جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۱۰۲
حسن عباسی در دانشگاه پیام نور مشهد:

در زمان هیچ پیامبری 39 سال حکومت الهی طول نکشیده/ زبانی که غرب می‌فهمد زبان سردار سلیمانی است نه ظریف

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 565446
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: در زمان هیچ پیامبری 39 سال حکومت الهی طول نکشیده است. دشمن به این خاطر با ما دشمن است که 39 سال حکومت ایران رکورد زده است.
در زمان هیچ پیامبری 39 سال حکومت الهی طول نکشیده/ زبانی که غرب می‌فهمد زبان سردار سلیمانی است نه ظریف
به گزارش جهان نيوز، حسن عباسی عصر دیروز در همایش دکترین سیاست خارجی در عصر کاتسا در دانشگاه پیام نور مشهد با اشاره به راهپیمایی 20 میلیونی اربعین امسال گفت: امسال از 80 کشور در عراق گرد هم آمدند و هنوز این اتفاق در کام مردم ما هست و به خوبی سیاست خارجی ایران را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به ماجرای شعب ابی طالب، بستن آب در جنگ صفین به روی حضرت علی(ع) و یارانش و قضییه کربلا، افزود: اهل باطل همیشه دست به تحریم می‌زنند و این امر در حال حاضر یک شیوع عمومی شده ولی این قدر آش شور شده که دیگر امکان نتیجه گیری از فضای تحریم را ندارند.

وی با اشاره به تحریم کاتسا توسط آمریکا بیان کرد: آنان می‌خواستند تحریم کاتسا تبدیل به حربه شود که از آن نتیجه بگیرند اما عملا با این کارشان جهان تحریم شد و در نتیجه این تحریم با شکست مواجه می‌شود.
عباسی با بیان این نکته که آمریکا برای اقدام علیه کشورهای دیگر از سازمان ملل اجازه نمی‌گیرد ولی در خصوص ایران این گونه نیست، متذکر شد: این که آمریکا چرا در مورد ایران مجبور است این تعداد قطعنامه تصویب کند بخاطر این است که تحریم‌ها خیلی در داخل اثر نداشته و فقط یک جو روانی در کشور ایجاد کرده‌اند تا ما را به زانو درآورند.

ضعف مبانی نظری و مدیریتی در حل مسائل اقتصادی داریم
به گزارش خبرگزاری دانشجو، رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال خاطرنشان کرد: مشکل ما تحریم‌ها نیست بلکه ما ضعف مبانی نظری و مدیریتی در حل مسائل اقتصادی داریم.

وی ضمن اشاره به پیشرفت‌های موشکی ایران تصریح کرد: شهید طهرانی مقدم از هیچ موشکی درست کرد اما با وجود اینکه در کشور زیرساخت‌ها، سواد و دانشکده‌هایی اتومبیل سازی داریم اما در کف خیابان‌ها اتومبیل خوب نمی‌بینیم، چون مدیر نداریم.

عباسی تاکید کرد: این فاجعه عظیمی است که ما امکانات ساخت اتومبیل را داریم، اما نتوانسته‌ایم یک مدل ماشین تولید کنیم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: باید از متخصصان جوان بخواهیم مدل‌های پیشرفته اتومبیل، هواپیما و موبایل بسازند و از اشتباهات و خطاهای آنان نترسیم، اما متاسفانه برخی این گونه القا می‌کنند که ما هیچ چی نیستیم.

برخی اساتید دانشگاه‌ها می‌گویند باید در خصوص موشکی هم مذاکره کنیم
وی با انتقاد از برخی اساتید دانشگاهی می‌گویند باید در خصوص موشکی هم مذاکره کنیم، گفت: برخی از اساتید دانشگاه تهران نوشتند موشکی را بدهیم و مذاکره کنیم تا تحریم‌ها برداشته شود در صورتی که دفعه قبل هم مذاکره کردیم و لی چند درصد این تحریم‌ها برداشته شد و امروز می‌بینیم که آمریکا، کاتسا را ایجاد کرده‌ است.

عباسی در خصوص اهمیت پیشرفت‌های موشکی برای کشور افزود: ما در منطقه بالاترین ضریب ناامنی را داریم چنانچه در این خصوص مذاکره کنیم که تحریم‌ها برداشته شود مطمئن باشید دشمن تحریم‌های جدیدتری اضافه می‌کند.

وی بیان کرد: همیشه بین شما و دشمن فاصله وجود دارد بنابراین باید برد سلاح شما به دشمن برسد، باید سلاح‌هایی داشته باشید که به او برسد چون آمریکا که دشمن ما است سلاحی دارد که به ما می‌رسد.

درد ما استادی است که می‌گوید موشکی و هسته‌ای را بدهید برود
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در نقد کسانی که توطئه آمریکا علیه ایران را توهم می‌دانند متذکر شد: آمریکا 16 استراتژی بین حد فاصل کاتسا و ایسا ایجاد کرد، هواپیمای ایران را در خلیج فارس زد، داعش را در منطقه به وجود آورد طوری که عراق هفت میلیارد دلار خسارت از این بایت دیده است و 320 هزار نفر در سوریه کشته شدند با وجود این توطئه‌ها یک گروه در ایران توطئه آنها را توهم می‌دانند!

عباسی تاکید کرد: در مقابل زور وقتی ایستادگی کنیم مانند شهید حججی، سوپر کاماندوی آمریکایی را در خلیج فارس به زانو در می‌آوریم و او گریه و عذرخواهی خواهد کرد.

وی بیان کرد: درد امروز ما آمریکا نیست بلکه درد ما استادی است که به جای تولید دستور العمل و نظریه جدید می‌گوید موشکی و هسته‌ای را بدهید برود.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در خصوص دیپلماسی انقلاب اسلامی گفت: مردم سلیمانی و ظریف را در عرصه سیاست خارجی دیدند که یکی مظهر لبخند بود و دیگری مظهر غضب به نظر شما دیپلماسی کدام یک جواب داد؟ زبانی که غرب می‌فهمد زبان سردار سلیمانی است نه ظریف!

عباسی تصریح کرد: سلیمانی با کت شلوار و نه با فرم نظامی به مراسم جلال طالبی در اربیل عراق رفت و به بارزانی هشدار داد در این صورت بود که بارزانی مجبور به استعفا شد و طرح تجزیه کردستان شکست خورد؛ این روش دیپلماسی و مذاکره است که جلوی تجزیه منطقه را می‌گیرد.

وی خطاب به اساتیدی که توطئه آمریکار ا توهم می‌دانند خاطرنشان کرد: کسانی مانند سردار سلیمانی و شهید طهرانی مقدم سر کلاس‌های شما درس نخوانده‌اند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال به تجزیه منطقه توسط غرب در زمان گذشته اشاره کرد و گفت: غرب با ایجاد اختلاف در منطقه از آن بهره می‌برد و ما را به جان هم می‌انداخت؛ اما آن روزها گذشته است.

عباسی درد امروز ایران را تکرار اشتباهات برخی از اساتید دانشگاه در خصوص آمریکا دانست و افزود: این درد ما است که هسته‌ای رفت و هیچ چیز دست ما را نگرفت و باز دوباره باید سر موشکی این اشتباه را تکرار کنیم؟ در صورتی که به دست آوردن موشکی کار ساده‌ای نبوده چه کار باید کنیم که این افراد باور کنند آمریکا علیه ایران توطئه می‌کند.

وی با اشاره به برخی مشکلات در کشور گفت: یک بار باید بپذیریم مشکل ما ضعف مدیریتی است و نباید مشکلاتمان را به گردن دیگران بیندازیم آمریکا از این ضعف‌ها استفاده می‌کند و به ما ضربه می‌زند.

عباسی با یادآوری اینکه در زمان هاشمی رفسنجانی زمانی که آمریکا قانون داماتو را علیه ایران ایجاد و اجرا کرد سپاه و ارتش درگیر سازندگی شدند، گفت: در این قانون آمده بود که هیچ کشوری نباید بالای 20 میلیارد دلار در ایران سرمایه گذاری کند بنابراین خیلی از شرکت‌های روسیه، ژاپن و مالزی خود را کنار کشیدند، با درگیر شدن ارتش و سپاه در سازندگی کشور این طرح به آمریکا ضربه زد و از زمین خوردن ایران جلوگیری کرد.

وی گفت: اکنون بدهی دولت به سپاه 24 میلیارد تومان است به نظر شما نمی‌توانیم شرکت‌های خارجی را بیاوریم بعد به او بگوییم به او پول نمی‌دهیم؟

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال افزود: ارتش و سپاه بخش خصوصی را در مقابله با قانون داماتو ساماندهی کردند به خاطر همین است که دشمن به نیروهای مسلح گیر داده است. با این شرایط استاد دانشگاه می‌گوید توطئه‌های آمریکا توهم است.

وی گفت: در قانون داماتو آمده کشورها بالاتر از 20 میلیارد دلار نمی‌توانند در ایران سرمایه گذاری کنند اما می بینید که وزیر نفت اعلام کرده 100 میلیارد دلار برای بازسازی در حوزه نفتی نیاز داریم آیا این 20 میلیارد دلار میتواند پاسخگوی این بازسازی باشد؟

عباسی در ادامه سخنان خود به ماندگاری حکومت الهی در مدت 39 در کشورمان اشاره کرد و گفت: در زمان هیچ پیامبر 39 سال حکومت الهی طول نکشیده است امروزه مردم لایقی به وجود آمده اند و حکومتی شکل داده‌اند و تمام سختی‌ها را تحمل کرده‌اند، دشمن به این خاطر با ما دشمن است که 39 سال حکومت ایران رکورد زده است.

وی تاکید کرد: درد ما ششخصیت‌های دانشگاهی و سیاسی است که به شهدای مدافع و سردار سلیمانی از پشت خنجر می‌زنند و توهین می‌کنند نظیر همین افراد در جنگ صفین فاجعه درست کردند و در زمان ائمه جامعه را تضعیف می‌کردند با کسی که خودش را به خواب زده نمی‌شود منطقی صحبت کرد.

وی به 14 استراتژی آمریکا علیه ایران شاره کرد و گفت: آمریکا علیه ایران قانون داماتو را تصویب کرد، زمان بوش ایران را محور شرارت خواندند و استراتژی‌های هویچ و چماق، پلیس بد و خوب، مکانیزم ماشه، شوک و بهت، قورباغه، آنفولانزای نیویورکی و... را در پیش گرفتند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با بیان اینکه با استراتژی آنفولانزای نیویورکی میخواهد مردم از اسلام، مسئولین، حکومت و خودشان نفرت داشته باشند گفت: امروزه برخی همه اتفاقات و مشکلات کشور را به اسلام ربط می‌دهند در حالی که خروجی اسلام کسی مانند شهید حججی است. ما قبول داریم در جامعه فسادهایی وجود دارد اما این فسادها محصول لیبرالیسم است.

چرا در اقتصاد موفق نیستیم؟
عباسی تاکید کرد: چرا در اقتصاد موفق نیستیم؟ چون پشتوانه آن دلار است و باید آن را کنار بگذاریم، در این زمینه رهبر معظم انقلاب وارد صحنه شدند و میفرمایند باید این پول کنار برود چون این پول ارزشی ندارد پدر اقتصاد را در می‌آورد.

عباسی خاطرنشان کرد: تورم آمریکا 400 درصد است و این تورم را به کشورهای دیگر صادر می‌کند چون پولش مبنای اقتصادی دیگر کشورها است. خوشبختانه در حال حاضر کشورهای دنیا به سمت کنار گذاشتن دلار می‌روند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به تحریم کاتسا، گفت: در کاتسا کل کشور را تحریم کرده اند و من به آینده خوشبین هستم و بررسی‌ها نشان می‌دهد که وضعیت پروژه تحریم شکست می‌خورد چون آمریکا با این کار در واقع تمام دنیا را تحریم کرده است.

وی در خصوص حوادث منطقه و داعش بیان کرد: داعش دیگر برای ما تهدید جدی نیست و دشمن لایه هایی از تهدیدهای جدید را مطرح می‌کند که باید هوشیار باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینقدر گول امریکائیهای وطنی را نخورید دارند پشت پرده معاله می کنند نگران نباشید بزودی گندش در می اید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای آیشان سراسرار پر از تناقص گفتاری با عمل کرداری است ایشان معمولا متکلم الوحده هستند و فقط سخنوری میکنند به گفته خودشان درد ایشان فقط شخصیتهای دانشگاهی هستند با استعدلاهای واقعا آبکی از نوع جنگ ستارگان حتی یک تعوری خود را در عرصه عمل نمی تواند اجرایی کنند و فقط زبان انتقاد از این و آن دارند
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
شما اگر میدانستی که سیاستهای مدیریت جهان از فارغ التحصیلان دانشگاههای مطرح جهان صادر میشه و اگر میدانستی همین دانشگاهیون سرنوشت تکنولوژیها، تولیدات و سیاست های اقتصادی جهان را رقم میزنند، بهتر و بیشتر و متمرکز تر به بیانات دقیق و نتایج مطالعات دکتر عباسی و دیگر پژوهشگران عرصه بین المللی و چشم اندازهای دنیا توجه میکردی!
دکتر عباسی ، بسیجی رزمنده ای است که قبلا در جبهه های جنگ و اتفاقا در قرارگاه رمضان و در عملیاتهای سخت برون مرزی در سالهای دفاع مقدس هم مرد میدانهای سخت بود.
اما نیز در عرصه مطالعاتی دشمن شناسی دقیق عمل مکیند.مشکل مسئولینی است که گمان میکنند با لبخند و وادادگی می تواند دشمن را از سیاستهایش و تهدیداتش منصرف کنند!
و نه تنها منصرف نمی کنند بلکه چشم طمعش را گشاده تر می کنند!
Iran, Islamic Republic of
دلبندم، استدلال و تئوری درسته
بیژن
تنها ویژگی مثبت ظریف فقط لبخندهایش با خانمها اشتون و موگرینی را از وزارت خارجه اش میتوان نام برد ولا غیر
Iran, Islamic Republic of
نظر شما محترم است ولي من براي كشف ويژگيهاي مثبت آقاي ظريف ترجيح مي دهم به سخنراني 94/8/10 مقام معظم رهبري رجوع كنم:
"وزارت خارجه با توجه به اهداف و وظایف خود به‌خوبی فعال است و به‌خصوص در تجربه‌ی اخیر مذاکرات هسته‌ای، آقای دکتر ظریف و همکارانشان آزمون خوبی از سر گذراندند... احساس قدرت و نشستن در مقابل ۶ قدرت جهانی، دفاع از اهداف و تثبیت حضور و وجود خود به طرف‌های مقابل، از جمله نقاط قوت مذاکره‌کنندگان کشورمان در مذاکرات هسته‌ای بود. ایشان، تدین را مهمترین نقطه‌ی قوت آقای ظریف خواندند و افزودند: بنده مکرر برای شما عزیزان دعا می‌کنم...رهبر انقلاب افزودند: در اجرای برجام نیز باید نکات مهم و مورد نظر را دنبال کنید که تحقق این موارد هم امکان‌پذیر است، همچنان‌که آقای رئیس‌جمهور نیز به بنده گفتند دستیابی به برخی از نتایج ابتدا باورپذیر نبود اما شما ایستادید و ما هم ایستادیم و ممکن شد."
حسین
Netherlands
کمال بی انصافی استکه از رهبر متناسب با شرایط خرج شود. پس چرا اقتصاد مقاومتی بفراموشی سپرده شد اگر این چنین پیرو رهبرید و پیرو رهبر اند؟
Iran, Islamic Republic of
حسين آقا چرا عصباني ميشي. آقا بيژن گفت "تنها ويژگي مثبت ظريف فقط لبخندهايش به خانم اشتون و خانم موگريني است" بنده عرض كردم براي شناخت ويژگيهاي آقاي ظريف (وظيفه شناسي، دفاع از اهداف، احساس قدرت در مقابل قدرتهاي جهاني، تثبيت حضور و وجود به طرف مقابل و بالاخره از همه مهمتر "تدين") ترجيح ميدهم از جملات رهبر استفاده كنم نه آقا بيژن. همين.
Iran, Islamic Republic of
مشکل همیشه همینه برای هر دو طرف هر کدام از یک سخنرانی که اهدافشان در آن نزدیکتر هست سو استفاده میکنند الان در نظر بالا ببینید صحبتهای رهبر بیشتر نمره منفی دارد آیا سخنان ایشان اشتباه آست نه اشتباه نیست ولی در این گزینه برای طرف مقابل منافع بهمراه ندارد پس منفی میدهند الان دوستان در تلافی میگردند و سخنرانی را پیدا میکنند کند که منافع مثبتی برایشان داشته باشد آنوقت همه مثبت میدهند و به أین میگویند سیاسی کاری
Iran, Islamic Republic of
فرمایشات رهبر عزیز برای ما کاملا محترم است ولی گفتی احساس قدرت در مقابل قدرتهای جهانی توسط آقای ظریف بله احساس قدرت ایشون حداکثر آنجا که به آنها گفت هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید ؛؛ و یا آن موقع که با ناراحتی خودکار را به سمت طرف مقابل پرت کرد پدر آنها رو در آورد شوخی که نیست با شجاعت تمام و دشمن شکن به طرفهای مقابل گفته هیچ وقت یک ایرانی رو تهدید نکنید یا آون روزی که گفت آمریکا می تونه با یک بمب اتمی همه چیز ما رو نابود کنه واقعا ضربه بزرگی بود که از طرف آمریکا به ایران زد خسته نباشه این دلاور ؛؛؛؛
حسین
Netherlands
استفاده از کلمه " عصبانیت" هم دور از انصاف است.
جواب شما هم در نظر بعدی بود(.یعنی رهبرعزیز ما فقط همین یک سخنرانی را داشته اند؟)۱۳۹۶/۰۸/۲۳ ۱۶:۵۴
در بالا هم کوتاه عرض شد پس چرا از اقتصاد مقاومتی حرفی نیست.
اینهمه وقت و زحمت برای انیستکه نتیجه بهتر شود. موضوع این نیست که مشکلات و سرخوردگیهای خود را در محلی دفن کنیم. بسیار دیده اید که کسی در خارج از منزل درگیر پیدا می کند و بلافاصله با ورد بمنزل منفجر می شود. بیائیم امور را در جای خودش منصفانه برسی کنیم.
یا حق
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
آقاي ظريف غرب زده و شيفته غرب است چون بهر بهانه ايي سه سوته ميره اروپا و امريكا همونجا كه ساليان سال بوده و از اين كه در مصاحبه هاي رسمي دوست داره بجاي زبان رسمي كشور زبان فارسي صحبت كنه اظهار فضل ميكنه دانش انگليسي شو به رخ ميكشه يعني اين مائيم كه زبان بلديم .در حاليكه عرف ديپلماتيك حكم ميكنه در ملاقاتهاي رسمي مقامات به زبان كشور خودشون صحبت مي كنند و مترجم براي طرف مقابل ترجمه ميكنه حالا اگر شخصيت مصاحبه شونده زبان بيكانه را بلد باشد فبها در صورت ترجمه غلط متوجه مي شود .
Iran, Islamic Republic of
این بزرگی امام جامعه ما را میرساند که اینقدربا سعه صدر برخورد میکنند .یعنی رهبرعزیز ما فقط همین یک سخنرانی را داشته اند؟بازی قدیمی تکه تکه از سخنان رهبر عزیزمان برداشتن ومنظور خود را به زور از ان دراوردن قدیمی شده است...
آلزایمرمون رو میتونیم با رجوع به سایت رهبری ودیدن ارشیو سخنان ایشان در مورد برجام ومقایسه ان با عملکرد برجامیان کدخدا باور، درمان کنیم.البته اگر حقیقت برامون مهمه نه قبیله مون.
Iran, Islamic Republic of
فعلاً صحبتي در مورد برجام نيست. بحث آقا بيژن در مورد ويژگيهاي آقاي دكتر ظريف است...
Iran, Islamic Republic of
با عرض معذرت مگه جلسه خواستگاریه که عملکرد رو ول کردیم وبه ویژگی چسبیدیم؟!
مهدی
United Kingdom
....
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت دهد زدی به هدف. ملاک ما در خصوص افراد فرمایشات مولایمان حضرت آقا است و بس
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف از سال 94 تا الان عملکردهای سیاست خارجیشان تغییر کرده
Iran, Islamic Republic of
نظر مقام معظم رهبری برای آن تاریخ بود . الان ۲ سال از آن تاریخ گذشته و خیلی چیزها برملا شده. خواهشا از هر چیزی که بهره بردای سیاسی میکنید (حتی زلزله کرمانشاه و مسکن مهر) از نظرات مقام معظم رهبری سو استفاده و بهره برداری سیاسی نفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
پیامبر هم روزگاری به زبیر لقب سیف الاسلام وبه طلحه لقب خیر داده بودند.ادمها عوض میشوند.
Iran, Islamic Republic of
انتطار داشتید که رهبری هم بدون ملاحظه شرایط بگویند ظریف........ همانطور که برخی بخاطر رسیدن به اهداف خودخزانه را خالی اعلام میکردند.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
مگر رهبر نفرمودند که امریکا قابل اعتماد نیست، چرا آقای ظریف به جان کری اعتماد کرد؟؟؟ رهبری فرمودند که یک امتیاز بدهید و یک امتیازبگیرید، پس از آن امتیاز بعدی را بدهید. چرا آقایان گوش نکردند و سریع تاسیسات هسته ای را باز کردند؟؟؟ و ...دیگر که زمان آنها را برملا خواهد کرد
بجستان
Iran, Islamic Republic of
یک مسول انقلاب اسلامی اگه تدین نداشته باشه چطور می تونه مسولیت داشته باشه حضرت آقا به کف یک صفات بک مسول اشاره فرمودند که همون تدبن است
Iran, Islamic Republic of
مدل صحبت های آقای عباسی هم ردیف و نوع حرف زدن های ایشان شبیه نوع گفتمان و سخنرانی‌ها ی رهبر کره شمالی است
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! جوابی نداری ،مجبور نیستی حرفی بزنی.اگر یه زحمت به خودت بدی وبری سایت اندیشکده یقین ،استاد عباسی هفتصد جلسه تدریس کرده اند که همه انها بر اساس علم روز وارائه برنامه عملی برای رفع مشکلات جامعه است نه فقط مثل ولرمهای خنثای عشقِکدخدا ،حرفهای طوطی واری که فقط برای پوشاندن بی برنامه گی وناتوانیشان عرضه میکنند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز فقط میتونم پیشنهاد کنم تاریخ ایران و مطالعه کنید
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
چونکه دشمن یکی است و فقط زبان زور میفهمد. ویژگی مشترک صحبت دکتر عباسی و کره شمالی فقط استفاده از قدرت نظامی است وگرنه روش و شیوه استفاده ایران و کره شمالی زمین تا آسمان متفاوت است.
Iran, Islamic Republic of
عملکرد مقتدرانه و گفتمان رهبر کره شمالی امروز ترامپ و امریکا را دچار استیصال و ناتوانی کرده و راه ایستادگی در مقابل استکبار را نشان میدهد.
Iran, Islamic Republic of
عباسی به ماندگاری حکومت الهی در مدت 39 در کشورمان اشاره کرد و گفت: در زمان هیچ پیامبر 39 سال حکومت الهی طول نکشیده است امروزه مردم لایقی به وجود آمده اند و حکومتی شکل داده‌اند و تمام سختی‌ها را تحمل کرده‌اند، دشمن به این خاطر با ما دشمن است که 39 سال حکومت ایران رکورد زده است.
جناب استاد، حكومت بلشويكي و ضد دين و ضد خداي شوروي سابق بر عرصه اي بسيار پهناور و بينظير در جهان، 75 سال طول كشيد. حكومت مغولها در ايران 132 سال به طول انجاميد. و حكومت يونانيان (سلوكيان) بر ايران 250 سال دوام يافت. لذا معيار ذكر شده (حضور مردمي لايق، مقاوم و با استقامت) براي دوام حكومتها خيلي معتبر نيست.
Iran, Islamic Republic of
ایشان از حکومت الهی صحبت کردند نه حکومتهای مادی .
حسین
Netherlands
توجه کنید که می گوید حکومت الهی ما بیش از حکومت های پیامران بوده. لذا اینکه یونانیان دویست و پنجاه سال دوام یا شاید صحیح اما آنان الهی و دینی نبودند و ما هستیم و انسانهای متخصص و متعهد هم در این نظام ساخته شده اند و به پشتوانه این افراد سالم ، امید به پیروزی و نصرت خدا داریم و این حرف درستی است .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
سلام آقای محترم تمام حکومت های که نام بردید با قتل عام و وحشیگری صاحبان آن حکومت ها بوده نه با رافت الهی نمونه اش همین فتنه 88 اگر در دوران استالین بود که به مادر خودش هم رحم نکرد آیا سران فتنه اینطور آزادانه در جامعه می توانستند به گشت وگذار بپردازندو هکذا وسلام علی من تبع الهدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بی سواد عزیز مگر لنین و استالین وتروتسکی و چنگیز مغول و غیره از انبیای الهی بودند که حرف بی ربط می زنی بله حکومت بنی عباس هم بیش از پانصد سال طول کشید مگر دکتر عباسی گفته تا کنون هیچ حکومتی سی و نه سال طول نکشیده در سلسله قاجار فقط ناصر الدین شاه به تنهایی پنجاه سال حکومت کرد چه ربطی داره اوگفته جمهوری اسلامی رکورد حکومت های الهی را از نظر طول زمان شکسته (به تعبیر بنده)و استکبار از این ناراحت است و الا حکومت هایی که تو نام بردی خودشان ظالم و استکباری بوده اند
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا بحث راجع به حکومت الهیست نه حک.مت مغولان!!!
دبیر زبان
Iran, Islamic Republic of
یک ویژگی دیگر و مثبت ظریف، استعدادش صرفا و فقط به درد دبیری زبان انگلیسی می خورد تازه اگر روش تدریس بلد باشد و مثل برجام همه را خراب نکنه.
خداوکیلی من هیچ وقت،ظریف را در حد وزیر خارجه ندیده و نخواهم دید الا برای تدریس زبان، آنهم برای دبیرستان و نه دانشگاهیان.
درون دولت روحانی ، فرهیخته سازی و برند سازی دکانش چهار نبشه! اما دریغ از یک برند در قد و قواره بچه های سپاه و از جمله حاج قاسم عزیزمان!
امریکایی ها خودشان اعتراف میکنند که وزیر خارجه ایران، ژنرال قاسم سلیمانی است حالا هی روحانی سینه چاک کند ظریف برند است!
ما می گویم سلیمانی رئیس جمهور است چون ارزش ملت ایران و اقتدار کشور را نه تنها حفظ که امریکا را در به زانو درآورد.سایه جنگ را انداخت بر سر اسرائیل و عربستان!
دست روحانی را برای مذاکرات بین المللی پر کرد و الا کی ظریف را در مذاکرات استانه راه میداد!
حالا هی بگن ظریف برند است، آخوندی برند است! زنگنه برند است!
برندهایی که خرید چند فروند هواپیمایشان هوا شده، قرارداد نفت اون یکی با توتال رو هواست!
امریکا بگه نه، توتال رفته و زنگنه، صدای زنگش و جیغش درمیاد!
اینم شد برند آخه! تاریخ مصرفشان یک قرارداد هم نشد!
Iran, Islamic Republic of
با سلام
برخی در ایران گرین کارتشون اماده است و در ایران کاری جز وادادگی در برابر غرب کاری ندارن
برای این ......... موشک و ارتش و سپاه معنا نداره
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگه میشد لیست دو تابیعتی ها رو منتشر کرده بسیاری از پرده ها براحتی کنار میرفت
Iran, Islamic Republic of
اشتباه تایپی و یا کلامی شده :قانون ایسا 20 میلیون دلار و بدهی دولت به سپاه 24تا32 هزار میلیارد تومان است که ایشان اشتباهی بیان کردند
Iran, Islamic Republic of
دولت که برآمده از ملت است به هیچ کس و نهادی بدهکار نیست الا به خود مردم
سرور
Iran, Islamic Republic of
یعنی با این نطق تاریخی شما دولت به هیچ پیمانکار دیگری هم بدهکار نیست؟! چرا مغلطه می کنی.
Iran, Islamic Republic of
بله شمادرست فرمودید بنده هم موقع مطالعه متوجه اشتباه بودن ارقام شدم احتمالا هفت میلیارد دلار خسارت عراق از جنگ با داعش هم اشتباه و خیلی کم است
Iran, Islamic Republic of
...
ایرانی
Germany
شما که تو مدیریت یه بحران مثله زلزله کرمانشاه... توی گل می مونید و گند بی مدیریتی و بی کفایتی شما همه جا دیده میشه بهتر دست از سر مردم بردارید.
Iran, Islamic Republic of
شما هم در تحلیل هایتان مثل شیر در گل ماندید. ای کاش می دیدید که برادران هلال احمر و وزارت کشور ارتش و بسیج و ..... از شب حادثه تاکنون در منطقه مجاهدت می کنند اما شما که شام و خوابتان آماده است فقط ژست می گیرید. حیف
United Kingdom
اگر کمکهای مردم نیود الان مردم از گرسنگی مرده بودن . ببینید چیکار کردید که مردم اعتماد نمی کنن ۲ تا کنسرو بدن دست هلال احمر . یک جوی بدی بین مردم درست کردید که فکر می کنن اگر به هلال احمر کمک کنن همه چی یا فرستاده میشه سوریه یا خودشون میخورن . این جو اصلا خوب نیست . و متاسفانه اکثریت اینجوری فکر می کنن.
Canada
گفتی مدیریت یاد مدیریت جهانی احمدی نژاد افتادم. حیف که دنیا قدر اونو ندانست ایران که جای خود دارد. چه مدیران لایقی تقدیم به این مملکت کرد ولی افسوس دست ما به آنها نمی رسد چون یا در زندان هستند و یا فراری در خارج با دلارها ی دزدی.
United Kingdom
مدیران فراری که همه تو دولت سید تمدن بودن
مهدی
United Kingdom
منظورت از شما کیه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
حکومت الهی همراه با اجرای ان می باشد نه بدون اجرای حدود ان یک نمونه سود بانکها ست که الهی است بخوان و برو جلو اقای دکتر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دکتر عباسی حدود شش هفت سال پیش در برنامه ای در تلویزیون به بانکداری فعلی انتقاد داشت ولی می گفت ما کم کاری کرده ایم منظورش اساتید حوزه ودانشگاه بود
Iran, Islamic Republic of
خدایا از دست این چاپلوسان به تو پناه می بریم
Iran, Islamic Republic of
...
مرگ برمنافق
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
من من
Iran, Islamic Republic of
عباسی .. یه ادم متوهم با حرفهای کلی و بعضا نا مربوط!
همین الان همین متن رو نگاه کنید حتی اعداد و ارقامی که گفته کاملا دروغین و اشتباه هست! بقیه حرفاش بماند...
Iran, Islamic Republic of
قربون ادب نداشته ات
Iran, Islamic Republic of
فله گفتن که هنر نیست.راست میگی یکی از امارهای غلطش رو مستدل ذکر کن.
من من
Iran, Islamic Republic of
" گفت: در این قانون آمده بود که هیچ کشوری نباید بالای 20 میلیارد دلار در ایران سرمایه گذاری کند بنابراین خیلی از شرکت‌های روسیه، .."

قانون داماتو یکی از معروف ترین تحریمهاست و عدد اشاره شده در اون قانون هم 20 میلیون دلاره... بماند ک نحوه اجرای این قانون به شکل انتخابی هست یعنی امکان اعلام مجازات علیه شرکتها رو میده نه اینکه حتما مجازات کنه.. این قانون برای سال 96 هست و همین بعد برجام هم دوباره تمدیدش کردن! اما با وجود همین قانون 16 سال پیش قرار دادهای نفتی تا حد میلیارد دلاری با انی و شل و توتال بسته شد و بعد برجام هم با توتال مجددا...
عباسی نه تنها عدد معروف این قانون رو اشتباه گفته در ادامه با استناد به همون عدد غلط در مورد نیاز 100 میلیارد دلاری و اینکه با 20 میلیارد دلار محدودیت ایجاد شده با این قانون سرمایه مورد نیاز بدست نمیاد حرف زده... و برای خودش نتیجه گیری کرده...
این فقط یک مورد ساده بود.. تقریبا بیشتر حرفای ایشون همینجوری پر از ایراد و امارهای دروغینه .. با کمترین مطالعه می تونید متوجه بشید..
کلا حرفهای ایشون شامل دو بخشه.. کلی گویی با اطلاعات درست و حرفهای زیبا .. موضع گیری و نتیجه گیری با امار و اطلاعات دروغین ..

لطفا نظر بنده رو منتشر کنید.. میدونم طولانی شد ولی خب در جواب نفر قبلی که من رو خطاب قرار دادن مجبور به توضیح بودم..
سپاس
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادر شما را بیامرزد جناب ( من من ) ! درست گفتید و خیلی خوب مچ این مدعی یاوه گو را گرفتید، حیف که تا سایتهائی مثل جهان و رجانیوز هست کار و بار حسنک عباسک ها سکه است. در حیرتم از هموطن ناآگاهی که از شما در قبال سخنان بی ارزش این بابا خواسته مستدل یکی از آمارهایش را زیر سؤال ببرید . افرادی مثل این هموطن سرتق استعداد عجیبی برای شیره مالیدن بر سر خود را دارند، خدا به حرمت انسانهای آگاه و طرفدار حق ایشان را به راه راست هدایت فرماید
Iran, Islamic Republic of
آقای عباسی ارقام رو بهتر از شما می دونه یا اشتباه لپی بوده یا تایپی سایت مثلا مچ گرفتی با این افاضات با ادبانه؟
اشتباه در امار
Iran, Islamic Republic of
اولا در ذکر امار، انهم در یک سخنرانی و جلسه زنده، حتما اشتباه پیش می اید اما اصل قضیه این است که امریکا سیاستش، نابودی اقتصاد ایران و بویژه از منظر درامدهای نفتی است.
ضمنا دکت رعباسی مثل جهانگیری و روحانی از روی تن تایپ شده سخنرانی نمی کند که مچ گیرها گزد دستشان نیاید!
جالب است همی ن روحانی و جهانگیری در بسیار مواقع متنهای و امارشان را از رو هم اشتباه امار میدهند!
یکی می گوید از رکود خارج شدیدم، چند روز بعد مرکز امار میگوید هنوز در رکودیم!
یکی می گوید نرخ بیکاری 11 و 2دهم درصد و یک هفته بعد آمار بیرون می آید که 12 و 4 دهم نرخ بیکاری!
اینها فاجعه است نه اینکه قانون داماتو یا کاتسا تا چه حد تحریم سرمایه گذاری دارد!
الحمدلله به برکت دولت روحانی، قانون مادر تحریم ها هم تصویب شد و همان 20 میلیو دلار هم هوا شد!
عربستان به برکت دولت روحانی تهدید به حمله نظامی میکند، بحرین از طریق مجلس طرح اعلام جنگ علیه ما را رسانه ای می کند! امریکا کشتی حامل کم های انسان دوستانه به بندر حریره یمن را با سوتی به ظریف به جیبوتی می فرستد!
چند روز پیش هم که اعلام کرد هند و کره جنوبی بیاد از خودش نفت ارزانتر بخره و عملا میزان واردات نفت هم به این خریداران توسط زنگنه ،به قهقهرا می رود!
پیام دکتر عباسی ایناست!
حسین
Netherlands
با تشکر از دقت نظر و نمونه ایکه ذکر کردید و حق با شما بود. اما بیاءیم قدر یکدیکر بدانیم. در آموزش و پرورش پیشرفته کودکان به گروها تقسیم و متناسب آموزش می گیرند. در هنر رشته های مختلف است و هر کسی بنا به سلیفه و استعداد خود انتخاب می کند. پس ایشان را هم می توان برای گروهی ،مثلا همین نگارنده ، مفید دانست.
از سوی دیگر در تمام علوم ساخت تثوری اولین قدم است و قدم بعد تلاش برای رد یا قبول آن تئوری است. هر چه تعداد این تئوریها در امور نظامی و سیاست و علم و امنیتی ووو بیشتر و پیگیری آن بیشتر ، احتمال موفقیت جامعه بیشتر. مثل پیشگیری و بهداشت در مقال درمان.
ان شاء الله که اگر قانع نشده اید دلیل خواهید آورو.
یا حق
United Kingdom
این ارقام اشتباه چاپی است و نه حرفهای عباسی.
سخنرانیشو گوش بده میفهمی.
البته احتمال میدهم میدونستی ولی خواستی موذیانه شیطنت کنی
Iran, Islamic Republic of
نه آقا جان واقعا حداقل 20 میلیون دلاره که کمترین قراردادهاهم بسته نشود....
Armenia
نه به توافق با کشورهای غربی، آری به پیشرفت صلح آمیز هسته ایی و دفاعی موشکی.
حسین
Netherlands
این مخارج دارد ، اما تنها راه است.
برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی...
اگر جهان جهانی منطقی است و حکومت قانون ، پس چرا کشور های مسلح به سلاح اتمی از خود شروع نمی کنند؟ کشور هائی که حتی از نظر اقتصادی قادر به تامین امنیت و نگهداری این سلاحها نیستند و حتی مردم خود را در معرض خطر قرار داده اند.
قرآن همم میفرماید :وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ ...
Iran, Islamic Republic of
جناب عباسی فسادهای موجود درجامعه را محصول لیبرالیسم می داند و این یعنی آدرس غلط دادن به مردم
خیلی از اظهارات ایشان درست است اما این فسادها محصول حکومت قبلی ها و فعلی هاست و نباید به گردن دیگران انداخت
Iran, Islamic Republic of
عزیزم منظور از لیبرالیزم تفکر و عملکرد لیبرالیستی از سوی ارادتمندان به لیبرالیزمه که سالهاست در سطوح مختلف کشور مشغول خدمت رساتی هستند
Iran, Islamic Republic of
سیاست نئولیبرالی که از سال 68 در دولت کارگزاران استارت خورد باعث فسادهای موجود جامعه است .
رضایی
Estonia
متاسفانه مواد مخدر اکثریت جامعه ایران را متوهم کرده! اون هم مواد مخدر صنعتی احتمالا!
علی
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا نمی داند که کار دکتر ظریف و سردار سلیمانی عزیز مکمل هم هستند.
مجتبی
United States
سردار سلیمانی: اگر کسی دشمن را دوست نما کند، به ملت خیانت کرده است
Iran, Islamic Republic of
بله مکمل هم هستند در یک جنگ یکی باید اون طرفی ها رو تشویق کنه یکی این طرفی هارو دیگه خوب آقای ظریف مثلا بگه آمریکا با یه بمب اتمی می تونه ما رو نابود کنه ما هم می گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه مثل طرفداران دو تیم فوتبال که اگر هر کدوم تیم خودشون رو تشویق نکنن بازی نود دقیقه طول نمی کشه نمیشه که همه تیم خودی رو تشویق کنیم این نامردیه فکر کنم
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
یعنی سردار سلیمانی که به آمریکا اعتماد نکرد با ظریف که به جان کری اعتماد کرد کارشان مکمل یکدیگرند؟؟!!! جل الخالق.
Iran, Islamic Republic of
دیپلماسی لبخند در برجام شکست خورد اما دیپلماسی سردار سلیمانی در منطقه پیروز شد.
ناصری
Iran, Islamic Republic of
قیاس سرتاسر بلاهت آمیزی بود
در تاریخ شاهان صاحبقران و بالای پنجاه سال حکومت زیاد داشتیم که به اسم دین و خدا و پیغمبر ... کردند.
Iran, Islamic Republic of
... عزیز باز هم فکر نکرده حرف زدی آنها ادعای دین و پیغمبر و خدا داشتند وحکومتی که در راس آن ولی فقیه است و قوانین مجلسش را مجتهدین شورای نگهبان با شرع انطباق می دهند با حکومت های قجری و رضاخانی و .....قابل مقایسه نیست
نامدار
United States
...
پاسداران حریم ولایت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ذلت وخواری ظریف را در روبوسی وزیر خارجه فرانسه را دیدم که اصلا اعتنائ به ظریف نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
مرا ببوس مرا ببوس برای عشق برجام.... ترا خدا نگهدار ....که می روم به سوی افتضــــــــــــــــــاح .مکرون خوب نازم .....کجاست فابیوس یارم .....که می روم به سوی سرنوشت .....گذشته ها گذشته ....برجام دو رسیده !زنجیری ها(روزنامه های بزک کننده برجام ) نشسته !!منتظر یه بسته .....وووو
Romania
برای این تیتر کامنت نمیگذارم چون مطمعنم منتشر نمیشود
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی یا مطمعن
Iran, Islamic Republic of
مردم قدر دکتر جلیلی و سایر اعضای تیم مذاکره کننده قبلی را ندانسته و با سکوت وبعضا تایید تهمت های که به ایشان زده اند شکر نعمت را به جا نیاورده اند در مورد تحریم ها نیز که ایشان را مقصر می دانستند الان مشخص شد که مقصر اصلی تحریم ها کی بوده است. در اینده نیز به طور کاملا عوامل تحریم ها دقیقا مشخص خواهد شد.انشالله .خداوند مدافع مومنین است
Iran, Islamic Republic of
ظریف مملکت را به باد داد. ظریف ... نیست نوکر غربه همین
Iran, Islamic Republic of
در حیرتم از این موجود صد و پنجاه سانتی ! این همه لفاظی و پشت هم اندازی ؟!
اینهمه خالی بندی و بی تقوائی ؟! خودت میبری و خودت هم می دوزی ؟! کدوم استاد دانشگاهی گفته موشکی را بدیم ؟! نمیگی این دروغها پیش خدا روسیاهی میاره؟! حتماً باید مطابق میل خط و جناحت حرف بزنی ؟! میمیری اگر بجای اینهمه سیاه بازی و تردستی یکبار هم بنفع این ملت و این انقلاب مظلومش حرف بزنی ؟! خدا به حق علی و اولاد معصومش هدایتت کنه که بد جوری با این قلم و زبان خلق الله را فریفتی
Iran, Islamic Republic of
کمی ادب داشته باسید شاید عاقبت بخیر شوید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز آنانی که دوست دارند فریب بخورند میخورند وقتی کور کورانه هر استعدلی را قبول میکنند و حاضر نیستند شبی یک ساعت مطالعه داشته باشندو یا مطلبی را تحقیق کنند چا ره ایی نیست
United Kingdom
...
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دکتر زیباکلام. استاددددددد
Iran, Islamic Republic of
در میان اساتید دانشگاه خائن هم زیاد داریم بعید نیست گفته باشند باید موشکی را هم بدهیم !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کسی که 33 سال در آمریکا زندگی کند هیچ وقت به نفع ایران نخواهد بود که ایشان وزیر خارجه آمریکا باشد
خسته از دروغ
Iran, Islamic Republic of
مگه ميشه مخالف بود؟؟
از فضاي انتقادي موجود فقط ميشه به نفع حاكمان جمهوري عربي سوريه و عراق و لبنان ...و مردم يمن و بحرين و عربستان و آمــريــكــا😁 و... بهره برد.
م.....