جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

ایرانی‌ها در سفر به ترکیه رکورد زدند

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب: 564630
آمار سفرهای ایرانیان به ترکیه که در ۶ ماه نخست سال ۲۰۱۷ به بیش از یک میلیون نفر رسیده است، همچنان نمودار صعودی خود را طی می‌کند.
ایرانی‌ها در سفر به ترکیه رکورد زدند
در چند سال اخیر میزان خرید بلیط پروازهای استانبول و به دنبال آن شمار گردشگران ایرانی در استانبول افزایش یافته است، به ویژه پس از لغو تحریم‌ها، بازتاب زنده شدن اقتصاد ایران در خیابان‌های استانبول نیز دیده می‌شود.
بر اساس گزارش وزارت گردشگری ترکیه، در ماه ژوئیه سال جاری میلادی، بیشترین گردشگران از طریق خطوط هوایی و به تعداد ۳٫۷۸ میلیون نفر به شهرهای ترکیه سفر کرده‌اند.
مشاهدات حاکی از آن  است که بسیاری از گردشگران به یک بار سفر در سال به ترکیه بسنده نمی‌کنند و ممکن است بیش از یک بار در طول سال به این کشور سفر کنند. بسیاری از این افراد به دلیل راحتی، کوتاهی زمان و امنیت، سفر با هواپیما را به ترکیه ترجیح می‌دهند. بنابراین اگر بتوانند بلیط پرواز آنتالیا ، استانبول، ازمیر و یا هر یک از شهرهای ترکیه را برای هر سفر با قیمت ارزان‎تر تهیه کنند، در طولانی مدت مبلغ قابل توجهی را صرفه‌جویی کرده‌اند.
بسیاری از مسافران تصور می‌کنند اگر بلیط پرواز خود را در ساعات نزدیک به پرواز بخرند می‌توانند با قیمت مناسب‌تر سفر کنند. در حالیکه این اتفاق و به خصوص در زمان پیک سفر ریسک بزرگی برای برنامه‌ی سفر محسوب می‌شود و ممکن است مسافر نتواند بلیطی برای سفر خود پیدا کند و از آن باز بماند. بنابراین خرید بلیط در روزهای قبل از سفر توصیه می‌شود.
مسافران علاقه‌مند به سفر به ترکیه برای اطلاع از پروازها و بهترین قیمت بلیط هواپیما کافی است به سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما، علی‌بابا، در هر لحظه از شبانه روز مراجعه کنند و در کمترین زمان، از وضعیت پروازها مطلع شوند، آن‌ها را با هم مقایسه کنند و بهترین بلیط را خریداری کنند.
یکی از مهم‌ترین نکات خرید بلیط هواپیما از Alibaba.ir استفاده از تقویم قیمتی است که این امکان را به مسافر می‌دهد که پایین‌ترین قیمت بلیط رفت و برگشت استانبول را در روزهای قبل و بعد از تاریخ انتخابی‌اش مشاهده کند و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرد.
اگر مسافر در مراحل خرید و یا حتی پس از آن به سوال یا اشکالی برخورد، تیم پشتیبانی ۲۴ساعته‌ی علی‌بابا آماده پاسخگویی و مشاوره به مسافر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سلام هزینه کنید تا چشم تان دربیاید و توریست را در دیار حامیان داعش پیشرفت دهید.