جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حرکت انسانی کارگردان تئاتر در مناطق زلزله‌زده

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 565376
حسین عالم بخش کارگردان نمایش خاتون گفت:با توجه به اتفاق ناگوار در کرمانشاه و تقویت روحی مردم بخصوص کودکان،گروه نمایش عروسکی هاپوخان برای چندین روز می‌توانند برنامه شادی در این مناطق اجرا کنند.
حرکت انسانی کارگردان تئاتر در مناطق زلزله‌زده
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، حسین عالم بخش نویسنده و کارگردان نمایش خاتون در پی وقوع زمین لرزه کرمانشاه برای همدلی و همدردی با مردم زلزله زده غرب کشور در حرکتی نوع‌دوستانه اقدام به اجرای نمایش شا و سرگرم می‌کند.
 
وی درخصوص این اقدام خطاب به مسدولین فرهنگی کشور گفت: با توجه به اتفاق ناگوار در کرمانشاه و تقویت روحی مردم بخصوص کودکان، گروه نمایش عروسکی هاپوخان و چندتن از هنرمندان سیما و خوش سابقه داوطلبانه برای چندین روز می‌توانند برنامه نمایش عروسکی شاد و برنامه های متنوع در این خصوص در شهرهای حادثه دیده اجرا نمایند.

عالم بخش اضافه کرد: اگر همکاری هر ارگانی در تامین رفت و آمد و اسکان و محلی برای اجرا یا اصلا بصورت پرتابل مهیا باشد، ما می توانیم خدمت رسانی فرهنگی و روحی برای این عزیزان انجام دهیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *