جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عملیات بزرگ عراقی‌ها برای بستن پرونده داعش

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 565844
سخنگوی وزارت کشور عراق اعلام کرد که طی چند روز آینده یک عملیات بزرگ در غرب این کشور برای بستن پرونده داعش آغاز خواهد شد.
عملیات بزرگ عراقی‌ها برای بستن پرونده داعش
به گزارش جهان نيوز به نقل  از فارس، «سعد معن» سخنگوی وزارت کشور عراق چهارشنبه (امروز) اعلام کرد که به زودی یک عملیات بزرگ در نزدیکی مرزهای مشترک کشورش با سوریه آغاز خواهد شد تا پرونده داعش را کاملا ببندد.

وی اعلام کرد یکی از عوامل موفقیت نیروهای عراقی و پیشروی سریع آنها در نبرد آزادسازی مناطق غرب استان الانبار، هماهنگی با سرویس‌های امنیتی مختلف به ویژه ائتلاف چهارجانبه بود.

معن در ادامه از وجود هماهنگی‌های مشترک میان دو طرف سوری و عراقی برای تامین امنیت مرزها و حراست از آنها در مقابل نفوذ تروریست‌ها طی روزهای آینده خبر داد و گفت: حفظ پیروزی‌های حاصل شده، مستلزم حمایت از امنیت و مصون نگه داشتن مرزها و ممانعت از نفوذ داعشی‌ها و پایان دادن به هر تهدید تروریستی خارجی است.

سخنگوی وزارت کشور عراق اعلام کرد که نیروهای پلیس مرزی مسئول حفاظت از مرزها است و در صورت نیاز، نیروی هوایی کشور یا یگان‌های ارتش و جنگنده‌های آن به کمک این نیروها خواهند آمد. نبردهای مربوط به آزادسازی «رواة» نیز طی روزهای اینده پایان خواهند یافت و داعش کاملا در عراق از بین خواهد رفت.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *