پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

سیاسیون از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 565750
برخورد سیاسی و جناحی و غیر اخلاقی، جفا در حق مردم و زلزله زدگان است و سیاسیون از آب گل آلود ماهی می‌گیرند.
سیاسیون از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند
در حالیکه همه نیروهای لشکری و کشوری، امدادی و سایرین مشغول امداد و نجات و اسکان موقت زلزله زدگان هستند، برخورد سیاسی و جناحی و غیر اخلاقی، جفا در حق مردم و زلزله زدگان است و سیاسیون از آب گل آلود ماهی می‌گیرند.

از مجموع ۸۸۸۴۰ واحد مسکن مهر شهری و روستایی احداثی در استان کرمانشاه در دولت نهم و دهم تنها دیوارهای تعدادی از واحدهای مسکونی دچار آسیب گردیده است.

متاسفانه معاندان و مغرضان با انتشار تصاویر خرابی‌های ایجاد شده توسط تروریست‌ها در سوریه و بلایای طبیعی مصر در تلاش هستند تا این خرابی‌ها را به مسکن مهر نسبت دهند.

دولت مردان بدانند که از عمر دولت شان نزدیک به ۵ سال گذشته است بجای پاس دادن همه نابسامانی‌ها به دولت گذشته از عملکرد خودشان بگویند و رئیس محترم دولت هم بداند پروژه اعلامی‌تان در کرمانشاه را تعاونی مسکن مشاغل آزاد ساخته است نه دولت قبلی.

 آیا اگر ۸۸۸۴۰ واحد مسکن مهر شهری و روستایی ساخته نمی‌شد و مردم در ساختمان غیرمسکن مهر و غیر مقاوم اسکان می‌یافتند ویرانی آن مسکن‌ها فاجعه‌ای مصیبت بار برای مردم به وجود نمی‌آورد‌؟تنها ۲ نفر از جانباختگان زلزله اخیر ساکن مسکن مهر بوده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *