جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

روحانی:آمریکامهارت‌خاصی‌در جیب‌بری‌عربستان‌دارد

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۸
کد مطلب: 564366
بزرگ تر از شما نتوانستند علیه ملت ایران کاری پیش ببرند
روحانی:آمریکامهارت‌خاصی‌در جیب‌بری‌عربستان‌دارد
به گزارش جهان نيوز؛ رئیس جمهور با بیان این که دولت اخیر آمریکا مهارت خاصی در جیب‌بری کشورهای منطقه به ویژه عربستان سعودی دارد  خاطرنشان کرد: سلطه‌گران نفت و ثروت منطقه را چپاول می‌کنند و درمقابل تسلیحات مختلف خود را به فروش می‌رسانند تا آتش را همچنان روشن نگه دارند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی که هفته گذشته در جلسه هیئت دولت سخن می گفت، اضافه کرد: حالا بر فرض که عربستان با ملت ایران دشمنی می‌کند، چرا با ملت یمن خصومت می‌ورزد و ملتی  را که در همسایگی‌اش قرار دارد، مرتب بمباران می‌کند. وی افزود: ملت یمن در مقابل این حجم از بمباران کشورش چه عکس‌العملی می‌تواند نشان دهد؟ می‌گویند از سلاح خود استفاده نکنند؟ خب شما بمباران را متوقف کنید، سپس ببینید آیا ملت یمن به آن پاسخ مثبتی نمی‌دهد؟ شما اجازه ارسال دارو، غذا و کمک‌های سازمان ملل را هم به ملت یمن نمی‌دهید آیا این کار شما درست، معقول و اسلامی است؟

بزرگ تر از شما نتوانستند علیه ملت ایران کاری پیش ببرند
رئیس جمهور تأکید کرد: شما قدرت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران را به خوبی می‌شناسید و بزرگ تر از شما نتوانستند علیه ملت ایران کاری از پیش ببرند. آمریکا و اذنابش تمام امکانات و قدرت خود را بسیج کردند، اما نتوانستند کاری بکنند.



 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *