پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

ابراز همدردی وزارت‌خارجه‌آمریکا با حادثه‌دیدگان‌زلزله

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۰
کد مطلب: 565312
به گزارش جهان نيوز؛ «هثر نوئرت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طی یک پیام توئیتری ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان زلزله غرب ایران، به آنها تسلیت گفت.
نوئرت در توئیتر خود نوشت: «ایالات متحده به تمام کسانی که از زلزله در ایران و عراق آسیب دیدند، تسلیت می‌گوید. ما خانواده‌های کشته‌شده‌گان و مجروحان و همچنین کسانی که آسیب دیدند را در یاد خود خواهیم داشت.»
یکشنبه شب زلزله‌ای با قدرت ۷.۲ ریشتر مناطق غربی ایران در مرز عراق را به شدت لرزاند و تا کنون حدود ۲۰۰ پس‌لرزه بزرگ و کوچک نیز داشته است. آمار تلفات این حادثه متاسفانه تا کنون بیش از ۴۰۰ کشته و ۶۵۰۰ زخمی اعلام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما این تسلیت را نمی خواهیم و نمی پذیریم. تحریم های آمریکا در 40 سال گذشته باعث ضعف اقتصادی و ضعف ساخت و سازها و افزایش تلفات و خسارات شده است...
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
هدف سیاستمداران دروغگوی آمریکا اتفاقاً همین بود که امثال جهان نیوز، جملات ریاکارانه آنها را مبنی بر همدردی با مردم (تروریست! ایران) بازنشر کنند!
هوشیارتر باشید!