پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
رئیس مرکز اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد:

وضعیت مدارس مناطق زلزله زده

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب: 565344
رئیس مرکز اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از اعزام تیم کارشناسی به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت‌: احتمالا برای مدت کوتاهی کانکس جایگزین مدارس آسیب دیده شود.
وضعیت مدارس مناطق زلزله زده
به گزارش جهان نيوز، محمد رضا قربانی درباره ی مدارس آسیب دیده در مناطق زلزله زده گفت: از ساعت اولیه روز گذشته، سازمان نوسازی تیمی را به استان های غربی کشور همانند کرمانشاه، خوزستان و لرستان اعزام کرد.

وی افزود: ۱۲ گروه را به شهرستان های زلزله زده استان کرمانشاه اعزام کردیم. 

رییس مرکز اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ارزیابی اولیه انجام شده است و دقیق می دانیم چه درصدی از مدارس آسیب دیده اند و درصد آسیب دیدگی چقدر است. همکاران ما در حال انجام برآورد ریالی هستند.

وی ادامه داد: همکاران ما در حال بررسی راهکارهای تامین فضای آموزشی برای دانش آموزان هستند.

وی با اشاره به تاکید سخنان وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه فاصله ای در تحصیل دانش آموزان وجود نداشته باشد، گفت: احتمالا در کوتاه مدت از کانکس استفاده شود و سپس فضای آموزشی دایمی تامین خواهد شد.

قربانی بیان کرد: مدارس سرپل ذهاب و ثلاث بابا جانی خسارت زیادی دیده اند. این خسارت به مدارس ثلاث باباجانی که روستا است، بیشتر بوده است.

قربانی بیان کرد: امروز در کنفرانس وزیر آموزش و پرورش گزارش نهایی را اعلام خواهیم کرد.

رییس مرکز اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در هر منطقه متناسب با شرایط آن منطقه فضای آموزشی تامین‌می‌شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *