کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین آمار مصدومان زلزله از زبان معاون وزیر بهداشت

23 آبان 1396 ساعت 17:06

جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت افزود: تعداد مصدومین حادثه در حال حاضر به 7460 نفر رسیده است که با همت و تلاش کادر درمان 4313 نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.


به گزارش جهان نیوز به نقل ازفارس، معاون درمان وزارت بهداشت افزود: تعداد مصدومین حادثه در حال حاضر به 7460 نفر رسیده است که با همت و تلاش کادر درمان، 4313 نفر به صورت سرپایی درمان و 720 نفر از مصدومین با حال مساعد مرخص شده‌اند و 960 مصدوم در حال حاضر بستری هستند.
 
جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت افزود: تعداد مصدومین حادثه در حال حاضر به 7460 نفر رسیده است که با همت و تلاش کادر درمان 4313 نفر به صورت سرپایی درمان شده اند. خوشبختانه 720 نفر از مصدومین زلزله غرب کشور با حال مساعد مرخص شده اند و 960 مصدوم در حال حاضر بستری هستند.

جان‌بابایی گفت: 206 تن از مصدومین توسط بالگرد و با همراهی کادر مجرب پزشکی و پرستاری به کرمانشاه و 231 مصدوم به تهران و البرز منتقل شده اند. 62 مصدوم نیز برای دریافت خدمات پزشکی به همدان انتقال یافته اند.

وی ادامه داد: دارو، تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی به منطقه زلزله‌زده ارسال شده است. بیش از 300 نفر کادر پزشکی اعم از تکنسین، پزشک متخصص، جراح و پرستار به محل وقوع زلزله اعزام شده‌اند و ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی و بیمارستان های صحرایی دایر شده در منطقه به جدیت تمام ادامه دارد.

معاون درمان وزارت بهداشت و درمان در پایان با اشاره به این‌که شرایط اسکان برای همراهان مصدومین منتقل شده به تهران و البرز فراهم شده است و امیدواریم خدمتی شایسته و درخور هموطنان به آنها ارائه گردد. خوشبختانه در حال حاضر مشکل از نظر دارو، تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی در منطقه وجود ندارد.
 


کد مطلب: 565560

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/565560/آخرین-آمار-مصدومان-زلزله-زبان-معاون-وزیر-بهداشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com