جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

برخوردبا قلیان سراهای غیرمجاز در تهران

جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 566190
رییس پلیس پایتخت گفت: به غیر از قلیان سراهایی که مجوز قانونی دارند و قوانین و مقررات را رعایت می کنند، با قلیان سراهای غیر مجاز برخورد می کنیم.
برخوردبا قلیان سراهای غیرمجاز در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت با اشاره به زلزله تاسف بار استان کرمانشاه این مصیبت را تسلیت گفت و از تلاش های عقیدتی سیاسی پلیس تهران در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان تقدیر کرد.

وی از تلاش های پلیس پیشگیری و کلانتری ها در اجرای مستمر طرح های رعد تشکر کرد و بیان داشت اجرای این طرح ها موجب افتخار و عزت پلیس تهران می شود.

وی افزود: اولویت کاری در کلانتری ها انضباط و آموزش، اطلاعات محوری و اشراف به جرائم حوزه استحفاظی و عملیات محوری و کشف جرائم است و بر اثربخشی واحدهای گشتی کلانتری ها در محلات به جهت ارعاب مجرمان و آرامش شهروندان تاکید کرد.

رییس پلیس پایتخت ضمن ابراز تقدیر از تلاش هاس پلیس آگاهی اظهار داشت: شهروندان به پلیس آگاهی باور دارند و این پلیس در پایتخت قادر است پیچیده ترین جرائم را کشف کند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برخورد با قلیان سراها اعلام داشت: به غیر از قلیان سراهایی که مجوز قانونی دارند و قوانین و مقررات را رعایت می کنند با قلیان سراهای غیر مجاز برخورد می کنیم.

سردار رحیمی تاکید کرد: با آن دسته از قلیان سراهایی نیز که تنباکوهای اعتیاد آور عرضه می کنند برخورد می شود چرا که این تنباکو ها سلامت روانی و جسمی جامعه را به مخاطره می اندازند و موجب شیوع بیماری می شوند.وی از اجرای طرح برخورد با صنوفی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند خبر داد و به هماهنگی های بسیار خوب پلیس و دادستان تهران و سایر مقامات قضایی اشاره کرد.

سردار رحیمی از تلاش های پلیس راهور در مدیریت ترافیکی شهر تهران و نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشفیات اخیر تشکر کرد و در پایان تاکید داشت قطعا این ماموریت ها موجب رضایتمندی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و شهروندان می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر عباس
Netherlands
این رویه مقابله با نا هنجاریها نیست اگر قلیان کشیدن اشکال دارد بایستی با مراکز مجاز وغیر مجاز ان برخورد شود و در صورت عدم برخورد با تمامی مراکز استعمال قلیان این امر موجب ایجاد این ذهنیت می شود که اصل کشیدن اشکال ندارد فقط نداشتن مجوز مراکز استعمال ایراد قانونی دارد پس کشیدن قلیان اشکالی ندارد و افراد برای استعمال ان به مراکز دارای مجوز بایستی بروند و با پرداخت مبلغی بیشتر از سرویس انها بهره مند شوند و گرفتن مجوز هم نوعی انحصار و ایجاد رانت خواهد کرد لذا بجای بازی ؛اقدام اساسی باید صورت پذیرد