز سراغ دارم مطمئنا از گناه شمایی که اصول انسانی را زیرپا میگذارید و برای سیرکردن شکمتان دائما تهمت میزنید ، می گذرد. من خیلی تحقیق کردم اما هنوز به نتیجه نرسیدم و که احمدی نژاد و یارانش از چه چیز منحرف شده اند ؟ این اراجیف شما یک کودک را نمی تواند قانع کند چه رسد به ملت شریف ایران ، لطف کنید مردم را مثل خودتان فرض نکنید. دیده های به خواب زده خودرا باز کنید و محبوبیت خادم ملت را ببینید .
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
نا شناس عزیز با شما وبسیاری مانند شما همدردم. بنده هم در نبود دلیل برای انحراف، سعی کردم دلیلی بر آن بیابم. نهایتا به این نتیجه رسیدم که نظریه پردازی های آقای مشایی ریشه این امر است.
آقای مشایی به ابن عربی ارادت دارند و موضوع مخالفت جماعتی با ابن عربی در بین علمای حوزه سابقه ای بس طولانی دارد. آقای هاشمی مثل هر طلبه حوزه از این اختلاف آگاه بوده و با سوء استفاده از این اختلاف تاریخی، مدعی کشفی شده و آن را انحراف نامیدند.
با یک جستجو در نت در خواهید یافت که حضرت امام هم نسبت به ابن عربی بی ارادت نبودند. و همین امر موضوع را پچیده و حساس تر میکند.
اطلاعات تاریخی آقای مشایی در مورد رفتار حوزویان در این موارد و خصوصا برای پرچم داری این نظریه نه تنها کافی نبود بلکه اصولا طرح این موضوعات از جایگاهی اجرایی میتوانست آسیب زا باشد که شد.
ضمن رد تمامی اتهاماتی که به آقای مشایی وارد میکنند، این حقیر بودن ایشان در کنار احمدینژاد را به صلاح نمیدانم. حضرت امام اشاراتی به این جنس موضوعات داشته اند ولی با مشاهده عکس العمل ها، از اینگونه بحث های اختلاف برانگیز پرهیز میکردند. امیدوارم آقای مشایی با توجه به این مهم برای آینده برنامه ریزی فرمایند.
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه باید بقایی را اگه خلاف کرده علنی وبا سند محاکمه کنه مردم هم استقبال میکنن اما اگه به این خاطر باشه که به هر صورتی باید احمدی نژاد واطرافیانش از جریان انقلاب حذف کنن از راه حل دیگه استفاده کنن که مثل چوپان دروغگو نشن اگه فردا اشخاص متخلف را محاکمه کنه مردم باور کنن که اغراضی در کار نیست.
Iran, Islamic Republic of
در ایران رسمی در حال باب شدن است که رییس جمهوری یا نخست وزیر از کشور ممنوع خروج میشوند از موسوی بگیرید تا رفسنجانی و خاتمی تا احمدی نژاد حال اگر روحانی هم بعد پایان دوره ریاست‌جمهوری ممنوع خروج شد باید بدانیم که جزوی از قانون ننوشته کشور است که در حال اجرا شدن است حتما اینکار را میکنند تا در برابر اعمال خود پاسخ گو باشند
سرور
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
خیلی مضحک و ابکی تحلیل کردین.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
حامی
Iran, Islamic Republic of
دنیای عجیبیست تفکر شما آدم یاد جورج بوش پسرکه در آغاز حمله به عراق و افغانستان می اندازد که گفته هرکه با ماست ودرغیر اینصورت دشمن ماست ظاهرا در مملکت ما نصایح و سخنان جورج بوش وشیمون پرزبشدت مورد استقبال عده ای قرارگرفته و انجام آنرا یک تکلیف میدانند چرا که هرکه مخالف تفکر شماست میشودجریان انحرافی خوب بدانید شما برای ما ملاک انقلاب و انقلابی نبوده و نیستید وما به انحراف از شما افتخار میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
آخه تو این پاییز به این سردی آبدوغ(تحلیل) اصلا نمی چسبه
علی از تهران
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد به فضل الهی خاری در چشمتان واستخوانی در گلوی شما شده
Iran, Islamic Republic of
نویسنده عزیز خوب آسمان و ریسمان کرده فقط کاشکی یه سوزن به خودشان(اصولگرایان حامی احمدی نژاد) نیز میزدند. انصاف و حرمت قلم از مهمات است. چه شد احمدی نژاد یکباره شهردار تهران شد و بعد رئیس جمهور طیف اصول گرا چه نقشی داشتند این مشکلات کشور قطنامه ها، تحریم هاو... کشور را چند ده سال عقب انداخته؟
Iran, Islamic Republic of
جناب محمد ایمانی این که فرمودید{علی مطهری نیز جزو کسانی است که با اصرار احمدی نژاد در لیست اصولگرایان گنجانده شد} یعنی مردم ایشان را انتخاب نکردند؟؟؟؟؟؟؟ یا خدا نکرده طبق نظر آقایان افراد طبق لیست وارد مجلس می شوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
مگر در انتخابات قبل تهرانی ها لیستی رای ندادند؟ منظور این بود، اگر دختر ذخیره نظام در لیست نبود، تهرانی ها او را نمی شناختند و به او رای نمی دادند
Iran, Islamic Republic of
چه نخبه هایی حاکم هستند و بودند ...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
,چرا اجازه نميدن محاكمه آقاي بقائي به شكل علني و باحضور رسانه ها و مردم برگزار بشه؟
از طرفي هم اگر آقاي بقائي واقعا" مجرم بود و با غارتگران و چپاولگران بيت المال دستش در يك كاسه بودمطمئن باشيد كه همان گردن كلفتهاي دزدي كه امثال خاوري و بدهكار 500 ميلياردي صندوق ذخيره فرهنگيان را فراري دادند بقائي را هم فراري مي دادند.
درضمن اگر بقائي آنگونه كه دستگاه قضائي ادعا مي كند كه " بقائي مجرم ومفسد خطرناكي است" هرگز ايشان تقاضاي برگزاري علني و شفاف جلسات دادگاهشان را نمي كردند.
پس هرچند كه احمدي نژاد ,سواي برخي اشتباهات و غفلتهايي كه مرتكب شده و مي شود, در حلقه گردن كلفتهاي غارتگر و دزد عرصه سياست و مسئوليت فعلي كسي را ندارد و تنهاست اما شماها هم مردم را احمق حساب نكيند...لطفا".
Iran, Islamic Republic of
ایشان ممنوع الخروج هستند انها که فرار کردند و به گفته شما فراریشان دادند به صلاح بوده که فرار کنند مطمن باش هر کس که فرار میکند به صلاح است که میگذارند فرار کند
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
اینها انتقام الهی است برای این فرئ و همفکران او و انچه در سال 88 انجام دادند.اینکه کسی جرات برخورد با انان را ندارد و این فرد در تشخیص مصلحت نظام است جای تامل و سوال دارد
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژاد چه در دست دارد که از او میترسند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
علی
به کوری چشم شما و چرندی که نوشتید احمدی نژاد محبوب قلبهاست
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
متن سراسر تناقض و کذب و بدون سند و مدرک و غیر منطقی بود...
اگر چنین بود، هاشمی امون احمدی نژاد رو بریده بود ولی احمدی نژاد کسی ست که آتو میگیره اما به هیچ وجه آتو نمیده...در واقع چوب رو بلند کرده که همه ازش واهمه دارن...
1- احمدی نژاد در سال 84 به نفع لاریجانی(نامزد نهایی اصولگرایان) کنار نکشید.
2- احمدی نژاد در عین ناباوری و خارج از حلقه ی محدود و انحصارطلب احزاب سیاسی در سال 84 با شکست هاشمی، به عنوان منتخب مردم، رئیس جمهور محبوب کشور شد و در بسیاری از موارد دیگر که لازم به توضیح نیست، مخالف هاشمی بود.
3- احمدی نژاد خودشو اصولگرا و حزب باز نمیدونست و از همه ی احزاب اعلام برائت کرد.
4-احمدی نژاد اهل زد و بند سیاسی نبود و بده بستان تو کارش نبود چون خیلی جسور بود.
5- احمدی نژاد در بهمن 91 پته ی فاضل لاریجانی را ریخت رو آب و رسواش کرد.
بنابراین به همین دلایل متقن و واضح و دیگر دلایل محرمانه اصولگراها و لاریجانی ها و هاشمی چی ها مخالف سرسخت احمدی نژاد شدند و اصلاح طلب ها هم که ذاتا و از لحاظ فکری و اعتقادی و سیاسی مخالف احمدی نژاد بودند...
مخالفت آن نهاد انقلابی 2400 یورویی بماند...
پس دست از خرابکاری ها و رسوایی های بیشتر بردارید و به خودتون بقبولانید که حق با احمدی نژاد است و ایشان محبوب ترین سیاستمدار ایران است...
Iran, Islamic Republic of
فقط تکیه به ولایت فقیه و بس
مسعود
Iran, Islamic Republic of
شما جماعتي كه نام اصولگرا را برخودتان گذاشته ايدو نانش را مي خوريدبدانيد و مطمئن باشيد كه , تاوقتي كه از نام و پرچم اصولگرايي سوء استفاده كرده و سعي در اصولسواري داشته و اصول انقلاب را مطابق خوسته ها و اميال و منافع خودتان تفسير مي كنيدوهركسي كه مطابق ميلتان رفتار نكرد منحرفش بخوانيد ,از نظر مردم بخصوص حزب الهي هاي واقعي و سربازان حقيقي ولايت و نظام جمهوري اسلامي ,همان جايگاهي را داريد كه جماعت الكي خوش و كدخداپرست و غربگرا اسهال طلب و اعتدالي و كوفت و زهر مار دارند.شما جماعت مثلا" اصولگرا خواسته و ناخواسته به گونه اي رفتار كرده و مي كنيد كه همراه با غربزده هاي وطن فروش به مثابه دندانه هاي "چپ و راست" شده اره عمل كرده و در حال بريدن شاخه هاي و تنه درخت نظام اسلامي هستيد. ن...
amir
Iran, Islamic Republic of
اوووووووه!
بابا کی میره اینهمه راه رو!!
بد جوری ترمز بریدی ها، رفیق! حواست هست؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
سکوت در برابر ظالمان، مشارکت با آنان است
علت شکل گیری واقعه عاشورا این بود که داعیه داران دین از همان روز اول در مقابل ظلم سکوت کردند و به جای دفاع از حق و حقیقت به فکر منافع شخصی و حزبی خود بودند.
الان هم اتفاقات مشابه آن در حال تکرار است.
اصول گرایان اگر واقعا داعیه دین و دینداری دارند چرا در مقابل ظلم ساکتند؟
چرا منافع شخصی و حزبی خود را به دین ترجیح می دهند؟
اینجاست که نشان می دهد در کشور خیلی ها مسئله اشان دین و عدالت نیست بلکه می خواهند از دین نردبانی برای تصاحب قدرت بسازند
amir
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم منظورت اینه: "لا حکم الٌا للٌه"!
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
دوصد گفته چو نیم کردار نیست
خیلی ها در محرم و صفر بالای منبر رفتند از دین، عدالت و ... گفتند
سوال اینجاست که چرا در عمل دفاع از عدالت و حق افراد، دفاع از بی گناه، حفظ آبروی مسلمان کار عملی نمی کنند؟
پس کجاست آن عدالتی که پیروان مولا علی (ع) دنبال آن هستند؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
کرسی قضاوت جایگاه پیامبر و حضرت علی و امامان معصوم است.
چرا با بی عدالتی و ظلم و به بند کشیدن یک فرد آن هم در مدت 225 روز خدشه به این جایگاه وارد می کنید؟
خون های زیادی در راه به ثمر نشستن درخت انقلاب ریخته شده است ...
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد (امام خمینی)
عده ای که هیچ زحمتی برای انقلاب نکشیدند و در زمان انقلاب مشغول انجام کارهای شخصی و پیشرفت خودشان بودند الان با استفاده از پست های نظام در حال افزایش قدرت شخصی و خانوادگی خود هستند
کسی که برای چیزی زحمت نکشیده باشد و آن را آسان به دست آورده باشد هیچ وقت دلش به حال آن چیز نمی شود
Iran, Islamic Republic of
اصول سواران به جای دفاع از مظلوم در مقابل ظلم در جلسه ای تصویب کرده اند که در مورد آقای احمدی نژاد و اطرافیان او خبری پخش نکنند و او را بایکوت خبری کنند
...
Iran, Islamic Republic of
...
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
محاکمه بقایی صرفا برای درست کردن خوراک تبلیغاتی برای انتخاب 1400 علیه احمدی نژاد است که بگویند اطرافیان احمدی نژاد فاسد اقتصادی بودند
البته زهی خیال باطل!
...
Iran, Islamic Republic of
... به دنبال کش دادن این قضیه تا انتخابات بعدی ریاست جمهوری است
اگر سندی علیه بقایی داشتند تا حالا چنان محکومش کرده بودند که عالم و آدم خبردار شده بود. ولی چیزی از او ندارند بنابراین با زندانی کردن، فرستادن به انفرادی و احضارهای پشت سر هم، بهانه های واهی و پوچ به دنبال فشار بر احمدی نژاد هستند تا عقب نشینی کند
فسادی در سمت این طرف (بقایی و احمدی نژاد و ....) نیست فساد در طرف دیگر است! و گرنه یک پرونده به قول ... مالی که 5 سال طول نمی کشه
حسین
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها بدانند با این شیوه حذف رقیب (احمدی نژاد و ...) گندم ری (ریاست جمهوری 1400) هرگز نخواهد خورد!
این وعده الهی است
Iran, Islamic Republic of
...
چرا این قدر ظلم؟
چرا این همه هجمه علیه یک نفر و اطرافیانش؟
واقعا با این همه بغض و کینه ای که از احمدی نژاد دارید واقعا سلامت روح و روان شما زیر سوال است
چرا مردم احمدی نژاد را دوست دارند ولی شماها این قدر علیه او تهمت، افترا و ... می زنید؟
چرا احمدی نژاد راحت در میان مردم حضور دارد ولی شماها با کلی پلیس و اسکورت در مقابل مردم زلزله زده و مصیبت دیده حاضر می شوید؟
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد رفت مخلفين نظام را جذب كند اما دل آن ها را بدست نياورد بلكه مسلمان ها را هم از خود راند.
اگر قوه قضائيه مشكل دارد كه دارد چرا وقتي با شما مقابله مي كند صدايتان در مي آيد. مگه نميگي مردمي هستي پس زودتر مي گفتي و اين خيمه شب بازي را در مي آوردي.
جنا احودي نژاد اصلاح طلب ها كه بر نفرتشان نسبت به شما افزوده شده و در بين حزب الله هم جائي نداري مگر اينكه توبه كني و ملعونين را از خود دور كني
Iran, Islamic Republic of
رفتار اکثریت غالب نشسته بر سفره نظام
اشداء علی الکفار (احمدی نژاد و گروه دور و ورش)
رحماء بینهم (آقایان تَکرار می کنم، شیخ نور، روحانی و جهانگیری، لاریجانی ها، اصلاحطلبان حاضر از گهواره تا گور، اصولگرایان معتدل اعم از مصباحی مقدم ها و ...)

این آقایان برای جمهوری اسلامی یک خط قرمز جعلی ساختند به نام احمدی نژاد، در حالی که جمهوری اسلامی اصلاً یک تعریف سیستمی از انقلاب اسلامیست و خط قرمز ندارد و در حقیقت این انقلاب اسلامیست که خط قرمز دارد و آن صهیونیسم جهانی و استکبار جهانیست.

ایجاد این خط قرمز جعلی امروز به نام احمدی نژاد و در آینده به نام دیگری یک هدف بیشتر ندارد و آن هم قطع ارتباط بین جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامیست و اتفاقاً همین خط قرمزی که دور احمدی نژاد کشیده شده با وجود اشتباه های خود او در ارتباط گرفتن با شخصی مثل خاتمی یا حتی هاشمی او را از صدماتی بزرگ و مفاسدی عمیق نجات داده.
آن ها اجبارا خواسته اند این طور باشد که احمدی نژاد یعنی انقلاب اسلامی، و اگر با وجود تلاش احمدی نژاد برای پیوستن به گروه دوم این اتفاق نیفتد (که اجازه نمی دهند اتفاق بیفتد)، روزی چوب و پیاز قطع ارتباط بین جمهوری و انقلاب را باید کسانی بخورند که احمدی نژاد را به جای تکثیر محدود و محدودتر کردند.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه خیلی از تحلیل ها و قضاوت ها این است که صرفا بر اساس اخبار جسته و گریخته و بعضا سطحی است.
هیچ یک از ما نباید دل در گرو افراد و جریان های خاص داشته باشیم. البته با دقت بخوانید «جریانی خاص»!. اگر حقیقتا به دنبال شکوفایی باشیم باید تفکر ناب اسلام و انقلاب و توصیه های رهبر عزیزمان را آویزه ی گوش قرار دهیم.

نباید با رفتار نادرست یک فرد یا یک گروه کلیت نظام مورد هجمه قرار بگیرد.
قوه ی قضائیه نیز باید در راستای روشنگری و اطلاع رسانی قوی تر اقدام کند.

دکتر احمدی نژاد هم اگر ادعای مظلوم بودن دارد باید با متانت بیشتری رفتار کند. ایشان نباید رفتاری کند که موجب سوء استفاده فتنه گران قرار گیرد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دادگاه علنی خواسته زیادی است؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
این حرکت احمدی نژاد یک موج دیگر مبارزه با فساد علیه خاندان های لابی گر ایجاد خواهد کرد
به حول و قوه الهی این حرکت روشنگرانه آقای احمدی نژاد با قوت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.
چنین حرکت هایی باعث خالص سازی و زدودن ناپاکی ها از کشور خواهد شد.
زنده باد احمدی نژاد
زنده باد عدالت مداران
زنده باد مردان بزرگی که در مقابل ظلم و خدعه اهل تزویر مقاومت می کنند
منتظر مهدی موعود
Iran, Islamic Republic of
یا حجت ابن الحسن ریشه ظلم رو بکن
یا حجت ابن الحسن ریشه ظلم رو بکن
یا حجت ابن الحسن ریشه ظلم رو بکن
یاسر
Iran, Islamic Republic of
چه کرده ای ای مرد بهاری
ای فرزند آهنگر
خواب را از چشمان اهل ریا و تزویر زدوده ای
مسند قدرت این مزدوران را به تکان درآورده ای
تو را نیرو و توان بسیار بوده و هست
بدان و بدان
که در این مسیر مردم حق دوست و عدالت محور تو را یاری خواهند کرد
تنها نیستی و تنها نخواهی بود
هزاران دست در دست تو حبل المتین را لمس خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
خدا از تمام کسانی که احمدی نژاد را بایکوت خبری کرده اند . نگذرد . در ضمن از جهان نیوز ممنون هستیم هر از چند خبری از احمدی نژاد می گذارد تا ما ارادتمان به آن مرد بزرگ نشان دهیم .
حسن
Iran, Islamic Republic of
از اینکه سالها در بسیج دانشجویی ، سازمان بسیج مهندسین ، جامعه اسلامی مهندسین و ....و در اوج ترکتازی جریان دوم خرداد برای دفاع از اعتقادات و کیان حکومت اسلامی ثابت قدم ماندم پشیمان نیستم .
از اینکه سالها فریاد زدم که اهل کوفه نیستم پشیمان نیستم .
از اینکه اصلاح طلبان را دنیاطلبان و عافیت طلبانی میدیدم که تنها نام امام را یدک می کشیدند پشیمان نیستم .
از اینکه منافقین و سلطنت طلبان و ... را براستی خائنین به این ملت میدانستم پشیمان نیستم .
اما امروز مثل بسیاری از نیروهای ارزشی سر خورده از رفتار حکومت اسلامی اسیر در دستان اشراف سیاسی با شخصیتی مانند احمدی نژاد در تردیدی فرساینده از خود می پرسم نکند انقلاببه پایان راه خود رسیده !!!؟
اگر انقلاب باز هم تهدید شد با کدام عزم و اراده برخاسته از اعتماد به نظام ثابت قدم بایستیم !!!؟
نکند مقتدایمان هم در اسارت بسر می برد و تنها در چاه فریاد می کند !!!؟
............................................................................................
Iran, Islamic Republic of
کسی که باآبروی آبروداران بازی کند قطعا با آبروی خودش نیز بازی می شود هنوز دیروز است که جناب احمدی نژاد در تبلیغات انتخاباتی وبا حمایت صد درصدی جماعتی که خود را اصولگرا می نامندبا آبروی بسیاری بازی کرد وامروز برابر قانون نانوشته الهی ، دارد تقاص آن را پس می دهد خداوند عاقبت بقیه را ختم به خیر کنه.
امیر
Iran, Islamic Republic of
اصول گرایان یک سوزن به خودشان بزنند ویک جوال دوز به دیگران
Iran, Islamic Republic of
حلقه انحرافی پدر و مادر تو بودند که ناخلف و تحلیگری نادان مثل تو بوجود آمد
Iran, Islamic Republic of
بیکارا....
برید به فکر مملکت و آباد سازی اون باشید
ول کنید بابا
شما هم از سر بیکاری جمع شدید اینجا جفنگ می گید
.......
این نظرات رو دیدم مجبور شدم بنویسم وگرنه بنده بیکار نیستم
حسن
Iran, Islamic Republic of
اگر از موضوع ابلهانه مسکن مهر سر پل ذهاب می گفتیم یا از شخصیتهای در پیت اصلاح طلبان مثل مطهری و زیباکلام حرف میزدیمو یا از اینکه سردار جعفری با موبایل خاموش صحبت میکرد یا روشن ویا اینکه در مورد هواپیماهای نیومده حرف میزدیم ودر مورد رفع تحریم انجام نشده بحث می کردیم و یا در خصوص گربه مرده فلان بازیگر ابله صحبت می کردیم و یا .....احتمالا از نظر شما خیلی باکلاس بودیم و مباحث ارزشمندی رو به بحث گذاشته بودیم نه !!!!!!!!!!!!!!!؟
برو عمو معلومه هنوز تو حال و هوا و کینه رای سال 88 خودت موندی !!!!!
Iran, Islamic Republic of
این داستان احمدی نژاد و یاران مشکوکش که بست نشسته اند، سر دراز دارد و حداقل آن اینست که فتنه ای ایجاد خواهد کرد و فتنه قبلی را تحت الشعاع قرار دهد.
حال باید دید با همان بدبینی و بغض به فتنه جدید نگاه خواهد شد؟ یا فتنه هم تفسیربردار خواهد شد؟
در هر صورت از این سه نفر بست نشین حداقل آن فردی که مدیر مالی و ذیحساب نهاد در دولت احمدی نژاد پرونده مالی اثبات شده ای دارد و برای دانستن آن هم لازم نیست سراغ قاضی بروید. از کارکنان مالی با سابقه نهاد بپرسید....
Iran, Islamic Republic of
شما که ماشالله هم شاکی هم بازپرس هم قاضی تشریف دارید ماشالله به ابن نخبه گمنام
هادی
Iran, Islamic Republic of
بر فرض مثال این تحلیل درپیت جهان نیوز درست !
واقعا عمل کرد قوه قضاییه قابل دفاع است یا نیست ؟
تنها راه این تغییر در اوضاع کنونی کشور احمدی نژاد است
به خدا این آزادی رسانه ای این حرف و مباحث همه از دستاورد های احمدی نژاد است که برای ما راهی ابدی بازکرد تا امید به تغییر در این انقلاب به بن بست نرسد و این نهضت تا انقلاب مهدی ادامه داشته باشد
saman
Iran, Islamic Republic of
موافقم
احمدی نژاد خادم ملت سرباز واقعی انقلاب و ولایت
United Arab Emirates
...
Denmark
امام علی (ع) اشاره داشته اند: فَإِنَّ یَدَ اللَّهِ مَعَ الْجَمَاعَهِ وَ إِیَّاکُمْ وَ الْفُرْقَهَ فَإِنَّ الشَّاذَّ مِنَ النَّاسِ لِلشَّیْطَانِ کَمَا أَنَّ الشَّاذَّ مِنَ الْغَنَمِ لِلذِّئْبِ؛ دست خدا بر سر جماعت است، از تفرقه بپرهیزید، زیرا شخص تکرو، شکار شیطان است همانگونه که گوسفند تکرو، طعمه گرگ است. نیز اشاره داشته اند: ألْخِلافُ یَهْدِمُ الرَّأْیَ؛ اختلاف، بنیاد «اندیشه درست» را درهم می ریزد.
Iran, Islamic Republic of
این احمقی که منفی داده با فرمایش حضرت امیرالمؤمنین(ع) مخالف است؟ معلوم است که وهابی است. پرتش کنید بیرون تا سایت‌تان را بیش از این نجس نکرده
سامان
Iran, Islamic Republic of
سلام. العان بايد ديد چه كسي با دشمن روابط حسنه داره
Iran, Islamic Republic of
العان؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
می تونی بری از رسیور همسایتون تماشا کنی یک اتفاق منحصر به فرد رو !!!
برای اولین بار در طول دوران انقلاب bbc فارسی انگلستان ، voa فارسی امریکایی ، ایران اینتر نشنال اصلاح طلبان خارج نشین ، تلویزیون پارس سلطنت طلبان ، itn الکی خوش ها ، تلویزون دیدگاه کمونیستها وچپ ها ، manoto جوجه اصلاح طلبان فراری هم سو با رسانه های اصلاح طلب داخلی و شبهه اصولگرایان وطنی و اعتدالیون محترم و اشراف سیاسی و .... سر موضوع له کردن و منکوب نمودن احمدی نژاد به توافق رسیده و در اتحادی عجیب در حال فعالیتند !!!!

براستی چه اتفاقی در حال وقوع است
از دو حال خارج نیست یا دشمنان مبدل به دوست شده اند یا دوستان داخلی در بستر کینه ای مشخص خواسته و یا ناخواسته در حال بازی در زمین دشمنند !!!1
خدا را شکر که مردم کوچه و بازار ایران باهوشترین مردم جهانند .
Iran, Islamic Republic of
کاشکی محمود احمدی نژاد دوباره بیاید و ما کاسبان تحریم به یک نوایی برسیم
حسن
Iran, Islamic Republic of
بیخود ژست ننه من غربم بازی در نیار الان هم داری از رفع تحریم کاسبی می کنی داداش!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما که کاسبان تحریم نیستیم!!!
اول کاسب تحریم ساکنین امروز پ...؛ که آمریکا تحریم کرد و اونا به عنوان منجی به قدرت رسیدند.
اینم از امروز این امام زاده ها که قرار بود معجزه کنند اما در حد مدیریت یک زلزله مثل آهو در گُل موندند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
... این ها را شما علم کردین حالا اومدین آسمون و ریسمون به هم میبافین تا خودتون را مبرا و بقیه را مقصر جلوه دهید...
Iran, Islamic Republic of
خیمه شب بازی احمدی نژاد و رفقایش برای دیده شدن است ولی به چشم نیامدند
Iran, Islamic Republic of
لابد ابوی محترمتان ارتباط با غیب داشته و وحی از طرف خدا آورده که احمدی نژاد حلقه انحراف است و تو حلقه مستقیم؟ واقعاً شما اصلاً اعتقادی به روز حساب و بازخواست دارید؟
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اینجا جمهوری اسلامیه
کسی حق نداره خواستار دادگاه غیر علنی باشه
حمید بقایی هم به خاطر این درخواست بیشرمانه مجازات می شود