جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱۱

آدمی را در سفر باید شناخت و اصلاح طلبان را در مواقع بحرانی!

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 565440
بنا نداریم که از مصیبت بارترین وقایع کشور برای مقاصد بی ارزش سیاسی بهره برداری کنیم لکن اصلاح طلبان به خوبی نشان داده اند که حاضرند ذبح کنند منافع ملی را به پای اغراض سیاسی! فرقی هم نمی کند زلزله کرمانشاه باشد یا ساختمان پلاسکو ...
آدمی را در سفر باید شناخت و اصلاح طلبان را در مواقع بحرانی!
گروه سیاسی جهان نيوز، امیر زاهد:از همان ساعات اولیه خبر وقوع زلزله در استانهای غربی کشور اکثر سایت ها و کانالهای این جریان سیاسی بسیج شده اند تا بگویند مقصر تخریب واحدهای مسکن مهر در چندین شهر زلزله زده دولت محمود احمدی نژاد است! یکی تصویری از کج شدن یک برج در کشور مصر را بازنشر کرده و به عنوان تخریب مسکن مهر به خورد مخاطب می دهد و دیگری عکسی از زلزله ایتالیا را جای کرمانشاه جا زده تا بهانه ای باشد برای حمله به مسئولین دولت قبلی!

معاون اول رییس جمهور جناب جهانگیری نیز که گویا هنوز در حال و هوای انتخابات است و تمام نارسائیهای دولتشان را متوجه احمدی نژاد می داند به وزیر راه و شهرسازی دستور داده تا به دقت به این موضوع رسیدگی کند که چرا خانه های مسکن مهر تا این حد اسیب پذیر بوده اند؟

این در حالیست که مشارالیه گویا حافظه اش را از دست داده و نمی داند که ۵۳۷۱ واحد مسکن مهر در بهمن ۹۴ توسط دولت جناب روحانی تکمیل و افتتاح شده است و اگر ایمنی انها ایرادی  داشته همین دولت باید پاسخگوی مردم باشد!

بگذریم! بنا نداریم که از مصیبت بارترین وقایع کشور برای مقاصد بی ارزش سیاسی بهره برداری کنیم لکن اصلاح طلبان به خوبی نشان داده اند که حاضرند ذبح کنند منافع ملی را به پای اغراض سیاسی! فرقی هم نمی کند زلزله کرمانشاه باشد یا ساختمان پلاسکو ...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
۵۳۷۱ واحد مسکن مهر در بهمن ۹۴ توسط دولت جناب روحانی تکمیل و افتتاح شده است و اگر ایمنی انها ایرادی داشته همین دولت باید پاسخگوی مردم باشد!

خدا وکیلی این جمله درست و منطقی است؟!
عدالت یعنی هر چیزی جای خودش. اینکه آنها آن طرفی غش کرده اند دلیل نمی شود که شما هم از طرف دیگر غش کنید.
یعنی دولت آقای روحانی باید در سال 94 جلوی تحویل این ساختمان ها را می گرفت؟ آنوقت شما چه می کردید؟

بهتر است کمی افق دیدمان را بلندتر کنیم. اگر شما سعی کنید که عادلانه و فقط از منظر انقلاب و نظام وقایع را ببینید و تصویر کنید، در بلند مدت که هیچ، در کوتاه مدت نیز خواهید توانست اعتماد مخاطب را جلب کنید.

نه احمدی نژاد مساوی انقلاب و نظام بود و نه روحانی و خاتمی و ... . هرکدام مزایا و معایب خاص خود را داشتند و دارند. به قول رهبر فرزانه انقلاب (نقل به مضمون): رئیس جمهور آتی باید محاسن قبلی ها را داشته باشد و از معایب آنها بری باشد.
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما اینه که گوشت و چغندر براتون یک مزه میده
مشکل از حس های پنجگانه و اون عقل فارغ از محاسبه تونه
عزیز من
این دفعه با وجود مسکن مهر آمار فوتی ها به یک درصد کاهش پیدا کرده
این یعنی اینکه مسکن مهر موفق بوده
باید حتما 50-60 هزار کشته میداد که نیاز به مسکن مهر یا یک طرح مشابه و درک کنید
والله به خدا موجودات عجیب و غریبی هستند در سطح درک
Iran, Islamic Republic of
با همین مسکن مهر شمار قربانیان 1 درصد زلزله رودبار و منجیل یا زلزله بم هم نشده.
این درحالیه که شدت زلزله نسبته به دوره ممد تدارکاتچی 10 برابر بوده یعنی 7.4 ریشتر که قدرت تخریبش 10 برابر زلزه 6.6 ریشتری بم بوده. من وقتی شنیدم زلزله 7.4 ریشتر بوده با توجه به سوابق قبلی زلزله در تلفات انسانی تصورم این بود که بالای 50000 نفر کشته داشته باشه که الحمدلله اصلا اینطور نشد.
پس مسکن مهر ایده و طرح خوبی برای حذف خطر ناشی از زلزه بوده و
وزیر مسکن ما آدم مزخرفیه نه این که مسکن مهر طرح مزخرفی باشه
و بنابراین زنده باد دولت خدمتگزار احمدی نژاد نه مفت خورهای پرحرف و رجاله های دولتین 11 و 12
به زودی مردم استان کرمانشاه خواهند گفت که اونایی که در خانه های نوسازی شده دوره احمدی نژاد بودند یا در مسکن مهر چقدر بیشتر از خانه های قدیمی ساز این مناطق نجات پیدا کرده بودند
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
اکثریت کشته ها مربوط به روستاییان مظلوم با خانه های خشتی و گلی می باشد نه مسکن مهر. دولتی ها باید شرمنده از این باشند که در رسیدگی به روستاییانی که در زیر آوار مانده اند، اینقدر تاخیر شده و سبب افزایش تلفات انسانی شده است.
sajjad
Iran, Islamic Republic of
چی ...
Iran, Islamic Republic of
استاد عزیز مسکن مهری که دولت روحانی در بهمن 94 افتتاح کرده بیش از 90 درصد آن در دولت احمدی نژاد تکمیل شده بودند، میشه بفرمایید روحانی چطوری باید مسکنی که 90 درص پیشرفت فیزیکی داشته را ایمن کنه؟؟؟
ملت رو گوسفند مپندارین
M.sh
Iran, Islamic Republic of
خب اگه دقت بفرمایید نه بنای اصلی ساختمانها فروریخته ونه سفشان. هرچه بود از نما این هم کار دولت بی تدبیر. شما چرا جز جیگر گرفتی!؟
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی زور زده بود همون 10 درصد نمای ساختمون و ساخته بود
که اونم مثل برجامش ریخت :|
خخخخخخخخخخ
آخر خنده است این یارو، مخصوصا امروز که سر و صدا راه انداخته بود میخوام مقصر پیدا کنم!!!!
ما که خیلی خوشحال میشیم مقصر و بگیرند و گردن بزنند.
الهی مقصر و اعدام کنند، مملکت راحت بشه.
Iran, Islamic Republic of
واقعا حال آدم از شما جهان نیوزی ها بهم میخوره که توی این اوضاع هم دنبال بحثهای سیاسی و جناحی هستین!! لعنت بر هر چه...
Iran, Islamic Republic of
به جان همه خوبان بیشتر مردم می گویند احمدی نزاد خوب بود حالا شما هر چه تبلیغ بد بکنید فایده ای ندارد البته دور دوم احمدی خوب نبود
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد