سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

زندگی نامه شهید نادر پور

يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 564887
گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید نادر پور از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
زندگی نامه شهید نادر پور
به گزارش جهان نيوز، شهید بهمن نادر پور در سال 1343 در شهرستان شاهین دژ دیده به دنیا آمد و تحصیلات خویش را تا مقطع سوم راهنمایی ادامه داد و در سال 1364 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید بهمن نادرپور در خانواده ای مذهبی و متدین تربیت یافته بودند ، اهمیت زیادی به نماز و مراسمات مذهبی می دادند. ایشان معتقد به ولایت فقیه و عاشق آرمان حضرت امام(ره) بودند. جهت لبیك به فرمان جهاد بنیانگذار جمهوری اسلامی به عضویت سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمدند و به كمك رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

شهید معظم نادرپور رشادت های فراوان در مناطق كردستان و جبهه های جنوب كشور در قسمت های مختلف از جمله فرماندهی عملیات سپاه بوكان و معاونت گردان سپاه اشنویه و غیره از خود نشان داده اند. وی فردی خوش اخلاق و نیكو سخن و راست گفتار بود و در بین دوستان و آشنایان و همرزمان خود الگوی اخلاق و جایگاه خاصی داشتند.

كلام مادر بزرگوار شهید والامقام حاكی است كه شهید گفته است: من شهید خواهم شد و بعد از من صبور و بردبار باشید.

ایشان به مدت 40 روز نامزد شده بودند كه عروسی خود را در حجله نبرد خونین و دیار عارفان یافتند و در تاریخ 1364 به دیدار معشوق شتافت و به دست ضدانقلابیون داخلی جام شهادت را سر كشید و در جنت عدن مسكن گزید و پیكر پاكش در مزار شهدای شاهین دژ مدفون است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *