سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۷

شرط حذف اطلاعات همسر سابق در شناسنامه

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۸
کد مطلب: 565637
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: حذف اطلاعات همسر سابق از شناسنامه تنها در صورتی انجام می‌شود که این طلاق در دوران عقد صورت گرفته باشد.
شرط حذف اطلاعات همسر سابق در شناسنامه
به گزارش جهان نيوز؛ حسین غفرانی با اشاره به اینکه تعدادی از افرادی که از همسر خود جدا شده‌­اند تمایل به حذف اطلاعات همسر سابق خود را در شناسنامه دارند، اظهار داشت: حذف اطلاعات همسر سابق، منوط به جاری شدن صیغه طلاق در دوران عقد است.
وی افزود: زمانی که زوج هنوز زندگی مشترک خود را زیر یک سقف آغاز نکرده­اند و در زمان عقد به هر دلیلی می­خواهند از یکدیگر جدا شوند، می­توانند با دریافت شناسنامه جدید و مکانیزه، اطلاعات همسر سابق خود را حذف کنند.
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان تصریح کرد: حذف اطلاعات ازدواج و طلاق از شناسنامه، زمان ازدواج مجدد حذف خواهد شد وگرنه اطلاعات همچنان به قوت خود در شناسنامه باقی خواهد ماند.
غفرانی افزود: به هیچ وجه اطلاعات همسر سابق بعد از عروسی و زندگی مشترک، از شناسنامه حذف نخواهد شد.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کلا بلد نیستن چهار تا تبصره ماده بزارن که بعد طلاق (حالا به هر دلیلی) یکم از بار بدبختی ها کم بشه . فقط بلدن نمک بپاشن رو زخم. بابا ما زندگیمون رو فنا شده . شناسنامه بخوره تو سر اونایی که باعث بانیش شدن
Iran, Islamic Republic of
حرف شما مثل اينه كه شما ماشين كاركرده رو با دياك كيلومترشو صفر كني و بعنوان صفر كيلومتر بفروشي!
آيا اين عدالته؟
Iran, Islamic Republic of
باعث و بانی ازدواج و طلاق کی میتونه باشه جز خود آدم؟
من الان از طرف خانواده و جامعه برای ازدواج تحت فشارم اما بخاطر فرار از حرف مردم ازدواج نمیکنم. بعد ازدواج هم بخاطر حرف دیگران طلاق نمیگیرم
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
وااا. چه طرح مسخره ای. یعنی پنهان کاری و دروغ؟!
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
من اشتباه کردم و دقت نکرده بودم توی متن نوشته پس از ازدواج مجدد حذف میشه. ولی بازم سوال اینه اگر از دومی هم طلاق گرفت رفت سراغ سومی اطلاعات اولی چی میشه؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
خوبه.با پاک کردن صورت مساله آمار طلاق را کاهش دادن
من که اگه بفهمم طرفم چنین پنهون کاری کرده درجا طلاق میگیرم
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
خوبه ولی هرکی خواست زن بگیره اول میره ثبت احوال خلافی بگیره بعد اقدام کنه