پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آیا بن سلمان امشب پادشاه سعودی خواهد شد؟

پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب: 564238
به نوشته این روزنامه، مردم عربستان ومنطقه در انتظار مراسم مهمی هستند که در جریان آن رویداد مهمی اتفاق خواهد افتاد و رسانه های نزدیک به دولت سعودی در صفحات اجتماعی درحال آماده سازی مقدمات آن هستند.
آیا بن سلمان امشب پادشاه سعودی خواهد شد؟
به گزارش جهان نيوز؛ انتظار می رود در این مراسم مهم که احتمال دارد امشب یا فردا برگزار شود سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان قدرت را به پسرش محمد واگذار کند.
رای الیوم نوشت: پیش بینی های دیگری مبنی برای اقدام به دخالت نظامی در قطر و لبنان نیز وجود دارد که احتمال آنها بسیار ضعیف است.
شبکه خبری سعودی 'العربیه' عصر روز گذشته (چهارشنبه) مطلبی را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد مبنی بر این که تا چند ساعت دیگر محمد بن سلمان پادشاه عربستان خواهد شد اما پس از لحظاتی این توییت را حذف کرد.
همزمان با موج بازداشت شاهزادگان، مقامات سابق و فعلی و کنار گذاشتن مسئولان فعلی سعودی از قدرت، بسیاری تحلیلگران عقیده دارند بن سلمان در حال تقویت قدرت و کنار زدن مخالفان احتمالی خود است و بزودی پادشاه فعلی به نفع او کناره گیری می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *