جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۸
نوروزی:

به‌ عنوان یک‌ حقوقدان توقیف‌ کیهان قابل هضم نبود

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 564123
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه توقیف روزنامه کیهان برای من به عنوان یک حقوقدان قابل هضم نبود، گفت: توقیف این روزنامه مغایر با اصل آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها است.
به‌ عنوان یک‌ حقوقدان توقیف‌ کیهان قابل هضم نبود
به گزارش جهان نيوز؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقیف روزنامه کیهان گفت:‌ با توجه به مواضع ضد استکباری روزنامه کیهان و اینکه این روزنامه همواره در جهت تقابل با منافع آمریکا و دشمنان نظام حرکت کرده و دیگر اینکه نماینده ولی فقیه نیز در این روزنامه حاضر است توقیف آن صحیح نیست.
وی افزود: آنچه روزنامه کیهان تیتر کرده حرفی است که چند ماه قبل نیز توسط انصارالله یمن عنوان شده بود و روزنامه کیهان آنچه را رهبر انصارالله یمن گفته را تکرار کرده است.
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر توقیف روزنامه کیهان برخلاف آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها است و با این مقولات همخوانی ندارد و ما باید از سخن منتقد خوب حمایت کنیم.
نوروزی خاطرنشان کرد: روزنامه کیهان از منتقدان مشوق است و چه در دوران سازندگی و اصلاحات و در چه دولت‌های بعد بدون حزب‌گرایی و جناح‌گرایی به مسیر خود ادامه داد.
وی در پایان گفت: من به عنوان یک قاضی و حقوقدان نتوانستم هضم کنم که روزنامه کیهان توقیف شده است و انتظار می‌رود تا با رسانه‌ها با دید بازتری برخورد شود و اینگونه رسانه‌ها در تنگنا قرار نگیرد.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
" روزنامه کیهان از منتقدان مشوق است و چه در دوران سازندگی و اصلاحات و در چه دولت‌های بعد بدون حزب‌گرایی!!!!!!!!!!!!! و جناح‌گرایی!!!!!!!!! به مسیر خود ادامه داد."
Iran, Islamic Republic of
این حرف واقعا شبیه یک طنز بود
Iran, Islamic Republic of
لابد طنزی که اصلاحش ! کردید دیگه
البته آره شبیه اونه !
Iran, Islamic Republic of
کیهان کم از احمدی نژاد و اصولگراها انتقاد کرد ؟
علی
Iran, Islamic Republic of
عجب. اون موقع صد ها روزنامه و مجله اصلاح طلبان تا کنون یا متوقف شدند بذای دوره ای و یا لغو مجوز کامل شدند صحبت از ازادی رسانه و مطبوعات نیست. اما تا به روزنامه کیهان میرسه اون هم برای دو روز توقف (که آن هم باید ببینیم اجرا میشود یا نه) داد ازادی بیان بعضی ها در میاد. خیلی خنده داره. در این تیتر اصلی روزنامه هیچ نقل قولی از کسی دیگری نیست. خوب همین تیتر ها ازیک روزنامه 100 درصد حکومتی با سابقه مشخص کافیه تا بهانه به دست عربستان و امارات داده بشه.
Iran, Islamic Republic of
آن روزنامه ها و مجله ها بانی افساد بودند
و در ادامه هم چنین است
اصلا بنیه اعتقادی و فکر بسیاری از مدعیان اصلاحات مشخص نیست
یعنی معلوم نیست که چه را قبول دارند
که بعد بخواهند اصلاحش کنند
وقتی تردیدها به بنیادی ترین مسایل اعتقادی می رسد ، خب سوال این است اصلاح چی ؟
شما مگر چیزی را قبول داری که حالا بخواهی به اصلاحش بیاندیشی و همت بگماری
ولنگاری باوری وجه غالب بسیاری از این قماش هاست
Iran, Islamic Republic of
نمیشه نماینده ولی فقیه در همه روزنامه ها باشه تا توقیف نشن؟
این هم شد دلیل؟
Iran, Islamic Republic of
نفهمیدی ؟
ایشون می فرمایند که
راحت نگویید خلاف امنیت و چه
این روزنامه با مدیر مسئولی نماینده ولی فقیه اداره می شود
و این قدرها که شما می بافید بهم ، نا آشنا بکارش نیست