جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

طنز/ خوش‌بین

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۵
کد مطلب: 565634
با آنهمه کینه‌توزی اروپایی‌ها علیه کشورمان که همراهی کامل با آمریکا درتحریم ایران و اعتراف صریح به حمایت ازدشمنان نظام، فقط بخشی از آن است، چگونه می‌توانیم به تأسیس دفتر آنها در کشورمان خوش‌بین باشیم.
به گزارش جهان نيوز؛ «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:
گفت: در خبرها آمده که قرار است دولت با تأسیس دفتر اتحادیه‌اروپا در ایران موافقت کند!
گفتم: ولی این اتحادیه در هیچ کشور غیر اروپایی دفتر ندارد و سفارت کشوری که در هر دوره ریاست اتحادیه اروپا را برعهده دارد، رابط اتحادیه با کشور میزبان است.
گفت: ای عوام! «ریچارد هاویت» تهیه کننده سند راهبردی اتحادیه اروپا گفته است، حالا که آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد، ما با ایجاد دفتر اتحادیه اروپا به جای آمریکا وارد عمل می‌شویم.
گفتم: همین مقام ارشد اروپایی گفته است نیروهایی در داخل ایران در حال فشار بر نظام هستند و ما امیدواریم باعث تقویت آنها بشویم!
گفت: با آنهمه کینه‌توزی اروپایی‌ها علیه کشورمان که همراهی کامل با آمریکا در تحریم ایران و اعتراف صریح به حمایت از دشمنان نظام، فقط بخشی از آن است، چگونه می‌توانیم به تأسیس دفتر آنها در کشورمان خوش‌بین باشیم؟
گفتم: چه عرض کنم؟ همانطور که به آمریکا خوش‌بین بودیم و فاجعه برجام را تحمیل کرد... می‌گویند سگی از جوی آب بیرون آمد و خودش را تکان داد و آب نجس را به لباس یک رهگذر چکاند. طرف گفت؛ سگ نیست، بُز است. در همین حال سگ شروع به عوعو کرد و یارو گفت؛ یاللعجب، بُز را ببین که صدای سگ در می‌آورد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *