جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بشار الجعفری: عربستان حامی تروریسم است

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 565735
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل، عربستان را حامی تروریسم و تخریب‌کننده چهره مسلمانان در جهان توصیف کرد و گفت که دشمنان سوریه ۱۳۷میلیارد دلار برای ویران کردن این کشور هزینه کردند.
بشار الجعفری: عربستان حامی تروریسم است
به گزارش جهان نيوز به نقل ازتسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در جلسه مجمع عمومی این سازمان گفت: عربستان و قطر 137 میلیارد دلار برای آوردن تروریسم بین المللی به سوریه هزینه کردند.

وی افزود: مبالغ هنگفت دیگری نیز برای ویران کردن یمن، عراق، لیبی و دیگر مناطق هزینه شد.
در همین حال، بشار الجعفری در سخنان خود در کمیته سوم سازمان ملل متحد بعد از طرح پیش‌نویس قطعنامه‌ای غربی ــ عربستانی ــ قطری درباره "حقوق بشر در سوریه" نیز گفت: رژیم سعودی در راستای حمایت از تروریسم و ویران کردن چهره اعراب و مسلمانان گام برداشته است و ائتلاف (برخی) کشورهای عرب حوزه خلیج فارس برای حمایت از تروریسم و ریختن خون ملت‌ها متحد شده است.

وی تصریح کرد: آل سعود فکر کردند که می‌توانند با پول وفاداری بخرند.بشار الجعفری "حمایت از طرح قطعنامه‌ای سعودی علیه سوریه را جای بسی ننگ و عار رسوایی" دانست.

الجعفری همچنین از "نقش حکومت ترکیه در ارسال تروریسم و گشودن مرزهای خود به‌روی هزاران تروریست خارجی" سخن گفت و تصریح کرد: "ارتش سوریه به‌نمایندگی از همگان علیه تروریسم می‌جنگد".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *