جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۲۱

روشنگری مجری سمت خدا درباره یک کلیپ

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۶
کد مطلب: 565318
یکی از کانال‌های ضدانقلاب پس از زلزله یکشنبه شب، بخش کوتاهی از سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزادی کارشناس برنامه سمت خدا را منتشر کرد و پس از آن تعدادی از بازیگران این صحبت‌ها را بازنشر دادند.
روشنگری مجری سمت خدا درباره یک کلیپ
به گزارش جهان نيوز؛ یکی از کانال‌های ضدانقلاب پس از زلزله یکشنبه شب، بخش کوتاهی از سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزادی کارشناس برنامه سمت خدا را منتشر کرد و پس از آن تعدادی از بازیگران این صحبت‌ها را بازنشر دادند.نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا در این باره توضیحاتی را ارائه کرد.
 
وی پست اینستاگرامی زیر را منتشر کرد: در برخی کامنت ها اشاره به بخش هایی از صحبت حاج آقای فرحزاد شده بود در مورد کمک مردم به زلزله زدگان.نکته ی قابل توجه اینکه این برنامه مربوط به ۵ سال پیش و در مرداد سال ١٣٩١ و همزمان با زلزله "آذربایجان شرقی" پخش شده بود که جمعی از هموطنان از کندی امدادرسانی دستگاههای دولتی گلایه مند بودند که ایشان فرمودند:با توجه به فوری و حیاتی بودن امداد و نجات، خود مردم وارد صحنه شوند و منتظر دستگاه های دولتی نمانند.متاسفانه برخی با تقطیع این مقدمه، ویدئو را در فضای مجازی نشر دادند که اصلا کار پسندیده و اخلاقی نبوده.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سروش
Iran, Islamic Republic of
به این می گن دفاع مستحکم، خوب بود یه زد حمله هم می زدین، که چرا برای بی بی سی در این اوضاع و احوال سیاست مهمتر از جان مردم بی گناه است. کاشی بی بی سی مردم را به همدلی برای کمک به مردم زلزله زده حرکتی انجام می داد. جناب بی بی سی دنیا اگر سیاست بی رحمی دارد مهربان و شرافت هم دارد. جناب جهان نیوز بعد از هر دفاع مقابل حمله حریف ضد حمله یادت نره. ضد جمله ضد جمله. ضد حمله
Canada
كاش در رابطه با ولايى بودن بادمجان هم نظر ميدادى گل پسر
Iran, Islamic Republic of
نظردهنده گرامی؛
اون کلام، معنایی دارد و پیامی. معنایش این است که سایر موجودات از جمله گیاهان هم، فهم و درجه بندی دارند. مثل انسان ها.
البته که بعضی انسان ها، از بادمجان هم کمتر میفهمند! در حالیکه اشرف مخلوقاتند. این هم پیام دوم.
م ث
Iran, Islamic Republic of
نه بابا
اگر بنی امیه هم حدیث بسازند که کدو هم آنها را تایید کرده باید چه کار کنیم
حرفی که نمیشود ثابت کرد و با عقل و شعور هم همخوانی ندارد نباید گفته شود
شما یک بادمجان بگذار جلوت: نه رویش نوشته من ولایت را تایید کردم نه زبان دارد بگوید و دیگر اینکه سالیانه میلیونها تن بادمجان تولید میشود کدامشان گفته اند. عبید زاکانی حرف خوبی در این مورد دارد که "روزی نقالی می گفت اگر تکه سنگی ار از حرم خدا دور افتد خیلی ناله می کند کسی گفت بگذار از بس ناله کند تا حنجره اش پاره شود نقال گفت سنگ که حنجره ندارد تا پاره شود کس گفت اگر حنجره ندارد پس چطوری ناله می کند
2 یا سه مثقال شعور هم چیز خوبی است
United Kingdom
پرده ها که بالا رفت متوجه میشی شازده
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
حالا من که به کدو خیلی علاقه دارم چه معنی ای میده؟
United Kingdom
با همون محشور میشی جیگر
Iran, Islamic Republic of
با کمال احترام، شما قدری به این فکر کن که مطابق نظریه های جدید و نیز کلام خدا چگونه این جهان از غبار به وضعی که امروز میبیند تغییر شکل داده. به این فکر کن که وضعیت موجود زمین و کهکشان ها همواره در حال تغییر است و مطابق قوائد علم جدید بشری، خورشید به واسطه انرژی و نوری که منتشر میکند نهایتا از بین خواهد رفت و وضعی متفاوت بوجود خواهد آمد. آیا میتوانی با اطمینان و دانش بگویی که این اولین دفعه ایست که این سیر اتفاق می افتد و قبلا چنین سیری شروع و خاتمه نیافته. آیا نظریه ای وجود دارد که وضع جهان را پیش از غبار برای ما تشریح کند؟ آیا میتوانی آخر دنیا را تصور کنی و بگویی پشت آن چیزی نیست؟ آیا به آنچه علم مینامی آتقدر اطمینان داری که روزی به تمام سئوالات بشر در مورد هستی پاسخگو باشد؟
روزی به تصور بشر هم در نمی آمد که ذرات فتون هم دارای جرم باشند و بتوان با استفاده از تابش لیزر و برخورد فتون های آن با اجرام مسطح در فضا، آنها را به حرکت درآورد. ولی امروز بشر در پی طراحی چنین پیشران هاییست.
آیا میتوانی حدس بزنی که آنچه در خواب میبینی و یا در خیال تصور میکنی از جه جنسیست؟ میتوانی با تکیه بر علمی که قبولش داری و با اطمینان بگویی که مواردی از این جنس فاقد جرمند؟ دیدیم که در مورد نور و فتون ها آنچه تصور میکردیم خلافش ثابت شد.
با اینهمه نادانی چطور میتوانی کسی را که کمترین اطلاعی از او و علمش نداری با معیارهایی که کاستی های آن ثابت شده مورد استهزاء قرار دهی؟ و ایکاش معیارهای آنچه را علم مینامند میشناختی.
Iran, Islamic Republic of
...
محمد واحدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام! تقطیع همان قطعه از سخنان حاج آقای فرحزاد، کاملا مشخص بود و ایشان مردم را به یاری همگانی به زلزله زدگان دعوت می کردند و این اتفاق را عبرتی برای آمادگی جهت زلزله عظیم قیامت دانستند. مشکل مردم این است که فیلم را با توجه به تیتر منافقین خواندند. تیتری که اصلا در خود فیلم نبود.
حسن
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بازم حیله و نیرنگ غربی
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
مردم به شکل طرح موضوع اشکال دارند که چرا عنوان شده مردم صدقه بدهند نه اینکه چرا با تاخیر امداد رسانی صورت گرفته مردم ؛ خصوصا زلزله زده گان با صراحت اعلام می کنند که امداد رسانی از سوی دولت صورت نگرفته است
Iran, Islamic Republic of
روحانیون چرا خودشان پیشقدم نمیشند تا شما به زحمت نیفتید و دائم ازشون دفاع کنید؟موعظه خیلی آسان است
Iran, Islamic Republic of
تبلیغ بیحجابی=سایت جهان
من من
Iran, Islamic Republic of
البته متن صحبت ایشون درمورد عبرت بودن این بلایا برای مردم دیگه و اینکه با صدقه و خیرات جلوی این بلایا رو بگیرن کاملا واضحه...
اما مشخصا چیزی ک همه جا داره پخش میشه نسبت دروغ با این عنوانه ک ایشون گفتن مردم نباید انتظار کمک از دولت داشته باشن که کاملا دروغین هست...

اما یک نکتهزیبا در اینجا وجود داره.. شما و تمامی سایتهای خبری دقیقا همین کارو با حرفهای سایر افراد هم می کنید.. یعنی مثلا بخشی از حرفهای ترامپ رو نمایش میدید و نتیجه گیری می کنید :)
یا یک مورد خنده دار برای همین امروز.. روحانی قول وام بلاعوض به مردم تا خودشون خونشون رو بسازن ( شخصی ساز باشن نه مسکن مهر) .. سایتهای اصولگرا تیتر روحانی: مردم خودشون خونه هاشون رو باید بسازن... رو زدن :)))
داستان ساده هست چ شما چ اصلاح طلبها ..چ حتی نو لیبرالها...
Canada
هر چي فكر ميكنم ميبينم به خوبي و روشني شما نمي تونستم همين مطالب رو بنويسم. قلم خوبي داريد.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت‌‌. ژورنالیسم افراطی تو هر حزبی گند بالا میاره. این جهان نیوز که خودش استاده. مثلا در زمان حج هم الکی تیتر میزد از حادثه در مکه تا مردم بریزن تو سایتش
Iran, Islamic Republic of
به نظرممم همه ی این عکسا و پیامای دروغی که حال عاادمووو بهم میزنه تقدیمی از آمد نیوز و سازمان میت هست.................
ای کاش مردم یاد میگرفتن هرچی رو دست به دست نکنن و هر کانالی رو دنبال نکنن
Canada
...
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
چراوقتی اقایون میخوان بانماینده هاسفرخارج برن خودشون دست بکارنمیشن ؟ درمواقع بلایای طبیعی وظیفه دولت وحاکمیته که کمک وجبران کنه حرفای فرحزاد درست نبود حتی مربوط به هرزمانی باشه پس وظیفه حکومت چیست؟
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
البته علیرغم میل جهان نیوز عزیز بگم که حرفای امثال فرحزاد دیگه شنونده نداره البته هستن مثل رفیعی وشهاب حسینی و ماندگاری