جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
بهروزی راد: ۲۵ نفر از نزدیکانم را در زلزله از دست دادم

فاجعه خانوادگى براى قهرمان قایقرانى ایران

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 565827
قهرمان پاراقایقرانی ایران که اهل کرمانشاه است، ۲۵ نفر از نزدیکان خود را در حادثه زلزله غرب کشور از دست داد.
فاجعه خانوادگى براى قهرمان قایقرانى ایران
به گزارش جهان نيوز، شهلا بهروزی راد که سال گذشته در رقابت های پارالمپیک نتایج خوبی در رشته پاراقایقرانی کسب کرد، این روزها در غم از دست دادن نزدیکانش عزادار شده است.

این قایقران کرمانشاهی که باید تا چند روز دیگر به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شود، ۲۵ نفر از نزدیکان خود را که اهل شهر سرپل ذهاب بودند، در زلزله اخیر از دست داده است. 

این اتفاق تلخ از نظر روحی قایقران ملی پوش ایران را به هم ریخته؛ اما به گفته خودش کمک های مردمی او را دلگرم کرده است.

شهلا بهروزی راد، قهرمان پاراقایقرانی ایران در گفت و گو با "ورزش سه" درباره اتفاقات اخیر گفت: متاسفانه ۲۵ نفر از نزدیکانم را در حادثه زلزله غرب کشور از دست دادم. من کرمانشاهی هستم و افرادی که فوت شدند، جزو اقوام درجه یک نبوده اند. با این حال آشنایان ما در شهر سرپل ذهاب حضور داشتند که متاسفانه زیر آوار ماندند و فوت شدند. 

وی افزود: من باید تا ۵ روز دیگر راهی رقابت های قهرمانی آسیا شوم و به همین دلیل نتوانستم به مناطق زلزله زده بروم چون حق خروج از اردوی تیم ملی را ندارم. با این حال خیلی از دوستان با من همدردی کردند. کمک هایی که می بینم از سوی مردم انجام می شود، از ناراحتی من کم می کند و باعث می شود بار دیگر به مردم کشورم افتخار کنم. 

قایقرانی پارالمپیکی ایران تصریح کرد: امیدوارم مسئولان دولتی هم توجه ویژه ای به مردم زلزله زده کرمانشاه داشته باشند. خدا را شکر شرایط کمی بهتر شده؛ اما طی تماس هایی که داشتم و فیلم هایی که در فضای مجازی دیدم، بازماندگان در وضعیت سختی قرار دارند.

وی در پایان گفت: کمبود دارو و وسایل بهداشتی بیشتر از همه چیز دیده می شود. برخی از دوستان اعلام کردند که از شدت سرما اذیت می شوند و وضعیت بدی دارند. امیدوارم در کنار کمک های مردم، مسئولان هم اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *