پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
با همکاری فدراسیون؛

دایی هم به کمک کرمانشاه می شتابد

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 565243
علی دایی قصد دارد با همراهی اهالی فوتبال و فدراسیون پس از اخذ مجوزهای قانونی با اعلام شماره حسابی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و جامعه فوتبال و ورزش کشور کند.
دایی هم به کمک کرمانشاه می شتابد
به گزارش جهان نيوز؛ یکی از تصمیمات جلسه علی دایی با مهدی تاج ادای دین و همراهی جامعه فوتبال کشور با حادثه دیدگان زلزله غرب کشور و کرمانشاه بود. دایی که در پی زلزله در ورزقان و آذربایجان با حضور در مناطق زلزله زده و برخی اقدامات تلاش هایی برای کمک به زلزله زدگان داشت و اقدامات انجام شده را پنهان نگه داشت در جلسه با تاج اعلام کرد بنده قصد دارم برای جمع آوری کمک های مردمی و اقدامات حمایتی جامعه فوتبال دست بکار شوم و اگر فدراسیون فوتبال هم بنده را در این مسیر همراهی کند بهتر خواهد بود چرا که می خواهم این اقدامات کاملا قانونی و با اخذ محوز باشد و فدراسیون می تواند در اخذ مجوز و سایر اقدامات بنده را همراهی کند.
تاج هم از این پیشنهاد استقبال کرده و تاکید کرد وقتی شما پرچمدار این جریان خیرخواهانه باشید تردید ندارم همه باشگاههای لیگ برتر و همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال و حتی ورزشکاران دیگر رشته ها شما را همراهی خواهند کرد و اتفاق بزرگی در نهایت رقم خواهد خورد و تردید نکنید فدراسیون هم از تمام ظرفیت ها در این مسیر استفاده خواهد کرد. رایزنی های علی دایی آغاز شده و بسیاری از ورزشکاران نامدار برخی رشته های ورزشی با اگاهی از این تصمیم دایی اعلام داشته اند با تمام وجود در این کار خیرخواهانه مشارکت کرده و از توان خود استفاده خواهند کرد.
گفتنی است؛ مهدی تاج دستور داده است تا واحد حقوقی فدراسیون برای اخذ مجوز به منظور اعلام شماره حساب قانونی سریعا اقدامات لازم را پیگیری کند.
منبع: وب سایت برنامه نود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


amir
Iran, Islamic Republic of
بابا نمیخواد ژست تختی خدا بیامرز رو بخودت بگیری!
اگه راست میگین، بدون نمایش و شومنی، از مردم و ورزش دوستان بخواهید کمکهای نقدی و غیر نقدیشونو به هلال احمر تحویل بدن.
خودتونم پیشقدم بشین و یه پول قلمبه به اینکار اختصاص بدین!
پولی که با حمایت فدراسیون فوتبال جمع بشه، ممکنه یواشکی تو همین فوتبال فاسد هزینه بشه، خدارو چه دیدین، یهو شاید بدهی پرسپولیس و استقلال بعد از اینکار صفر شد!