جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

آقای ظریف! کابوس سوریه را مدافعان حرم برطرف کردند و نه مذاکره

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۲۰
کد مطلب: 565321
همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب و مشاور کروبی می‌گوید ظریف دچار رویااندیشی است.
به گزارش جهان نيوز؛ روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:
داریوش سجادی در یادداشتی نوشت: «محمدجواد ظریف در توئیتر اعلا کرد: به هر اندازه که در پایان دادن به کابوس سوریه از طریق گفت‌وگویی فراگیر نزدیک می‌شویم، همین کار را برای یمن هم باید انجام دهیم. نباید بحران تازه‌ای به وسیله بمباران، تهدید و یا استعفا تحمیل شود. هیچ بحرانی نیست که با دیپلماسی قابل حل نباشد. ما یک بار آن ‌را ثابت کردیم.
آقای ظریف - حال شما خوبه؟
در پایان دادن به کابوس سوریه از کدام گفت‌وگوی فراگیر حرف می‌زنید؟!
ظاهرا بعد از شکست برجام مبتلا به رویااندیشی شده‌اید!
کابوس سوریه با سرانگشت تدبیر و رشادت سردار سلیمانی و نیروهای تحت امر ایشان و امثال محسن حججی‌ها مرتفع شد. شما و دیپلماسی تعامل و گفت‌وگوی‌تان کجای این ماجرا بودید که اینک از میانه راه رسیده و غنیمت جنگی می‌طلبید؟!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لابد باز هم منتظر نشان لیاقت وجایزه هستند سردار دیپلماسی /؟
Iran, Islamic Republic of
گفتید آقای ظریف خواستم یک نکته ظریف درباره مدافعان حرم بگویم. این که اگر مسئولین به مدافع حرم بودن اعتقادی داشتند مطمئنا چیزی به بقیه مردم نمی رسید و خودشان و آقازاده هایشان همه را از آن خود می کردند.
Iran, Islamic Republic of
صبحی هنوز خوابت تو سرته،معلومه سیرخواب نشدی ؛برو آبی به سرو روت بزن، بگذار ویندوزت خوب باد بالا، اونوقت متن بگذار ببینیم چی میگی.