جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
حضور 10 روزه در کرمانشاه

خدمت رسانی موکب خوزستان به زلزله زدگان

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 565731
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان از اعزام یک موکب با ظرفیت اسکان یک هزارنفر از این استان به مناطق زلزله زده برای ارائه خدمات به هموطنان کرمانشاهی خبر داد.
خدمت رسانی موکب خوزستان به زلزله زدگان
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی با تسلیت به خانواده های داغدیده در زلزله اخیر گفت: موکب هزار نفری اربعین حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) از شهر میانرود دزفول جهت ارائه خدمات به هموطنان راهی کرمانشاه شد.

وی با اشاره به خدمت رسانی موکب هزار نفری خوزستان به زلزله زدگان افزود: عصر روز گذشته تجهیزات و اقلام مختلف جمع‌آوری شده از شهر میانرود به کرمانشاه را منتقل کردیم که به مدت ۱۰ روز در مناطق زلزله‌زده این موکب خدمات ارائه خواهد کرد.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان خوزستان با بیان اینکه محبان اهل بیت (ع) همواره در اعمال خداپسندانه و کمک به همنوعان پیشتاز هستند افزود:موکب حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) برآمده از دل مردم و جوانان عاشورایی بخش مرکزی و بخش چغامیش شهرستان دزفول است و اکنون نیز برپایی این موکب یک حرکت مردمی و خودجوش بوده که توسط همین جوانان برای خدمت‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده‌ در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با تشکر از همه خیرین در خصوص اقلام جمع‌آوری شده گفت: این موکب محل استقرار یک‌هزار نفری برای استراحتگاه زلزله‌زدگان در دو بخش خواهران و برادران برپا خواهد کرد و نمازخانه‌ای نیز در نظر خواهیم گرفت، همچنین آشپزخانه‌ای برای پخت به لطف خدا برپا خواهد شد.

وی در خصوص اقلام جمع‌آوری شده گفت: 20هزار کنسرو، 10 هزار بطری آب‌معدنی، 7 کیسه 50 کیلوگرمی آرد، 700 کیلوگرم برنج، 2 رأس گوسفند، 1500عدد پتـو و 100 تخته فـرش از جمله اقلامی است که توسط این موکب به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *