کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار کوثری:

عراقی‌ها تامین امنیت ایام اربعین را انجام دادند

20 آبان 1396 ساعت 12:04

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: به هیچ عنوان نیرویی از جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت عراق در ایام اربعین امسال حضور نداشت و خود نیرو‌های عراقی از صفر تا صد امور را انجام دادند.


به گزارش جهان نیوز، سردار اسماعیل کوثری با بیان اینکه امنیت مراسم اربعین حسینی امسال، نشان دهنده اقتدار مردم عراق بود که اراده کردند و خواستند و سرانجام بر تکفیری‌ها مسلط شدند، اظهار کرد: به هیچ عنوان نیرویی از جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت عراق در ایام اربعین امسال حضور نداشت و خود نیرو‌های عراقی از صفر تا صد امور را انجام دادند.

وی با بیان اینکه امنیت مراسم اربعین امسال به اقدامات ماه‌ها و سال‌های گذشته ارتش عراق، حشدالشعبی و سایر نیرو‌هایی برمی‌گردد که تروریست‌های تکفیری را مجبور به ترک مناطق اشغالی کردند، افزود: این اقدامات جبهه مقاومت، مرکز فرماندهی تروریست‌های تکفیری را که حقیقتا مرکز طراحی خباثت‌ها و ناامنی‌ها بود، از عراق خارج کرد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه ادامه داد: در ۱۰ روز منتهی به روز اربعین حسینی در عراق که زوار کشور‌های مختلف جهان در شهر‌های مختلف عراق از جمله کربلا حضور داشتند، شاهد امنیتی مثال‌زدنی در سرتاسر این کشور بودیم و حتی در پرازدحام‌ترین روز‌ها هم کوچکترین حادثه و ناامنی از این مراسم گزارش نشد.

سردار کوثری در پایان با بیان اینکه آمریکایی‌ها دروغ گفتند که ما می‎‌خواهیم داعش را از بین ببریم، خاطرنشان کرد: امروز ملت‌ها و مردم منطقه نیک دریافته‌اند که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها باید از منطقه بیرون بروند و تامین امنیت کشور‌های مسلمان را به خود مردم بسپارند.

منبع:میزان


کد مطلب: 564515

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/564515/عراقی-ها-تامین-امنیت-ایام-اربعین-انجام-دادند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com