جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قاسمی: هیچ ارتباطی بین پرونده زاغری و پردخت بدهی دولت بریتانیا به ایران وجود ندارد

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب: 566113
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: پرونده خانم نازنین زاغری و موضوع پرداخت بدهی دولت بریتانیا به ایران دو مسئله جدا از یکدیگر هستند و هیچ ارتباطی بین آنها وجود ندارد و هرگونه ارتباط دادن این موضوعات به یکدیگر کاملا خلاف و مردود است.
قاسمی: هیچ ارتباطی بین پرونده زاغری و پردخت بدهی دولت بریتانیا به ایران وجود ندارد
به گزارش جهان نيوز؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در گفتگو با ایسنا و در پاسخ به سوالی در خصوص اخبار برخی از رسانه‌های بریتانیایی مبنی بر پرداخت بدهی دولت انگلیس به ایران و تلاش آنها برای ارتباط این موضوع با پرونده خانم نازنین زاغری اظهار داشت: پرونده خانم نازنین زاغری در دادگاه ایران بررسی و پس از طی مراحل حقوقی لازم ، برای ایشان محکومیت صادر شده است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از مدتها قبل برای دریافت حقوق حقه مردم ایران از دولت انگلیس تلاشی وافر و مذاکرات طولانی و مفصلی داشته و این موضوع را از طرق مختلف پیگیری کرده است، تاکید کرد: پرونده خانم نازنین زاغری و موضوع پرداخت بدهی دو مسئله جدا از یکدیگر هستند و هیچ ارتباطی بین آنها وجود ندارد و هرگونه ارتباط دادن این موضوعات به یکدیگر کاملا خلاف و مردود است.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *