پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ادعای رئیس ستاد ارتش اسرائیل علیه ایران

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۲۱
کد مطلب: 565621
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید واقعیات امنیتی منطقه تغییر کرده و حالا اسرائیل با تلاش ایران برای ایجاد پایگاه در سوریه و نزدیک شدن تهدیدات به مرزهای فلسطین اشغالی روبرو است.
ادعای رئیس ستاد ارتش اسرائیل علیه ایران
به گزارش جهان نيوز؛ «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، امروز از نگرانی صهیونیست‌ها از استقرار رزمندگان حزب‌الله و ایران در نزدیک مرزهای فلسطین اشغالی خبر داد.

آنطور که یدیعوت آحارونوت گزارش داده، آیزنکوت که از روند پیروزی‌های ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در برابر تروریست‌های تکفیری اطلاع دارد، صراحتاً به نگرانی این رژیم از موقعیت امنیتی جدید منطقه اشاره مرده است.
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفته: «واقعیات موجود ما را مجبور به درنظر گرفتن چالش‌های متفاوتی کرده است.»

وی در توصیف چالش‌های امنیتی پیش روی اسرائیل گفت: «در آن سوی مرزهای شمالی، نبرد در سوریه ادامه دارد و ایران و حزب الله هم از آن برای استقرار پایگاه‌های خود، بهره گرفته‌اند.»
آیزنکوت سپس صراحتاً از نزدیک شدن «تهدیدها» به مرزهای فلسطین اشغالی سخن گفته و ادامه داده: «ارتش اسرائیل با طیف گسترده‌ای از تهدیدات روبرو است که بعضی دور و بعضی نزدیک هستند.»
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *