پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۱۳۸

جلایی‌پور: اکثریت زائران اربعین، گرسنه و هواپیما ندیده‌اند/ بدهید ما اربعین را برگزار می‌کنیم!

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۶
کد مطلب: 564339
حمیدرضا جلایی‌ پور، از جامعه‌ شناسان اصلاح‌ طلب به تازگی طی اظهاراتی گفته است که زائران اربعین عموما «گرسنه» و «هواپیما ندیده‌»اند...
جلایی‌پور: اکثریت زائران اربعین، گرسنه و هواپیما ندیده‌اند/ بدهید ما اربعین را برگزار می‌کنیم!
به گزارش جهان نيوز؛ حمیدرضا جلایی‌پور، از استادان اصلاح‌طلب و از چهره‌های جریان سیاسی خاص به تازگی در مطلبی در کانال تلگرامی خود که با تیتر «چرا باید به حرکت زائران حسینی احترام گذاشت؟» منتشر شد، نوشته است:

میلیون‌ها علاقمند زیارت مرقد امام حسین این سیاست جمهوری اسلامی را مغتنم می‌شمرند و مشتاقانه در مراسم اربعین شرکت می‌کنند. تا جایی‌که متوجه شدم علاقمندان به زیارت مرقد امام حسین در میان تمام اقشار جامعه (طبقه پایین، طبقه متوسط و طبقه بالا) وجود دارند. به‌طوری‌که می‌توان گفت سه میلیون زائر ایرانی امسال نمونه‌ی معرفی از همه اقشار جامعه ایران هستند. اگرچه به نظر می‌رسد تعداد افراد طبقه متوسط رو به پایین بیشتر از سایر طبقات است.

او همچنین در بخش دیگری از این مطلب اپیزودیک، با طرح این سؤال که «چرا جمهوری اسلامی چنین سیاستی پیش گرفته است؟» می‌نویسد:
«دولت موازی» در جمهوری اسلامی با توجه به ابعاد منفی موجود در جامعه (مثل ضعف پایبندی به ارزش‌های اخلاقی، رشد فزاینده آسیب‌های اجتماعی و خصوصا اعتیاد، ظهور گسترده سبک‌های زندگی غیرحکومتی و...) در پیش چشم مردم با بحران دستاورد روبرو است. اما حضور شورانگیز مذهبی و میلیونی مردم در اربعین و نمایش آن در رسانه‌های عمومی مقداری برای «حاملان دولت موازی» تسکین‌دهنده و روحیه‌بخش است به ایرانیان می‌گوید: ببینید چقدر مردم مذهبی و اخلاقی‌اند!

جلایی‌پور تصریح می‌کند:
جمهوری اسلامی به مناسبت مراسم اربعین این فرصت را پیدا می‌کند که خدمات حمل و نقل و تغذیه‌ای خود را در اختیار اقشار ضعیف جامعه قرار دهد و اقشار ضعیف هم به عشق امام حسین از این امکانات استفاده می‌کنند و چند روز خاطره‌انگیز را در عراق سپری می‌کنند. به‌عنوان مثال اینجانب سه روز قبل از اربعین شاهد بودم هشتاد در صد امکانات فرودگاه امام خمینی در خدمت زائران امام حسین (ع) قرار گرفته بود. در صورتی‌که معمولا امکانات این فرودگاه اصلی ایران در طول سال در اختیار طبقه متوسط )روبه‌بالا) و طبقه بالا است. اقشاری را پیش از پروازشان در فرودگاه دیدم که بهترین امکان مدرنی را که ممکن است در طول زندگی از آن استفاده کنند همان ماشین مدرن بنز حمل جنازه بهشت زهرا است. ولی حالا با بهترین هواپیما یا اتوبوس وی آی پی به کربلا می‌روند.

این فعال اصلاح‌طلب، در پی‌نوشت مطلب خود نیز گفته است:
«هزینه‌های این مناسک از محل بودجه‌ی عمومی ایران سنگین است. جمهوری اسلامی اگر رابطه خود را با جامعه مدنی‌اش مورد بازنگری قرار دهد می‌تواند اجرای «کل پروژه راهپیمایی اربعین» را به جامعه مدنی مذهبی واگذار کند. در اینصورت مراسم اربعین از بودجه‌ی عمومی تغذیه نمی‌کند و جمهوری اسلامی هم می تواند وظائف دولت- ملت و شهروندی را نیز برای همه ایرانیان بهتر انجام دهد»!

اینکه آقای جلایی‌پور بیش از 20 میلیون زائر اربعین اباعبدالله(ع) و بیش از 2 میلیون و نیم زائر ایرانی حاضر در این رخداد بزرگ شیعی را «گرسنه»، «بی‌لیاقت برای استفاده از تکنولوژی» و «بخشی از یک جامعه بی‌مذهب و بی‌اخلاق» می‌داند؛ به هیچ وجه و اصلاً نباید جای تعجب باشد...
چه اینکه این قضیه‌ی مسبوق به سابقه و توهین به مردم و ارزش‌های اسلامی قاتق نان روزانه جریان سیاسی خاص است اما متأسفانه رسانه‌ها و خواص کشور کمتر متوجه این مسئله هستند و یا کمتر به آن می‌پردازند.

نپرداختنی که کار را به اظهارات عجیب و دور از عقلانیت حمیدرضا جلایی‌پور نیز می‌کشاند.

در ادامه فهرستی از توهین‌های معاریف جریان چپ و چهره‌های اصلاح‌طلب طی 5 سال اخیر را ارائه می‌کنیم:

_محمد سروش‌محلاتی (فعال اصلاح‌طلب): خیمه‌های امام حسین(ع) تبدیل شده‌اند به مراکز فحّاشی... ما ایرانی‌ها شاد نیستیم چون فقط امام حسین(ع) را محور قرار داده‌ایم.[1]

_زهرا صدراعظم نوری (عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران): عوارض شهرداری تهران نباید صرف خرید برنج و روغن برای هیئت‌های مذهبی شود.[2]

_هفته‌نامه اصلاح‌طلب صدا (ارگان حزب کارگزاران): «غذای نذری» شکل‌بندی جدید محرم است و نسل‌های جدید به هوای آن جمع می‌شوند.[3]

_ سعید حجاریان: عملکرد ائمه(س) پس از عاشورا عقلانی‌تر شد![4]

آنچه که اشاره شد تنها بخشی از توهین‌هایی است که جریان خاص بصورت اختصاصی برای ساحت عزاداری حسینی(ع) تدارک دیده است و مابقی اظهارات آنها درباره اینکه «مردم لشکر قابله بدست‌هایی هستند که برای خرید جارو و مرگ موش هم صف می‌کشند»، «مسئله هسته‌ای به لبوفروش‌ها و راننده‌تاکسی‌ها ربطی ندارد»، «می‌شود مردم را فریب داد»، «مردم ایران خشن و حسود و پفیوز هستند» و... در این گزارش فاکتور گرفته شده‌اند.[5]
*آنچه جلایی‌پور نمی‌داند...

از قدیم گفته‌اند: میان عاشق و معشوق رمزیست... چه داند آنکه اُشتر می‌چراند؟!

در واقع نباید از آقای جلایی‌پور و امثال او انتظار داشت که فهمی از جاذبه و تشعشع عشق داشته باشند.
تشعشعی که حتی به خاک پای معشوق نیز اگر تابیدن بگیرد؛ آنرا مقدس می‌کند.
و تشعشعی که لسان‌الغیب درباره‌اش می‌گوید: هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم.
آیا بدیهی نیست که آنها که دل در گرو آستان عشق دارند؛ در این پاکی مطلق، تمام مفاهیم رنگ گرفته از معشوق خود اعم از غذا و خاک و راه و مشقّت زیارت و «گرداب‌های حائل» را به جان بخرند و توتیای چشم کنند؟!

صحبت‌های آقای جلایی‌پور درباره گرسنه بودن و هواپیما ندیده بودن اکثریت زوّار حسینی نیز اصطلاحا «از آن حرف‌هاست»...
زیرا اولا ملاک قضاوت آدم‌ها سطح شعور و عقلانیت و فهمیدگی آنهاست نه سیری و گرسنگی و یا مثلاً مرکبی که سوار می‌شوند.
ثانیاً جلایی‌پور گویی خود را به آن راه زده و نمی‌داند که این جمعیت کثیر فی‌الواقع در حال سفر خارجی به یک کشور همسایه هستند و کسی که عزم سفر خارج از مرز دارد؛ حکماً از دائره سیاه‌نمایی جریان خاص مبنی بر گرسنه و فقیر بودن خارج است.

البته فهم واقعه عظیم اربعین برای جریانی که این حرکت را در هواپیما و غذا و ... می‌بیند نیز به حدی نیست که درکی غیرمادی از سخاوت میزبانان و عشق زائران داشته باشند؛ چه اینکه در هر دو سوی ماجرا (میزبان و میهمان)، قشرهای ضعیف جامعه نیز بدون چشم‌داشت مالی با هرآنچه دارند، قدم در راه عاشقی می‌گذارند؛ کاری که بعید است امثال جلایی‌پور و همفکرانشان بتوانند.

و ثالثا جماعت منورالفکر ایرانی اگرچه به اثبات تجربه از درک این مطلب غافل است اما باز هم من‌باب تذکر می‌توان تأکید کرد که چیزهایی مثل کراوات و ادوکلن و احتراز از مردم و توهین به مقدسات و ژست معارضه با نظام؛ نه تنها ملاک فهم بیشتر و برخوردار بودن و مدرنیزگی نیست بلکه به اثبات تجربه تاریخی ما؛ صرفا نشانی از چاکرمآبی برای دشمن، سرنوشتی جز تباهی و اضمحلال در هاضمه ملت بزرگ ایران ندارد.
چه اینکه از دیگر مثال‌های فهمیدگی این جماعت مدعی! همین بس که معتقدند: «اکثر زوّار اربعین برای خوردن به این سفر می‌روند و اگر زمانی اربعین در ماه رمضان باشد دیگر هیچکس عازم نخواهد بود!»

***
1_mshrgh.ir/786986
2_mshrgh.ir/777533
3_http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940913000606
4_http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930807001263
5_mshrgh.ir/724178
منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رو خوش مياد نامردى كنيد و دروغ بپاى اصلاح طلبها بنويسيد ؟! قيامتى هم هست
Iran, Islamic Republic of
برای این اقا هم قیامتی هست که دروغی به این بزرگی میگوید که دولت خرج زائرین اربعین را میدهد.کوره یا کر که کرایه های دو برابر شده اتوبوس ،هزاران ماشین شخصی یا بلیطهای هواپیمای خریداری شده توسط مردم رانمیبیندواخبارش را نمیشنود.نابینائی میخواد که هزینه های موکبهای توسط مردم تامین شده را ،ببیند؟یا دردش از جای دیگه است وچون نمیتونه ریشه رو بزنه ،بند کرده به حاشیه های ریشه.
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعاً براي جهان نيوز متأسفم. بنده خودم يك اصولگراي دو آتيشه و منتقد جريان اصلاح طلبي هستم اما صحبتي كه از جلايي پور (هر چند به صورت گزينشي) نوشتيد با نتيجه گيري شما خيلي فرق دارد. همان اول گفته كه در پياده روي اربعين تمام اقشار حضور دارند اما درصد حضور متولين كمتر از ساير اقشار است. بعد هم گفته اگر دولت خودش را از اين قضيه كنار بكشد و نهادهاي خودجوش مردمي اين سفر را مديريت كنند بهتر است. صحبت خانم اعظم نوري هم كه گفته ما اجازه نداريم از عوارضي كه مردم تهران پرداخت مي كنند براي پلو و قيمه امام حسين (ع) خرج كنيم كاملاً صحيح و منطبق بر شرع انور اسلام است. شما گفته ايد كه آقاي جلايي پور زائرين كربلا را مردمي "گرسنه" و "بي لياقت براي استفاده از تكنولوژي" دانسته و اين صفات را داخل گيومه (نقل قول مستقيم) قرار داده ايد در صورتيكه چنين چيزي در صحبتهاي وي ديده نمي شود. اتقوالله
Iran, Islamic Republic of
مثلا بجای خرج قیمه و پلو خرج مسافران تور انتالیا و ویزای رایگان آنها بکنن خوبه!! و قانونی و شرعی هستش!
علی
Iran, Islamic Republic of
حالا کی گفته خرج این چیزها شده یا باید بشه؟ کی خرج انتالیا شده؟؟ چرا مغلطه میکنی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
همین که دو آتیشه هستی تحلیل درستی نداری
تو مکتب اهل بیت چیزی به عنوان پیروی دو آتشه نداریم چون عقل بر رفتار انسان باید حاک باشه و به عدد نفوس انسان ها راه برای رسیدن به حقیقت وجود دارد
اما دو آتیشه ها ظاهرا در یک پوسته منجمد فکر و تحلیل می کنند
برو عمو از این شعارهای خنده دار نده
Iran, Islamic Republic of
جالبه كامنت دهنده بالا خود را يك اصولگراي دو آتيشه معرفي كرده ولي توي تحليلش، منطقش رو شفاف بيان كرده و به هيچ كسي توهين نكرده اما شما به عنوان منتقد افراطي گري، فقط با برداشت شخصي از واژه "دو آتيشه" بدون اينكه به استدلال وي پاسخي بدهي همه جوره هم در مورد ذات و شخصيت وي قضاوت كردي و هم انواع و اقسام توهينها را در حق وي روا داشتي. (از جمله "كسي كه عقل بر رفتارش حاكم نيست و در يك پوسته منجمد فكر و تحليل مي كنه و شعارهاي خنده دار ميده")
Iran, Islamic Republic of
خخخ
Iran, Islamic Republic of
من ساکن تهران شرعا راضی نیستم از پول عوارضی که مستقیم و غیر مستقیم به شهرداری شهرداری تهران می پردازم ریالی جایی غیر از تهران هزینه شود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برای یه میلیاردی که خرج تبلت وماشین برای شورای شهر شد راضی هستی؟
Iran, Islamic Republic of
بچه تهران
من یک شهرستانی هستم یک قران از آنچه حق شماست حاضر نیستم خرج شهر من شود ولی آیا همه امکاناتی که در تهران روی هم انباشته شده حق تهران است
Iran, Islamic Republic of
همین شهرری بیخ گوش تهران فکر کردید چرا از تهران مستقلش نمی کنند چون کلی عوارض مردم این شهر وکارخانه هاشون ورای مجلس و.....می رود تو حلقوم تهرانی که پر از شهرستانی شده !!صداشون هم هیچ جا نمی رسه تمام پست های شهر راهم یه شهرستانی با هم شهری هاشون گرفته !!امثال شانس آوردند یکی خلیل آبادی رفت شورای شهر تهران (نه ری )قبلا هم ساعی بنه کهل که اصالتا اهل ری نیست ودبیر کشتی گیر که بچه آبان بودی...
Iran, Islamic Republic of
منظور بالایی راهپیمابی اربعین است
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم اصلا عوارض نداده ای تاحالا
حسین
Iran, Islamic Republic of
کجا شهرداری نذری می ده تا ما هم بریم بگیریم حتما خیلی هم چرب و چیلیه !!! دلت خوشه شهرداری و دولت اگه خرج تراشی نکنه ما کمک و نذری نخواستیم دلت خوشه
arman
Iran, Islamic Republic of
عزيز تهراني من هم خوزستاني ام!!
چطور نفت ما خرج تفريحات شما مي شود و نوبت به شما كه ميرسد راضي نيستيد!!!
ما هم اعلام ميكنيم كه ريالي از پول نفت اين ديار محرومي را كه خرج اين منافقان و مرفهين بي درد و آقازاده هاي تهراني مي شود حلال نميكنيم.
Iran, Islamic Republic of
عوارض شهرداری هزینه ای است که شهروندان به عنوان هزینه زندگی در شهر می پردازند ربطی به نفت ندارد.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آقای شهرستانی ساکن تهران، هرچی بدبختی و محرومیت در کشور داریم به خاطر شما تهرانی ها است، تهرانی که آن را تافته جدا بافته می دانید و هرچه امکانات و بودجه هست صرف تهران می شود تا مبادا خدای ناکرده خاطر شریفتان مکدر شود. مگر شما تهرانی ها چه گلی به سر این مملکت زدید؟؟؟ جالب اینکه حتی ساکنین روستاهای استان تهران مانند روستاهای فیروزکوه بودجه های هنگفتی برای آبادانی روستاهایشان دارند
Iran, Islamic Republic of
بابا......... ساکن تهران!!!!!!!!!! بچه تهرون؟!؟!؟!؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
تو بیا و راست از زبان اصلاح طلب ها بگو !
اصلاح طلب ها به کمتر از رابطه با آمریکا و نوکری آمریکا راضی می شن؟
گیریم چار کلام حرف هم زدید عمل نادرست تان را چه می کنید یک عالمه عمل بر علیه این ملت از همین جلالی پور بگیر تا خاتمی و ..............
ولی اصلاح طلب ها راست هم حرف می زنند؟
مسعود
Iran, Islamic Republic of
به جلايي پور ميگويم:
بعنوان يك شخص فرهنگي كه سعادت و توفيق حضور 4 سال پياپي پياده روي در ايام اربعين نصيب بنده و خانواده و دوستانم شده است.
الحمدالله اينقدر سرمايه و دارايي دارم كه ده تا مثل جلايي پور را بخرم و در راه اباعبدالله الحسين (ع) آزاد كنم.
لذا از ايشان و امثال ايشان كه فكر معيوب و شخصيت مريض و ضد مذهب دارند درخواست مي كنم بيش از اين بزرگتر از دهانشان سخن مزخرف نگويند و خود را بيشتر از اين نزد ملت معتقد و مذهبي و عاشق اهلبيت (ع) ايران خوار و حقير ننمايند.....
والعاقبة للمتقين
Iran, Islamic Republic of
تفکراین قماش همان است که وقتی. مست در قدرت بودند می گفتند مردم حق دارند بر علیه خداهم راهپیمایی کنند
Iran, Islamic Republic of
علائم نابودی کامل تفکر افسادطلبی را میبینم
Romania
بابا این بدبختا باهزار دوز وکلک دولت میارن سر کار تا مردم رو راهی جهنم کنن نمیفهمند که امام حسین با یه گوشه چشم تمام نقشه های کثیفشون رو برهم میزنه وقتی این رو در مراسماتی مثل اربعین میبینن شروع میکنن به لجن پراکنی وخودزنی ،بدبخت حالا کجاشو دیدی ،این تازه مقدمه صبح ظهوره که با طلوعش گند امثال شما رو از رو زمین پاک خواهد کرد به خیلت پر از نکبات ادامه بده تا ببینی
جانباز
Iran, Islamic Republic of
این هاکجابودند که هرروز بایک حرف دل مارابه درد می آورند ؟ ظاهرا بنی امیه هنوزهم وجوددارند وبیکارنیستند .
Iran, Islamic Republic of
در سرزمین من آنچه را که نمی فهمند مسخره می کنند...
احدی
Iran, Islamic Republic of
مطلب مزخرف این آقا را چاپ میکنید به مقدسات و مردم عاشق امام حسین توهین میکند بعد اگه کسی جوابش رو بده پز روشنفکری و اخلاقی میدهید منتشر نمیکنید پس بیخود مطالب رو منتشر نکنید شماهم طرفدار این طیف هستید
Iran, Islamic Republic of
ای داد بیداد!!!هر دم از این جماعت بری میرسد!
حسین
United States
معرفت کسانی مثل این بیشتر از این قد نمیدهد. واقعا مایه تاسف هست که این یک استاد دانشگاه هست. ...معرفت یکی از اون گرسنه ها از یک لشکر مثل این و لیست همپالگیهاش بیشتر است..
Iran, Islamic Republic of
ان الانسان لیطغی ان راه استغنا
اتفاقا سیری بیش از حد طغیان می آورد آقای جلایی پور این آیه قرآن است. تو و همپالگی هایت هم از سیری بر خدا و اهل بیت شوریده اید.
Iran, Islamic Republic of
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری ...
یاس
Iran, Islamic Republic of
خدا به حق خود مولا حسین علیه السلام ریشه ی این جماعت رو تو مملکت علوی وحسینی ما بخشکونه ،اربعین امام حسین علیه السلام تجلی عشق وارادت ما به آل الله هست و به کوری چشم هرانکه نتوان بیند یه روز کاخ سفید که عشق اصلاح طلب جماعت هست رو به حسینیه تبدیل می کنیم والبته سیل مردم عاشق آل الله جماعت آمرییکایی داخلی روهم تا اون روز به جایی که حقشون هست میفرستن به اسفل السافلین
Iran, Islamic Republic of
چه شود اون روزی که در کاخ سفید سینه بزنیم و جلوی درش فلافل با سس انبه توزیع کنند و برادران عراقی بگویند حلی بکم یا زائر تفضلوا یا سیدی .
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا فکر میکنید این روش جواب میده. اگر بجای این بزرگوار که این متنو نوشته، یه آدم با سواد درست اباطیل آقای جلایی رو نقد میکرد(نقد علمی) هم تاثیر داشت و هم مخاطب رو به این نتیجه نمیرسوند که شما فقط تخریب میکنید. ...
Iran, Islamic Republic of
به فرموده ابا عبدلله علیه السلام "مال حرام نمیگذارد سخن حق شنیده شود."
خود آفتاب حقیقت رو هم تو مخشون بتابونی ،بازم میگن کدوم خورشید.مشکل از سواد نیست ،از قلب مریضه واین درد هیچ درمانی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
بر حافظه ای سخت و چنین کاهل و باغی ... او کیست که او میخ به ضربت بدواند
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی اکثر منتقدین اربعین خائن و بی دین اند
Iran, Islamic Republic of
و البته نوکر آمریکا
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب آقای جلایی پور
اولا توچنان که می نمایی هستی ؟
ثانیا یک مقدار کمی از مردم با هواپیما عازم شدند و بقیه با ماشین شخصی و پیاده
ثالثا شما اگر انقلاب همین پابرهنه ها نبود الان شاید زیر پای اربابان آمریکایی و غربی را باید جارو می زدی این پابرهنگان ولی نعمتان شمایند بروید و استغفار کنید نان این چنینی خوردن ارزش دارد؟
رابعا تقصیر شمانیست تقصیر مردم است که به شما فرصت می دهند و به شما افتخار خدمت گزاری می دهند خجالت هم خیلی جاها جزء ارزشهاست آقا!
amir
Iran, Islamic Republic of
....
جواب افرادی بنام جلایی پور و امثالهم را واگذار میکنیم به خود حضرت آقا ابا عبدالله الحسین صلوات الله و سلامه علیه.
اگر فقط یک نفر از این زوار عاشق و دلسوخته امام مظلوم ما، فقط یک آه بکشد، دنیای این پس مانده بشریت از آخرت یزید سیاهتر خواهد شد.
انشاء الله.
ولی
Iran, Islamic Republic of
راه قدس از کربلا می گذرد :
ایا وقت ان نرسیده که راهپیمایی اربعین را به سمت مرزهای فلسطین برد با هدف زیارت قدس تا علاوه بر شیعیان اهل سنت و مسیحیان هم شرکت کنند حتی اگر در کوتاه مدت موفق به ورود به بیت المقدس نشویم؟!
Iran, Islamic Republic of
واقعاً برای این آقای باصطلاح جامعه شناس که هیچ درکی از جامعه شناسی ندارد، متاسفم. بیچاره دانشجوها که مجبورند اراجیف این آقا را بر سر کلاسها بشنوند.این آقا هیچ درکی از کمالات فوق عقلانی ندارد.
کسانی که بخش فوق عقلانی فعالی ندارند، درکی از این موضوعات نیز ندارند. مانند بچه پنج ساله ای که نمیفهمد دختر و پسر بالغی که عاشق هم هستند، چه در دلشان میگذرد. کسی که بلوغ بخش فطری ندارد، نمی فهمد گریه کردن، سینه زدن، پوشیدن لباس مشکی و پیاده روی اربعین برای چیست؟
صالح
Iran, Islamic Republic of
این آدمها تخمه ترکه اکبر گنجی ها هستند که حتی از اهانت به خدا و پیغمبر هم ابایی ندارند. باید به اینها خوب مجال سخن داد تا ذات ... خود را برای عوام مردم آشکار کنند.
Iran, Islamic Republic of
...
پاك همه انسانيت تون رو فراموش كرديد
Iran, Islamic Republic of
نشاني ازبغض وكينه !
یا حسین
چیزهایی مثل کراوات و ادوکلن و احتراز از مردم و توهین به مقدسات و ژست معارضه با نظام؛ نه تنها ملاک فهم بیشتر و برخوردار بودن و مدرنیزگی نیست بلکه به اثبات تجربه تاریخی ما؛ صرفا نشانی از چاکرمآبی برای دشمن، سرنوشتی جز تباهی و اضمحلال در هاضمه ملت بزرگ ایران ندارد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود پندارد!
ایشان به یاد روزهایی گرسنگی اش که برای پیدا کردن لقمه ای هر روز دنبال این گروه و آن کروه می افتاد فکر کرده .
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
واذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما
جناب جلایی سلام عرض میکنیم!
محمد
Iran, Islamic Republic of
"از قدیم گفته‌اند: میان عاشق و معشوق رمزیست... چه داند آنکه اُشتر می‌چراند؟!"
در مورد چنین افرادی که اینگونه برداشت سخیفی از حادثه عظیم اربعین دارند، همان جمله بالا بسیار به جا و متین است هرچند به نظر بنده چنین افرادی واقعاً به درد شتر چراندن هم نمی خورند: باور کنید!
Iran, Islamic Republic of
...
سلام عزیزم چرا این همه خودد خسته کردی دوتا کلمه جواب داشت اول که بلیط هواپیما برا کربلا 900هزار تومان بود دوم زیارت حسین (ص)لییاقت میخواد ومن افتخار مکنم که کدای حسینم
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقا اینها اصلا نمی توانند این مسائل را درک کنند. همه همت اینها از شکم به پایین است برای همین هم معیار و ملاکشان این چیزهاست. اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد و الا مگر در این ایام قیمت بلیط هواپیما کم می شود و یا مجانی می شود که افراد ضعیف از این فرصت برای هواپیما سواری استفاده کنند؟ کسانی که در این ایام با هواپیما می روند اتفاقا پول بیشتری برای بلیط می دهند. اما وقتی دین و انصاف نباشد گفتن هر حرف و تهمتی مجاز می شود.
محمود
Iran, Islamic Republic of
با سلام فکر میکنم این آقا و همفکرانش شامل همان فرمایش امام حسین در روز عاشورا می باشد که شکمهایشان از حرام پر شده و قابلیت شنیدن و دیدن حق را از دست داده اند.
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت كند چنين توهين كنندگاني را به زائرين اربعين دادستاني بايد از ايشان بخاطر توهين به زائران اربعين شكايت كند و در دهانشان را بايد آشغال گرفت
Iran, Islamic Republic of
در منشور حقوق شهروندی که روحانی اینقدر پزش رو میداد ،توهین به دین مردم جایزاست؟!
Iran, Islamic Republic of
حالا این آقا و همفکرانش کجا سیلی این اظهارات سخیف را خواهند خورد، خدا می داند و بس...
Iran, Islamic Republic of
حتما راهپیمایان اربعین در تهران از گداها و حاشیه نشین ها بودن...
نمیشه این جامانده از عشق، در این زمینه اظهار نظر نکند؟
Iran, Islamic Republic of
دهها کیلومتر راهپیمایی برای غذا!!!!!!
یاد ساندیس و کیک افتادم . چقدر کوته بین و احمق هستند که اینجوری فکر میکنند.
حالم خیلی بد میشود این حرفها را میشنوم. شاید هم ما خیلی گرسنه و بدبخت هستیم خبر نداریم.
دلم میخواهد اشک بریزم. بغض گلوم را میگیرد از شنیدن این حرفها از کسانی که شاید تو این کشور صاحب پست و مقامی باشند هرچند ناچیز.
این عناد و کینه توزی از سر چی است ؟ همین فرهنگ عاشورا است که این کشور را از سر دشمن های وحشی (داعش) و پیشرفته (صهیونیستی و آمریکایی) حفظ کرده.
اگر هم برای این فرهنگ عاشورا دولت از بیت المال هزینه کند کار زیادی نکرده.
همین فرهنگ عاشورا است که قلوب مومنین را به معصومین و مخصوصا حضرت سیدالشهدا (ع) نزدیک کرده.
مگر اینکه مسلمان نباشی و عناد با مسلمان داشته باشی این حرفهای شک و شبهه برانگیز را بگویی.
خدا لعنتت تان کند
amir
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز،
همه ما بغض فروخفته در گلوئی داریم ، که تماما بخاطر مظلومیت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران پاک و مطهر آن حضرت است.
انشاء الله که این بغض مقدس به نابودی کامل دلدادگان غرب و شیقتگان شیطان ختم خواهد شد، و آنروز دیر نیست انشاء الله.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
همه کسانی که این اراجیف را می گویند اگر از نطفه ناپاک بدنیا نیامده باشند قطعا شکم هایشان از لقمه حرام پر شده است و لاغیر.
سرور
Iran, Islamic Republic of
خداوند در کله برخی به جای مغز نیز زبان آفریده است.حکایت این جماعت است.
Iran, Islamic Republic of
این بدبخت مثلا خودش جز خانواده شهدا هم بوده. مطمئن باشید این بیچاره در چارچوب اهدافی می نویسد که برای همه ی مقلدان نظام لیبرالیستی نوشته شده. حرفهای محمد نوری زاد را هم کنار عبارت ایشان بگذارید و منتظر فرمایشات بعدی این جماعت بدانید.
از سر بغض و تحیر نمی دانند چی بگن. قرار بود مردم ایران از دین گریزان باشند آخه چرا نشد؟!! فهمیدند که جنس مردم ایران چقدر ناب و الهی است و سر و موی متفاوت آنها و انتقادات تند مردم به عملکرد برخی دستگاهها آدرس غلطی است برای سکولار نشان دادن آنها.
Iran, Islamic Republic of
پس ببینید هر عضوی نمی تواند خانواده شهید باشد!تو صدر اسلام هم بودند پدران شهید وفرزندانی منافق !یا بر عکس !!
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای محبین امام حسین علیه السلام که به روحانی رای دادن و ...
لعنت خدا بر دشمنان ابی عبدالله الحسین علیه السلام
امیدوارم خدا دهانت رو بدوزه
امکانات این کشور ارث پدریته که فقط تو و امثال تو استفاده کنی
تو و امثال تو از صدقه سر همینایی که رفتن اربعین رسیدی اونجا مفت می‌خوری و مزخرف میگی
لعنت خدا بر دهان نا مبارکت
amir
Iran, Islamic Republic of
"متاسفم برای محبین امام حسین علیه السلام که به روحانی رای دادن و ..."
انصافا این یه جمله رو باید با طلا نوشت.
ایکاش هموطنانی که به این جماعت رای دادند، فقط یکبار از خود می پرسیدند آیا در قلبی که پر است از حب به کدخدای جنایتکار، جایی برای محبت به حسین (ع) هم هست؟!
آیا ارادت به حسین بن علی (ع) با عشق به طرفداران ... یکجا جمع میشود؟!
ای جماعت عزیز 23 میلیون نفری، چه کسانی را بر سرنوشت خود و دیگران حاکم کرده اید؟!
یا علی
Iran, Islamic Republic of
آدم های حقیری مثل تو لیاقت ندارن درباره اربعین صحبت کنند پس دهنتو ببند و هر مزخرفی که به ذهن منحرفت می‌رسه به زبونت نیار
برات دعا می کنم در دنیا و آخرت همنشین دشمنان ابا عبدالله الحسین علیه السلام باشی
Iran, Islamic Republic of
... است همه چیز را در پول می بیند حالا شما که به غیر ماشین حمل جنازه بهترین ماشین ها وامکانات را تجربه کرده اید از کجا آورده اید از پول نفت که هزینه حقوق نجومیتان شده ویا هزینه وام معوقه ۹ هزار میلیاردیتان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!فقط مرگ شما را بیدار می کند
Iran, Islamic Republic of
شعورها در جمجمه است نه در جمعه ها جناب
Iran, Islamic Republic of
منظورت چيه؟
بازي با كلمات ؟
جمعه ها موعد وصل است و انتظار.
يكمي فكر كنيد بعد پست بذاريد.
شریف
Iran, Islamic Republic of
واقعاً که ..... چه داند آنکه اشتر می‌چراند؟!؟!؟!؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
ایشان از منظر یک جامعه شناس به موضوع نگاه میکنند و شما از منظر ایدئولوژیک به موضوع نگاه میکنید.
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
یعنی چه ؟ یعنی یک جامعه شناس می تواند به اعتقادات مردم توهین کند؟
می تواند اختلاف طبقاتی را با توجیه به اصطلاح جامعه شناسانه موجه کند؟
می تواند از رانت برادر شهید بودن استفاده کند و حالا آواز ابو عطا سر دهد؟
Iran, Islamic Republic of
کدوم منظر جامعه شناسی ؟علم جامعه شناسی یعنی آمار وارقام.ایشون درکجای مقاله شون نمونه آماری از راهپیمایان اربعین ارائه داده اند که مثلا در ان میزان ثروت ودفعات استفاده از هواپیما در انها به روش علمی سنجش شده باشد؟ کسیکه اینطور فله ای نظر میده وبدون مستندات آماری حرف میزنه ،به درد روانکاوی فروید میخوره ،یعنی داره به صورت جایگزین ،ناراحتی اش از دست مردم رو ،بزک دانش میکنه.
Iran, Islamic Republic of
لعنت به اين جامعه شناسي كثيف.
همجنسبازي را مي پذيرد ولي اعتقاد سازنده و كاركردي در خدمت اخلاق جامعه را نه!
من ازين جامعه شناسي ها بيزارم برادر.
ن
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این بگه : هزینه ای که یک زائر برا کربلا رفتن می کنه حداقل هزینه یکماه خوراکشه اگه نگیم چند ماه .
حتی بعضیا پس انداز چندین سالشون رو خرج می کنن تا یه بار برند کربلا،
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم اگر برخی درباره مسئله ای که اطلاعاتی ندارند حرف نزنند
لال میشن!
آن کسانی که این آقا در فرودگاه دیده قشر متوسط به بالای جامعه هستند اما این فرد تنها از روی ظاهر این قضاوت رو دربارشون کرده شاید کسی اگر به مدل لباس آن ها نباشد فقیر است و از تکنولوژی بی بهره؟!!!
همچین آدم ظاهر بینی واقعا استاد دانشگاه است؟!!! جامعه‌شناس ؟!! اگر هست که وای به حال اون دانشگاه و دانشجویانش!!
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
درک مفهوم اربعین معرفت می خواهد و توفیق که هیچکدام را امثال شما ندارید...
حیف لفظ استاد که امثال شما یدک می کشید....
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی در موقع استخدام در یک اداره و موقع گزینش حرفی بزند که یک دهم این توهینها در آن باشد او را رد میکنند ولی نمی دانم چرا باید در جامعه اسلامی یک نفر به خود اجازه دهد به میلیونهانفر که درسالهای قبل و امسال در این حرکت مقدس شرکت کرده اند توهین کند و کسی هم به او کوچکترین تعرضی نکند آزادی اندیشه به معنی آزادی توهین به میلیونها نفر نیست دادستان کل کسور باید در این بحث ورود کند ضمنا اکثر شهیدان انقلاب از همین طبقه مستضعف بودند که شما توانستید از ثمره خون آنها به جائی برسید که خود را گم کنید و نمک بخورید و نمکدان بشکنید
دانیال
Iran, Islamic Republic of
اکثر مردم با وسایل شخصی خودشان به مرز رفتند و یا اتوبوسهایی که دولت محترم قیمت بلیطشون 2 برابر کرده بود رفتند ، پس چه چیز مونده که دولت انجام داده ؟ و حالا این آقا میخواد بده بخش خصوصی ؟ جل الخالق!!!!
Iran, Islamic Republic of
می خواهند تو خصوصی سازی مردم را چنان نقره داغ کنند که کسی سمت کربلا هم نرود از... وطنی بیش از این انتظار نیست !!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یعنی بعدازقریب چهل سال ازانقلاب مردم حتی نمیتونن یه اتوبوس سوارشن ولی خود لیبرالهای متکبر حرامخور ثروتهای هزارهزارمیلیاردی ازجیب همین مردم به غارت ببرن اشکال نداره
Iran, Islamic Republic of
در جامعه شناسی اینها نوکری استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار را افتخار بزرگ و با کلاسی میدانندو درکی از امور معنوی ندارند و لیاقتشان همین است که به اراجیف و اباطبل آنها بهایی داده نشود و امثال این منور الفکرها موج فزاینده شرکت کنندگان در راهپیمائی اربعین سالار شهیدان ع را در سالهای آتی خواهند دید و اگر بیدار نشوند بیشتر خواهند سوخت
محمد
Iran, Islamic Republic of
حرفهای امثال ایشان را نشر ندهید
کروبی قبل از فتنه گفته بود اینها نه انقلاب را قبول دارند نه امام
من نمی دانم این شیخ چگونه فریب اینها را خورد
Iran, Islamic Republic of
اینها هنوز از حماسه نه دی دل خون و پرکینه ای دارن و همچنان مشغول عقده گشایی اند، ولیکن نمیدونن آفتاب با این چیزا خاموش نمیشه
Iran, Islamic Republic of
با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی / تا بیخبر بمیرد در عین خود پرستی /این جماعت روشنفکر ماب ایرانی شاگردان مکتب میرزا ملکم خان استاد اعظم فراماسونر از صدر مشروطه تا کنون به جز مخالفت با اعتقادات دینی و تمسخر مومنین و جامعه اسلامی وخدمت به انگلستان و امریکا و خدمتگذاری به نظام دیکتاتوری پهلوی اول و دوم کار برجسته ای انجام نداند . از ابتدای انقلاب تا کنون هم هر چه توانستند با اسلام و انقلاب و مردم مقابله کردند و در برابر انقلاب سنگ اندازی نمودند . متاسفانه روشنفکری و اصلاح طلبی در ایران در حد اقل صد و پنجاه سال گذشته پرونده ای سیاه و ننگین دارد .
م
Romania
ما با حسین قبله شما کاخ سفید را فتح میکنیم هواپیما که چیزی نیست
منصور
Italy
سلام دوستان،زياد خورده نگيريد،اين آقا هم شاگرد مكتب داعش هست كه مفتي آنها گفته بود از اطلاعات زنگ زدن به مردم كه بايد پياده بريد راهپيمايي اربعين
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خودتان راخسته نکنید این جرثومه هاچشم دیدن این عاشقان اهل بیت راندارند قبله اینها کاخ سفیدو باکینگهام انگلیس وبرج ایفل پاریس هست هرچه اربابهایشان بگویند همانرا تکرارمیکنند عشق به اهل بیت عصمت وطهارت کسبی نیست فطری است ماراازباقیمانده گل آنهاآفریده اند این طایفه همان دنباله روی شیطان هستند که به آدم سجده نکردتوقع نبایدباشد .
نرودمیخ آهنین درسنگ
پیروز
Spain
امثال جلایی پور و بسیاری از دوستان هم سلکی ایشان وقتی خدا داشته عقل رو قسمت میکرده، یا خواب بودند یا اینکه ته صف بودند چیزی بهشون نرسیده، حرفهای امثال جلایی پور برای تفریح خوبن ، بلاخره این روزا که کمتر مطلبی هست برای خندیدن ، مخصوصا با گلی که جماعت فعلی با برجام به سرکشور زدند ، با این بازار راکد، اقلا صحبتهای مسخره و کثیف اینا برای اینکه یه لبخندی رو لب ما بیارن بد نیست ، ...
Iran, Islamic Republic of
انشالله که اگر قابل هدایت هستی خدا هدایتت کنه. درست گفت امام راحل که هر چی ضربه خوردیم از این قلم به دستان بوده است....
اتفاقا برعکس این دولت است که دارد از زوار کسب درآمد می کند مثلا 160 هزار تومان پول گذرنامه می گیرد درحالی که می توانست با 10 هزار تومان مردم را بیمه کند و مجوز بدهد. 95 درصد زائرا ن اربعین گذر نامه را فقط و فقط برای کربلا می گیرند نه آنتالیا نه اروپا نه تایلند.
Iran, Islamic Republic of
بنی امیه و بنی عباس و وهابیت تکفیری ساخته و پرداخته بریتانیای مکار وهمدستان یهودی و صلیبی انان و اذناب روشنفکر نمایشان در جهان اسلام و حکومتهای دیکتاتور وحرامخواران نجومی و صاحب کمپانیهای استثماری پهلوی ها و صدام هادر طول تاریخ همواره از محرم و عاشورا و اربعین و عزاداران سید و سالار شهیدان و ازادگان و سیاه پوشیدن مومنین و دسته جات سینه زنی و عزاداری و محبت و عشق مردم به خاندان رسالت و عصمت علیهم السلام در هراس و وحشت بوده و هستند .حالا هم که وضع برای این جماعت سفیه و عقب افتاده بدتر شده چون به برکت خون مقدس شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مقاومت همایش و مانور بزرگ و قدرتمند اربعین حسینی ع ان شاء الله رنگ و چهره بین المللی به خود میگیرد . خاک پای زائران اربعین با تمام عالم و دنیای دنیا پرستان دون قابل تعویض نیست .جامعه شناسان سکولار و ملحد در اینگونه قضایا مات و حیران میشوند و ازاین رو به گزافه گویی و نوشخار خرافه های مکاتب سیاسی غرب می پردازند .
سیران شکم چران دزد صندوق
Iran, Islamic Republic of
گرسنه کسی است که مال مردم رو غارت می کنه و اسم خودش رو میزاره ذخیره انقلاب نه اون کسی که چشم دلش با یک لقمه سیر میشه و لقمه دیگرش رو می بخشه و پای پیاده میره راهپیمایی اربعین

گرسنه کسی است که شکمش با صندوق صندوق بالا کشیدن های چند صد ملیاردی هم پر نمیشه نه اون کسی که از دست رنجش این صندوق ها پر شده تا ... غارتش کنید

گرسنه اون آدم بدبختی است که اندازه شأن و کلاسش قد سوار شدن یک هواپیماست! یعنی میشه روش به اندازه بلیط یک هواپیما قیمت گذاشت!

کسی که با پای پیاده میره راهپیمایی اربعین چشم و دلش از دنیای تو و امثال تو سیره و معنایی رو درک کرده که در حد فهم تو نیست!
amir
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی هزار تا لایک داری.
قیمتت چند جناب؟!
Iran, Islamic Republic of
میگن توی حمام یک حاکمی از ملا نصرالدین سوال کرد: قیمت من چند؟
ملا نصرالدین جواب داد: ده دینار
حاکم گفت این که قیمت لنگ من است!
ملا گفت من هم قیمت همان را گفتم!

به نظرم اگه ملانصرالدین بود الان قیمت بلیط هواپیما رو می چسبوند روی پیشونی جناب جلایی پور
Iran, Islamic Republic of
اون هم چارتر
دشمن اصلاح طلبان کثیف قدرت طلب و مست
...
Iran, Islamic Republic of
اینها از حضور مردم در نه دی بغض و کینه دارند و اگر پیراهنش را در باوری رنگ زیر پوشش سبز است ملعون .
لعن الله علی ...
Iran, Islamic Republic of
...
محسن
Iran, Islamic Republic of
افرادی مثل این آقا اگر کمکش نکنند شلوارشان را هم نمی توانند بالا بکشند که بخواهند مدعی باشند
هومهر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اینها کینه شون از جای دیگه است ولی اونقدر شهامت ندارند ،رک حرفشون رو بزنند.اینها دنباله خیل تاریخی سیلی خوردگان عاشورا هستند ،درد سیلی عاشورای 88 هنوز توی صورتشون حس میکنند.اینطوری خوشدان را خالی میکنند.لعنت خداوند بر منافقین جدید.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت که دشمنان ما را از احمق ها آفریدی!
کافر همه را به کیش خود پندارد
از کوزه همان برون طراود که دروست
جواد
Iran, Islamic Republic of
تفاوت دو دولت در خدمت به زایران حسینی یکی در قبال جابجایی زایران گازوئیل رایگان به صاحبان وسایل نقلیه سنگین می دهد و دولت دیگر آن هم از نوع جمهوری اسلامی خدمات اتبوسهای اعزامی به مرزها را دو برابر می کند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
این سفر 500 هزار حداقل هزینه داره
500 هزار خرج کنی بری غذا بخوری؟!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نه وَ فهمه! همین
Iran, Islamic Republic of
بنده این فرد را می شناسم و در انگلیس هم سال 75 فکر کنم بود به خاطر همین اباطیلش دانشجوها باهاش درگیر شدند. تعادل ندارد. حرفهایش هم بر همین اساس است ولی یک مطلبی که خیلی انگلیسی ها و غربی ها ازش خوششون می آید اینه که می گه حکومتی و غیر حکومتی! این و مانندش رفتار امیرالمومنین (ع) را هم در خدمت به گرفتارها و یتیمان و...حکومتی می دانند. از نظر این و مانندش حکومتی یک فحش است که این ها در مبارزه خیلی مدنیشان نثار نظام اسلامی و حزب الله می کنند. گرفتارها نمی فهمند که با این منطق خودشان هم حکومتی اند یعنی دارند به حکومت غرب و لیبرال دموکراسی غرب خدمت می کنند و این حرفهایشان هم حکومتیست. بیچاره ها چکار کنند مریضن یعنی سکولارند و لیبرال دمکرات. این طوری هم به حزب اللهی ها فحش می دهند تا مبارزه کرده باشند و یک دلی از عزا در آورده باشند و خودشان را تسکین بدهند.
شما سیر ما گشنه!
Iran, Islamic Republic of
پول بلیط دو برابر
پول بیمه و هلال احمر و ویزا و ... و همه بالاترین نرخ
فروش دلار گرانتر از قیمت بازار
اجاره بیابون به اسم پارکینگ و بدون امکانات، ورودی 50،000 تومان بعلاوه شبی 5000 تومان

حالا آقای جلالی پور کی گشنه است و کی سیر؟
حرف نزنی کسی نمیگه جلالی پور مرده!
Iran, Islamic Republic of
خاک پای زائر گرسنه بهتر است از مسئول مفت خور دزد
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
در زمان شاه مدیران دولتی هیچگاه چنین ملت را تحقیر نمی کردند لعنت به این مدیران تازه بدور آن رسیده حرامخوار
Germany
...
Germany
...
Germany
...
یوسف
Iran, Islamic Republic of
کسی که شیفته و نوکر انگلیس وآمریکا باشد بیشتر ازاین نمی توان انتظار داشت
Iran, Islamic Republic of
بالاخره گاهی هم بدنامی بهتر از گمنامی است. اما به چه قیمت ؟
سعید
United Arab Emirates
ان شالله بزودی . بنز بهشت زهرا که نه وانتش نصیب این اقا شود
قادر
Iran, Islamic Republic of
به فرمایش امام حسین ع به لشکریان یزد اینکه شکمهایشان پر از حرام است و حق را نمی شناسند .
این ها هم به عبارتی حق را نمی فهمنند چرا که مثل اربابانشان هلهله می کنند تا حقانیت امام را با چنین
گفتارشان کم اهمیت جلوه داده و به سخره میگیرند
Iran, Islamic Republic of
شما ندیده ای که تا به پست ومقام رسیدی شعوروادب یادت رفت!لاابالی وبی دینی هم حدی داره
Iran, Islamic Republic of
چرا کسانی که خود را از تئوریسین های اصلاح طلبان می دانند اغلب با دین،مردم متدین و مذهب مشکل دارند؟!
آقای جلایی پور! بزرگتر از شماها با عاشورا و...در افتادند اما ریشه شان کنده شد و عاشورا ماند.
Iran, Islamic Republic of
کل هیکلت رو قیمت بزار و بایک شماره حساب بده تا بریزم تو حسابت !!! ... تو چمی دونی دریای بیکران اهلبیت (ع) چی هست که اظهار نظر میکنی !!!!!! فردی روی شکم دراز کشیده بود و از چشمه آب میخورد رهگذری گفت اونطور آب نخور فهمت کور میشه ، درجواب گفت فهم چیه !!!
Iran, Islamic Republic of
آقای جلائی پور عزیز! اگر به زعم شما گرسنگان هواپیما ندیده اند اما برخلاف شما امام حسین ع را دیده اند> زائر امام حسین خودش مهمانپذیر دارد شما به سفر آنتالیا یا پاتایای خود فکر کنید ما را به خدمات ارزنده یزیدیان و هارون الرشیدیان نیازی نیست!
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و برده های اونها دوست ندارند امام حسین شناخته بشه آخه اگر مردم دنیا راه امام حسین رو برند و ذلت نپذیرند و تسلیم نشوند دیگه آمریکا نمی تونه مردم دنیا رو غارت بکنه.

لقمه حرام باعث میشه سخن امام حسین رو نشنوند
هادی
Iran, Islamic Republic of
آقای جلایی و امثال او که این تفکر دارند مصداق آیه 18 سوره بقره ، صم، بکم عمی فهم لا یرجعون (لا یعقلون)هستند درجهل مرکبند ، با آل علی هرکه در افتادورافتاد،
پری میرات
Iran, Islamic Republic of
_زهرا صدراعظم نوری (عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران): عوارض شهرداری تهران نباید صرف خرید برنج و روغن برای هیئت‌های مذهبی شود.
آن زمان که عوارض شهردای صرف موبایل و تبلت و ... برای خودتان می کنید و زمین و خانه برای خود می خرید و یا وام های کلان با سود کم برای خود و آقازاده خود می گیرید، حرفی نمی زنید. اگر دنیا دیده اید ببنید دولتهای دیگر کشور ها برای دین مردمشان چه می کنند. اصلا می خواهید هزینه شهرداری صرف سفر اروپا و دبی سرکار شود تا با مغزی آرام تر و تنی فربه تر به امور مملکت بپردازید شاید گند های را که به این ممکلت زدید درست کنید. لطفا در پایان دوره خود لیست دارایی و همه وصولات خود ارائه دهید. آن زمان که جنگ بود جنابعالی کجا بودید؟؟؟ که حالا طلب کارید.
Iran, Islamic Republic of
علی لعنت الله علی القوم الظالمین
خدا لعنت کند اصلاح طلبان را
Iran, Islamic Republic of
از جیب شما که نمی خورند ( بقول شما گرسنه ها ) از برکات وجود امام حسین علیه السلام و مهمان آن جناب هستند شما چرا ناراحتید بخورند نوش جانشان شما هم بروید بخورید الحمد الله سفره امام حسین پهن شده چشم شما می سوزه .
Iran, Islamic Republic of
میترسند از سفره چپاول و به یغما بردنشان کم شود.
عبداله
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
اگر چنین افرادی حرفهای درونشان را رک و راست بزنند بهتر است. چون درونشان مشخص می شود. اگر از روی خیرخواهی می خواهد حرفی بزند که باید بسیار حساب شده تر بگوید.
گاهی یک نفر خیرخواه برای اصلاح امور اربعین پیشنهادی می دهد و انتقادی به جا می گوید، این پسندیده است. اما اگر منظورش حرمت شکنی اربعین و زوار باشد این عملی ناپسند است.
امام حسین خودش جاذبه مغناطیسی قوی دارد و شور و حالی در دل مومنین ایجاد می کند که با حرف انسانهای مغرض شعله اش خاموش نمی شود بلکه روز به روز بر حرارت و فوران شعله اش اضافه می شود.
حال هر کسی هر چه می خواهد بگوید، بگوید.
حقیقی
Iran, Islamic Republic of
جزای آقای جلایی پور وهم مسلکهاش با آقااباعبدالله الحسین(ع)وبی بی دو عالم فاطمه زهرا(ع).
ف
Iran, Islamic Republic of
بله خوب .... ما اجازه داریم وبسیار هم رواست که پول بیت المال رو بدیم برای قشر مرفه هواپیمای لوکس بخریم که راحتتر از قبل به سفر های خارجی و تفریحات سالمشون برسند ،اونجا فکر 94% ایرانیها نباشیم ولی اگه بیت المال صرف نذری امام حسین برای سیر کردن شکم (به قول ایشون) گرسنه ها و هواپیما ندیده ها بشه گناه کبیره مرتکب شدیم .بسپریم به ایشون که بهتر بلده بیت المال رو کجاو چه جوری هزینه کنه !!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
همیشه زیارت امام حسین (ع) بامانع وسختی همراه بوده دزد سرگردنه ،کشتار،اسارت ،اذیت، دست قطع کردن متوکل و.. الان هم این افراد یزیدی متمدن شدن وتبدیل به جلایی پور و زیبا کلام و.. شدن!